Himalayan έγραψε:Evans enjoyed a massive slice of luck in the opening stage. He was caught out by patchy ice in a right corner but bounced back onto the road after striking the stricken car of Robert Kubica, who was caught out minutes earlier.
Πόσο κωλόφαρδος μπορεί να είναι?
NxOxT έγραψε:Himalayan έγραψε:Evans enjoyed a massive slice of luck in the opening stage. He was caught out by patchy ice in a right corner but bounced back onto the road after striking the stricken car of Robert Kubica, who was caught out minutes earlier.
Πόσο κωλόφαρδος μπορεί να είναι?
Αμα σε θελει ....κοιτα ποσο ατυχος ηταν ο Καμιλι 20 μετρα πιο περα
Βέβαια κέρδισε ο ...όλοι ξέρουμε ποιός αλλά μετά από ωραία μάχη με τον Meeke
Παντως το Μοντε Καρλο με τη συνεχη εναλλαγη συνθηκων και την απιστευτη ολισθηροτητα σε ορισμενα σημεια ισως ειναι ο δυσκολοτερος αγωνας του πρωταθληματος για καποιον που θελει να πλησιασει τους χρονους των πρωτων αν δεν εχει κανει εξαντλητικες δοκιμες ωστε να μαθει και το αυτοκινητο αλλα και να προσαρμοζεται στις εναλλασσομενες συνθηκες .
Για παραδειγμα ο Λαμπρος που το ταλεντο του ειναι αποδεδειγμενο μεχρι και χθες το βραδυ εχανε κατα μεσο ορο περιπου 4+" το χιλιομετρο απο τα κορυφαια πληρωματα της κλασης RC2. Σημερα που αν καταλαβα καλα οι συνθηκες ηταν πιο σταθερες και πιο στεγνες κινηθηκε περιπου στα 2+" το χιλιομετρο απο τους κορυφαιους της κλασης του. Πιστευω πως αν ειχε την πολυτελεια να κανει πολλες δοκιμες θα ηταν πολυ ανταγωνιστικος.
Καμια αναφορα στους Ελληνες συμμετεχοντες.
Yugo_para_siempre έγραψε:Η επιδοση του Λαμπρου ηταν αξιοπρεπεσταση και του-τους αξιζουν συγχαρητηρια. Ευχομαι να τους δουμε και σε αλλους αγωνες σε WRC και ERC.
Πιστευω πως αν ειχε την πολυτελεια να κανει πολλες δοκιμες θα ηταν πολυ ανταγωνιστικος.
Σκέψου οτι τα λάστιχα που χρτησιμοποίησε στο Μόντε τα χρησιμοποίησε πρώτη φορά στη καριέρα του!!!
nass έγραψε:Τερμάτισε ο Λάμπρος, 22ος γενικής και 9ος στο WRC2
Βέβαια κέρδισε ο ...όλοι ξέρουμε ποιός αλλά μετά από ωραία μάχη με τον Meeke
Ο Meeke είναι η ευχάριστη έκπληξη τα τελευταία χρόνια, στο Μόντε φέτος ήταν άτυχος, αφού εγκατέλειψε από κιβώτιο χωρίς να φταίει επί της ουσίας (βρήκε μια πέτρα σε κουλό σημείο).
Είναι ο μόνος που μπορεί να κοντράρει το Ogier, αν και το DS φαίνεται να υστερεί. Ίσως δούμε ωραία πράγματα στο μέλλον. Επίσης, μου αρέσει πως γενικώς φαίνεται προσγειωμένος και ωραίος τύπος, ο Ogier είναι οδηγάρα, αλλά πραγματικά αντιπαθητικός.
Νομιζω πως με τον Loeb πχ στο τιμονι τα τελευταια χρονια, θα ειχαμε μια επαναληψη των παλαιων (σε σταθερα πιο δυσκολο ανταγωνισμο απο τον Ogier βεβαια).
Επισης, με τον Ogier στο τιμονι του DS, παλι θα ειχαμε μια επαναληψη των οσων βλεπουμε.
Πιθανα με τον Ogier στο τιμονι οποιουδηποτε WRCar αυτην την στιγμη θα βλεπαμε κατι αντιστοιχο...
Ισως το Polo να ειναι ενα κλικ καλυτερο απο το DS3 και λιγο πιο πολυ απο τα Fiesta και i20 αλλα ενας οδηγος στο επιπεδο του Ogier θα κερδιζε, εστω πιο δυσκολα, το πρωταθλημα και με το DS3 ισως και με τα αλλα δυο.
Τωρα οσον αφορα το Loeb δε νομιζω οτι θα επαιρνε και τα τρια τελευταια πρωταθληματα (2013-2014-2015), με τον Ogier σε αυτη τη φορμα και με μεγαλυτερη εμπειρια.
Βλεποντας τον Ogier τα τελευταια χρονια νομιζω οτι ειναι ο μονος που θα μπορουσε να κοντραρει στα ισια το Loeb, περισσοτερο απο καθε αλλον και περισσοτερο απο το Gronholm. Το 2011 ειδαμε μια εξαιρετικη μαχη και με το μικρο να ωριμαζει πιστευω πως θα βλεπαμε τρια υπεροχα πρωταθληματα που θα ειχαν πολυ υψηλο ενδιαφερον.
Νομιζω πως ο Ogier ειναι της κλασης του Loeb με αναλογη ταχυτητα, με αυτοπεποιθηση, με πολυ λιγα λαθη, με εξαιρετικη διαχειριση αγωνα και αντιπαλων, οι διαφορες τους ειναι πολυ μικρες.
Μαλλον ο Loeb υπερεχει λιγο σε ασφαλτο και ο Ogier στο χωμα ενω ο Loeb ειναι ακομα πιο αλανθαστος, ο Ogier κανει πολυ λιγα λαθη σε σχεση με τους υπολοιπους αλλα μαλλον περισσοτερα απο το Loeb.
Θεωρω πως τουλαχιστον ενα πρωταθλημα θα το ειχε παρει ο Ogier ακομα και με το Loeb μεσα.
Τελος πιστευω πως η Citroen εκανε μεγαλη πατατα που αφησε τον Ogier να φυγει στα τελη του 2011 και κρατησε το Loeb δεδομενου οτι ο τελευταιος εκατσε μονο ενα χρονο ακομα σε πληρη εμπλοκη. Αν ο Loeb καθοταν μεχρι και το 2015 θα ειχε λογικη να τον κρατησει. Δεδομενου οτι ο ενας ηταν νεος και ο αλλος στα τελειωματα επρεπε να σιγουρευτουν πρωτα στη Citroen οτι ο Loeb θα καθοταν για αρκετα χρονια ακομα ωστε να μη σπαταλησουν πολλα χρονια του Ogier για ενα μονο χρονο του Loeb.... Τωρα θα ειχαν μαλλον αλλα τρια πρωταθληματα.
Εχουμε δει και το φιεστα οταν οδηγηθει οτι μπορει να πρωταγωνιστησει,και το ds3 ουκ ολιγες φορες.Το μοναδικο που δεν μπορει να σταθει στο ιδιο υψος ειναι το ι20.
Στους οδηγους ο Οζιε δεν αμφισβητειτε ουτε απο τους haters οτι ειναι ο καλυτερος αυτη τη στιγμη με διαφορα μεγαλη κιολας.
Εαν ηταν ο Λεμπ? Δυσκολο να απαντηθει με υποθεσεις.
Ο ενας στα φορτε του διψασμενος,ο αλλος κορεσμενος.
Σιγουρα θα βλεπαμε μαχη,με αμφιρροπα αποτελεσματα.
Τα ποιοτικα στοιχεια του Λεμπ δεν τα εχει πιασει ακομα ο Οζιε,παροτι με σημαντκα χαμηλοτερο ανταγωνισμο,που τον ευνοει.
Αλλο να φτιαχνεις ''στατιστικα'' απεναντι σε παγκοσμιους που εχουν αφησει ιστορια,και αλλο να φτιαχνεις ''στατιστικα'' απεναντι στον Λατβαλα που πλεον ο στοχος του στο Μοντε ηταν η 5αδα(μετα απο 12 χρονια στο wrc δεν το καταφερε ουτε αυτο) η στον Νεβιλ που θεωρει φοβερη επιτυχια την 3 θεση και τα 3,5 λεπτα πισω απο το νικητη(ο νικητης στο ρελαντι 1 μερα κιολας μετα την ατυχη στιγμη του Μικ)
Θα συμφωνησω ομως με τον Γιουγκο οτι σιγουρα ο Οζιε ειναι κλασης Λεμπ.
ενα ωραιο βιντεακι απο το Μοντε
Παρατηρήσατε κάτι στο 2:36 και στο 3:40? Κάποιοι ήταν τυχεροί!
απίστευτο,
είναι αυτός που έκατσε απέναντι μετά... τα πλάνα μάλλον είναι ανάποδα χρονικα.
Στο δεύτερο πλάνο είναι ο Λάμπρος που του γύρισε στο ίδιο σημείο.