Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
25%
0
N/A
2
17%
2
17%
1
8%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
3
25%
0
N/A
1
8%
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#539989
REALZEUS έγραψε:Ψιτ, Μπαγιερνάκο:

Εικόνα

Τα λάστιχα είναι κάτι σαν μαύρη μαγεία. Επηρεάζονται από την παραμικρή ρύθμιση στην ανάρτηση και στην αεροδυναμική, από την θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασία ασφάλτου, χάραξη πίστας, ποιότητας ασφαλτοτάπητα κλπ κλπ κλπ. Φέραμε κάποιες αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική στους προηγούμενους αγώνες που από ότι φαίνεται κάνανε περισσότερο κακό, παρά καλό.


In the Sochi weekend we saw both Raikkonen and Vettel struggling a lot in the third sector of the Russian track, characterized by a series of ninety-degree turns that saw the rear of the SF71H very dancer.

Hence the decision to increase the aerodynamic load on the rear end, hoping to increase the stability of the SF71H. The choice has paid off, as we saw in the race, but obviously the greater incidence of the rear wing penalized the performance on the straight sections, due to the increase in drag. The riders of the Cavallino thus found themselves in difficulty in a context in which Ferrari had made the difference (remember Vettel overtaking Hamilton at Spa).

Πηγή: motorsport.it


E ναι. Αφού μας "χαμήλωσαν" τον κινητήρα (ο σένσορας που λέγαμε) προσπαθήσαμε να βρούμε άλλο τρόπο για κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με αλλαγές σε αεροδυναμική, ανάρτηση κλπ με αποτέλεσμα το πρόβλημα με τα λάστιχα.
Το θέμα με τα λάστιχα δλδ είναι το αποτέλεσμα, το αίτιο είναι ο σένσορας. :lipsealed:

Δεν πιστεύω στις συμπτώσεις. Δε γίνεται 12-13 αγώνες να μην έχουμε κανένα θέμα με τα λάστιχα και μάλιστα να είμαστε τοπ σε διαχείριση και ζέσταμα και ξαφνικά μόλις προκύπτει το θέμα με τον σένσορα στην μηχανή, να δημιουργούνται προβλήματα στα ελαστικά. Κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Πήγαν να κερδίσουν αυτά που χάσανε από το nerf στη μηχανή και δημιούργησαν πρόβλημα με υπερθέρμανση και φθορά στα ελαστικά.
Τελευταία επεξεργασία από Bayern7 και 05 Οκτ 2018, 16:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#539990
elteo έγραψε:Όλα τα λεφτά το μήνυμα στην αεροτομή. Λολ
Έχει η Ferrari χορηγό το Make a wish?



Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#540004
Bayern7 έγραψε:E ναι. Αφού μας "χαμήλωσαν" τον κινητήρα (ο σένσορας που λέγαμε) προσπαθήσαμε να βρούμε άλλο τρόπο για κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με αλλαγές σε αεροδυναμική, ανάρτηση κλπ με αποτέλεσμα το πρόβλημα με τα λάστιχα.
Το θέμα με τα λάστιχα δλδ είναι το αποτέλεσμα, το αίτιο είναι ο σένσορας.


Άσε την F1 βρε παλικάρι μου, ασχολείσου με κάτι άλλο καλύτερα. :lol: Σένσορες και ιστορίες με κόκκινους μονόκερους... :s_rofl

Οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις είναι κάτι που όλες οι ομάδες κάνουν. Δεν βάζεις τον αυτόματο και πηγαίνεις με το ίδιο μονοθέσιο ως το τέλος της χρονιάς.


Asked if Ferrari had suffered a loss of straightline speed as a result of the new sensor and the way it has to run its power unit, he added: "Nothing to do with the speed in the straights, because in Singapore and in Russia, we were quicker. We were ahead in Singapore and as I said before in Russia we were nearly like our main competitors."
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/249 ... ance-slump
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#540007
Bayern7 έγραψε:E ναι. Αφού μας "χαμήλωσαν" τον κινητήρα (ο σένσορας που λέγαμε) προσπαθήσαμε να βρούμε άλλο τρόπο για κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με αλλαγές σε αεροδυναμική, ανάρτηση κλπ με αποτέλεσμα το πρόβλημα με τα λάστιχα.
Το θέμα με τα λάστιχα δλδ είναι το αποτέλεσμα, το αίτιο είναι ο σένσορας. :lipsealed:

Δεν πιστεύω στις συμπτώσεις. Δε γίνεται 12-13 αγώνες να μην έχουμε κανένα θέμα με τα λάστιχα και μάλιστα να είμαστε τοπ σε διαχείριση και ζέσταμα και ξαφνικά μόλις προκύπτει το θέμα με τον σένσορα στην μηχανή, να δημιουργούνται προβλήματα στα ελαστικά. Κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Πήγαν να κερδίσουν αυτά που χάσανε από το nerf στη μηχανή και δημιούργησαν πρόβλημα με υπερθέρμανση και φθορά στα ελαστικά.


Πολυ σωστο σκεπτικο :s_thumbsup

Και κατι ακομα που ειναι σχεδον το ιδιο με αυτο που ειπες εσυ και νομιζω το ανεφερε και η ιδια η Mercedes. Οταν τους κοπηκαν τα αλογα με το δευτερο σενσορα, αναγκαστηκαν να βαλουν λιγοτερο φτερο ωστε να ισοσταθμισουν την ταχυτητα που εχασαν στις ευθειες. Με το λιγοτερο φτερο ομως χανουν πλεον ταχυτητα στις στροφες και ποιος ξερει τι αλλες αλλαγες εγιναν και τους πηρε η κατω βολτα και με τα λαστιχα.

Το οτι κατι παιχτηκε και κοπηκαν απο τη μια στιγμη στην αλλη τα φτερα της Ferrari ειναι γεγονος. Εκτος απο ολους εμας που το καταλαβαμε δια γυμνου οφθαλμου, το επιβεβαιωσαν και οι αντιπαλες ομαδες απο τα δεδομενα του GPS που δειχναν αργοτερη επιταχυνση στις ευθειες. Μεχρι προχθες ολοι λεγαμε "τι εγινε ρε γμτ ετσι ξαφνικα". Με το που βγηκε στη φορα η ιστορια με το δευτερο σενσορα λυθηκαν οι αποριες των περισσοτερων μας!

Αλλα μην προσπαθεις να πεισεις το REALZEUS. Ειναι σαφες οτι δεν εχει τις γνωσεις να καταλαβει ή απλα δε θελει να καταλαβει τα αυτονοητα...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#540009 Λοιπόν άκου κάτι ΑΣΧΕΤΕ George-Πρήχτη για πρώτη και τελευταία φορά. Όπως θα έχεις παρατηρήσει, σε αγνοώ επιδεικτικά σε όλα τα θέματα. Κάνε κι εσύ το ίδιο με μένα και θα είμαστε και οι δύο ΟΚ.

Η Ferrari ΑΥΞΗΣΕ φτερό στον αγώνα Σότσι γιατί είχε θέμα με τις κλειστές στροφές στο S3 και το γλίστρημα με το νορμάλ φτερό έφερνε blistering στα qualies. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί το πλεονέκτημα που είχε στις ευθείες. Το πρόβλημα συνεχίζεται στην Σουζούκα με το λάστιχο που έδειξα. Κάπου τα έχουν κάνει μαντάρα με την αεροδυναμική και το set-up και φιτιλιάζουν τα λάστιχα. Εκτός από το αυξημένο φτερό, αυτό σημαίνει και αργότερη έξοδος από την στροφή και άρα λιγότερη φόρα στην ευθεία.

Θα χαρώ πολύ να μην μου απευθύνεις ξανά τον λόγο. Εναλλακτικά θα μπεις στο ignore list και θα ησυχάσουμε και οι δύο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#540013
REALZEUS έγραψε:Λοιπόν άκου κάτι ΑΣΧΕΤΕ George-Πρήχτη για πρώτη και τελευταία φορά. Όπως θα έχεις παρατηρήσει, σε αγνοώ επιδεικτικά σε όλα τα θέματα. Κάνε κι εσύ το ίδιο με μένα και θα είμαστε και οι δύο ΟΚ.

Η Ferrari ΑΥΞΗΣΕ φτερό στον αγώνα Σότσι γιατί είχε θέμα με τις κλειστές στροφές στο S3 και το γλίστρημα με το νορμάλ φτερό έφερνε blistering στα qualies. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί το πλεονέκτημα που είχε στις ευθείες. Το πρόβλημα συνεχίζεται στην Σουζούκα με το λάστιχο που έδειξα. Κάπου τα έχουν κάνει μαντάρα με την αεροδυναμική και το set-up και φιτιλιάζουν τα λάστιχα. Εκτός από το αυξημένο φτερό, αυτό σημαίνει και αργότερη έξοδος από την στροφή και άρα φόρα στην ευθεία.

Θα χαρώ πολύ να μην μου απευθύνεις ξανά τον λόγο. Εναλλακτικά θα μπεις στο ignore list και θα ησυχάσουμε και οι δύο.


Ακου λοιπον "σχετικε" REALZEUS....

Δε με απασχολει αν με αγνοεις ή αν μου απαντας. Εγω ειμαι ελευθερος να λεω τη γνωμη μου εδω μεσα, ακριβως οπως μπορεις να λες και εσυ τη γνωμη σου. Και οταν γραφεις κατι που θεωρω λαθος θα το πω. Και οχι για να σου αλλαξω γνωμη (αυτο καταλαβα απο νωρις οτι δε θα γινει ποτε). Απλα γιατι δε μπορω να αφηνω αναπαντητες τις ανακριβειες και ειδικοτερα οταν οι ανακριβειες λεγονται με ενα στυλακι της υπερτατης εξυπναδας που ειπωθηκε στα χρονικα των forums. Και κρινομαστε ολοι απο τους υπολοιπους. Ποιος ειναι ο σχετικος και ποιος ειναι ο ασχετος. Ποιος ειναι κολλημενος που δε βλεπει περα απο τη μυτη του και ποιος ειναι ανοικτομυαλος χωρις παρωπιδες.

Και δε θα σου κανω τη χαρη... Θα απανταω σε ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ και βαλε με στην ignore list. Πιστεψε με, αυτο ειναι το καλυτερο δωρο που μπορεις να μου κανεις. Μου το εχουν κανει αυτο το δωρο και αλλοι που δεν μπορουσαν να με αντιμετωπισουν με λογια και μετα ειχα τη χαρα να τους ξεμπροστιαζω χωρις να απαντανε με τις γνωστες τους ανακριβειες. Αλλα η εμπειρια μου λεει οτι οι περισσοτεροι μετα απο λγο καιρο "με συγχωρουνε" και αποφασιζουν να με βγαλουν απο την ignore list, οταν νομιζουν οτι μπορουν να μου απαντησουν με κατι ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ. Ή θεωρουν οτι μπορουν να απαντησουν επειδη καποιος αλλος χρηστης εκανε quote αυτο που ειπα και διαβασαν το μηνυμα μου.

Α μολις σου απηυθυνα ξανα το λογο. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ βαλε με στην ignore list για να αρχισω να γουσταρω πραγματικα εδω μεσα. Απλα ελπιζω να εισαι απο αυτους που τηρουν το λογο τους. Να με βαλεις στην ignore list και να με κρατησεις εκει για παντα. Και εγω να ξερω οτι με διαβαζεις και βραζεις στο ζουμι σου :twisted:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#540014
REALZEUS έγραψε:
Η Ferrari ΑΥΞΗΣΕ φτερό στον αγώνα Σότσι γιατί είχε θέμα με τις κλειστές στροφές στο S3 και το γλίστρημα με το νορμάλ φτερό έφερνε blistering στα qualies. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί το πλεονέκτημα που είχε στις ευθείες. Το πρόβλημα συνεχίζεται στην Σουζούκα με το λάστιχο που έδειξα. Κάπου τα έχουν κάνει μαντάρα με την αεροδυναμική και το set-up και φιτιλιάζουν τα λάστιχα. Εκτός από το αυξημένο φτερό, αυτό σημαίνει και αργότερη έξοδος από την στροφή και άρα λιγότερη φόρα στην ευθεία.


Το θεμα Αλεξανδρε ειναι οτι ενω ηταν μπροστα απο τις Μερκ, οπως ειπες και εσυ καπου τα εκαναν μανταρα και τωρα ειναι πισω.
Αυτο γινεται ΚΑΘΕ χρονο ομως. Κλεινει η ψαλιδα στην αρχη της χρονιας και στην πορεια ανοιγει παλι. Εκει που ειχε το κορυφαιο μονοθεσιο και ηταν μπροστα με τις "υποβαθμισεις" που εφερε ( σε εισαγωγικα γιατι στην πραξη οι αναβαθμισεις δουλευουν λιγοτερο απο των ανταγωνιστων ) ΚΑΙ με τα λαθη οδηγου και μηχανικων στον αγωνα, ειναι πισω. Και μαλλον πολυ αν οι χρονοι ειναι αντιπροσωπευτικοι.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#540021 Αλεξ η Φερραρι αύξησε το φτερό πριν το FP3 στο Σότσι. Πριν το είχε χαμηλώσει με αποτυχία. Επίσης αν ήταν όσο απλά τα λες στη Σουζούκα θα έτρεχαν με το παλιό aero pack, αλλά σκέψη να γυρίσουμε εκεί δεν υπάρχει. Κι αυτό ύποπτο. Ο δε Αριβεντέρτσι παίζει με τις λέξεις. Το ότι ημασταν ταχύτεροι δε σημαίνει ότι δε χασαμε ταχύτητα. Το faster είναι συγκριτικό, όχι απόλυτο.

Εντάξει γιατί μας είχαν πει ότι φάγαμε 2 καρότσες από το tow! Και τον Μπότα ποιος τον τραβούσε;
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#540033
REALZEUS έγραψε:
Bayern7 έγραψε:E ναι. Αφού μας "χαμήλωσαν" τον κινητήρα (ο σένσορας που λέγαμε) προσπαθήσαμε να βρούμε άλλο τρόπο για κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με αλλαγές σε αεροδυναμική, ανάρτηση κλπ με αποτέλεσμα το πρόβλημα με τα λάστιχα.
Το θέμα με τα λάστιχα δλδ είναι το αποτέλεσμα, το αίτιο είναι ο σένσορας.


Άσε την F1 βρε παλικάρι μου, ασχολείσου με κάτι άλλο καλύτερα. :lol: Σένσορες και ιστορίες με κόκκινους μονόκερους... :s_rofl

Οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις είναι κάτι που όλες οι ομάδες κάνουν. Δεν βάζεις τον αυτόματο και πηγαίνεις με το ίδιο μονοθέσιο ως το τέλος της χρονιάς.


Asked if Ferrari had suffered a loss of straightline speed as a result of the new sensor and the way it has to run its power unit, he added: "Nothing to do with the speed in the straights, because in Singapore and in Russia, we were quicker. We were ahead in Singapore and as I said before in Russia we were nearly like our main competitors."
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/249 ... ance-slump

Στην τελική Δία τι σημασία έχει; Το θέμα είναι ότι άλλη μια χρονιά πάει στα σκουπίδια.
Τώρα τα αλλά σένσορες ξεσένσορες ας τα ψάξουν τα κεφάλια που χουμε στην ομάδα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#540039
Νίκος Παππάς έγραψε:Το θεμα Αλεξανδρε ειναι οτι ενω ηταν μπροστα απο τις Μερκ, οπως ειπες και εσυ καπου τα εκαναν μανταρα και τωρα ειναι πισω.
Αυτο γινεται ΚΑΘΕ χρονο ομως. Κλεινει η ψαλιδα στην αρχη της χρονιας και στην πορεια ανοιγει παλι. Εκει που ειχε το κορυφαιο μονοθεσιο και ηταν μπροστα με τις "υποβαθμισεις" που εφερε ( σε εισαγωγικα γιατι στην πραξη οι αναβαθμισεις δουλευουν λιγοτερο απο των ανταγωνιστων ) ΚΑΙ με τα λαθη οδηγου και μηχανικων στον αγωνα, ειναι πισω. Και μαλλον πολυ αν οι χρονοι ειναι αντιπροσωπευτικοι.


Bayern7 έγραψε:Στην τελική Δία τι σημασία έχει; Το θέμα είναι ότι άλλη μια χρονιά πάει στα σκουπίδια.
Τώρα τα αλλά σένσορες ξεσένσορες ας τα ψάξουν τα κεφάλια που χουμε στην ομάδα.



Μα κανείς δεν αμφιβάλλει για αυτά φίλοι μου. Το θέμα είναι να βρεθεί η αιτία και έχει βρεθεί. Το δύσκολο είναι να υπάρξει σωστή και έγκαιρη αντίδραση. Σίγουρα υπάρχει κάτι σάπιο στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας...


Corto Maltese έγραψε:Αλεξ η Φερραρι αύξησε το φτερό πριν το FP3 στο Σότσι. Πριν το είχε χαμηλώσει με αποτυχία. Επίσης αν ήταν όσο απλά τα λες στη Σουζούκα θα έτρεχαν με το παλιό aero pack, αλλά σκέψη να γυρίσουμε εκεί δεν υπάρχει. Κι αυτό ύποπτο.


Όχι Σταύρο μου. Η Ferrari δοκόμασε δύο διαφορετικά φτερά (όχι ρυθμίσεις, διαφορετικές πτέρυγες) στα FP, μια ίσια και μια με το spoon curve. Το πρόβλημα ήταν ότι είτε ήταν γρήγορη στο 1ο κομμάτι (με στροφές) και τα λάστιχα είχαν υπερθερμανθεί στο 3ο (πάλι με στροφές), ή το αντίστροφο. Στο 2ο Sector με τις ευθείες δεν υπήρχε πρόβλημα. Και φυσικά δεν είναι τόσο απλό όσο το να πεις "γυρίζω σε παλιότερο configuration", καθώς κάθε πίστα, compound, θερμοκρασίες κλπ θέλουν δικό τους set up.


Corto Maltese έγραψε:Το ότι ημασταν ταχύτεροι δε σημαίνει ότι δε χασαμε ταχύτητα. Το faster είναι συγκριτικό, όχι απόλυτο.


Δεν έχεις άδικο, αλλά πάντοτε η ταχύτητα είναι συγκριτική. Αυτό που λέει ο Αρίβα είναι ότι δεν χάσαμε στην ευθεία λόγω του αισθητήρα, μάλιστα ήμασταν ταχύτεροι. Το πρόβλημα είναι στις στροφές, το βλέπεις και στο πως πλησίαζε ο Χαμ τον Σεμπ στην μεγάλη αριστερή των 270 μοιρών από την εξωτερική!!! :omg: Και φυσικά όταν βλέπεις ότι δεν τραβάει στις καμπές και ότι φιτιλιάζεις τα λάστιχα βάζεις παραπάνω φτερό. Αποτέλεσμα; Πιο αργός (από ότι θα ήσουν, όχι σε σχέση με τον ανταγωνισμό) στην ευθεία. Το πρόβλημα όμως δεν είναι η ευθεία, ακόμα και ισοδύναμοι να είμαστε πλέον σε αυτόν τον τομέα. Το πρόβλημα είναι η εικόνα που σας έδειξα με το λάστιχο του Σεμπ. :help:
Άβαταρ μέλους
By vengas
#540072 ρε μηπως η συμφωνια ηταν να βοηθησει η Μερκεντε τη Φερραρι με τον κινητηρα για να υπαρχει ανταγωνισμος και ενδιαφερον και 5-6 αγωνες πριν το τελος να καθονται και να χανουν επίτηδες το πρωτάθλημα???? :s_crazy :shifty: