Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#621276
tonych έγραψε:πως λειτουργη το leasing παιδες?δεν εχω ασχοληθει ποτε.


Πολύ χοντρικά:

Πληρώνεις ένα μηνιαίο μίσθωμα (αν δεν κάνω λάθος, ένα doblo θα βγαίνει κάπου στα 250-300 ευρώ + ΦΠΑ), το οποίο είναι έξοδο 100% (δεν αγοράζεις δηλαδή πάγιο). Επίσης, στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ασφάλιση (μικτή), τέλη κυκλοφορίας και συντήρηση (σέρβις, λάστιχα, κτλ) και τυχόν βλάβες που θα βγάλει. Οπότε, ουσιαστικά τα μόνα σου έξοδα είναι το καύσιμο και το μίσθωμα.

Σημεία που θέλουν προσοχή είναι πως υπάρχει όριο χλμ και τα επιπλέον χλμ είναι ακριβά. Δηλαδή, αν έχεις συμβόλαιο με 40Κ χλμ / έτος και κάνεις 45Κ χλμ θα χρεωθείς ένα ποσό ανά χλμ. Επίσης, το ότι δεν είναι δικό σου δεν σημαίνει πως μπορείς να το βιάσεις, καθώς αφενός η μικτή ασφάλεια έχει απαλλαγή (συνήθως 300-500 ευρώ) και αφετέρου στο τέλος του μισθώματος, που επιστρέφεται το αμάξι όλες οι ζημιές θα επιδιορθωθούν και η εταιρεία leasing θα σε χρεώσει με το κόστος αποκατάστασης.


Το αν συμφέρει οικονομικά εξαρτάται από τις δικές σου ιδιαιτερότητες (εσύ ξέρεις καλύτερα, φαντάζομαι έχεις και κάποιον λογιστή να απευθυνθείς), αλλά η αλήθεια είναι πως είναι ένας πονοκέφαλος λιγότερος για πολλούς επαγγελματίες, καθώς πάντα έχεις καινούριο αμάξι, σωστά συντηρημένο και δεν σε νοιάζει τίποτε άλλο πέρα από την έγκαιρη πληρωμή του μισθώματος και η σωστή του χρήση. Στο έκλεψαν;;; στα @@ σου, δηλώνεις την κλοπή και σε 1-2 μέρες το πολύ έχεις καινούριο, έκαψε μοτέρ (όχι από κακή χρήση);;; Στα @@ σου, τους το στέλνεις να το φτιάξουν και μέχρι να φτιαχτεί έχεις όχημα αντικατάστασης. Και φυσικά δεν μπλέκεις με μαντράδες, εισαγωγές, μεταχειρισμένα αμφιβόλου ποιότητας, κτλ...

Τα οικονομικά σου τα ξέρεις φυσικά εσύ καλύτερα! Δες το και αποφάσισε.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#621279 Πχ ένα Fiat Fiorino καινούριο, αν δεν θέλεις να δώσεις καθόλου προκαταβολή, ξεκινάει γύρω στα 270€+ΦΠΑ το μήνα, με όριο τα 25.000 χλμ το χρόνο. Όλο το ποσό θεωρείται επαγγελματικό έξοδο, ενώ και τα καύσιμα αφού είναι επαγγελματικό diesel, επίσης εκπίπτουν (και ο ΦΠΑ αν δεν κάνω λάθος).
Ξαναλέω, δεν είναι φθηνό, αλλά αν δεν υπάρχουν χρήματα για αγορά, είναι μια λύση. Επίσης, αν τελικά δεν θέλεις το leasing, αξίζει να ρίξεις μια ματιά στα μεταχειρισμένα από εταιρείες leasing. Γιατί εκεί δεν παίζουν γυρισμένα χιλιόμετρα.
Η Carnext ανήκει στην Leaseplan που ασχολείται με leasing οχημάτων. Δες ένα Doblo που φαίνεται καλή περίπτωση στα 9.500€
https://www.carnext.com/el-gr/autokinit ... hn4c-3hrq/
Άβαταρ μέλους
By tonych
#621353 δεν ειμαι τωρα σε οικονομικη φαση να ανοιχτο τοσο πολυ για leasing η καινουργιο(θα το ηθελα παρα πολυ,και ποιος δεν θα το ηθελε?) οποτε θα κοιταξω για μτχ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#621417 Πάντως, με 6-7.000€ δυστυχώς δεν θα βρεις κάτι καλό εύκολα, οπότε καλή δύναμη και πολλή προσοχή. Και καλές αγορές ασφαλώς!
Άβαταρ μέλους
By tonych
#621561 το ξερω φιλε μου οτι αμαξι αστερι δεν θα βρω αλλα θα προσπαθησω εστω να αποφυγω λιωμενα αμαξια.
να ρωτησω κατι αλλο,σκεφτομουν να παρω ενα πολυδιαγνωστικο του τυπου delphi,autocom,wurth,multidiag.με αυτα μπορω να δω πραγματικα χλμ?
εκτος οτι θελω να τσεκαρω ο ιδιος τα χλμ γιαυτα που ενδιαφερομαι να αγορασω,το θελω να βλεπω και τυχον βλαβες κτλ.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#621562 Πριν 5-6 χρόνια, έκανα εισαγωγή από Γερμανία ένα Opel Combo 1.7td , μοντέλο 2005 με τιμή αγοράς 4500€

Τα έξοδα (μεταφορά, μεταβίβαση, τέλη ταξινόμησης κτλ) ήταν περίπου 1000€ αν θυμάμαι καλά

Τα χιλιόμετρα ήταν 95000, πράγμα που μπορούσε να επαληθευτεί από το βιβλίο σέρβις που τηρούνταν ευλαβικά σε γερμανική αντιπροσωπεία της Opel αλλά και από το γερμανικό ΚΤΕΟ. Συνήθως τα χιλιόμετρα τα γυρνάνε οι Έλληνες μεταπωλητές: μια φορά προσθέτουν χιλιόμετρα για να γίνει η εισαγωγή και μια φορά αφαιρούν χιλιόμετρα για να το δώσουν πιο ακριβά.

Το αμάξι ήταν σε καλή εξωτερικη κατάσταση, το είδε φίλος που βρισκόταν στη γερμανια.

Μέχρι σήμερα, αλλάχτηκαν σταδιακά : σετ συμπλέκτη, εξάτμιση (λόγω σκουριάς), αμορτισέρ (λόγω βάρους φορτίου), λαστιχα (2 φορές), μπαταρία. Τα πρώτα 1-2 χρόνια δε χρειάστηκε τίποτα.

Αλλάχτηκαν όμως και τα παρακάτω:

ένας εγκέφαλος, ο οποίος ( από ότι έμαθα αργότερα) επειδή βρίσκεται κοντά στη μηχανή και δεν είναι μονωμένος χαλάει λόγω ζέστης. Μονώθηκε με πατέντα και από τότε έχουν περάσει 3-4 χρόνια. Από την άλλη, μπορεί να φταίει ότι πλύθηκε η μηχανή (πρωτοβουλία του οδηγού) ή απλά ότι χάλασε τυχαία.

Δυναμό, θεωρώ ήταν τυχαία βλάβη.

Και το πιο ακριβό: ολόκληρη η μηχανή. Δεν ξέρω αν φταίει ότι ο οδηγός το οδηγούσε στους κόφτες (το διασταυρώσαμε με το gps) ή έφταιγε κάτι άλλο, πάντως "ετσουξε". Κόστισε περίπου 1000€

Γενικά, το combo είναι εύκολο στην οδήγηση και στο φόρτωμα, έχει μεγαλο χώρο για την κατηγορία του και, από πλευράς επιδόσεων , ο κινητήρας είναι απλά οκ. Η κατανάλωση είναι 6-7 λίτρα.