Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By theo13
#730086
Himalayan έγραψε:Και Sordo - Solberg θα μοιράζονται το 3ο Hyundai. Εκκρεμούν Ogier - Lappi (?), στο 3ο Yaris και ο 2ος οδηγός στη Ford. Κάτι ακούγεται και για Mikkelsen.. Μακάρι θα έλεγα γιατί οι Fourmaux και Greensmith καλοί οδηγοί είναι αλλά κάτι τους λείπει για το κορυφαίο επίπεδο νομίζω..


Η αλήθεια είναι ότι ο Mikkelsen έχει αποδεδειγμένα τα απαραίτητα προσόντα για το WRC. Ωστόσο, ο Greensmith έχει δυνατό χορηγικό πακέτο από πίσω του και αυτό παίζει ρόλο.
Δεν θα με χάλαγε να δω και τον Meeke σε κάποιους αγώνες :ninja: . Θεωρώ ότι έφυγε άτσαλα από το WRC
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#731991 Λεμπ σε δοκιμες με το πουμα χυμπριντ του 2022 :s_omg

https://www.ewrc-results.com/video/3682 ... e-al-tall/

edit και αλλο ενα

https://youtu.be/iP9MRTxVBBg
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#732145 Πολυ ευχαριστο το να τρεξει 4-5 αγωνες του χρονου με το Puma.

Νομιζω πως το i20 δεν του ταιριαξε καθολου, γενικα αλλα ειδικα στην ασφαλτο.
Ακομα και το δυστροπο C3 του ταιριαξε πολυ περισσοτερο και πηρε νικη το 2018 στην Καταλωνια.

Μακαρι με το Puma να παει καλα και να τον δουμε ψηλα.

Βεβαια απ' οτι καταλαβαινω δεν ειναι σιγουρο οτι θα τρεξει, μπορει απλα να κανει δοκιμες.

Μπαι δε γουει, μου αρεσει το Puma, δεν ειναι και τοσο αργο στο ματι οσο νομιζαμε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#732180 οντως δεν ειναι κακο.Μια χαρα ειναι στο ματι,αν και ειναι εμφανες οτι δεν ειναι στο επιπεδο των τωρινων.
Ερλυ ντειζ ομως ακομα.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#732287 Καλό είναι και όμορφο! Φαίνεται αργότερο στο μάτι απο τους πυραύλους του σημερινούς...

don't panic
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#732345 το πολυ ειναι σχετικο.Ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο.Τα σημερινα που ειναι οτι πιο γρηγορο εχει φτιαχτει ποτε,εαν εβλεπες πρωιμα βιντεακια του γιαρις πχ θα γελαγες.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#732636
dimviii έγραψε:το πολυ ειναι σχετικο.Ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο.Τα σημερινα που ειναι οτι πιο γρηγορο εχει φτιαχτει ποτε,εαν εβλεπες πρωιμα βιντεακια του γιαρις πχ θα γελαγες.
Ισχύει. Εκτός από αργά ήταν και κακάσχημα. Ιδιαίτερα το Yaris.
Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By Himalayan
#732967 https://www.4troxoi.gr/agones/wrc/meiom ... orina-wrc/
Για να μην εκτεθούν , τα σημερινά wrc από του χρόνου θα τα τρέχουν ιδιώτες αλλά με μειωμένη ισχύ!
Είναι σαφές ότι τα Rally1 θα είναι πιο αργά, βλέπω σε κάνα στενό κατήφορο τίποτα τρελαμένοι με wrc2 να κάνουν χρόνους 3αδας, ε ρε γλέντια
Άβαταρ μέλους
By Himalayan
#733561 https://youtu.be/wpDGP0wp-tU
Σκέτη απογοήτευση, στην έξοδο της φουρκετας δεν έχει δύναμη να ξεκολλήσει!
Σε συνδυασμό με τα ανώτερα μαθηματικά που πρέπει να κάνουν για τη διαχείριση της ενέργειας, αρχίζει να θυμίζει regularity!
Αυτή η αλλαγή εποχής μου θυμίζει έντονα 1987 που από τα θηρία του gr B γυρίσαμε στα ψοφιμια του gr A. Και τότε υπήρχαν λόγοι, η ασφάλεια θεατών και οδηγών. Είχαν βάλει κι οι Ιταλοί το χεράκι τους βέβαια αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.
Και μετά χρόνο με το χρόνο γινόντουσαν ταχύτερα κτλ. Ένας κύκλος λίγο ακατανόητος. Βέβαια όπως συνηθίσαμε τότε θα τα συνηθίσουμε και τώρα, απλά τώρα είχαν ένα φοβερό προϊόν (σιχαμαρα η λέξη αλλά έτσι το βλέπουν) και το υποβαθμισαν. Παρεμπιπτόντως, ο μόνος που είχε τα κότσια να τα πει έξω από τα δόντια ήταν ο Neuville, αλλά μάλλον του τράβηξαν το αυτί και ανασκεύασε, κάτι σαν τους πολιτικαντηδες. Λείπουν οι οδηγοί προσωπικότητες, σε αντιστοιχία με την εποχή μας. Χαρακτηριστική δήλωση του Fourmaux όταν του ζήτησαν να σχολιάσει τις αλλαγές στους κανονισμούς :εμένα η δουλειά μου είναι μόνο να οδηγώ, όχι να κρίνω τη FIA. Μπλιαχ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#733566
Himalayan έγραψε:https://youtu.be/wpDGP0wp-tU
Σκέτη απογοήτευση, στην έξοδο της φουρκετας δεν έχει δύναμη να ξεκολλήσει!
Σε συνδυασμό με τα ανώτερα μαθηματικά που πρέπει να κάνουν για τη διαχείριση της ενέργειας, αρχίζει να θυμίζει regularity!
Αυτή η αλλαγή εποχής μου θυμίζει έντονα 1987 που από τα θηρία του gr B γυρίσαμε στα ψοφιμια του gr A. Και τότε υπήρχαν λόγοι, η ασφάλεια θεατών και οδηγών. Είχαν βάλει κι οι Ιταλοί το χεράκι τους βέβαια αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.
Και μετά χρόνο με το χρόνο γινόντουσαν ταχύτερα κτλ. Ένας κύκλος λίγο ακατανόητος. Βέβαια όπως συνηθίσαμε τότε θα τα συνηθίσουμε και τώρα, απλά τώρα είχαν ένα φοβερό προϊόν (σιχαμαρα η λέξη αλλά έτσι το βλέπουν) και το υποβαθμισαν. Παρεμπιπτόντως, ο μόνος που είχε τα κότσια να τα πει έξω από τα δόντια ήταν ο Neuville, αλλά μάλλον του τράβηξαν το αυτί και ανασκεύασε, κάτι σαν τους πολιτικαντηδες. Λείπουν οι οδηγοί προσωπικότητες, σε αντιστοιχία με την εποχή μας. Χαρακτηριστική δήλωση του Fourmaux όταν του ζήτησαν να σχολιάσει τις αλλαγές στους κανονισμούς :εμένα η δουλειά μου είναι μόνο να οδηγώ, όχι να κρίνω τη FIA. Μπλιαχ


“So we believe in the learning process, and it’s why we did this prototype – and it really was a prototype – in this moment. To chase the final performance with a car that is far away from the one that will be in Monte Carlo, which we will start to test in 10 days, would have been good but also a bit of a waste of time.

https://dirtfish.com/rally/wrc/adamo-re ... ally1-car/
Άβαταρ μέλους
By Himalayan
#733567 Μακάρι. Όχι τίποτα άλλο, του χρόνου καλά να είμαστε το πρόγραμμα εκτός από ακρόπολις έχει Πορτογαλία και Φινλανδία
Άβαταρ μέλους
By theo13
#734128 Δεν θα συμμετάσχει στο Rally Monza ο Tanak λόγω κάποιου οικογενειακού ζητήματος. Στην θέση του ο Suninen.Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#737611 Μόλις λίγα χιλιοστά μακριά από το να χάσει ο Ogier το 8ο..
Μετά από 14 ε.δ. και η διαφορά του με τον Evans είναι 0.5 δευτ. Θέλει να το πάρει με νίκη για να δείξει ότι είναι το απόλυτο αφεντικό.Εικόνα

.