Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#690046 Εγώ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο θέλει να το αλλάξει --> από αυτό θα βγει και το επόμενο.
Μήπως τελικά socrates ήθελες κάτι πιο ζμπορτς και λιγότερο 'ταξιδιάρικο';

Eddieτ
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... 52-bmw-325

Και πούλα μου το airbox ξεχωριστά :metalo:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#690733 https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -z46L35CVg

Socrates πονάς;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#690740
EDDIE_147 έγραψε:https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35388075-bmw-325?fbclid=IwAR18M1LTSwOslf0IIxl5Js2hKM0wYPUXLlUdSremLmaWKuKZ3-z46L35CVg



Το αυτοκίνητο πωλείται λόγο αύξησης οικογενειακών μελών.


O

Εικόνα

σας ?
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#690760
EDDIE_147 έγραψε:https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35388075-bmw-325?fbclid=IwAR18M1LTSwOslf0IIxl5Js2hKM0wYPUXLlUdSremLmaWKuKZ3-z46L35CVg

Socrates πονάς;

:inlove: :inlove: :inlove:

Ντάξει, είμαι από τους πλέον κολλημένους με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των Ε9Χ, αλλά αντικειμενικά δεν θα έβγαζε κανένα νόημα να φορτωθώ τέτοια κυβικά για κάτι τόσο παλιό πλέον όσο και αν yolαρω :lol:
Σε ένα ιδεατό σενάριο όμως τικάρει πολλά κουτάκια απ' τα θέλω μου :inlove:

Για την ώρα η F21 με τα καινούρια λάστιχα κέρδισε αρκετούς πόντους (αν και στο turn in παραμένει αισθητά χειρότερη/αναίσθητη από την Ε90) , στις τελευταίες βόλτες τη χάρηκα :s_whiteflag :superman:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#690763 Άλλαξε αμορτισέρ με κάτι μη εργοστασιακό και ξαναπες
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#690765 Αυτή είναι μάλλον καλή περίπτωση, δεν έχω διαβάσει άσχημα λόγια πουθενά : https://www.mlperformance.co.uk/product ... i-d-125i-d

Αλλά για την ώρα δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να "παντρευτώ" τόσα έξτρα λεφτά (γιατί ήδη του έχω ρίξει μερικά "τζαμπα" χρήματα). Υποθέτω στην επόμενη κρίση του να πάρω κάτι άλλο θα κάνω πειστικό Justification στον εαυτό μου για να τα σκάσω σε ανάρτηση :eat:
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#690817
socratesn έγραψε:Για την ώρα η F21 με τα καινούρια λάστιχα κέρδισε αρκετούς πόντους (αν και στο turn in παραμένει αισθητά χειρότερη/αναίσθητη από την Ε90) , στις τελευταίες βόλτες τη χάρηκα :s_whiteflag :superman:


Το θεμα ευθυγραμμισης το εχεις εξαντλησει? Τι τιμες εχεις?
Γιατι ειναι η πιο vfm κινηση και συχνα αγνοειται.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#690818
sebastian έγραψε:
socratesn έγραψε:Για την ώρα η F21 με τα καινούρια λάστιχα κέρδισε αρκετούς πόντους (αν και στο turn in παραμένει αισθητά χειρότερη/αναίσθητη από την Ε90) , στις τελευταίες βόλτες τη χάρηκα :s_whiteflag :superman:


Το θεμα ευθυγραμμισης το εχεις εξαντλησει? Τι τιμες εχεις?
Γιατι ειναι η πιο vfm κινηση και συχνα αγνοειται.

Ευθυγράμμιση έγινε εννοείται, γιατί και εγώ τη θεωρώ top underrated κίνηση.

Λόγω εργοστασιακής ανάρτησης δεν ασχολήθηκα , την κάναμε στα "μαμά" πρότυπα και ακόμα κ έτσι είχε αισθητή διαφορά το αυτοκίνητο
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#690820 Κανε μια χαρη στον εαυτο σου (και την τσεπη σου) και κανε μια ευθυγραμμιση αναλογη του τροπου που οδηγεις, πριν ξοδευτεις για αναρτηση.
Η λογικη λεει οτι τα μαμα νουμερα θα εχουν ροπη προς την υποστροφη, οπως επιβαλλεται, εξου και το κοιμισμενο turn in.
Λιγη περισσοτερη καμπερ μπροστα και λιγο μικροτερες τιμες συγκλισης, ισως σε κανουν πολυ χαρουμενο για 40€.

Αν εχεις τιμες ευθυγραμμισης. ποσταρε να δουμε.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#690823
sebastian έγραψε:Κανε μια χαρη στον εαυτο σου (και την τσεπη σου) και κανε μια ευθυγραμμιση αναλογη του τροπου που οδηγεις, πριν ξοδευτεις για αναρτηση.
Η λογικη λεει οτι τα μαμα νουμερα θα εχουν ροπη προς την υποστροφη, οπως επιβαλλεται, εξου και το κοιμισμενο turn in.
Λιγη περισσοτερη καμπερ μπροστα και λιγο μικροτερες τιμες συγκλισης, ισως σε κανουν πολυ χαρουμενο για 40€.

Αν εχεις τιμες ευθυγραμμισης. ποσταρε να δουμε.

Ήθελα ούτως ή άλλως να δω πόσο θα βελτιωθεί με τη ρύθμιση στο μαμά setup και όντως άλλαξε πολύ, αλλά δεν έφτασε και στο 100% των θέλω μου.

Θα μιλήσω με τα παιδιά που μου την κάνανε και θα δω αν μπορώ να βρω τα στοιχεία. Και επειδή όντως ήταν πολύ εξυπηρετικοί και πρόθυμοι μάλλον θα ξαναπάω να την ξυπνήσουμε λίγο μπροστά :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#690824 Εγώ έχω να προτείνω μια ακόμη πιο φθηνή λύση για πιο χαρούμενη συμπεριφορά. Πιέσεις το πολύ 32psi εμπρός και τουλάχιστον 36 πίσω. Μόνιμα έτσι τα ειχα σε εμένα και ήταν πολύ πιο χαρούμενο το αυτοκίνητο και εγώ!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#690825
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έχω να προτείνω μια ακόμη πιο φθηνή λύση για πιο χαρούμενη συμπεριφορά. Πιέσεις το πολύ 32psi εμπρός και τουλάχιστον 36 πίσω. Μόνιμα έτσι τα ειχα σε εμένα και ήταν πολύ πιο χαρούμενο το αυτοκίνητο και εγώ!
:lol:

Το είχα σκεφτεί κ εγώ αλλά ο λαστιχάς μου ήταν κάθετος για 36 και στα τέσσερα, " λόγω επειδή ρανφλατ να πούμε". :metalo:
Τώρα που το ακούω κ από άλλον το τιπ, μάλλον θα πάιξω και μ αυτό. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#690828 Runflat ε; Δεν βλέπω γιατί να ισχύει κάτι άλλο, ως γνωστόν οι λαστιχάδες είναι οι πιο γνωστοί πουθενάδες σε τέτοια θέματα. Η απλή φυσική λέει πως το πιο σκληρό μέρος της ανάρτησης θα γλιστρήσει πρώτο. Εννοείται και πως θα βοηθούσε τα μάλλα και αυτό που πρότεινε ο sebastien, αλλά θέλει περισσότερο ψάξιμο. Τα πισωκίνητα αρέσκονται σε τέτοιο setup, αν θέλεις να είναι χαρούμενα πίσω. Αρνητικό κάμπερ εμπρός και θετικό ή ουδέτερο πίσω και έχεις άλλο αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#690840 Ισως διυλίζω τον κώνωπα αλλά θεωρώ πως έχει ενδιαφέρον η συζήτηση.

Νομίζω πως και όλο το νόημα του να έχεις πισωκίνητο (ειδικά ψιλό-underpowered) είναι να πληροί το δίπτυχο 1) Ανάλαφρο και planted μπροστινό - 2) Eυέλικτο και χαρούμενο πισινό.

Ε η χωρίς m-pack F2X μπροστά δεν πλησιάζει καν τα δεδομένα σπορτίφ αυτοκινήτου κατά τη γνώμη μου (λογικό εν μέρει, ένα entry level μικρομεσαίο της σειράς είναι), απλά από το brand BMW περιμένεις το κάτι παραπάνω που μέχρι τις EΧΧ γενιές το έδινε.