Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#215432 Συμφωνα με τα επισημα στοιχεια που δινουν οι κατασκευαστες η ιπποδυναμη ειναι στους 315-318 ιππους στις περιπου 6200 σαλ.

Αφου ο κοφτης ειναι στις 8500 σαλ αραγε να καταφερνουν να κρατουν την ιπποδυναμη σε ενα οροπεδιο στο διαστημα 6200 σαλ - 8500 σαλ ή στα πολυ ψηλα εχουν ραγδαια πτωση;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#216040
Yugo_para_siempre έγραψε:Συμφωνα με τα επισημα στοιχεια που δινουν οι κατασκευαστες η ιπποδυναμη ειναι στους 315-318 ιππους στις περιπου 6200 σαλ.

Αφου ο κοφτης ειναι στις 8500 σαλ αραγε να καταφερνουν να κρατουν την ιπποδυναμη σε ενα οροπεδιο στο διαστημα 6200 σαλ - 8500 σαλ ή στα πολυ ψηλα εχουν ραγδαια πτωση;


σταθερη να καταφερουν να κρατησουν ιπποδυναμη απο 6-8,5 στροφες ? με τιποτα με περιοριστη.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#216944 Απο το ξενο φορουμ αλιευμενη,εχει και αλλες αλλα βαριεμαι να τις ανεβασω ολες.Αυτη ειναι ενδεικτικη!!
Εικόνα
free image host


Mερικες ακομα!!
https://www.facebook.com/andrey.fomchen ... 2793994425
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#217555 υπαρχει ενας τυπος απο Εσθονια που ασχολειται ερασιτεχνικα με μετεωρολογια.Ο τυπος ειναι απιστευτος.Πεφτει ΠΑΝΤΑ μεσα.Οταν λεμε ΠΑΝΤΑ εννοουμαι ΠΑΝΤΑ.
Σε Ακροπολις μας ειχε βγαλει προγνωση καιρου στην Πελ/σο ανα ειδικη και μας ειπε και τι ωρα θα βρεξει ακριβως.Επεσε μεσα και εκει. :dizzy:
Στο Σουηδιας επεσε παλι μεσα,και υποστηριζε οτι θα γινει ο αγωνας,και ειχε δωσει και πιο πριν πριν ειδικες θα εχουν προβλημα ωστε να εχουν μεγαλο κινδυνο ακυρωσης.Παλι μεσα.Απιστευτος,και καρατσεκαρισμενος χρονια σε ολους τους αγωνες στο wrc,απο Μοντε μεχρι Ακροπολις. :dizzy:
Δεν μιλαμε για προγνωση τυπου θα βρεξει,ουτε θα εχει τοσους βαθμους.Μιλαμε για προγνωση επιπεδου οτι στην χ ειδικη που γινεται στις 9 το πρωι θα εχει ομιχλη,και απο το 12ο χλμ και μεχρι το 21 χλμ θα εχει παγο.Κια στην επομενη ειδικη εχει διαφορετικη προγνωση που πεφτει παντα μεσα.Ακομα και στους ποσους ποντους χιονι θα πεσει.
Απιστευτος.
-----------------------------------------------------------------

απο ξενο φορουμ

I told that this rally is going to take place When I say "No", then it is "No", when i say that no Karlstad and Kirkenjaer, then its "No" :P

At the moment, each forecast is getting better than previous, So, I am not surprised if they still decide to do second run for some stages (No problem with recce as these are the same stages) Norwegian stages are going to get proper cold, Saturday stages were the most risky but now it is likely that there will be around -10 overnight (between Friday and Saturday) and there will be plenty of new snow on Wednesday (around 6-7 cm) for Sunday stages it looks like even more snow and proper minus degrees as well
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

το παρακατω ειχε γραψει χθες στις 8 το απογευμα, οταν ολοι ανησυχουσαν για ακυρωση.Η οργανωση εβγαλε ανακοινωση σημερα το μεσημερι αργα.

Current forecast promises at least -5 degrees for Thursday night and up to -20 degrees for some locations for Saturday. That is more than enough to freeze the roads, moreover, road base is still very well frozen because very low temperatures a few weeks ago (that is the reason of a lot of water on the road-nowher to go). That water on the roads dissapears in hours when temperature drops below 0, it is expected to happen on Wednesday. Some light snow is also axpected for most locations after the temperature drops below zero. So, It will be very difficult for drivers because there will be frozen gravel on open sections, ice and snow in the forrest.

Kirkenjaer stage is one ugly place, it is almost like lake, it is in depression and all water flows into this place after melting. This and Karlstad SSS are in danger I belive, but both stages are relatively pointless short sprints totalling a bit over 15km of rally.

So, it will be proper challange for drivers and very fast rally (more cutting) and no room for mistakes.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#217611 Θα πρεπει να τον παρουν οι ομαδες στο wrc για επικεφαλη των μετεωρολογικων τους τμηματων.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#217625
nafpaktos έγραψε:Θα πρεπει να τον παρουν οι ομαδες στο wrc για επικεφαλη των μετεωρολογικων τους τμηματων.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!


δεν ξερω εαν τον εχεις παρακολουθησει,αλλα στα Μοντε πχ ηδη απο το πρωι πριν φορεσουν/διαλεξουν οι ομαδες τα ελαστικα,εχει πει ποιος τυπος ειναι ο σωστος συμφωνα με το μιξ των στεγνων/παγωμενων/χιονισμενων/σουπας χλμ που εχει το καθε σκελος των 2-3 ειδικων και 30-50χλμ που εχουν να κανουν.
Μολις κανουν τις ειδικες βλεπεις οτι ο καιρος ηταν οπως τον ειχε προβλεψει,αρα ευκολακι σχετικο η σωστη επιλογη ελαστικων.
Οπως πολλες φορες εχει πει, μολις βγουν στη δημοσιοτητα τι γομες διαλεξαν,αυτη ειναι λαθος πχ στην Φορντ.Και παντα με αιτιολογηση.
Άβαταρ μέλους
By Himalayan
#217823 Ενδιαφέρουσα πληροφορία!
Sweden’s spikes: Figures from Volkswagen Motorsport indicate that the 384 studs fitted to Michelin’s winter tyres offer more grip on ice and snow than gravel tyres do on a normal loose surface road. In Argentina it takes an average 124.87 metres to accelerate from 0-100kph, while in Sweden this figure is just 107.32 metres.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#217916
Himalayan έγραψε:Ενδιαφέρουσα πληροφορία!
Sweden’s spikes: Figures from Volkswagen Motorsport indicate that the 384 studs fitted to Michelin’s winter tyres offer more grip on ice and snow than gravel tyres do on a normal loose surface road. In Argentina it takes an average 124.87 metres to accelerate from 0-100kph, while in Sweden this figure is just 107.32 metres.


:lipsealed:

Για οποιον εχει οδηγησει κιολας σε χωμα με ελαστικα χωματινα, που καταλαβαινει οτι δεν ειναι και τοσο χαλια η κατασταση οσο θα πιστευε, αυτο το κανει ακομα πιο εντυπωσιακο :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By Himalayan
#219254 Παρεμπιπτόντως,αυτά τα νούμερα μας κάνουν ένα 0-100χλμ/ώρα σε 7,7 sec.Στην ξέχιονη Σουηδία γίνονται ωραίες μάχες για τη δεύτερη ως συνήθως θέση.Ο Meeke εξελίσεται σε μεγάλο γκαντεμόσαυρο ενώ εδώ έχω μακράν την καλύτερη δήλωση της ημέρας απο τον Henning:"I pushed flat everywhere. Fourth fastest is not bad for an old man."
Άβαταρ μέλους
By glf
#219320
Yugo_para_siempre έγραψε:Οπως εχω δει στα περισσοτερα περιοδικα ειδικου τυπου βαζουν μικροτερη περιμετρο στον τυπο του υπολογισμου λογω του βαρους που πιεζει το ελαστικο. Αφαιρουν συνηθως 3%-4%, αφαιρεσα 3% γιατι εχουν σκληρα πλαϊνα.


Φανταστικοί οι υπολογισμοί σας.
Αυτό το 3% πρέπει να είναι η γόμα που φεύγει. Εγώ όταν μέτρησα μια φορά τελική ταχ με gps είχα μια τέτοια διαφορά και απορούσα. Μέχρι που μέτρησα τη διάμετρο του pirelli με μεζούρα :) και εβαλα τη διόρθωση στον υπολογισμο. Βγηκε ακριβώς η μετρηση του gps.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#219657 Το νεο hyundaiτα παει περιφημα στη σουηδια.Ολοι οι οδηγοι δειχνουν να το πηγαινουν.Κριμα που μενει για ενα μονο ετος,θεωρω οτι θα γινοταν εφαμιλλο του polo αν υπηρχε χρονος.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#220457 Οζιε τρελο σωσιμο κοντα στη τελικη(178χλμ)



και Σορδο που παραλιγο θα αφηνε αρκετο γιουνται πανω στο δεντρο.

Άβαταρ μέλους
By DAP
#220511 Και για οσους δεν ξερουν ακομη τα αποτελεσματα της Σουηδιας εχουμε και λεμε:
2οι: PADDON / KENNLANG - HYUNDAI i20 WRC
3οι: OSTBERG / FLOENE - FIESTA WRC