Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By nass
#267448
dimviii έγραψε:φαουλ ξεφαουλ γινεται συχνα πυκνα εδω και πολλα χρονια,οπως ειπες και εσυ.
Στην περιπτωση αυτη Ναςς εσυ τι θα προτεινες σαν ποινη?
Θελω η απαντηση σου να εχει παρει υποψιν του και και τις προηγουμενες αναλογες περιπτωσεις.

Εαν ημουν απο αυτους που θα εβγαζαν την ποινη,σαφως και θα τιμωρουσα αμφοτερες τις περιπτωσεις,αλλα παντα θα προσπαθουσα να δω τον δολο,καθως και αν ειχαν οφελος απο την παρατυπια.


Ο δόλος παίζει ρόλο. Στην προκείμενη περίπτωση υπήρχε δόλος στο εξής: ότι ενώ διαπίστωσαν άμεσα (από την αρχή της χρονιάς) ότι κάτι δεν πάει καλά, δεν προσπάθησαν να το διορθώσουν με την έκδοση επέκτασης στο Δ.Α. (ίσως έτσι να "έκαιγαν" ένα "joker", δεν είμαι σίγουρος) αλλά να το περάσουν στη ζούλα.

Το αν είχαν όφελος δεν παίζει ρόλο. Ούτε τα 20g του βολάν του συγχωρεμένου του Burns το 2002 στην Αργεντινή προσέφεραν κάποιο όφελος αλλά τον έστειλαν στην εξέδρα και η Peugeot δεν έκανε έφεση.
Οι προηγούμενες ανάλογες περιπτώσεις επίσης όχι, η έννοια του "δεδικασμένου" έχει μόνο συμβουλευτικό-ενδεικτικό και όχι δεσμευτικό χαρακτήρα.

Θα τους έριχνα 1' - 2' ποινή. Αν έχαναν την 1η θέση, tough luck.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#267478 Ο Μartin δεν είχε αποκλειστεί για έρμα!!!! Και ήταν μία πέτρα :lol: αλλά και ο Loeb είχε φάει 1-2'' για κάτι (?) στις αντιστρεπτικές στην Αυστραλία. Επίσης αποκλεισμό σε όλα τα Πεζω στην Κύπρο για αντλία νερού.
Κάτι θυμάμαι και για τους λασπωτήρες του Πέτρου στο Ακρόπολις.... :hmmm: ο Νάσος θα θυμάται σίγουρα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#267492 Ορίστε μερικά:

Μάρτιν Αυστραλία 2003: Δεν ήταν σίγουροι (η ομάδα προφανώς) ότι το αυτοκίνητό τους δεν ήταν ελαφρύ εν όψει του ζυγίσματος στο επερχόμενο service park, οπότε σταμάτησαν μετά την τελευταία ειδική πριν το SP και έβαλαν κάτω από τη ρεζέρβα μια πέτρα 8 κιλών :lol: Η οποία όμως είναι παράνομο έρμα, διότι το έρμα πρέπει να σφραγίζεται. Το πήραν είδηση, Δόλος --> Αποκλεισμός

Λεμπ+Σόρντο+Οζιέ Αυστραλία 2009: Είχαν χρησιμοποιήσει λανθασμένα μπαράκια αντιστρεπτικής σε όλα τα αυτοκίνητα της ομάδας, από λάθος (είπαν, και δέχτηκαν οι αγωνοδίκες, αν θυμάμαι καλά ήταν και η δική μας Ανίτα). Λάθος --> 1 λεπτό ποινή, ο Λεμπ έχασε τη νίκη σε όφελος του Χίρβονεν

Γκρόνχολμ+Χίρβονεν+Λάτβαλα Πορτογαλία 2007: Λεπτότερα παράθυρα, από λάθος (είπαν πάλι) --> 5 λεπτά ποινή, ο Γκρόνχολμ έπεσε από 2ος --> 4ος.

Γκρόνχολμ+Ροβάνπερα Κύπρος 2004: είχαν χρησιμοποιήσει διαφορετικές από τις αναγνωρισμένες (= παραγωγής! παρόμοια ιστορία με τον ΜακΡέι στο Μόντε Κάρλο το 1999 αν θυμάμαι καλά) αντλίες νερού. Δόλος --> Αποκλεισμός.

Ολα τα πληρώματα της Subaru και της Mitsubishi Ακρόπολις 2005: Σε ζύγισμα :ninja: αμέσως μετά το stop της SSS στο ΟΑΚΑ (1η ειδική του αγώνα) βρέθηκαν 20+ κιλά ελαφρύτεροι. Μέχρι τις 3 το πρωί ήμασταν στους αγωνοδίκες :sleep: "Δεν ξέρω τι έγινε" :innocent: έλεγε η σουπιά ο Lapworth. Τελικά έμαθα ότι είχαν "φορέσει" ασφάλτινες αναρτήσεις για την ασφάλτινη SSS χωρίς να σκεφτούν ότι είναι ελαφρύτερες και μπορεί να ζυγιστούν. Δηλαδή καραδόλος. Ομως απόφαση σοκ: 30000 πρόστιμο για τα 3 αυτοκίνητα της Subaru και 20000 πρόστιμο για τα 2 αυτοκίνητα της Mitsubishi :omg: :s_crazy

Σόλμπεργκ Ακρόπολις 2004: Βγαίνει από το SP χωρίς πίσω λασπωτήρες, τον παίρνει είδηση ο :ninja: φωτογραφία στους αγωνοδίκες. "Αντικαστήσαμε τον πίσω προφυλακτήρα, που είχε καταστραφεί, αλλά κατά λάθος βάλαμε από ασφάλτινο, που δεν έχει μονταρισμένους λασπωτήρες" είπε ο Lapworth "Πόση ώρα θέλετε να αλλάξετε προφυλακτήρα ?" τον ρώτησαν οι αγωνοδίκες "30 δευτερόλεπτα" απάντησε και πήρε 30 δευτερόλεπτα ποινή. Στο τέλος κέρδισε τον αγώνα για 27 δευτερόλεπτα.

Ολα τα Fiesta R2 του WRC Academy Ακρόπολις 2013: Ελέγχθηκαν τα 2 πρώτα στον τελικό τεχνικό έλεγχο και είχαν και τα δύο λανθασμένη πολλαπλή εξαγωγής. Μετά είπαν οι αγωνοδίκες "ελέγξτε τα όλα", μέχρι τις 10 το βράδυ μετράγαμε πολλαπλές :lol: Ολες λάθος :omg: "Κάναμε λάθος στο δελτίο αναγνώρισης" είπε ο Γουίλσον "άλλες αναγνωρίσαμε και άλλες τελικά χρησιμοποιήσαμε". Ποινή: Αποκλεισμός από τα αποτελέσματα του αγώνα για όλους :dizzy: αλλά επειδή ήταν όλοι λάθος, διατήρησαν τους βαθμούς τους για το WRC Academy (αγωνοδίκες είναι, ό,τι θέλουν κάνουν :lol: ).

Αλ Ατίγια Ακρόπολις 2009 (τότε που είχε κερδίσει το PWRC ο Λάμπρος) Ο κινητήρας του ελέχθηκε από τη FIA στην Prodrive και βρέθηκε ο στρόφαλος να έχει υποστεί επεξεργασία (ζύγισμα), κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς της ομάδας Ν. Παρότι ήταν κανονικού βάρους (ίδια περίπτωση με ένα βολάν Ν2 που απασχόλησε πρόσφατα τους ελληνικούς αγώνες :help: ). Αρχική απόφαση: αποκλεισμός και μετά από έφεση τον έβαλαν τελευταίο.

Μπερνς Αργεντινή 2002: Ζυγίστηκε το βολάν του και βρέθηκε 20 g ελαφρύτερο. Η Peugeot είπε ότι είχαν παραλάβει μια παρτίδα τέτοιων βολάν, που τα είχαν ελέγξει και τα είχαν βρει ελαφριά και τα είχαν βάλει στο ράφι "SEULEMENT POUR VEHICULES DU TEST" :lol: αλλά κάποιος έκανε λάθος και το έβαλε στο αγωνιστικό. Λάθος μεν --> Αποκλεισμός δε.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#267499 Εγκυκλοπαίδεια!!!! :thumbsup:

Edit Τρελές αδικίες όμως!!! Ειδικά στο Ακρόπολις με τις αναρτήσεις, μέγιστο σκάνδαλο!!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#267639 ωραιο ποστ Ναςς! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#267729
nass έγραψε:
Σόλμπεργκ Ακρόπολις 2004: Βγαίνει από το SP χωρίς πίσω λασπωτήρες, τον παίρνει είδηση ο :ninja: φωτογραφία στους αγωνοδίκες.


Ο :ninja: ποιος είναι? Μόνο τον Provera φαντάζομαι......
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#267736
cmarin έγραψε:
nass έγραψε:
Σόλμπεργκ Ακρόπολις 2004: Βγαίνει από το SP χωρίς πίσω λασπωτήρες, τον παίρνει είδηση ο :ninja: φωτογραφία στους αγωνοδίκες.


Ο :ninja: ποιος είναι? Μόνο τον Provera φαντάζομαι......


ο Ναςς καταλαβα εγω. Ναςς απο την Μιτσου ποιος ειχε ερθει στο μπατιρντι?.Λιεταουερ,Σορτ,Κοουαν?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#267750
nass έγραψε:Short


ε λεγε ρε! :x αυτοι τι δικαιολογια ειπαν? :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#267774 Δεν θυμάμαι :(
Οι Subar-ακηδες είχαν φέρει και μια λίστα λεπτομερή: τόσα κιλά το σασί, τόσα ο κινητήρας, τόσα το αμάξωμα, 3 το λάδι 3 το ξύδι 1240 κιλά κύριε πρόεδρε και όχι 1208 που λέει η παλιο-ζυγαριά τους :rtfm: :x :x

:lol:

O κακομοίρης ο Jerome όταν έμαθε την απόφαση κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό :s_crazy τον πήγα για μπύρες και τον παρηγορούσα :s_drinks :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#267779 πολυ περιληπτικα μας τα λες :(

για πες καμια ιστορια απο αυτες που δεν ξερουμε. :eat:

μην αναφερεις ονοματα ομαδες κλπ. :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By nass
#267781 Ε αυτά που σας είπα τα ξέρατε ?
Σε καμιά μπύρα τα υπόλοιπα :)

Για να ξαναγυρίσουμε στο αρχικό θέμα, κατάλαβες γιατί λέω ότι η ποινή στη Hyundai ήταν λάθος ?
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#267782 Άνοιξε θέμα με παραλειπόμενα! Στο 4τφ είχαμε, να το φέρουμε εδώ.

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#267786
nass έγραψε:Ε αυτά που σας είπα τα ξέρατε ?
Σε καμιά μπύρα τα υπόλοιπα :)

καποια ηξερα,καποια δεν τα ηξερα.
Αντι για μπυρα,αμα ξεκοκκαλιζω καμια προβατινα σε πειραζει?

Ασε τις μπυρες,και λεγε :rtfm: μην λες ονοματα ομαδων,οδηγων. :rtfm:

nass έγραψε:Για να ξαναγυρίσουμε στο αρχικό θέμα, κατάλαβες γιατί λέω ότι η ποινή στη Hyundai ήταν λάθος ?

Ναι εχεις δικιο σε αυτο το θεμα με τα τζοκερ. Εαν χαλαγαν τζοκερ με το να ξαναομολογκαρουν πισω παραθυρα,εχει δολο,και παρα πολυ σημαντικο κιολας. Ειναι ετσι ομως? θα χαλαγαν τζοκερ ακομα και για πισω παραθυρο?