Honda has announced six-time MotoGP world champion Marc Marquez will not contest the opening round of the 2021 season in Qatar.
Marquez’s arm started to show signs of proper recovery following his third operation, with the Honda rider cleared to begin training with bikes again earlier this month.
Despite this, doctors have advised him against racing in this weekend’s opening round of the 2021 campaign in Qatar.
“After the last review with the medical team, the doctors have advised me that the most prudent thing was not to take part in the Qatar Grand Prix and to continue with the recovery plan that we have followed in recent weeks,” Marquez said.
“I would have loved to be able to participate in the opening race of the world championship, but we will have to continue working to be able to recover the optimal conditions that allow us to return to competition.”
Marquez’s doctors’ decision to advise against racing in Qatar was motivated by a desire to avoid putting strain on the still-recovering humerus through “intense competition” following such a length period of inactivity.
He will undergo a further medical check-up on 12 April according to Honda, which rules him out of the Doha GP in Qatar next weekend too. HRC is yet to confirm this, but Marquez revealed it on social media.
MotoGP promoter Dorna Sports is finalising plans to have its own Drive to Survive-style documentary series on the Amazon Prime Video streaming platform.
Anonymous Founder έγραψε:Σας άρεσε το drive to survive ;
Έτσι κι έτσι, αρκετές φορές πήγαν να βγάλουν δράμα από το πουθενά (πχ στο επεισόδιο με την δήθεν κόντρα του Norris με τον Sainz ). Πιο πολύ έχει στόχο το να προσελκύσει νέους θεατές, ελπίζω του MotoGP να είναι καλύτερο.
Anonymous Founder έγραψε:Σας άρεσε το drive to survive ;Επειδή το χαζοβλεπω τώρα, πάνω από μια 10ετια που σταμάτησα να βλέπω F1, η αλήθεια είναι ότι με προκάλεσε να ξαναρχίσω να την παρακολουθώ.
Τα εκ των εσω έχουν αρκετό ενδιαφέρον για το πως παίζεται το παιχνίδι, ειδικά όσο πας προς τα πίσω στο grid.
< >
Anonymous Founder έγραψε:Σας άρεσε το drive to survive ;
Όχι. Της πλάκας ιστορία είναι.
Πιο πολύ γι αυτούς που βλέπουν επιδερμικά f1 ("να δούμε την εκκίνηση αν θα γίνει τράκα" κλπ).
Για όσους ασχολούνται πιο πολύ είναι λίγο.
Τη μισή πρώτη σεζόν είδα και το παράτησα.
Η Suzuki επίσης έκανε καλή εμφάνιση, χωρίς να εντυπωσιασει. Πολύ καλή και η Aprilia, σαφώς βελτιωμένη. Ναυάγια κανονικά η Honda και η KTM.
Οδηγός της ημέρας για μένα, ο Enea Bastianini, αγαπημένος μου ήδη από το Moto2 που έκανε καταπληκτική εμφάνιση στην GP19 εκμηδενίζοντας τον ομόσταυλό του με πιο καινούριο μηχανάκι, όπως και τον Martin της Pramac που δεν κατάλαβα γιατί βρήκε τόσο γρήγορα και εύκολα θέση σε καλή ομάδα πέρυσι.
Στα υπόλοιπα, τα συμπεράσματα παραμένουν, Honda και ΚΤΜ χάλια, αν και Binder και Oliveira το πάλεψαν, ενώ και ο Pol Espargaro έδειξε υποσχέσεις.
ΥΓ: Η διαφορά της Ducati στην ευθεία είναι τρομακτική, το πως μάζευε τους άλλους ήταν απίστευτο!
Marc Marquez cleared to return to racing in Portugal
Πανω απο ολα να ευχηθουμε να παραμεινει <ορθιος> ολο το 3ημερο!!!
Καλη επιστροφη Μαρκ!
Οι εκτιμήσεις λένε οτι γενικά η Honda μπορεί τόσο καιρό έδινε άμεση προτεραιότητα στο Μάρκο και να εξέλισε το μηχανάκι γι'αυτόν , το πρόβλημα ειναι οτι κατ'άλλα ένα αξιόλογο μηχανάκι δύσκολα το πάει κάποιος άλλος.
(κάτι είδαμε με Νακαγκάμι αλλά ακόμα φευ)
Οπότε, αφού και τα "σωσίματα" κλπα μπορεί να είναι δυνητικά επώδυνα πολύ στο μέλλον για το Μάρκο,
θα χρειαστεί μια διαφορετική προσέγγιση στην εξέλιξη της νέας RC