Αν δεν γίνουν quals, σαν χρόνοι Q και poleman θα λογιστεί αυτός που θα είναι πρώτος στο starting grid, με τον χρόνο του, όπως θα ανακοινωθεί στο f1.com
Τώρα, για τη λήξη των δηλώσεων, κι επειδή βλέπω κανείς δεν έχει δηλώσει ακόμη (ούτε καν εγώ..), κι επειδή δεν είμαστε εδώ για να εξαντλούμε την αυστηρότητα χωρίς λόγο,
δεκτές οι προβλέψεις μέχρι ενάρξεως των quals ή μέχρι ανακοινώσεως ότι δεν θα γίνουν. Από τη στιγμή που θα ανακοινωθεί το starting grid, κάθε πρόβλεψη άκυρη.
Τουτέστιν, δηλώστε. Μην περιμένετε ξημερώματα Κυριακής.
Αν υπάρχει κάποια διαφωνία, εννοείται να την ακούσουμε.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Λογικά μέχρι πριν την έναρξη των κατατακτηρίων ή αν αυτές δεν γίνουν οι προγνώσεις θεωρούνται έγκυρες, αν κατάλαβα καλά.
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
thazio έγραψε:Εγώ πιστέψω ότι το μόνο σενάριο είναι να παίξουμε κανονικά και αν γίνουν χρονομετρημένα την Κυριακή καλώς, αλλιώς δεν γίνεται να μετρήσουν οι προβλέψεις που αφορούν τα χρονομετρημένα αφού θα έχουν ήδη γίνει.
Εννοείται δεν θα μετρήσουν προβλέψεις μετά τα Quals. Γι' αυτό ξαναλέω, έγκυρες προβλέψεις μέχρι την έναρξη των Q ή μέχρι την ανακοίνωση ότι δεν θα γίνουν Q και ότι θα ισχύσει ένα X starting grid.
Τώρα, αν (όπως λέει και ο Β7) θέλετε να ρισκάρετε ότι το starting grid και pole θα είναι του FP2, ευχαρίστως. Πρόβλεψη είναι και αυτή
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Και μετά εμείς θα τα μαγειρέψουμε κατά το δοκούν
POLE
RACE
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Μετά τον αποκλεισμό της Renault και του DR από την 6η θέση, την οποία καταλαμβάνει ο CL, τα επίσημα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
JarnoT έγραψε:POLE
RACE
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
POLE
RACE
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
POLE
RACE
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
POLE
RACE
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Έχουμε μάχη για 5-6 στο Βαθμών
Έχουμε μάχη για 2μιση στο Οδηγών
Καλά πάμε
Σε 10 μέρες γκραν φινάλε.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
POLE
RACE
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
FINAL STANDINGS
Πρωταθλητής προβλέψεων
sparticle
Στους τελευταίους 6 αγώνες μάζεψε όσους βαθμούς χρειαζόταν, άντεξε την πίεση του STK (στον οποίο κόστισε το DNS στη Βραζιλία) και πήρε την 1η του κούπα!!
Τρίτος ο πάντα γρήγορος ladaman11, που σημείωσε τον υψηλότερο ΜΟ βαθμών, όμως οι καλοκαιρινές απουσίες σε Γαλλία και Γερμανία ήταν καθοριστικές.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Andreasdik χάνει τον τελευταίο αγώνα και τη δυνατότητα διεκδίκησης μιας κούπας. Η οποία κατέληξε στον ομόσταυλο JarnoT. Πώς βγήκε αυτό το εξαιρετικό 2ο μισό του Πρωταθλήματος δεν κατάλαβα .. Είχε potential η ομάδα, βγήκανε τα ρίσκα, ήρθε το αποτέλεσμα.
Άνετα φέτος η Renault, μετά τα πρώτα 4-5 GP δεν έχασε ποτέ την κορυφή και εξαργύρωσε με πρωτάθλημα τις επιδόσεις των δύο οδηγών της .
McLaren και Red Bull έδωσαν ωραίες μάχες για τη 2η θέση, που άλλαξε χέρια μόλις στον τελευταίο αγώνα.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)