Για τα πρωταθλήματα πίστας, GP2/GP3, IndyCar, WTCC, BTCC, Le Mans και άλλα
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#49244
Gilles_27 έγραψε:
nafpaktos έγραψε:2)Θελω χαρη,στο autosport plus εχει ενα ενδιαφερον αρθρο γιατι οι κατασκευαστες επιλεγουν το wec αντι της f1.αν καποιος ειναι στο autosport plus ας κανει τον κοπο να το αποθηκευσει και να μου το στειλει.Ευχαριστω!

http://bbs.hupu.com/11165810.html
:)


Σε ευχαριστώ πάαααααααααρα πολύ :)
Άβαταρ μέλους
By the_sigman
#66347 Daytona 24 αυτό το Σαβ/κο
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#71845 Ομορφια ατελειωτη. :lol: :lol: :lol: μπροστοκουνα;;;τι μαλακισμενες προτοτυπιες ειναι αυτες;;;;

http://www.autosport.com/news/report.php/id/117546

http://www.fiawec.com/en/news/the-2015-nissan-gt−r-lm-nismo_2868.html
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73690 Εικόνα

:superman:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#73693 Μπορεί να είναι άσχημο, αλλά έχει μια λογική: στόχος τους είναι να ανακτούν την περισσότερη δυνατή ενέργεια στο φρενάρισμα.
Επειδή το βάρος πέφτει εμπρός όταν φρενάρουμε, στον εμπρός άξονα θα ανακτήσεις την περισσότερη ενέργεια.
Αν τα φέρεις όλα εμπρός, αυξάνεις όλο το φαινόμενο.
Το βρίσκω πολύ έξυπνο, τώρα το πώς θα στέκεται στην πίστα, είναι ένα εντελώς διαφορετικό πράγμα!
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73699 Ο στόχος δεν είναι το φρενάρισμα αλλά η μέγιστη δυνατή αεροδυναμική απόδοση, εκεί είναι το μεγάλο πλεονέκτημα της αρχιτεκτονικής αυτής, απλά δες αυτό:

Εικόνα

:s_omg

Μπράβο στον Ben Bowlby, ασχέτως αποτελεσμάτων ήδη έχει γράψει ιστορία με αυτό (όπως και τα προηγούμενα project του). Μπράβο και στις ACO / WEC για τους κανονισμούς που επιτρέπουν τόσο καινοτόμα σχέδια αντί για βαρετό ενιαίο.

Λίγες ακόμα φωτογραφίες:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#73701 ενω ειναι ασχημο αντικειμενικα,εχει μια παραξενη γοητεια.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα τα παει στους αγωνες.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73702 Εγώ το βρίσκω από τα ωραιότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα ever.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#73704 οι γραμμες του δεν θυμιζουν καπου το cube? ενα τετραγωνο μικρο σαν πολυμορφικο της νισσαν?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#73705 Πάντως χωρίς να θέλω να πω πως και αυτό που είπε ο ΙΚΕς δεν ισχύει, αυτό που έγραψα αφορούσε την ανάρτηση ενέργειας από το υβριδικό σύστημα στον εμπρός άξονα, οι ίδιοι το λένε, δεν το λέω εγώ!
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#73775 Ike συμφωνω για αυτο που εγραψες για αεροδυναμικη αποδοση αλλα δεν ειναι στο πισω μερος το σημειο που πονταραν.Εμπρος κινηση με το το κεντρο αεροδυναμικης πιεσης πιο μπροστα απο οτι συνηθιζεται θα εχει ΠΟΛΥ περιεργη οδικη συμπεριφορα.Ντιμ τι λες;;;


The LMP1 rulebook is as restrictive as most single-seater formulae in terms of the rear venturis and diffuser. But there is more scope for using the air from the front of the car to one's advantage.
So package the powertrain and its cooling up front, and you free up the sidepods for airflow, which on the Nissan exits out the back above the diffuser.
This has allowed Bowlby and his design team to move the centre of pressure forward and reduce drag, the twin holy grails for the designers of LMP prototypes.

Εδω η πηγη.

http://bbs.hupu.com/11888402.html
Τελευταία επεξεργασία από nafpaktos και 06 Φεβ 2015, 03:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά