Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By GTS
#690843
socratesn έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έχω να προτείνω μια ακόμη πιο φθηνή λύση για πιο χαρούμενη συμπεριφορά. Πιέσεις το πολύ 32psi εμπρός και τουλάχιστον 36 πίσω. Μόνιμα έτσι τα ειχα σε εμένα και ήταν πολύ πιο χαρούμενο το αυτοκίνητο και εγώ!
:lol:

Το είχα σκεφτεί κ εγώ αλλά ο λαστιχάς μου ήταν κάθετος για 36 και στα τέσσερα, " λόγω επειδή ρανφλατ να πούμε". :metalo:
Τώρα που το ακούω κ από άλλον το τιπ, μάλλον θα πάιξω και μ αυτό. :lol:


32-35 ειναι το σωστο για αυτο το αμαξι. τοσο λεει στο αυτοκολλητο που εχει.αυτο με νορμαλ βαρος. αν εχεις βαρος βαζεις περισσοτερο.

με 36 μπρος εχεις πολυ ελαφρυ τιμονι.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#690844
socratesn έγραψε:Ισως διυλίζω τον κώνωπα αλλά θεωρώ πως έχει ενδιαφέρον η συζήτηση.

Νομίζω πως και όλο το νόημα του να έχεις πισωκίνητο (ειδικά ψιλό-underpowered) είναι να πληροί το δίπτυχο 1) Ανάλαφρο και planted μπροστινό - 2) Eυέλικτο και χαρούμενο πισινό.

Ε η χωρίς m-pack F2X μπροστά δεν πλησιάζει καν τα δεδομένα σπορτίφ αυτοκινήτου κατά τη γνώμη μου (λογικό εν μέρει, ένα entry level μικρομεσαίο της σειράς είναι), απλά από το brand BMW περιμένεις το κάτι παραπάνω που μέχρι τις EΧΧ γενιές το έδινε.


ειναι θεμα ρυθμισης και θελει και καταβασμα στο υψος. εχει την αναρτηση το αυτοκινητο να εχει καλη συμπεριφορα. και Β6 αμορτισερ.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#690849
Anonymous Founder έγραψε: Αρνητικό κάμπερ εμπρός και θετικό ή ουδέτερο πίσω και έχεις άλλο αμάξι.

Με θετικο ή ουδετερο καμπερ πισω, δεν ειναι καν για να βγαινει στο δρομο παντως!


Εχοντας σαν σημειο αναφορας το miata nb f/l (και το λεω σαν ενα αυτοκινητο που πλησιαζει σαν κατανομη βαρους το 50-50, αν δεν ειναι και ακριβως τοσο) η χρυση τομη οσον αφορα την καμπερ ηταν -2 μοιρες μπρος-πισω.
Και αντε να πουμε για καποιον πιο συντηρητικο που κανει και καθημερινα χλμ -1,5 μοιρα (δλδ 1 και 30λεπτα) ωστε να εχεις ενα ουδετερο στησιμο. Ετσι το ειχα στο na.


Τωρα χωρις να θελω να γινω πρηχτης, κι επειδη αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με τον Σωκρατη στο Cooper, οσον αφορα το κοιμισμενο turn in -ειχα γκρινιαξει και τοτε στο νημα του mini αν θυμαμαι καλα- νομιζω οτι η ευθυγραμμιση ειναι πολυ συντηρητικη με σαφως υποστροφικο προσανατολισμο.
Για να μιλαμε με στοιχεια οι εργοστασιακες τιμες καμπερ για το r56 s ειναι 30 λεπτα μπροστα και, 1 μοιρα και 45 λεπτα πισω. Νουμερα ισως υπερβολικα υποστροφικα ακομη και για απλη μετακινηση.
Και το κακο ειναι οτι μπροστα δεν εχεις περιθωριο να πας πανω απο 50λεπτα.
Εγω προσωπικα, παροτι ειχα πει οτι δε θα ασχοληθω καθουλου με βελτιωσεις σκεφτομαι σοβαρα για fixed camper plates, αρα σταθερο στο -1,20 μπροστα που ειναι οτι πρεπει για καθημερινο (ψιλο)σπορ στησιμο.

Μεγαλη διαφορα θα δει και απο τη μειωση της συγκλισης μπροστα! Με μετρο παντα, ειδικα αν κανει και ταξιδιαρικα χλμ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#690850 I stand corrected λοιπόν, και τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να είπα χοντράδα,γιατί για να φτάσεις σε αυτά που είπα, θέλεις καμπερόβιδες. Άρα, καλύτερα να προσέχω λίγο παραπάνω και να μην λέω ό,τι θυμάμαι!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#690864 υπερστροφικη συμπεριφορα μπορειτε να εχετε και με μειωμενη/εως καθολου συγκλιση πισω.
Το εβο τουλαχιστον με τους πολλαπλους πισω ειναι αρκετα ευαισθητο σε αυτη τη ρυθμιση.
απο μαμα πισω ειναι κλειστο 1,5 χιλιοστο απο καθε μερια.Εαν το κανεις 0 γινεται εσκορτ.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#690974 Στη BMW μπροστά, έχεις το ίδιο πρόβλημα που αναφέρει ο Sebastian στο Μίνι :
Πολύ μικρά περιθώρια ρύθμισης .

Θέλει καμπερόπιατα :) , καμπεροβιδες,κάτι τελοσπάντων που θα δώσει περιθώριο ρύθμισης και λίγο χαμήλωμα .
Εγώ το έβαλα στις -2,5 μοίρες , αν θυμάμαι καλά .

Τότε , θα δεις άλλο μπροστινό .
Το έκανα, μαζί με κάποια άλλα πραγματάκια προ ετών σε μια καταπληκτική E36 που είχα και τη μεταμόρφωσε.

Πίσω , οι πολλαπλοί πιστεύω θα δίνουν περισσότερα περιθώρια.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#690977 Ενδιαφέρουσες απόψεις!
Δεν εχω ιδέα μενοντας σε μαμά λύσεις πόση ελευθερία ρυθμίσεων θα εχω σε νεα ευθυγράμμιση.

@tsilis Ναι το αυτοκίνητο μπροστά δίνει το feeling που περιγράφει και ο Seb, ουδέτερο/νωχελικό ίσως και λίγο ανασφαλές και ελαφρύ σε πιο μεγαλες ταχύτητες.

Βέβαια είναι δύσκολο να περιγραφεί με λέξεις ένα θέμα καθαρά αίσθησης, αλλά έτσι ουδέτερο και κοιμισμένο θα το περιεγραφα κ εγω το μπροστινό μου.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#690995 Μπορεις να βαλεις τα LCA απο Μ3. Ετσι θα σπρωξεις το κατω μερος των τροχων προς τα εξω και θα εχεις καλυτερο στριψιμο. Δεν ξερω την αναρτηση του Μινι αλλα λιγο δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ειναι παροιμοια με το F20.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#691083
GTS έγραψε:Μπορεις να βαλεις τα LCA απο Μ3. Ετσι θα σπρωξεις το κατω μερος των τροχων προς τα εξω και θα εχεις καλυτερο στριψιμο. Δεν ξερω την αναρτηση του Μινι αλλα λιγο δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ειναι παροιμοια με το F20.


Δεν κατάλαβα.
Τι ακριβώς του προτείνεις να βάλει και από ποια Μ3;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#691087 Τα κάτω ψαλίδια από f80 για να δώσει κάμπερ. Δίνουν και κάστερ νομίζω.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#691089 Κουμπώνουν(ε) σε σειρά 1;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#691098 Νομίζω πως ναι. Είναι σίγουρα κάτι που κάνουν στις 6κυλινδρες f2*, δεν ξέρω αν μπαίνουν και στις υπόλοιπες.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#691104
drdino έγραψε:Νομίζω πως ναι. Είναι σίγουρα κάτι που κάνουν στις 6κυλινδρες f2*, δεν ξέρω αν μπαίνουν και στις υπόλοιπες.


Λογικα μπαινουν σε ολες αλλα για τα ποιο φθηνα ισως να μην αξιζει. Νομιζω τα εχει βαλει καποιος με 116 απο Θεσς και αυτος σε αλλο φορουμ. Μαυρο και το δικο του.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#691116
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έχω να προτείνω μια ακόμη πιο φθηνή λύση για πιο χαρούμενη συμπεριφορά. Πιέσεις το πολύ 32psi εμπρός και τουλάχιστον 36 πίσω. Μόνιμα έτσι τα ειχα σε εμένα και ήταν πολύ πιο χαρούμενο το αυτοκίνητο και εγώ!
:lol:


Συμφωνώ κι εγώ, δοκιμασμένο στο 206! :metalo:

Επίσης, δοκιμασμένο σε πίστα στο 206 ένα κλικ πιο στενά λάστιχα ΠΙΣΩ. Όχι πολύ, εγώ είχα βάλει 205 μπροστά και κράτησα το 195 πίσω. Είχα βρει μια 4άδα 205/50/15 ζαντολάστιχα, πεταμένα για φάγωμα στην πίστα, και σε κάποια φάση θυμήθηκα τον Setright, που έλεγε πως τα προσθιοκίνητα θέλουν πιο φαρδύ λάστιχο εμπρός και έβαλα τα 205 μπροστά και πίσω κράτησα τα 195/50/15 που είχα στο αμάξι. Αποτέλεσμα; Πιο άμεσο turn-in, πιο ευχάριστη συμπεριφορά ( :metalo: ), το ίδιο φρενάρισμα και σίγουρα δεν χειροτέρευσε ο χρόνος, αν θυμάμαι καλά ένα κλικ βελτιώθηκε (αλλά έχουν περάσει και 15+ χρόνια, οπότε μπορεί να μην το θυμάμαι αυτό καλά).