REALZEUS έγραψε:Ψιτ, Μπαγιερνάκο:
Τα λάστιχα είναι κάτι σαν μαύρη μαγεία. Επηρεάζονται από την παραμικρή ρύθμιση στην ανάρτηση και στην αεροδυναμική, από την θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασία ασφάλτου, χάραξη πίστας, ποιότητας ασφαλτοτάπητα κλπ κλπ κλπ. Φέραμε κάποιες αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική στους προηγούμενους αγώνες που από ότι φαίνεται κάνανε περισσότερο κακό, παρά καλό.
In the Sochi weekend we saw both Raikkonen and Vettel struggling a lot in the third sector of the Russian track, characterized by a series of ninety-degree turns that saw the rear of the SF71H very dancer.
Hence the decision to increase the aerodynamic load on the rear end, hoping to increase the stability of the SF71H. The choice has paid off, as we saw in the race, but obviously the greater incidence of the rear wing penalized the performance on the straight sections, due to the increase in drag. The riders of the Cavallino thus found themselves in difficulty in a context in which Ferrari had made the difference (remember Vettel overtaking Hamilton at Spa).
Πηγή: motorsport.it
E ναι. Αφού μας "χαμήλωσαν" τον κινητήρα (ο σένσορας που λέγαμε) προσπαθήσαμε να βρούμε άλλο τρόπο για κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με αλλαγές σε αεροδυναμική, ανάρτηση κλπ με αποτέλεσμα το πρόβλημα με τα λάστιχα.
Το θέμα με τα λάστιχα δλδ είναι το αποτέλεσμα, το αίτιο είναι ο σένσορας.
Δεν πιστεύω στις συμπτώσεις. Δε γίνεται 12-13 αγώνες να μην έχουμε κανένα θέμα με τα λάστιχα και μάλιστα να είμαστε τοπ σε διαχείριση και ζέσταμα και ξαφνικά μόλις προκύπτει το θέμα με τον σένσορα στην μηχανή, να δημιουργούνται προβλήματα στα ελαστικά. Κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Πήγαν να κερδίσουν αυτά που χάσανε από το nerf στη μηχανή και δημιούργησαν πρόβλημα με υπερθέρμανση και φθορά στα ελαστικά.