Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705292 Απαντώ σε όλα.
DSG είπαμε δεν παίζει, το δοκίμασα σε πολύ καινούργιο Audi A5 και απογοητεύτηκα.
Ντίζελ είπαμε δεν παίζει. Και δεν μπορώ να τα οδηγήσω σωστά και τείνουν να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν. Είναι και υπό διωγμό.
Mazda CX3 βενζίνη, δίλιτρο και το φτηνότερο (μέχρι 80 μίλια μακριά) αρχίζει από 11390 και είναι και με μικρούς χώρους και μικρό ντεπόζιτο. Όντως μαζεμένο και ελαφρύ αλλά και όχι ζωηρό.
Kia Niro, δε μου λέει τίποτα, δεν έχει καμία χάρη, δε βλέπω κανένα πλεονέκτημα και δεν είναι και φτηνό. Το μηχανικά παρόμοιο ξαδελφάκι του Hyundai Ioniq το ίδιο, είναι και μακρύ.
To Mazda 3 μου αρέσει (πάντα μου άρεσε) αλλά βγαίνει λίγο μεγάλο (μακρύ, πάνω από 4,46μ), μισή κατηγορία επάνω και με μόνο 120 ατμοσφαιρικά είναι κάπως...
Σε αντίστοιχο μήκος παίζει και το Subaru Impreza που είναι αργό και αδιάφορο (αλλά 4x4)
Giulietta, τι λές τώρα, Alfa Romeo στην Αγγλία; Το έχω ζήσει, δεν το ξανακάνω.
Η δεκάχρονη κόρη εξελίσεται σε πολύ καλύτερη συνοδηγό από τη σύζυγο οπότε σε ταξίδια σύντομα προβλέπω τη σύζυγο στο πίσω κάθισμα, χλωμό με GT86. Που έχει και ακριβή ασφάλεια.
Αλλά η σύζυγος τώρα λέει καλύτερα να είναι μέχρι 5 ετών. Οπότε κοιτάμε από 2015 και το κονδύλι.... θα δούμε. Γιατί αν ανέβει ίσως παίζουν και κάποια SUV που θεωρούσα ακριβά.
Αν και θεωρώ τα SUV υπερτιμημένα, σπάταλα με μεγάλη μετωπική επιφάνεια και ότι υστερούν σε σχέση με αντίστοιχο συμβατικό στο ταξίδεμα δεν τα αποκλείω. Αλλά δείτε και τι λέω στην αρχική μου δημοσίευση, δείτε και: Toyota CHR κακό CVT λέει. Honda HRV επίσης ατυχές CVT λένε.
Και πάω στην κρυφή μου χαρά. BMW. Σειρά 1 F20 δίλιτρη (Β48) σε 120 και 125 ξεκινάνε από 15Κ λίρες που μου κακοφαίνεται. Άσε που αν πάμε στα 15Κ πλέον παίζουν σε κάμπριο τα BMW 2 (όμορφοοοοοο... και πιο κοντό από Mazda 3) ή και 3 και Mercedes C. Και εκεί αρχίζει και η Χ1 οριακό μήκος, χώροι, επιδόσεις (αν ήθελα SUV).
Δηλαδή F20 με 136 τουρμπάτα άλογα τόσο χάλια θα είναι; 0-100 8.7'' και λογική ασφάλιση και πάμφτηνα τέλη. Μου φαίνεται η πιο σωστή επιλογή αν είναι σχετικά αξιόπιστη. Εϊναι;
Γιατί για καλή αξιοπιστία μένει και ο άλλος ιάπωνας, το Civic, τι λέτε; 1,8 142 άλογα αλλά όχι γρήγορο, πορτπαγκαζάρα, κόλπα με πίσω καθίσματα και φτηνή ασφάλιση για 4ψήφιες χιλιάδες. Αλλά όμορφο δεν είναι, στις φωτό καθόλου, από κοντά λίγο καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705304 F20 118i auto με 136 άλογα είναι μια χαρά χάρη στο σασμάν. Αν βρεις με καλό εξοπλισμό την χτυπάς.
Όπως επίσης και το Civic που εμένα μου φαίνεται μια χαρά και εννοείται πως θα είναι και πιο αξιόπιστο από την BMW. Κρατώ ερωτηματικό για την ηχομόνωση και το NVH του. Δεν έχω εικόνα για το αυτόματο σασμάν του καθόλου όμως, δεν ξέρω στην Ελλάδα αν ήρθε καν αυτόματο και κάτι μου λέει και για CVT και εκεί ή κάνω λάθος;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#705307 https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 4181500889

Από ιδιώτη μεν αλλά οκ, χτυπάς μια insured warranty από την BMW. Καθαρό MOT (πέρα από ένα λάστιχο μια χρονιά). Δεν έχει κάτι τρομερό από εξοπλισμό αλλά από αυτά που είδα, όπως σου είπα και στο άλλο θέμα, θέλει ψάξιμο αν θες κάτι ιδιαίτερο. Αυτό που δεν έχει (αλλά μπαίνει με coding ένα κομμάτι του) είναι το SAT-Sports Automatic Transmission που σου δίνει μεταξύ άλλων πιο γρήγορες αλλαγές και paddles. To πρώτο κωδικοποιείται, το δεύτερο θέλει άλλο τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#705320 Μερικές σκέψεις κ από μένα που κλείνω 15Κ χιλιόμετρα συμβίωσης με Ν13Β16 116i
Προφανώς δεν αξίζει από άποψη αξιοπιστίας και κατανάλωσης να κοιτάξεις pre-fl 116i-118i και σωστά το απέκλεισες.

Από άποψη κιβωτίου πιθανότατα να μη βρεθεί κάτι καλύτερο από F20 σ' αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Επίσης από άποψη ενεργητικής ασφάλειας τα 136 άλογα με το 8ZHP είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, εγώ το έχω ξαναπεί ότι τουλάχιστον το δικό μου δίνει αίσθηση πιο ισχυρού αυτοκινήτου, στα 3κύλινδρα δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό, αλλά κρίνοντας από τα άλογα που κερδίζουν με chipάρισμα πιθανώς και αυτά να είναι εξίσου ισχυρά.

Προσωπικά 2 ενστάσεις έχω για τη σειρά 1 με βάση τα όσα έγραψες
1) Στο κομμάτι των χώρων, ειδικά πίσω δεν είναι άνετο το αυτοκίνητο, ίσως σε κάποιους να φανεί ως και κλειστοφοβικό.
2) Μέσα αν δεν πας σε υπερ - τουμπανιασμένο από εξοπλισμό όχημα (h/k ηχοσύστημα,τον 6WB Πίνακα οργάνων και την 8.8 οθόνη), κάνει πλέον μπαμ η ηλικία του. Ευτυχώς η Αγγλία δεν είναι Ελλάδα, οπότε πιστεύω θα βρεθεί σχετικά εύκολα κάτι τέτοιο.

Όπως και να χει είναι ένα σχετικά διασκεδαστικό daily που είναι εξίσου ικανό και για μεγάλα ταξίδια με μάλλον λυμένα τα χοντρά προβλήματα του pre-fl. Έμπαινα :inlove: :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#705322 6wb, 8.8 και H&K δύσκολο σε 118i δυστυχώς. Ακόμα και σε 20/25 δλδ δύσκολο.

https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 2038639766
Αυτό έχει 6wb και H&K αλλά 6.5". Αυτό βέβαια αλλάζει εύκολα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#705323
drdino έγραψε:6wb, 8.8 και H&K δύσκολο σε 118i δυστυχώς. Ακόμα και σε 20/25 δλδ δύσκολο.

https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 2038639766
Αυτό έχει 6wb και H&K αλλά 6.5". Αυτό βέβαια αλλάζει εύκολα. :lol:


Ε αυτό :lol: Η οθόνη ούτως ή άλλως θα σκαλιστεί αργά ή γρήγορα για να περαστεί και κανένα carplay :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#705402
Toyota CHR κακό CVT λέει


Αυτός που το λέει δεν το έχει οδηγήσει.
cvt ή πιο σωστά "cvt" σε Τουγιότα χιμπριντ --> καμία σχέση με άλλα cvt ακόμα και σε μοντέλα Τουγιότα (μη χιμπριντ).
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705406
EDDIE_147 έγραψε:
Toyota CHR κακό CVT λέει

Αυτός που το λέει δεν το έχει οδηγήσει.
cvt ή πιο σωστά "cvt" σε Τουγιότα χιμπριντ --> καμία σχέση με άλλα cvt ακόμα και σε μοντέλα Τουγιότα (μη χιμπριντ).
Καταλαβαίνω που το πας, λόγω επιπλέον υποβοήθησης και ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα ίσως δεν χρειάζεται να ανεβάσει τόσο πολλές στροφές.
Αυτό που λένε οι ειδικοί του autotrader ( https://www.autotrader.co.uk/content/ca ... w-suv-2016 τελευταία παράγραφος: The Hybrid version, which uses the same 122-horsepower propulsion system as the Prius, struggles even more with refinement. The CVT sends the engine revs shooting all over the place, even when you’re driving the car relatively gently. Plod along at a constant 70mph on the motorway, for instance, and the drone you hear from under the bonnet will vary in its volume and pitch every few seconds )
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705407
NiTse έγραψε:Πάντως και η a class κάνει ωραίο ταξίδι και με ένα amg pack βλέπεται κιόλας.
Ενώ εκτιμώ τις μεγάλες Mercedes την Α ποτέ δεν την συμπάθησα, η παλιά που είχε μια φίλη μου και την είχα ταξιδέψει ήταν απαράδεκτη και η επόμενη δε μου λέει τίποτα ενώ η BMW 1 μου μοιάζει πιο σπέσιαλ, ανώτερης κλάσης.
Αν μου λέγατε ότι θα είναι πολύ πιο αξιόπιστη σε σχέση με την BMW να το ξανασκεφτώ αλλά και πάλι τότε προτιμώ άπω ανατολική προέλευση παρά Α.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#705408 Εννοώ ότι η μετάδοση των χιμπριντ έχει μικρή σχέση (στην πράξη) σε σχέση με το κλασσικό cvt.

https://www.autocar.co.uk/car-news/tech ... technology

Βασικά αυτό που θέλω να πω είναι οδηγα το (αν σε ψήνει σε άλλα σημεία) και μη μένεις σε ένα σχόλιο ειδικού τύπου.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705409
socratesn έγραψε:Μερικές σκέψεις κ από μένα που κλείνω 15Κ χιλιόμετρα συμβίωσης με Ν13Β16 116i
Προφανώς δεν αξίζει από άποψη αξιοπιστίας και κατανάλωσης να κοιτάξεις pre-fl 116i-118i και σωστά το απέκλεισες.
Οκ, έκλεισε, αν F20 θέλω την facelift, που έχει και πιο ωραία εμπρός φώτα.
socratesn έγραψε:Από άποψη κιβωτίου πιθανότατα να μη βρεθεί κάτι καλύτερο από F20 σ' αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Επίσης από άποψη ενεργητικής ασφάλειας τα 136 άλογα με το 8ZHP είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά,
Συμφωνώ για το κιβώτιο και για μένα μετράει πολύ.
socratesn έγραψε:Προσωπικά 2 ενστάσεις έχω για τη σειρά 1 με βάση τα όσα έγραψες
1) Στο κομμάτι των χώρων, ειδικά πίσω δεν είναι άνετο το αυτοκίνητο, ίσως σε κάποιους να φανεί ως και κλειστοφοβικό.
2) Μέσα αν δεν πας σε υπερ - τουμπανιασμένο από εξοπλισμό όχημα (h/k ηχοσύστημα,τον 6WB Πίνακα οργάνων και την 8.8 οθόνη), κάνει πλέον μπαμ η ηλικία του. Ευτυχώς η Αγγλία δεν είναι Ελλάδα, οπότε πιστεύω θα βρεθεί σχετικά εύκολα κάτι τέτοιο.
Για τους χώρους πίσω ένα άτομο και μια γάτα θα είναι, χωράνε άνετα. Έχω μπει πίσω, δεν είναι μικρό απλά δεν είναι μεγάλο. Το κλειστοφοβικό εμένα μου ψιλοαρέσει αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν με αφορά αφού θα είμαι μπροστά και τον πίσω θα τον κερδίσω με την BMWδίλα. Έχει όμως πολύ κανονικού σχήματος και ικανοποιητικό χώρο αποσκευών.
Εμένα πάλι το εσωτερικό δεν μου φαίνεται παλιό ή πιο σωστά μου αρέσει το παλιό και δεν μου αρέσουν κάτι ακρότητες που έχω δει αλλού.
Ναι θα μου άρεσε το καλό ηχοσύστημα, καλό ταμπλώ, μεγάλη οθόνη και paddles αλλά δεν είναι βασικά.
Στο θέμα της BMW μου είπαν και για εξάτμιση με βαλβίδα στην έκδοση M sport, τι είναι αυτό;
socratesn έγραψε:Όπως και να χει είναι ένα σχετικά διασκεδαστικό daily που είναι εξίσου ικανό και για μεγάλα ταξίδια με μάλλον λυμένα τα χοντρά προβλήματα του pre-fl. Έμπαινα :inlove: :lol:
Έτσι το βλέπω κι εγώ, σαν συνολικό πακέτο συνδυάζει πολλά. Για αυτό τείνω προς τα εκεί. Αρκετά μαζεμένο, ευχάριστο, ίσως και διασκεδαστικό με εργονομία που μου πάει και με καλό μεταξόνιο, ποιότητα κύλισης για ταξίδια.
Θα το ψάξω λίγο ακόμα αλλά το μπάσιμο είναι πιθανό.
Πότε είναι καλή εποχή για αγορά μτχ, Σεπτέμβριο;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#705410
sknipper έγραψε:Πότε είναι καλή εποχή για αγορά μτχ, Σεπτέμβριο;

Από ιδιώτη, οποτεδήποτε. Από αντιπροσωπεία, στο τέλος κάθε quarter και ειδικά όταν αλλάζουν τα νούμερα στις πινακίδες. Τρέχει ο κόσμος να πάρει καινούριο μοντέλο και δίνουν τα παλιά τους part-ex. Τα πρώην leasing (είτε PCH, είτε εταιρικά) δεν ξέρω αν έχουν εποχιακή διακύμανση.

ΥΓ: Γκαράζ ή driveway έχεις;
Άβαταρ μέλους
By edmond
#705411
EDDIE_147 έγραψε:Εννοώ ότι η μετάδοση των χιμπριντ έχει μικρή σχέση (στην πράξη) σε σχέση με το κλασσικό cvt.

https://www.autocar.co.uk/car-news/tech ... technology

Βασικά αυτό που θέλω να πω είναι οδηγα το (αν σε ψήνει σε άλλα σημεία) και μη μένεις σε ένα σχόλιο ειδικού τύπου.

Απαντώντας στον όνυχα, νομίζω πως στα ταπεινά υβριδικά της, η τογιότα δεν βάζει cvt με κλασικό ιμάντα αλλά ένα άλλο με σύστημα γραναζιών(πλανήτες-δορυφόροι κλπ). Τουλάχιστον στο δικό μου γιάρις έτσι έπραξε, δεν θα μου έκανε εντύπωση το ίδιο για chr, corolla. Η λειτουργία του βέβαια είναι η ίδια σκουτεροειδή, σε καθημερινή χρήση όμως δύσκολα θα στέλεις τις στροφές στον θεό και στα ταξίδια τις κρατά χαμηλά.
Στα απλά ατμοσφαιρικά ναι, βάζει με ιμάντα.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#705417 Sknipper το LCI είναι μια χαρά και από άποψη επιδόσεων για τα μέρη σου. Αν βγουν και αξιόπιστα μακροχρόνια είναι καλές φάσεις.

Sent from hell >