mirage έγραψε:Ποιος ο λόγος να πάρει plug-in αν δεν εχει μπριζα κανείς; Ισα ίσα για να κουβαλάει το ερμα απο τις μπαταρίες;
Φορολογικος, ληζινγκ εταιρικο ειναι. Τα plug-in εχουν επιπλεον οφελος και τα ηλεκτρικα ακομα περισσοτερο.
mirage έγραψε:Ποιος ο λόγος να πάρει plug-in αν δεν εχει μπριζα κανείς; Ισα ίσα για να κουβαλάει το ερμα απο τις μπαταρίες;
bibendum έγραψε:Το ds7 δεν είναι αντίστοιχο του 5008?
< >
GTS έγραψε:Ναι το κατάλαβα αυτό. Τις βενζίνες ποιος θα τις πληρώνει;mirage έγραψε:Ποιος ο λόγος να πάρει plug-in αν δεν εχει μπριζα κανείς; Ισα ίσα για να κουβαλάει το ερμα απο τις μπαταρίες;
Φορολογικος, ληζινγκ εταιρικο ειναι. Τα plug-in εχουν επιπλεον οφελος και τα ηλεκτρικα ακομα περισσοτερο.
GTS έγραψε:Συνήθως η εταιρεία πληρώνει ανάλογα και ποσό είναι αποδεκτό.
< >
trident1971 έγραψε:Απο ότι καταλαβαινω το DS ειναι η "χλιδατη" εκδοση του PSA, κατι σαν Lexus. Συγχωρηστε την αγνοια αν αυτο δεν ειναι απολυτα ακριβές.
Geralt έγραψε:φιλε Trident απο τα γερμανικα forum για το hybrid Grandland (που ειναι το ιδιο με το hybrid 3008) διαβαζω οτι η ακτινα δρασης με την ηλεκτροκινηση απο τα 50-60χλμ που ευαγγελιζεται ο κατασκευαστης, αυξομειωνεται σημαντικα με την παροδο του χρονο και την θερμοκρασια
Απο εκει και περα απο οτι καταλαβαινω θα το χρησιμοποεις και σαν "γραφειο" το εταιρικο οποτε μηπως να κοιτουσεw μικρολεπτομερειες που μπορουν να σου κανουν την ζωη ευκολη οπως ευκολα προσβασιμες USB θυρες, ευχρηστο multimedia, αρκετες θηκες για τα εγγραφα σου κτλ
Τα BMW plug-in hybrid (σειρα 3) ειναι εκτος εξισωσης?
trident1971 έγραψε:EDIT
Φορολογκη ερωτηση, αν και νομιζω πως ξέρω την απαντηση ήδη:
Στα "ηλεκτρικα" μεχρι το ΛΤΠΦ 40Κ, δεν εχεις φόρο. Φορολογεισαι ως εισόδημα το υπερβάλλον απο τα 40Κ και πανω, με βαση τις νεες κλιμακες, αρα μεχρι 14Κ επιπλον ειναι 4%, σωστα?
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]