ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ προσπαθησα απλα με μια φιλικη απαντηση προς τον Πανο να του δειξω οτι "ολοι τα ιδια κολληματα εχουμε πανω-κατω" και εξαρτωνται απο αυτους που αγαπαμε/μισουμε (παραδειγμα Schumi).
Ηρθε βεβαια μετα ο Same_old_story με την τρολλια και ξεφυγε παλι η κουβεντα προς τη λαθος κατευθυνση (στην προ 15ετιας κοντρα Alonso/Schumi)
Λινκ
http://www.atlasf1.com/news/2002/jan/re ... 6215/.html
Lauda criticised the role of a Grand Prix driver last year, claiming that monkeys could drive the cars with traction control and other electronic aids. But Lauda was forced to take his words back after he admitted he was surprised by the smoothness of the modern Formula One car.
Same_old_story έγραψε:Αστο φίλε. Αν ο Αλόνσο ή αύριο ο Μαξ είχε (έχει) 4 ή 7 ή 9 ξέρω και 'γω τίτλους, θα μας έλεγες τώρα πόσα κατσαρολικά έχει μαζέψει.
ΑΝ ΘΑ τα πω ποτε αυτα...Τοτε κρινε με αναλογα. Μεχρι να τα πω ομως, ειναι αμαρτια να κουραζεις το μυαλο σου με υποθετικα σεναρια.
Same_old_story έγραψε:μας έχετε ζαλίσει τον έρωτα με το πόσο αλήτες ήταν ή ότι είχαν διαστημόπλοιο οι νικητές
Θελεις να απαντησεις πανω σε αυτο που ειπα ανθρωπε μου? Ηταν αντιαθλητικος ή οχι ο Schumacher?
Το να μιλαω για αντιαθλητικες κινησεις και να απαντας "Ο Γερμανος πηρε τοσες κουπες και ο Alonso πηρε τα τετοια του" ειναι τρολλια. Δεν ειναι συζητηση/απαντηση.
Οσον αφορα το διαστημοπλοιο (Red Bull) του Φεττελακου, δεν αξιζει να πω τα ιδια για μια ακομα φορα. Οτι καταλαβαινει ο καθενας...
Same_old_story έγραψε:Δεν είμαι και χτεσινός...
Ουτε χθεσινο σε ειπα, ουτε ασχετο, ουτε ψαχνομαι για κοντρες. Αλλα οταν σε ΑΥΤΟ το (θεωρω λογικο) μηνυμα μου απαντας:
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι ο Μιχαλάκης το σήκωσε 7 φορές - τις πέντε με το αλογάκι.
Αλήθεια ο Αλό (Alonso - Who?) πόσες είπαμε ότι το σήκωσε με τους κόκκινους???
Πολύ σωστά: Μηδέν - Νάδα - Ζέρο (0)
ΜΟΝΟ 2 πιθανα σεναρια μπορω να σκεφτω:
1) Για καποιο λογο δε διαβαζεις καν αυτα που γραφω και απλα απαντας οτι να 'ναι ωστε να με εκνευρισεις.
2) Εισαι ετοιμος να σκασεις που δεν εχεις να πεις κατι εξυπνο οσον αφορα τις αλητειες του Schumi και προσπαθεις να κανεις κι εμενα να σκασω κραζοντας τους Alonso/Verstappen.
ΑΝ δεν κανω λαθος και τα 2 αυτα σεναρια, ειναι εναντια στον κανονισμο! (5. η προσωπική επίθεση προς άλλα μέλη του φόρουμ ή η δημοσίευση μηνυμάτων & pm με σκοπό την πρόκληση οργισμένης αντίδρασης.)
Εκτος βεβαια αν εντελως συμπτωματικα σου ηρθε αυτη την ωρα η διαθεση να μετρησεις τις επιδοσεις των Alonso/Schumi, οποτε σου ζητω συγνωμη για την παρανοηση και σε αυτη την περιπτωση δε θεωρω την απαντηση σου σα προσωπικη επιθεση. Αν θελεις κιολας, συνεχισε το ποσταρισμα των πολυ ενδιαφεροντων στατιστικων που αποδεικνυουν την υπεροχη του Γερμανου. Απλα να σου θυμισω, οτι αυτα τα στατιστικα δεν ειναι ικανα να του βγαλουν απο το Schumi τη ρετσινια του πιο unfair οδηγου... EVER
- Στο πρωτάθλημα προηγείται ο Alain Prost, που τότε υποστήριζαν πατέρας και γιος, με λίγους βαθμούς του Piquet. Και στον αγώνα προς το τέλος προηγείται o μετέπειτα πρωταθλητής, που το πήρε στον τελευταίο αγώνα στο Kyalami της Ν.Αφρικής. Ο Prost πιέζει και μοιάζει ζήτημα χρόνου να περάσει τον Piquet. Αν ο Alain περνούσε τότε θα αύξαινε τη διαφορά. Αν δεν τερμάτιζε κανείς τους στους βαθμούς, που ήταν λιγοστοί τότε (9-6-4-3-2-1 το σύστημα), θα διατηρούσε σημαντικό προβάδισμα ο οδηγός της Renault.
… Και συμβαίνει το μοιραίο: Ο Προστ χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου και πέφτει πάνω στον Βραζιλιάνο (3:30) με συνέπεια να εγκαταλείψουν και οι δύο.
Ακόμα θυμάμαι τον Πικέ να δηλώνει στο τέλος στην ερώτηση: 'Did he did it on purpose?' - 'No I don't believe so', απάντησε, σε μια χρονιά που δεν έγινε του 1989 για τον κύριο καθηγητή.
Ε! αυτό μου θυμίζει λίγο και αυτό που έκανε στον Καναδά το '98 ο Σούμι…
Νομίζω για τον Alonso λέει πολλά το πώς έφυγε από την McLaren το 2007 και από την Ferrari. Όταν ο Kimi, ο οδηγός που ο Ισπανός νίκησε κατά κράτος στην Ferrari έφυγε, για την ομάδα ήταν μια σημαντική ημέρα, στενάχωρη. Πρώτα και πιο σημαντικό ήταν να αποχαιρετήσουν τον Φιλανδό και έπειτα καλωσόρισαν τον Μονεγασκο. Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι οι Ιταλοί είναι περίεργοι και συνήθως με παραπάνω από μια αρνητικές εννοείς κατ' εμέ, όμως ο Kimi είχε πραγματικά κερδίσει την συμπάθεια των περισσοτέρων, συνεργατών του, στο Μαρανέλο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό! Όχι μόνο στην F1 αλλά σε κάθε επάγγελμα, όσο πιο ανταγωνιστικός είναι ο χώρος τόσο μεγαλύτερη σημασία έχει ο ανθρώπινος παράγοντας. Οι κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, τα κορυφαία μυαλά, είχαν ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ανθρώπων γύρω τους. Γνωρίζω προσωπικά εξαιρετικά μυαλά που δεν φτάνουν τον πήχη του potential (στον οποίον φανταζόμαστε ότι αντιστοιχεί αυτό το potential) επειδή απλά δεν μπορούν να συνεργαστούν.
Ο Michael μην ξεχνάμε είχε σημαντικότατο μερίδιο ευθύνης στην ομάδα που τα σάρωσε όλα την προηγούμενη δεκαετία ενώ στο Brackley ακόμη καταλογίζουν μερίδιο συνεισφοράς στον Schuey.
Έγινε αναφορά σε οδηγούς όπως ο Lauda και ο Prost οι οποίοι ήταν φοβεροί στο να διατελούν έναν ενδιάμεσο ρόλο επικοινωνίας μεταξύ της μηχανής και των σχεδιαστών της, ειδικά σε εκείνη την εποχή όταν η τεχνολογία δεν είχε καμία σχέση με την σημερινή η οποία, όσο υπέροχη και αν είναι, συνεχίζει να μην είναι τέλεια.
Ο Seb πέρυσι, όσο κακό δεύτερο μισό και αν είχε, νομίζω έδειξε, όσο μπορεί να φανεί, πόσο καλός είναι στο να φέρνει το μονοθέσιο στα μέτρα του αλλά πάντα με σημείο αναφοράς "τα μέτρα της πίστας". Υπήρχαν Παρασκευές που ο Kimi ήταν αρκετά ταχύτερος αλλά ο Γερμανός, όταν μετρούσε, ήταν σχεδόν πάντα μπροστά.
Ο Max νομίζω σε μεγάλο βαθμό κέρδισε τον Ricciardo επειδή κέρδισε (σε μεγαλύτερο βαθμό) τους ανθρώπους της ομάδας.
Ο ρόλος του ταχύτερου οδηγού στον πλανήτη δεν είναι μόνο να βρίσκει το απεξ, την καλύτερη στιγμή να κατεβάσει, την τέλεια ισορροπία μεταξύ κρατήματος και υπερστροφής. Αυτό υπάρχει μόνο σε εφηβικές φαντασιώσεις. Ο ρόλος του δεν είναι ούτε μόνο να βρει πώς θέλει να λειτουργούν τα πεντάλ. Ο ρόλος του, πιο σημαντικός από όλους νομίζω, είναι να βοηθάει τον μηχανικό να κάνει την καλύτερη δυνατή δουλειά, για όσο καιρό θα συνεργάζονται, ο οποίος με την σειρά του θα του δίνει το καλύτερο δυνατόν πεντάλ, στα μέτρα του.
Καλή νέα δεκαετία να έχουμε με μάχες και, μακάρι, με μικρότερη απόσταση μεταξύ κορυφής και των υπολοίπων και με πάνω από τρεις ομάδες να μάχονται για το βάθρο.