- 15 Φεβ 2021, 21:06
#692157
Ove20 έγραψε:George_Prix έγραψε:[
Επισης τονιζω: Το να λεμε "ας φτιαξει δικο της μοτερ" εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα απο το να λεμε "να φτιαξει νεο ποτο με γευση λεμονι". Για αυτη τη δουλεια χρειαζεται εναν καταξιωμενο κατασκευαστη αυτοκινητων/κινητηρων με ετοιμες εγκαταστασεις και τεχνογνωσια δεκαετιων.
Oπως έφτιαξαν σασί που κάποιοι κόκκινοι δεν έχουν ακόμα έτσι ας φτιάξουν μοτέρ. Κάποτε έφτιαξαν μονοθέσιο που ακόμα είναι τοπ χάρης τον Νιούϊ.
Απλα δε βγαινουν οι αριθμοι φιλε...
Για να φτιαξει η Ρεντ Μπουλ δικο της μοτερ απο το μηδεν, θελει ΤΕΡΑΣΤΙΑ επενδυση.
Επισης μιλαμε για ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρισκο. Τοσοι κορυφαιοι κατασκευαστες αυτοκινητων/κινητηρων ηρθαν στο χωρο και χαθηκαν.
Γιατι να το κανει ολο αυτο? ΜΠΑΣ και καταφερει να τερματιζει 1η αντι για 2η-3η που τερματιζει τωρα? Ακομα και να το καταφερει, δε θα κανει αποσβεση την τεραστια επενδυση που εκανε.
Ενω αν κανει κονε με καμια Πορσε για παραδειγμα ειναι αλλιως. Η Πορσε εχει ετοιμο το εργοστασιο, τους υπαλληλους και την τεχνογνωσια οποτε μπορει να φτιαξει ενα μοτερακι πολυ πιο ευκολα. Με το που μπαινει στους αγωνες κι ακουγεται το ονομα Πορσε, αυτοματως κανει μερικη αποσβεση απο τη διαφημηση. Παει καλα? Ακομα μεγαλυτερη διαφημηση και πωλησεις αυτοκινητων. Βαλε και τα φραγκα που θα παιρνουν απο Ρεντ Μπου κι Αλφα Ταουρι για τους κινητηρες, οπως και να εχει δε μιλαμε για το τεραστιο ρισκο/εξοδο που θα ειχε η Ρεντ Μπουλ αν εφτιαχνε μονη της κινητηρες. Ολοι παιρνουν ενα αποδεκτο ποσοστο ρισκου ετσι.
btw μολις διαβαζα σημερα παλι τα ιδια. Το Χορνερ να λεει οτι η ομαδα του θελει να κερδισει τιτλους κι αυτο δε γινεται οσο εχει πελατειακους κινητηρες. Τα ιδια ακριβως που ελεγε κι η ΜκΛαρεν σα λογο διαζυγιου με τη Μερσεντες. Απ' οτι βλεπεις ομως ουτε η ΜκΛαρεν εκανε ποτε κουβεντα για κατασκευη δικου της μοτερ (και μαλιστα ξαναπεσε στα δοντια του λυκου), ουτε η Ρεντ Μπουλ εχει αναφερει ποτε τετοιο πραγμα (συνεχεια λενε οτι ψαχνουν κατασκευαστη να φερουν στο χωρο). Απλα γιατι δε βγαινουν οι αριθμοι για το προτζεκτ που προτεινεις!