Forum για τη Formula 1

Θα αφήσει ιστορια στην Φ1?

14
19%
14
19%
5
7%
5
7%
16
22%
16
22%
2
3%
2
3%
Άβαταρ μέλους
By nass
#295305 Με βάση τους κανονισμούς (και όχι το ποιά ομάδα ή υπάλληλο συμπαθεί ο καθένας) η ανάλυση του Phaeton με την διόρθωση του Yugo (ότι ειχε υποχρέωση να αφήσει χώρο και στον Kimi) είναι σωστή. Στη La Source είχε δικαίωμα να βρίσκεται εκεί και δεν φταίει για τη σύγκρουση, στην ευθεία είχε δικαίωμα να κάνει μια κίνηση για να προστατέψει τη θέση του (έστω και με 340... όταν ο Hakkinen έκανε το προσπέρασμα το 2000 τον αποθεώναμε... ε οι μεγάλοι οδηγοί οδηγούν στα 340 όπως εμείς στα 140) και στη Les Combes απλά πέταξε τον Kimi εκτός πίστας και κακώς δεν τιμωρήθηκε.

Διαφωνώ όμως για το ανάθεμα στις δηλώσεις, 18 χρονώνε πιτσιρίκι είναι ας είμαστε λίγο επιεικείς. Νομίζω και γω ότι θα διορθωθεί.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#295396
Billopoulos έγραψε:Εκτος της δηλωμενης απο τον ιδιο βλακειας που ο Y.V. απο πανω ανεφερε, Νικο στο θεμα με το φρεναρισμα διπλα στον Kimi τι δικαιολογεις ακριβως;
Τι σημαινει "παραπανω φορα"; Λεει πουθενα ο κανονισμος οτι "πρεπει παντα να αφηνετε ενα πλατος μονοθεσιου στον αντιπαλο σας που βρισκεται διπλα σας ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ εχετε παραπανω φορα;" :s_gamer
Τι σημαινει το "αν ειχε ελεγχομενη φορα θα ειχε στριψει";
Και στο κατω κατω, τι δικαιολογουμε με το "το λαθος ειχε ξεκινησει απο πριν"; Εχει σημασια ποτε ξεκιναει το λαθος;
Αναγκαστηκε ο Kimi να βγει εξω για να μην πληρωσει το λαθος που ειχε ξεκινησει απο πριν ή οχι; Τι ακριβως συζηταμε απο κει και περα;


Καταρχήν δε δικαιολογώ. Νομίζω έχω γράψει πολλές φορές ότι ο Μαξ έκανε λάθος.

Εξηγώ, δε δικαιλογώ.

Προσπαθώ να στο εξηγήσω από την οπτική του αγωνιζόμενου και να εξηγήσω τι εννοούσε ο Phaeton.

Μη μου λες για τον κανονισμό. Ο κανονισμός λέει 2 μονοθέσια και θα έπρεπε να είχε αφήσει χώρο στον Κίμι βάσει κανονισμού όταν γίνεται η προσπέραση. Ο λόγος που δεν το έκανε είναι γιατί ήρθε εντελώς λάθος και γιαυτό βγήκε εκτός πίστας. Ήρθε με πάρα πολύ φόρα.

Αναγκάστηκε ο Κίμι να βγει γιατί έκανε λάθος υπολογισμό ο Μαξ.

Αλλά όχι να τον σταυρώσουμε κιόλας, that's racing κι αν ο Κίμι είχε ψηλιαστεί η κίνηση, θα βούταγε δεξιά και θα τον είχε περάσει καθαρά. Σου λέω δηλαδή και την άλλη όψη.

Για τη κίνηση στην ευθεία, ο nass με κάλυψε αν και το έγραψα και πιο πριν.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#295493 Alonso: Verstappen did nothing wrong at Spa
Μπραβο Ισπανε!! Τα λες οπως πρεπει.

Amid much discussion since the Spa-Francorchamps weekend about Verstappen's aggression against Ferrari's drivers, Alonso has come out in support of the Dutchman.

He claims that the one moment that has caused much discussion – when Verstappen shut the door on Raikkonen along the Kemmel Straight – was nowhere near a breach of the rules.

"I think there is a rule that you cannot move in the braking zones, or you cannot move when a car is not alongside you," he said.

"So there is one movement allowed and as long as you are still in front of the car behind.

"I don't think Kimi was side-by-side and Max moved and put him on the grass. It was very late but maybe he didn't judge where Kimi was.

"But Kimi was still behind so the rule as is written is still applicable. It is good."

Alonso does think, however, that one area where things can be improved is in how drivers behave when it comes to moving in the braking zone.

In particular, he thinks what Verstappen did in Hungary went too far.

"We cannot confuse the fans about two completely different incidents in the middle of the straight, like Verstappen or Kimi, or the braking area like what happened to me in Australia where I misjudged the braking point.

"And also Max/Kimi in Hungary, on that occasion, I felt Max was moving a lot under braking into Turn 2 and Max was way too aggressive

"We spoke about that in Germany in the drivers' briefing. All the drivers were not happy with Max in Hungary because it was under braking for Turn 2 – and you cannot move in the braking zone.

"But in the middle of the straight you are allowed to do one move as long as the other car is alongside you. So everything fits with the incident in Spa."
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#295829 http://www.espn.in/f1/story/_/id/174474 ... ting-monza

Max Verstappen given warning by FIA's Charlie Whiting in Monza


Εντελώς γτπ η FIA.
Πρώτα επιλέγει να κάνει τον αγώνα ρωμαϊκή αρένα μη δίνοντας ούτε ποινή, ούτε επίπληξη την Κυριακή και τώρα που συνειδητοποίησε ότι το ατομίδιο είναι φάση "εγώ δεν θέλω μεροκάματο, θέλω χιλιάρα μηχανή και θάνατο" και ότι είναι πιθανό να μαζεύουν αίματα έστειλε το γερο Τσάρλι να του τραβήξει το αυτί.

Το halo τους μάρανε.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#295871
Geo f1 έγραψε:Καλα ρε Εντι δεν ειναι και ο Ντε Τσεζαρις

< 3


Ο Ντε Τσέζαρις έσπαγε τα μονοθέσια που οδηγούσε, δεν ήταν επικίνδυνος.

Αν ο γιος του Γιος έκανε αυτές τις κουραδομαγκίτσες σε περίοδο που πήγαιναν τακτικά σε κηδείες οδηγών (λόγω μειωμένης παθητικής ασφάλειας σε σχέση με σήμερα) θα τον είχαν κρεμάσει απ' την τρύπα του.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#295877 Αν ήθελε ο Μπέρνι να του κόψει τον .."βήχα" θα το είχε κάνει από την πρώτη μέρα και το ίδιο φυσικά ισχύει και για το δίδυμο της Mercedes.
Αλλά από τη στιγμή που κυριαρχεί μόνο μια ομάδα και το θέαμα είχε πέσει στο ναδίρ, τους καλο-άρεσαν τα συγκρουόμενα και οι ίντριγκες.
Όσο πουλάει θα το αφήνουν , αρκεί να μην το παρακάνει-παρακάνουν και οι δίδυμοι.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#295948 Οι κινήσεις του Max ήταν φυσικά πολύ επιθετικές, αλλά θα συμφωνήσω και εγώ ότι δεν "αξίζουν" τόσο ντόρο και κατακραυγή αυτές καθεαυτές.
Η συνολική του αμυντική εικόνα βέβαια το αξίζει.

Αυτό που τον κάνει άξιο για να τον πάρεις με την κλωτσιές είναι η πανηλίθια δήλωση "μου ΄φάγαν το μπιφτέκι μου για αυτό και εγώ θα τους κολλήσω στις μπαριέρες"
Φυσιολογικό για 18χρονο τριβλαμμένο, αλλά όταν αυτό οδηγεί ανταγωνιστικά με 300+ κάποιος πρέπει να του τραβήξει το αυτί. Στους Red Bullηδες δεν έχω καμία εμπιστοσύνη οπότε αν δεν φάει καμία σοβαρή ποινή απλά ελπίζουμε να μη θρηνήσουμε θύματα στο ατύχημα που θα προκαλέσει.
Άβαταρ μέλους
By Vasilakis
#295977 Κανονικα ο κανονισμος της μιας αμυντικης αλλαγης επρεπε βασικα να συμπεριλαμβανει και το timing ποτε την κανει ο αμυνομενος στην μανουβρα του επιτιθεμενου. Γιατι τρεις σερι αγωνες ο Φερσταπεν chop στα μουτρα του αλλου κανει (σε φρενα και ευθεια) και οχι επιλογη αμυντικης γραμμης. Συν οτι στο Σπα οταν καταφεραν δυο να μπουν στο πλαι του (Ραικκονεν, Περεζ) τους εβγαλε και βγηκε και ο ιδιος εκτος πιστας. Και οχι αν καταφερνε να εμενε εντος πιστας δεν θα ηταν ΟΚ οπως λεει ο Φαεθων. Παραηταν διπλα και οι δυο για να το παραχεζεις τοσο με την τροχια σου χωρις να αφησεις χωρο. Τουλαχιστον ο Περεζ εκανε το αυτονοητο και εξαφανιστηκε μπροστα χωρις να δωσει την θεση. Εκει στη Φερραρι-Ραικονεν ομως :slap: . Αν τους ειπε ο Whiting να δωσουν την θεση ειναι σκανδαλο. Αν την εδωσε ο Ραικκονεν ειναι ηλιθιος, δεν σωνει και καλα να δωθει η θεση πισω αμεσως χωρις να εχει δει κιολας οτι το εχασε κι ο αλλος, οταν πρεπει να γινει και εξεταση του συμβαντος αρα αρκετος χρονος για ντιμπειτ (και απο πριν την εξεταση κιολας) απο το pitwall που θα εχουν δει απο τις καμερες τι εγινε. Αν την εδωσε το pitwall ειναι αχρηστοι και ηλιθιοι.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#295991 Επειδή έχει μια αγωνιστική νοοτροπία "fair play" που ακολουθεί πιστά ο Φινλανδός δεν τον λες και ηλίθιο. Ίσως υπερβολικά σχολαστικό αλλά ηλίθιο; Δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό που γράφω αλλά μου μοιάζει υπερβολικός χαρακτηρισμός το "ηλίθιος".
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#295997 Στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ξεκάθαρη η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους δυο, οπότε ήταν πιο ώριμο να δώσει πίσω τη θέση και να τον περάσει 1-2 γύρους μετά (όπως και έγινε) αντί να ρισκάρει να κρατήσει τη θέση να φύγει μπροστά και μετά να του πουν πάρει τόσα δευτερόλεπτα ποινή ή δώσε τη θέση πίσω (και χάσε περισσότερο χρόνο στην τελική).

Βασικά για να μην χάνουμε και τη λίγη λογική που μπορεί να υπάρχει, chop με 300+χλμ αμφιβάλλω αν έκανε ο μακαρίτης.