Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By rallye40
#22705 Σκέφτομαι την αγορά ενός MiTo 1.6 Diesel, αλλά επειδή δεν έχει εισχθεί στην Ελλάδα, λέω να το φέρω ο ίδιος σαν μτχ 2/3 ετών το πολύ. Εχω βρει κάποιες αγγελίες αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει οικονομικα.

Μερικές αγγελίες
http://ww3.autoscout24.de/classified/25 ... erlayer=st

http://ww3.autoscout24.de/classified/25 ... erlayer=st

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#22839 Εννοώ πως εισαγωγή έγινε κανονικά.
Μάλλον όμως δεν πρέπει να πούλησε και ιδιαίτερα.
Άβαταρ μέλους
By efthymis
#22973 Εισαγωγης ειναι ολα τα παραπανω παιδες (τα τελη με τους ρυπους πανε απο 11/2010 και μετα). Αυτο οπως και το πουντο με τον 1,6 μπορει να ειχαν ερθει σε μικρες ποσοτητες, υπηρχαν και δοκιμες σε περιοδικα, αλλα για να βρεις ελληνικο σε αγγελια πολυ δυσκολα...
Άβαταρ μέλους
By rallye40
#23861 Με πρόχειρους υπολογισμούς, θα χρειαστούν γύρω στα 3000€ + τα έξοδα τα δικά μου.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#66251 Σε ποιες περιπτώσεις συμφέρει να φέρεις από έξω;

Γιατί βλέπω κάτι Civic 1.6 Diesel με ελάχιστα χιλιόμετρα και τιμή στην Γερμανία στα 17.000 (μαζί με γερμανικό ΦΠΑ 19%). Πόσο θα σου κόστιζε να το φέρεις αυτό Ελλάδα;

Είδα λίγο τις διατάξεις αλλά άκρη δεν έβγαλα με τις τιμές χονδρικής κλπ. Ο ΦΠΑ προστίθεται στο τέλος ταξινόμησης;;; :hmmm:

Πολύ μπέρδεμα!
Άβαταρ μέλους
By IOANNIS
#74708 Ότι νεότερο ισχύει για εισαγωγή => http://www.klimantiris.gr/ektelonismosautokinitou.html

Απαραίτητο να γνωρίζομε την τιμή χονδρικής
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#75076 Για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει στην Γερμανία 19000€ με Γερμανικό ΦΠΑ 19%, αυτό που πληρώνει κάποιος τελικά είναι το ποσό χωρίς το ΦΠΑ (14285€) + μεταφορικά + τέλος ταξινόμησης;

Την χονδρική τιμή που μπορεί να την βρει κάποιος; Είχα βρει παλιότερα ένα πίνακα στο Υπουργείο Οικονομικών αλλά δεν άνοιγε.
Άβαταρ μέλους
By IOANNIS
#75090
axel12p έγραψε:Για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει στην Γερμανία 19000€ με Γερμανικό ΦΠΑ 19%, αυτό που πληρώνει κάποιος τελικά είναι το ποσό χωρίς το ΦΠΑ (14285€) + μεταφορικά + τέλος ταξινόμησης;

Την χονδρική τιμή που μπορεί να την βρει κάποιος; Είχα βρει παλιότερα ένα πίνακα στο Υπουργείο Οικονομικών αλλά δεν άνοιγε.


Εάν είναι καινούργιο θα πληρωθούν : Τέλος Ταξινόμησης, Φ.Π.Α και Έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης. (ο Φ.Π.Α που πληρώνεται στην Γερμανία επιστρέφεται)

Εάν είναι μεταχειρισμένο θα πληρωθούν : Τέλος Ταξινόμησης και Έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης.
Άβαταρ μέλους
By IOANNIS
#75331
sknipper έγραψε:Πότε θεωρείται μτχ, πάνω από 6 μηνών, τι ισχύει.


...
...
Όταν τα αυτοκίνητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Φ.Π.Α., είναι καινούργια δηλ κατά την παράδοσή τους (πώληση)

1.έχουν διανύσει λιγότερα από 6.000 χιλιόμετρα ή
2.δεν έχουν παρέλθει έξι (6) μήνες από τη θέση τους σε πρώτη κυκλοφορία,


επιβαρύνονται στην Ελλάδα με συντελεστή Φ.Π.Α. (23%). Βάση υπολογισμού του Φ.Π.Α. (φορολογητέα

αξία), αποτελεί η αξία αγοράς, η οποία προκύπτει από το τιμολόγιο αγοράς, προσαυξημένη με οποιαδήποτε παροχή ή λοιπά έξοδα που συνδέονται άμεσα με την αγορά αυτή και με τα οποία επιβαρύνει ο προμηθευτής των αγαθών τον αγοραστή καθώς και κάθε είδους φόρους που εισπράττονται υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων (εκτός από το τέλος ταξινόμησης και τον Φ.Π.Α
...
...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#91828 Διαδικασία εκτελωνισμού, κόστος, μεταφορά όλα εδώ...

Επειδή δεν ξέρω πως τα έχουν κάτι με την επιβολή φόρων κατά τον εκτελωνισμό πλέον συμφέρει να φέρει κάποιος αυτοκίνητο από έξω ή είναι το ίδιο πράγμα όπως εδώ;