DSG είπαμε δεν παίζει, το δοκίμασα σε πολύ καινούργιο Audi A5 και απογοητεύτηκα.
Ντίζελ είπαμε δεν παίζει. Και δεν μπορώ να τα οδηγήσω σωστά και τείνουν να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν. Είναι και υπό διωγμό.
Mazda CX3 βενζίνη, δίλιτρο και το φτηνότερο (μέχρι 80 μίλια μακριά) αρχίζει από 11390 και είναι και με μικρούς χώρους και μικρό ντεπόζιτο. Όντως μαζεμένο και ελαφρύ αλλά και όχι ζωηρό.
Kia Niro, δε μου λέει τίποτα, δεν έχει καμία χάρη, δε βλέπω κανένα πλεονέκτημα και δεν είναι και φτηνό. Το μηχανικά παρόμοιο ξαδελφάκι του Hyundai Ioniq το ίδιο, είναι και μακρύ.
To Mazda 3 μου αρέσει (πάντα μου άρεσε) αλλά βγαίνει λίγο μεγάλο (μακρύ, πάνω από 4,46μ), μισή κατηγορία επάνω και με μόνο 120 ατμοσφαιρικά είναι κάπως...
Σε αντίστοιχο μήκος παίζει και το Subaru Impreza που είναι αργό και αδιάφορο (αλλά 4x4)
Giulietta, τι λές τώρα, Alfa Romeo στην Αγγλία; Το έχω ζήσει, δεν το ξανακάνω.
Η δεκάχρονη κόρη εξελίσεται σε πολύ καλύτερη συνοδηγό από τη σύζυγο οπότε σε ταξίδια σύντομα προβλέπω τη σύζυγο στο πίσω κάθισμα, χλωμό με GT86. Που έχει και ακριβή ασφάλεια.
Αλλά η σύζυγος τώρα λέει καλύτερα να είναι μέχρι 5 ετών. Οπότε κοιτάμε από 2015 και το κονδύλι.... θα δούμε. Γιατί αν ανέβει ίσως παίζουν και κάποια SUV που θεωρούσα ακριβά.
Αν και θεωρώ τα SUV υπερτιμημένα, σπάταλα με μεγάλη μετωπική επιφάνεια και ότι υστερούν σε σχέση με αντίστοιχο συμβατικό στο ταξίδεμα δεν τα αποκλείω. Αλλά δείτε και τι λέω στην αρχική μου δημοσίευση, δείτε και: Toyota CHR κακό CVT λέει. Honda HRV επίσης ατυχές CVT λένε.
Και πάω στην κρυφή μου χαρά. BMW. Σειρά 1 F20 δίλιτρη (Β48) σε 120 και 125 ξεκινάνε από 15Κ λίρες που μου κακοφαίνεται. Άσε που αν πάμε στα 15Κ πλέον παίζουν σε κάμπριο τα BMW 2 (όμορφοοοοοο... και πιο κοντό από Mazda 3) ή και 3 και Mercedes C. Και εκεί αρχίζει και η Χ1 οριακό μήκος, χώροι, επιδόσεις (αν ήθελα SUV).
Δηλαδή F20 με 136 τουρμπάτα άλογα τόσο χάλια θα είναι; 0-100 8.7'' και λογική ασφάλιση και πάμφτηνα τέλη. Μου φαίνεται η πιο σωστή επιλογή αν είναι σχετικά αξιόπιστη. Εϊναι;
Γιατί για καλή αξιοπιστία μένει και ο άλλος ιάπωνας, το Civic, τι λέτε; 1,8 142 άλογα αλλά όχι γρήγορο, πορτπαγκαζάρα, κόλπα με πίσω καθίσματα και φτηνή ασφάλιση για 4ψήφιες χιλιάδες. Αλλά όμορφο δεν είναι, στις φωτό καθόλου, από κοντά λίγο καλύτερο.