Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#691465 Κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε είναι η αλλαγή των αντιστρεπτικών ράβδων. Μπορείς να αλλάξεις το ζύγισμα χωρίς να πειράξεις τίποτα άλλο. Και μπορεί να βγει αρκετά οικονομικά μια και υπάρχουν πολλές διαφορετικες διάμετροι που χρησιμοποιούνται μαμά σε διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου. Πχ οι σπορ εκδόσεις, τα στέισον, τα ντίζελ κλπ. Και καθώς είναι κάτι που δεν φθείρεται πας σε παλιατζίδικο και παίρνεις πολύ οικονομικά μερικές διαφορετικές και δοκιμάζεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#692024
mirage έγραψε:Ας ξεκινήσουμε με τα απλά, δλδ σωστές πιέσεις στα λαστιχα.
Σωστές για το βάρος ή σωστές για να πετύχουμε κάποια συμπεριφορά; :innocent: :whistlink: Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. :)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#692028 Αρχικά με βαση τις προτεινόμενες απο τον κατασκευαστή γιατι το 36 παντού του λαστιχα ειναι πολύ μακριά από αυτές. Και βλέπουμε μετά.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#692369
mirage έγραψε:Αρχικά με βαση τις προτεινόμενες απο τον κατασκευαστή γιατι το 36 παντού του λαστιχα ειναι πολύ μακριά από αυτές. Και βλέπουμε μετά.
Χαχα, θεώρησα ότι έχουμε ξεπεράσει το 36 παντού γιατί έτσι του λαστιχά και μιλάμε με βάση τις προτεινόμενες του κατασευαστή σαν αρχικό σημείο. Βιάστηκα. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#743028 Και που λέτε παίδες σήμερα εκεί που γυρνούσα από το κτηματολογικό γραφείο Σαλαμίνας, έκανα ξαφνικά όπισθεν γιατί αντίκρισα αυτό.

https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... i-cooper-s

Εξωτερικά είναι σε καλή κατάσταση, ενώ τα δέρματα του καθίσματος του οδηγού είναι λίγο ταλαιπωρημένα. Κατά τα άλλα φαίνεται καλό.

Ας πω λοιπόν τα εξής.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ψάχνομαι. Και τα Mini δεν ήταν ποτέ στην λίστα μου πρώτα πρώτα (όσο είναι πχ. ένα καινούργιο Leon Fr). Κυρίως γιατί δεν μ αρέσει να αγοράζω κάτι που δεν θα ναι έστω και λίγο πρακτικό.

Απ' την άλλη νομίζω ότι έχω βαρεθεί το Ford μετά απο 11μιση χρόνια. Και κυρίως, μου μπήκε η φυτιλιά. Δλδ σκέφτομαι ότι σχεδόν με τα ίδια τέλη κυκλοφορίας θα χω αρκετα παραπάνω άλογα.

Για πείτε μου λοιπόν. Τα Cooper S 2009-2012 μηχανολογικά που πάσχουν?
Θα γίνομαι φραπές στο ταξίδι? Τα σέρβις που κυμαίνονται?
Βέβαια όσα είδα στο car gr έχουν σχεδόν καβατζαρει την 100αρα και υποψιάζομαι ότι θα αρχίσουν να ζητάνε.

Υγ. Έτσι για την κουβέντα, μέχρι 11.000€ μπορώ να την κάνω την αγορά. Αν υπάρχει πρόταση για κάτι άλλο, ευχαρίστως!

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#743049
Focusman91 έγραψε:Για πείτε μου λοιπόν. Τα Cooper S 2009-2012 μηχανολογικά που πάσχουν?
Στο μοτερ. Αντλια υψηλης , τσιμουχακια βαλβιδων, χρονισμα(τεντωτηρας καδενας + καδενα) , καιει λαδια, θελει καθαρισμο αυλων/ βαλβιδων εισαγωγης καθε 40,000χλμ και πολλά άλλα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#743061 εάν βρεις ενα R53 του 2006 f/l με τον κομπρεσορα είναι πολύ καλύτερα στημένο, καρτ stradale!!! δεν χωρταίνω να το οδηγώ... αυτό είναι το δικό μας ...Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#743066
dimik έγραψε:Ου μπλέξεις

< >
εάν ο μηχανικός σου είναι γνώστης και με φιλότιμο δεν μπλέκεις το έχουμε από το 2009 εμείς, εισαγωγή από Αμερική τότε...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#743069
dimik έγραψε:Ου μπλέξεις

< >

μακρια,πολυ μακρια. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#743071 Εχω γνωστο με ενα του 2006 f/l εισαγωγη απο Αμερικη, εχει βγει ανθεκτικοτερο και απο 120Υ.

Παρτο με κλειστα ματια.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#743074 Σας μερσω όλους για τις απαντήσεις.

Η αλήθεια είναι ότι με πήγαν βόλτα με ένα που είναι του Αυγούστου του 21 και αν εξαιρέσεις ότι συσφιξαμε τις σχέσεις μας, κατά τα άλλα δεν ήταν και τόσο άσχημο.

Μ αρέσουν στα αμερικανικών προδιαγραφών τα κιτρινα φώτα στις άκρες του οχήματος!!

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#743090 Ο N14 των Mini αυτής της περιόδου είναι ο αντίστοιχος του N13B16 που φορούσαν τα τουρμπάτα BMW τότε?

Κρίνοντας από το δικό μου, δεν ξέρω τι να προτείνω..
Από τη μία δεν υπάρχει λόγος να μπλέξεις με κάτι δεδομένα αναξιόπιστο.

Από την άλλη, με βάση το τι βίωσα με τη δική μου, αν το προσέξεις και συνεφέρεις τα νευραλγικά του σημεία, σπάνια να σε προβληματίσει, οπότε αν έχεις την υπομονή να μπεις στη διαδικασία να το φέρεις σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο πετώντας άλλα 1.000-3.000€, θα έχεις ένα super διασκεδαστικό αμαξάκι με αρκετό Potential για έξτρα άλογα. :eat: