- 08 Φεβ 2021, 15:13
#690849
Anonymous Founder έγραψε: Αρνητικό κάμπερ εμπρός και θετικό ή ουδέτερο πίσω και έχεις άλλο αμάξι.
Με θετικο ή ουδετερο καμπερ πισω, δεν ειναι καν για να βγαινει στο δρομο παντως!
Εχοντας σαν σημειο αναφορας το miata nb f/l (και το λεω σαν ενα αυτοκινητο που πλησιαζει σαν κατανομη βαρους το 50-50, αν δεν ειναι και ακριβως τοσο) η χρυση τομη οσον αφορα την καμπερ ηταν -2 μοιρες μπρος-πισω.
Και αντε να πουμε για καποιον πιο συντηρητικο που κανει και καθημερινα χλμ -1,5 μοιρα (δλδ 1 και 30λεπτα) ωστε να εχεις ενα ουδετερο στησιμο. Ετσι το ειχα στο na.
Τωρα χωρις να θελω να γινω πρηχτης, κι επειδη αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με τον Σωκρατη στο Cooper, οσον αφορα το κοιμισμενο turn in -ειχα γκρινιαξει και τοτε στο νημα του mini αν θυμαμαι καλα- νομιζω οτι η ευθυγραμμιση ειναι πολυ συντηρητικη με σαφως υποστροφικο προσανατολισμο.
Για να μιλαμε με στοιχεια οι εργοστασιακες τιμες καμπερ για το r56 s ειναι 30 λεπτα μπροστα και, 1 μοιρα και 45 λεπτα πισω. Νουμερα ισως υπερβολικα υποστροφικα ακομη και για απλη μετακινηση.
Και το κακο ειναι οτι μπροστα δεν εχεις περιθωριο να πας πανω απο 50λεπτα.
Εγω προσωπικα, παροτι ειχα πει οτι δε θα ασχοληθω καθουλου με βελτιωσεις σκεφτομαι σοβαρα για fixed camper plates, αρα σταθερο στο -1,20 μπροστα που ειναι οτι πρεπει για καθημερινο (ψιλο)σπορ στησιμο.
Μεγαλη διαφορα θα δει και απο τη μειωση της συγκλισης μπροστα! Με μετρο παντα, ειδικα αν κανει και ταξιδιαρικα χλμ.