Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#722436 Καλησπέρα σας μετα απο πολυ καιρο,
μου δίνεται η δυνατότητα εταιρικου αυτοκινητου και τα Plug-In Hybrid φαινονται πολυ δελεαστικα.

Οι πιθανές μαρκες για επλογη ειναι Toyota, VW, Skoda, Citroen, DS, Peugeot, Opel, Hyundai/KIA. Αλλες μαρκες premium, οπως BMW, Merc, Audi, Volvo, δεν παιζουν.
Εαν ειναι κατω απο 50γρ σε εκπομπες ανεβαινει πολυ το ποσό ΛΤΠΦ που μπορω να παρω (μεχρι 40Κ αν παω σε βενζινη κατεβαινει πολυ) και μπορω να κανω και υπερβαση.

Για οποιον ενδιαφερεται και εχει λιγο χρονο, μια και με εταιρικα (και με plug in) δεν ειχα ποτε σχέση:

- Σε τι θα μπορουσα να κοιταξω απο τα παραπανω σαν μοντελα της προκοπης? το 3008 ειδικα η εκδοση με τα 300 φαινεται στα χαρτια να σκιζει. Ειναι οντως ετσι?

Οτι αλλες σκεψεις ή σημεια προσοχης εχετε, ευπροσδεκτα.
Αν η συζητηση πρεπει να παει αλλου, ας μεταφερθει με ενα link

Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#722438 Αν μπορείς DS γιατί να το προτιμήσεις από το 3008;
https://www.dsautomobiles.gr/ds-7-cross ... ense-news/
Και είναι και κάτω από 50γρ.
Αν σου επιτρέπουν τέτοιο, θα ήταν η πρώτη μου επιλογή, πραγματικά αμαξάρα μέσα έξω.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#722440 Θα ελεγα να λαβεις υποψιν το γεγονος "οτι ισχυει σημερα δεν θα ισχυει και αυριο".

Μπορει να παρεις κατι σημερα που ειναι 'δωρεαν' αλλα αυριο να σε σκισουν στους φορους γιατι τα plug in θα τα εχουν ολοι οποτε δεν θα λεει να υπαρχουν φοροαπαλλαγες.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#722441 Αφού είναι εταιρικό, το ρίσκο είναι μικρό θα έλεγα. Ανύπαρκτο όχι, αλλά μικρό, ειδικά τώρα που έρχεται η πράσινη ανάπτυξη... :lol:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#722444 Με αυτή την λογική καλύτερα να μην πάρει τίποτε, γιατί το οτιδήποτε μπορεί να φορολογηθεί κατόπιν υπέρμετρα. Το λέω ως παθών φυσικά, η περίπτωση που περιγράφεις ήταν και η δική μου ως δίλιτρου!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#722456
HighFidelity έγραψε:Αν μπορείς DS γιατί να το προτιμήσεις από το 3008;
https://www.dsautomobiles.gr/ds-7-cross ... ense-news/
Και είναι και κάτω από 50γρ.
Αν σου επιτρέπουν τέτοιο, θα ήταν η πρώτη μου επιλογή, πραγματικά αμαξάρα μέσα έξω.


Ιδιο πράγμα δεν ειναι ετουτο ουσιαστικα? Κινητηρες κλπ. Ιδια χαρατηριστικα (με πολυ γρηγορη ματια) εχει.
Ειναι οντως ετσι και θεμα γούστου?
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#722467
trident1971 έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Αν μπορείς DS γιατί να το προτιμήσεις από το 3008;
https://www.dsautomobiles.gr/ds-7-cross ... ense-news/
Και είναι και κάτω από 50γρ.
Αν σου επιτρέπουν τέτοιο, θα ήταν η πρώτη μου επιλογή, πραγματικά αμαξάρα μέσα έξω.


Ιδιο πράγμα δεν ειναι ετουτο ουσιαστικα? Κινητηρες κλπ. Ιδια χαρατηριστικα (με πολυ γρηγορη ματια) εχει.
Ειναι οντως ετσι και θεμα γούστου?

Μηχανικά είναι το ίδιο. Αν πας να τα δεις και τα δύο, παρόλο που το 3008 πραγματικά είναι εξαιρετικό, το DS7 είναι άλλη κλάση, ειδικά στις καλοεξοπλισμένες εκδόσεις, δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από πολύ πιο ακριβότερα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#722490 Για το 3008 διαβάζω ότι είναι φοβερό οδηγικά, με ΠΟΛΥ γκάζι και σούπερ κατανάλωση. Συμφωνώ ότι το DS7 δείχνει μία κατηγορία πάνω σε πολυτέλεια, αλλά δεν είναι τόσο καλό οδηγικά.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#722495
Scotch έγραψε:Bev δεν είναι στο τραπέζι; Π.χ. id3.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Οχι "premium" μαρκες. Επιλογή Toyota, VW, Skoda, Citroen, DS, Peugeot, Opel, Hyundai/KIA
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#722543
Scotch έγραψε:Της VW είναι το id3.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Ρομπα εγινα :-) το μπρεδεψα με το i3.
Θελω σιγουρα κινητηρα βενζινης, δεν εχω παρκινγκ.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#722549 Ποιος ο λόγος να πάρει plug-in αν δεν εχει μπριζα κανείς; Ισα ίσα για να κουβαλάει το ερμα απο τις μπαταρίες;