Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#678614 Ένα update: Το Swift απορρίφθηκε λόγω χώρων. Με βαριά καρδιά γιατί είναι συμπαθέστατο κατά τα άλλα, και συνειδητοποίησα ότι τα ζητούμενα μου φωτογραφίζουν βασικά το Baleno. :hmmm: Μετά από έρευνα και επικοινωνία με γνωστό μου συνεργείο, το Yaris επανέρχεται στη λίστα (σόρυ Asimov :oops: ) και οι Κορεάτες ανεβαίνουν ψηλά στη κατάταξη. Το Rio έχει προτεραιότητα, γιατί από το μέσο του μπάτζετ μου και πάνω υπάρχουν κομμάτια που έχουν ακόμα υπόλοιπο της εργοστασιακής εγγύησης (7 χρόνια, μεταβιβάσιμη) και γιατί έχει πιο προσεγμένη σχεδίαση μέσα-έξω. Το εσωτερικό του θυμίζει κάπως Corolla E120 σε ατμόσφαιρα. Το i20 προ του ΜΥ2015 από την άλλη θυμίζει οικιακή συσκευή.

Ευελπιστώ ότι την επόμενη βδομάδα θα αρθούν οι περιορισμοί στα ταξίδια, για να αρχίσω τα test drives.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#678626 Χώρους αποσκευών εννοείς; Στους υπόλοιπους δεν είναι κακό.
Θεωρώ πως η τελική λίστα σου είναι η σωστή, αν και από την αρχική λίστα εγώ θα πήγαινα σε Fiesta με τον Ecoboost που είναι εξαιρετικό μοτέρ και είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά απ όλα.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#678752
Anonymous Founder έγραψε:Χώρους αποσκευών εννοείς; Στους υπόλοιπους δεν είναι κακό.
Θεωρώ πως η τελική λίστα σου είναι η σωστή, αν και από την αρχική λίστα εγώ θα πήγαινα σε Fiesta με τον Ecoboost που είναι εξαιρετικό μοτέρ και είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά απ όλα.


Το ζητούμενο είναι να χωράει ποδήλατο με κατεβασμένα τα καθίσματα, που το τίμιο Μπουζούκι δεν μπορεί.

Για το Fiesta δήλωσα εξαρχής ότι το θεωρώ benchmark οδηγικά. Στο πάνω όριο των χρημάτων υπάρχουν και μερικά Ecoboost, λχ αυτό

Εικόνα
£5200, μοντέλο 2013 με 118Κ χιλιόμετρα. Γαμάτο χρώμα BTW, ανάμεσα στη θάλασσα των 50 shades of ασημογκριλευκό. Αναμφισβήτητα, είναι πολύ παραπάνω αμάξι από όλα τα προαναφερόμενα. Ο δε Ecoboost, μπορεί να βγάζει ίδια ισχύ με τα ατμοσφαιρικά 1400άρια, αλλά με παραπάνω ροπή, από χαμηλότερες στροφές, με καλύτερη κατανάλωση και ρύπους (στα 100hp έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας εδώ).

Εκεί που διστάζω είναι το κόστος συντήρησης και οι ενδεχόμενες βλάβες όσο παλιώνει (μιλάμε άλλωστε για τα παλιότερα Ecoboost, 2013-14). Λχ. φοράει ιμάντα εμβαπτιζόμενο σε λάδι, που αρχικά υποτίθεται ήταν εφ'όρου ζωής και στη πορεία η Ford το αναθεώρησε σε 10 χρόνια ή 150Κ μίλια, ενώ ο Haynes συστήνει κάθε 8 χρόνια. Επειδή δεν επρόκειτο για τυπικό αναλώσιμο, για να αλλαχτεί πρέπει να κατέβει το μοτέρ --> ταρίφα πάνω από χιλιάρικο. :dizzy:

Ίσως είμαι υπέρ του δέοντος επιφυλακτικός σε αυτό :s_dunno, ελπίζω ο resident Fordολόγος του φόρουμ να μας διαφωτίσει.

Με το χέρι στη καρδιά, σε αυτή τη φάση και αναλογιζόμενος τη φούτσα που έρχεται στην οικονομία, προτιμώ να συμβιβαστώ με κάτι φτηνότερο και ό,τι παραπάνω λεφτά έρθουν να τα επενδύσω αλλού. Και ο Κορεάτης με απλούστερα μηχανικά μέρη και 1,5-2 χρόνια ακόμα εγγύηση είναι τίμιος συμβιβασμός.

Εικόνα

:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#678791 Ενναλακτικα ρωτας τιμή στη Ford για την αλλαγή ιμάντα και κανεις ενα παζάρι κρατώντας στο πίσω μέρος του κεφαλιου σου το μελλοντικό έξοδο.
Για μενα το Fiesta ειναι σαφως ανώτερο από τα Κορεάτικα οδηγικα.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#678943
Anonymous Founder έγραψε:Κάποιος κορεατης με turbo μοτέρ υπάρχει; Το ατμοσφαιρικό 1.4 100αρι σε i30 που το είχα οδηγήσει ήταν αρκετά ψόφιο.


Το 2ο είναι αυτονόητο, αφού το i30 είναι μια κατηγορία πάνω σε κιλά, για τα Rio/i20 όμως είναι μια χαρά. Ανάλογα ο 100άρης Ecoboost επαρκεί στο Fiesta, όχι όμως στο Focus. Τurbo 1000άρι άρχισαν να βάζουν από την επόμενη γενιά ~ το 2017 (?). Διακρίνω όμως ότι πέφτουμε σε feature creep, πάντα θα υπάρχει κάτι καλύτερο και ακριβότερο. Σύνηθες φαινόμενο στο φόρουμ βέβαια, πχ
viewtopic.php?f=9&t=2496&start=2190
viewtopic.php?f=9&t=19&start=19500

:ninja:

GTS έγραψε:Tα αμαξια που κοιτας απο σκουριες πως ειναι; Ασφαλεια τι πληρωνεις στην Σκωτια; Παρκινγκ στον δρομο;

Πάρκινγκ στο δρόμο, με κάρτα κατοίκων. Σχετικά φτηνά, £60 το χρόνο (πετροδόλαρα for the win). Οι σκουριές σε αυτές τις ηλικίες που κοιτάζω δεν κάτι ιδιαίτερα επίφοβο (εννοείται ότι θα το ελέγξεις από κάτω πρώτα, όπως και το ιστορικό του ΜΟΤ).

@mirage: Ναι, είναι κάτι που μπορείς να υπολογίσεις στο λογαριασμό ώς προβλεπόμενο έξοδο. Όταν μιλάμε όμως για ήδη 20% της τρέχουσας αξίας, αποτυγχάνει στο ζητούμενο
για την ώρα προτεραιότητα έχει κάτι που να δουλεύει σωστά χωρίς να σπάει @@ και πορτοφόλι
.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#702633 Up μετά τη χειμερία νάρκη, άνοιξαν πλέον και πάλι οι αντιπροσωπείες, ανθίζουν τα κλαδιά και βγάζει η γη χορτάρι.

To budget ανέβηκε λίγο, γιατί στο κάτω άκρο ( < £4000) έχει πολλή σαπίλα και γιατί στα 6000-6500 ανοίγει το παράθυρο για πιο πρόσφατα και πολύ πιο ενδιαφέροντα μοντέλα. Παρεμπιπτόντως, το συγκεκριμένο Fiesta παρακάτω (Ecoboost 100 Titanium) έπεσε τελικά στα £6000 και πουλήθηκε μόλις τη περασμένη εβδομάδα.

Zorz έγραψε:Με το σκεπτικό ότι δεν πρόκειται να κάνω τόσο πολλά χιλιόμετρα ώστε να κάνει αισθητή διαφορά στη κατανάλωση, στα λεφτά/ηλικία που κοιτάζω δεν υπάρχουν και πολλές τουρμποεπιλογές. Σε παραπάνω λεφτά μάλλον θα έπαιρνα ένα Fiesta Ecoboost 100
Εικόνα. Επίσης στη φιλοσοφία της λιτότητας, το μεταχειρισμένο ατμοσφαιρικό θα έχει λιγότερα πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά. :hmmm: Αντίστοιχος είναι και ο λόγος απόρριψης των περισσότερων diesel.


Οι σειρήνες του Fiesta καλούν ακόμα, αλλά κολλάω στον εμβαπτιζόμενο ιμάντα :oops: Το οποίο μας φέρνει στο γκρουπ PSA:

Zorz έγραψε:
Andreasdik έγραψε:Δεν ξέρω καθόλου την αγορά εκεί, αλλά αν θέλεις κάτι άνετο ένα τέτοιο πόσο έχει;
https://www.car.gr/32622058-citroen-c3- ... 2hp-5d-eu6

Άνετο ναι, αλλά αξιόπιστο :hmmm: Το C3 είναι εμφανίσιμο, χωρίς να μου κάνει κλικ σε άλλους τομείς.

Από τιμές, τα 1.2 Puretech παραπλήσιας ηλικίας έχουν 5-5,5 χιλιάδες. Λχ:
https://www.raccars.co.uk/car-58259272?i=1&m=vd
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 1246419185


Oν ατμοσφαιρικός Puretech 1.2 των 82hp (EB2F?) που έχει την ίδια ιστορία με τον ιμάντα μέσα στο λάδι, ξεφτίζει πρόωρα και κομματάκια μπλοκάρουν αντλία λαδιού και oil galleries. Κρίμα, γιατί κατά τα άλλα το 208 είναι κουκλάκι μέσα-έξω, έχει καλές τιμές στα 4-5 χιλιάρικα και εξοπλισμό (σε εκδόσεις Active και Allure) και πέρα από την ηλίθια οθόνη δεν έχει κάτι άλλο μεμπτό. Το ανορθόδοξο τιμονάκι, σε 308 τουλάχιστον που έχω οδηγήσει, δεν με ενόχλησε. :(

Στη λίστα να προσθέσω και το ινδικό Micra K13; Υπάρχουν μερικά Acenta του 2014-15, στις 4500 περίπου. Λχ αυτό. Ομολογουμένως φτηνιάρικο, αλλά καλά εξοπλισμένο. Παραπλήσιες διαστάσεις με το Swift (που το θεωρώ προτιμότερο) αλλά λόγω σχήματος πίσω χωράει πιο άνετα ποδήλατο. Από άποψη αξιοπιστίας, διαβάζω ότι η μπροστά ανάρτηση είναι φτιαγμένη από μασημένες τσιχλόφουσκες και ζητάει συχνά σινεμπλόκ ψαλιδιών και αντιστρεπτικής, μπαλάκια κλπ. :hmmm:

Corsa D παίζουν ακόμα, είτε 1.2 είτε 1.4 λόγω της πληθώρας τους. Με παραπάνω budget βρίσκω και μερικά Corsa E αλλά με χαλάει ότι οι ίδιοι κινητήρες φιμώθηκαν υπερβολικά λόγω ρύπων και πλέον αξίζουν μόνο οι turbo.

Eπίσης στα 6000-6500 παίζουν τα i20 2015-16, τα περισσότερα με τον 1.2 και λίγα με τον 1.4. Ομολογώ ότι είναι βαρετό αλλά υπέρτιμιο™ αμαξάκι. Αυτό που θα έπρεπε να ήταν το Yaris 1.33 δηλαδή. :hmmm: Επίσης, για πιο oddball επιλογή στο απολύτως πάνω άκρο, υπάρχουν και κάποια ελάχιστα Baleno Boosterjet SZ-T και Mazda2 2015+ 1.5 SkyActiv-G με τους 87.77hp.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#702778 Το clio το έχουμε απορρίψει; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#702856 Για τον Ecoboost ίσως είμαι υπερβολικά επιφυλακτικός αλλά με φοβίζει ότι θα ζητάει πολλά σε κόστος συντήρησης στο προσεχές μέλλον. Το παλιό μοτέρ Sigma (1.25 ή 1.4), είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστο και με φτηνή συντήρηση έστω και αν υστερεί σε επιδόσεις κατανάλωση και τέλη. Μπορεί να παραβιάζει το κριτήριο 'αλυσίδα εκκεντροφόρων' που έθεσα στο 1ο ποστ, αλλά τουλάχιστον είναι φτηνή σχετικά δουλειά.

Το Corsa E είναι καλό facelift, στα πολύ θετικά του είναι ότι έχει Android Auto αν δεν κάνω λάθος. Τα νέα μοτέρ δεν ξέρω τι λένε από άποψη αξιοπιστίας, πρέπει να το κοιτάξω. Είναι λίγο αστείο πάντως ότι με turbo βγάζουν την ισχύ που άλλοι πιάνουν χωρίς (παρόμοια κατάσταση με τους μικρούς 1.2TSI). Προφανώς η αισθητή διαφορά στη ροπή βοηθάει σε ρεπρίζ, αλλά και πάλι είναι κάπως :roll:

Ενδεικτικά πάντως, εδώ κοντά βρίσκω 1.4Τ 100hp σαν κι αυτό: https://www.motors.co.uk/car-59473075/?i=8&m=sr
ή 1.4 n/a 90hp: https://www.motors.co.uk/car-59448897/?i=25&m=sr

αλλά να πώ την αμαρτία μου, σε αυτά τα λεφτά θα προτιμούσα είτε το τελευταίο Mazda 2 των 90hp, είτε ένα από αυτά τα i20 (1.2 και 1.4)
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 1236392756
https://www.motors.co.uk/car-59166580/?i=17&m=sr

markvag έγραψε:Το clio το έχουμε απορρίψει; :hmmm:

Όχι απαραίτητα, κι ένα καλό του H4B 0.9TCE που βλέπω είναι η πιο συμβατική τεχνολογία του (αλυσίδα, έμμεσος ψεκασμός κλπ). Πόσο αξιόπιστο είναι στην πράξη (και ειδικά στα περιφερειακά του) δεν ξέρω. :hmmm:

Τιμές ενδεικτικά από 1200άρι 75 με satnav: https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 3300754665
0.9 TCE με φτωχά specs: https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 4141337987
0.9 TCE με satnav: https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 2108894208

Αλλά μάλλον βρήκαμε νύφη: https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 3270656370

Εικόνα
:eat:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#702859
mirage έγραψε:To rollator walker ειναι στον στανταρ εξοπλισμό; :shifty: :innocent:


Δεν με πτοείς, γεννήθηκα μπάρμπας. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#702860 Τι έκανε ο προηγούμενος μπάρμπας στο κάθισμα; ΜΗΝ πάρεις blacklight...