MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#795816 Δίκιο έχει αφού. Αυτό που έκανε ο Κουαρταραρο φέτος θα ήταν σαν ο φονέας να διεκδικούσε φέτος το πρωτάθλημα μαθηματικά μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Γίνεται; Δεν γίνεται. Ε στα μοτο gp γίνεται. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#795827 Moto gp riders vs F1 drivers vs Wrc drivers..εδώ σε θελω:p

Max Verstappen
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#795829
Geo f1 έγραψε:Moto gp riders vs F1 drivers vs Wrc drivers..εδώ σε θελω:p

Max Verstappen
Τον Σουμάχερ είχε πάει βόλτα ο Μακρει και τα είχε δει όλα;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#795830 Δεν υπάρχει σύγκριση εδώ, οι πρώτοι διακινδυνεύουν σε κάθε αγώνα να μην γυρίσουν σπίτι τους και να καταλήξουν στο νοσοκομείο.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#795832 Ναι αλλά οι τελευταίοι καμια φορά ακροβατουν δίπλα σε δέντρα και ψιλογκρεμους...
Δλδ οι F1 είναι χαλαρουιτα? :D

Max Verstappen
Άβαταρ μέλους
By dimik
#795838
Geo f1 έγραψε:Moto gp riders vs F1 drivers vs Wrc drivers..εδώ σε θελω:p

Max Verstappen
Ανέβα σε ένα 250ρι και δοκίμασε να πάρεις 2-3 διαδοχικές στροφές όσο πιο γρήγορα γίνεται αλλάζοντας θέση στο σώμα έχοντας ως pivot point μόνο το αντίθετο γόνατο και θα καταλάβεις την διαφορά του είμαι δεμένος σε ένα κάθισμα.
Όχι ότι δεν έχει απαιτήσεις και αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#795843 Ως οδηγός και αυτοκινήτου και μηχανής, στην μηχανή ΠΟΤΕ δεν χαλαρώνω. ΠΟΤΕ όμως. Ο κίνδυνος είναι στα όρια του παράλογου επίσης, οι περισσότεροι αναβάτες έχουν βρεθεί 10άδες φορές στο νοσοκομείο, και πολλοί εξ αυτών έχουν σπάσει και μπόλικα κόκκαλα.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#795849 Σίγουρα είναι 100 φορές πιο εκτεθειμένοι. Όπως επίσης έχουν αλλάξει και πολλά στα χρόνια που περασαν. Δλδ ένας οδηγός groupB η f1 86 87 με τα τεράστια λάστιχα και το απότομο τούρμπο είχε μεγαλύτερους κινδύνους σε σχέση με σήμερα. Οπως και ο εξοπλισμος των motogp νομίζω έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με το παρελθον.
Ο Ρεινι πχ νομίζω θα την γλύτωνε αν έπεφτε αυτά τα χρόνια.

Max Verstappen
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#795852 Σχεδόν κάθε χρόνο έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς ή ακόμη και θανάτους αναβατών. Ναι, έχει γίνει τεράστια πρόοδος στον εξοπλισμό ασφαλείας, αλλά πλέον τα μηχανάκια του MotoGP 300ρίζουν για πλάκα. Επομένως, οι πτώσεις πια γίνονται και με περισσότερα χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#795861 Οι τελευταίοι θάνατοι αναβατών στα GP δεν ήταν αποτέλεσμα υπερβολικής ταχύτητας, αλλά λόγω πτώσης ενός αναβάτη από low/highside και το κονβόι που ακολουθούσε να μην μπορεί να τον αποφύγει καθότι μέσα στην πίστα με αποτέλεσμα κάποιος να περάσει από πάνω του .

Αυτά στις μικρές κατηγορίες όπου μπορούν και πηγαίνουν 20 μηχανάκια μαζί για γύρους
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#795865
BARHonda έγραψε:Οι τελευταίοι θάνατοι αναβατών στα GP δεν ήταν αποτέλεσμα υπερβολικής ταχύτητας, αλλά λόγω πτώσης ενός αναβάτη από low/highside και το κονβόι που ακολουθούσε να μην μπορεί να τον αποφύγει καθότι μέσα στην πίστα με αποτέλεσμα κάποιος να περάσει από πάνω του .

Αυτά στις μικρές κατηγορίες όπου μπορούν και πηγαίνουν 20 μηχανάκια μαζί για γύρους

Δεν είναι έτσι ακριβώς.
Όντως ο Tomizawa και ο Simonceli έτσι σκοτώθηκαν, αλλά άλλοι όχι:
Salom:
https://www.reuters.com/article/us-moto ... SKCN0YP1Z4
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#795866 Ψάξε Moto3 να δεις τι έχει γίνει (και αντίστοιχες κατηγορίες εθνικών πρωταθλημάτων σε Ισπανία και Γαλλία)

Είναι πιο πιθανό πλέον να χάσει τη ζωή του ένας αναβάτης έτσι παρά όπως ο Salom
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795917 Εγω παιδες εχω σχεση αγαπης και μισους με τις μηχανες.

Γουσταρω απιστευτα την ευκολια τους. Δηλαδη ειτε βρεχει ειτε χιονιζει, αν θελω να πεταχτω για τσιγαρα ή για οτιδηποτε αλλο χρειαστει, με τη μια καβαλαω το μηχανακι. Στο κεντρο δεν το συζηταμε καν να κατεβω με αμαξι. Ακομα και σε "κατεξοχην" δουλειες αμαξιου οπως το σουπερ, κρεμαω τσαντες σε γαντζο σε τιμονια, κραταω και καμια με τα δοντια, αλλα προτιμω και παλι το μηχανακι αν ξερω οτι μπορω να τα κουβαλησω. Βαλτε στη συναρτηση την αισθηση ελευθεριας που σου δινει και τα πολλα γκαζια ανα ευρω που εχουν οι μηχανες, γεμισαμε ενα καραβι πλεονεκτηματα.

Το μισος προς τη μηχανη ειναι οτι δε μπορω να χαρω πραγματικα αυτο που ειναι απο το φοβο που εχω χαραγμενο στο μυαλο μου. Για αυτο και δεν τολμησα ποτε να παρω καλη μηχανη κιολας. Το γκαζι ειναι γλυκο και δυστυχως το δεξι μου χερι εχει το ιδιο κουσουρι με το δεξι μου ποδι. Δεν ξερει τη λεξη μισογκαζο. ΟΝ - ΟΦΦ μονο ξερει. Και αυτο το ΟΝ αν εχεις κανενα κτηνακι, σημαινει 100αρισμα-150αρισμα απο φαναρι σε φαναρι. Αντε να σταματησεις αν σου πεταχτει κανενας. Ασε που και με λιγα να πεσεις με τη μηχανη, παλι ενδεχεται να μην ξανακαβαλησεις μηχανη στη ζωη σου. Ακομα και στις στροφες, ζοριζομαι ρε γμτ δε συνεργαζεται το μυαλο με το σωμα μου οπως πρεπει. Παλι τρεχω σε σχεση με τον πολυ τον κοσμο, παλι κοντρες κανω με οτι ρδελακι κατσει διπλα μου, αλλα δεν το ευχαριστιεμαι οπως με το αμαξι. Ειμαι χεσμενος καθ' ολη τη διαρκεια της οδηγησης και σκεφτομαι πολυ συχνα οτι μπορει να πεσω να φαω τα μουτρα μου. Με το αμαξι οτι και να κανω αισθανομαι οτι εχω τον ελεγχο και δεν ειμαι καθολου τσιτωμενος.

Επιστροφη στην κουβεντα:
- Με μηχανη δεν εμπαινα σε πιστα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
- Βουνα/λαγκαδια/χωματα με κανενα αγωνιστικο αμαξι θα δοκιμαζα στα σιγουρα, αλλα θεωρω οτι θα σερνομουνα σχετικα.
- Μεσα στην πιστα οδηγαω με απιστευτη ευχαριστηση οτι 4τροχο και να μου δωσεις. Απο καρτακι μεχρι φορτηγο, το ιδιο μου κανει.

Το ερωτημα που δεν εχω απαντησει στον εαυτο μου εδω και τοσα χρονια, ειναι αν ειμαι τοσο αταλαντος με τις μηχανες ή αν ειμαι τοσο χεστης (ή λιγο πιο λογικος απο οτι νομιζω τελικα) και το μυαλο μου με φρεναρει απο το να χαρω τις μηχανες :hmmm: