Σελίδα 1 από 4

Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 02:34
από Dodger
Ζήτησαν από την :inlove: να αγοράσουν το αυτοκίνητο της (Toyota Aygo 1.0 του 2007) και σκέφτεται πολύ σοβαρά να το δώσει και να αγοράσει ένα καινούριο. Τα δεδομένα έχουν ως εξής:

Κατάσταση: Καινούριο
Κυβικά: έως 1100
Πόρτες: σίγουρα 4
Κιβώτιο: αυτόματο (αυστηρά)
Καύσιμο: βενζίνη (όχι diesel)
Χώροι: ίσοι με του Aygo και αν ει δυνατόν, λίγο μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Τιμή: έως €10,000 το πολύ €11,000

Η χρήση του θα είναι κατά 99% μέσα στη πόλη (και μιλάμε για Ελευσίνα και πέριξ, ούτε καν Αθήνα).

Προτάσεις;

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 02:38
από Lap
Toyota aygo 2020.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 08:01
από edmond
C1 auto.
Το ίδιο με το παραπάνω βέβαια, απλά αυτό βγαίνει οριακά στα 11κ ενώ το τογιότα δεν γνωρίζω.
Το πήρε φίλη μου πριν κανα χρόνο, υπερευχαριστημένη.
Πετρέλαιο στην κατηγορία αυτή δεν θα βρείς έτσι κι αλλιώς.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 09:49
από markvag
Dodger έγραψε:Ζήτησαν από την :inlove: να αγοράσουν το αυτοκίνητο της (Toyota Aygo 1.0 του 2007) και σκέφτεται πολύ σοβαρά να το δώσει και να αγοράσει ένα καινούριο. Τα δεδομένα έχουν ως εξής:

Κατάσταση: Καινούριο
Κυβικά: έως 1100
Πόρτες: σίγουρα 4
Κιβώτιο: αυτόματο (αυστηρά)
Καύσιμο: βενζίνη (όχι diesel)
Χώροι: ίσοι με του Aygo και αν ει δυνατόν, λίγο μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Τιμή: έως €10,000 το πολύ €11,000

Η χρήση του θα είναι κατά 99% μέσα στη πόλη (και μιλάμε για Ελευσίνα και πέριξ, ούτε καν Αθήνα).

Προτάσεις;


Ότι της αρέσει από Κορέα.

Αν κάνει πολλά χλμ, τότε το i10 που έχει 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ.

Αν δεν κάνει πολλά χλμ, τότε το Picanto, που έχει 7 χρόνια εγγύηση με 100Κ χλμ...

Και τα δύο αυτόματα με απλό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής (για αξιοπιστία), δεν σπάνε, δεν χαλάνε. Βγαίνουν και τα δύο κάπου στα 11,5Κ για τα αυτόματα με χιλιάρι μοτέρ. Νομίζω πως το ΚΙΑ έχει λίγο περισσότερο εξοπλισμό... Και τα δύο θεωρώ πως είναι μια χαρά αμαξάκια για την κατηγορία τους.

Απ' όσο ξέρω τα υπόλοιπα της κατηγορίας βγαίνουν με ρομποτιζέ χειροκίνητο, που προσωπικά (και γενικά) δεν τα έχω σε μεγάλη υπόληψη σε ότι αφορά την αξιοπιστία τους... :hmmm:



Μπορεί να κλειδωθεί, ευχαριστώ! :s_yes :lol:

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 10:25
από kantoniou
/\ Οτι ειπε ο απο πανω /\
Εμεις ειμαστε παθοντες απο το dualogic (το "ρομποτιζε" της Fiat) στο Panda και δεν θα ξαναγοραζα αυτοκινητο με τετοιο κιβωτιο. Το Dualogic βεβαια ειναι διαβοητο για τα προβληματα αξιοπιστιας και πολυ πιο παλιο, δεν ξερω κατα ποσο εχουν εξελιχθει τα τωρινα.
Για τη χρηση που περιγραφεις, μια χαρα θα ειναι τα κορεατικα, απλα και αξιοπιστα.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 10:34
από Anonymous Founder
Picanto από εμένα. Θα είναι αργό μεν, αλλά δεν σε νοιάζει αφού θα κινείται στην πόλη. Υπόψιν, τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής όπως αυτά, καίνε παραπάνω, αλλά δεν σπάνε δεν χαλάνε.
Και έχεις και σοβαρή εγγύηση και πιο αξιόπιστο μοτέρ από τον ανταγωνισμό.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 22:47
από cosneo
Απλώς για την ροή της συζήτησης να αναφέρω από πρόσφατη μου διαπίστωση ότι το κορεάτικο aftersales δεν είναι πλέον φτηνό ή φτηνότερο του ανταγωνισμού στα τωρινά αυτοκίνητα όπως ή είχαμε ακούσει ή γνωρίζαμε για τα παλιότερα. Όπως και οι τιμές αγοράς πλέον.
Αυτό ίσως να "κολλάει" και με το πόσο συμφέρουσα είναι η πολυετής εγγύηση/δέσμευση σε αντιπροσωπεία. Εκτός αν μιλάμε για dsg
Το i10 είναι πλέον σε διαδικασία αντικατάστασης. Πριν ένα μήνα παρουσιάστηκε το νέο.

Ιδανική πάντως από μένα πρόταση, οποιοδήποτε τριδυμο ή κορεάτικο σε εντελώς βασική και φτηνή έκδοση χωρίς φρουφρού και αρώματα και ιδίως προς το τέλος της χρονιάς που παίζουν προσφορές και στόχοι.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 22:49
από Lap
markvag έγραψε:
Dodger έγραψε:Ζήτησαν από την :inlove: να αγοράσουν το αυτοκίνητο της (Toyota Aygo 1.0 του 2007) και σκέφτεται πολύ σοβαρά να το δώσει και να αγοράσει ένα καινούριο. Τα δεδομένα έχουν ως εξής:

Κατάσταση: Καινούριο
Κυβικά: έως 1100
Πόρτες: σίγουρα 4
Κιβώτιο: αυτόματο (αυστηρά)
Καύσιμο: βενζίνη (όχι diesel)
Χώροι: ίσοι με του Aygo και αν ει δυνατόν, λίγο μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Τιμή: έως €10,000 το πολύ €11,000

Η χρήση του θα είναι κατά 99% μέσα στη πόλη (και μιλάμε για Ελευσίνα και πέριξ, ούτε καν Αθήνα).

Προτάσεις;


Ότι της αρέσει από Κορέα.

Αν κάνει πολλά χλμ, τότε το i10 που έχει 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ.

Αν δεν κάνει πολλά χλμ, τότε το Picanto, που έχει 7 χρόνια εγγύηση με 100Κ χλμ...

Και τα δύο αυτόματα με απλό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής (για αξιοπιστία), δεν σπάνε, δεν χαλάνε. Βγαίνουν και τα δύο κάπου στα 11,5Κ για τα αυτόματα με χιλιάρι μοτέρ. Νομίζω πως το ΚΙΑ έχει λίγο περισσότερο εξοπλισμό... Και τα δύο θεωρώ πως είναι μια χαρά αμαξάκια για την κατηγορία τους.

Απ' όσο ξέρω τα υπόλοιπα της κατηγορίας βγαίνουν με ρομποτιζέ χειροκίνητο, που προσωπικά (και γενικά) δεν τα έχω σε μεγάλη υπόληψη σε ότι αφορά την αξιοπιστία τους... :hmmm:



Μπορεί να κλειδωθεί, ευχαριστώ! :s_yes :lol:

Τα κορεατικα μεσα στην πολη καινε 10 λιτρα, διαπιστωμένο, ..... με αυτο το 4ταχυτο κλασικο αυτοματο κιβωτιο...ενας απο τους λογους δηλαδή που το κατήργησαν στην νεα γενια του i10

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 23:40
από Anonymous Founder
Ναι, αλλά η λύση θα ήταν το Swift με το CVΤ του, είναι εκτός budget όμως. Σε αυτή την κατηγορία που ψάχνει η κοπέλα, δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2019, 23:58
από Lap
Βασικα περα απο την τριαδα των aygo c1 108 δεν υπαρχει κατι στο οακετο που ζητα.

Μονοδρομος...
Το picanto ανωτερο αυτοκινητο κακα τα ψεματα.,,αλλα με αυτο το κιβωτιο θα επηρεασει την ρευστοτητας λογω κοστους καυσιμου....
Βεβαια ας τα δει και αυτα με καποιο test drive...

Παλια εψαχνα για το i10 αυτοματο....σε forums που εβλεπα ηταν απο 8 με 10 λιτρα /100 ακατεβατα.....αναλογα το ποδι και τις συνθηκες.
Το swift hybrid που εχει καταπληκτικο χειροκινητο κιβωτιο καταναλωνει 4,8 με 5,2 λιτρα στην πολη ...

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2019, 00:10
από Anonymous Founder
Δεν θα αγόραζα ποτέ πλέον χειροκίνητο για την πόλη. Καλύτερα να πληρώσεις κάτι παραπάνω σε καύσιμο, παρά να τρέχεις στα συνεργεία.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2019, 00:20
από Lap
Γιατι να τρεξεις σε συνεργεια με το χειροκινητο;;

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2019, 00:29
από Dimsabas
Είναι δύο διαφορετικές δηλώσεις.
1) Ποτέ ξανά χειροκίνητο. (Συμφωνώ απόλυτα)
2) Καλύτερα υψηλότερη κατανάλωση παρά βλάβες από τα ζημιάρικα αυτόματα. (Πάλι συμφωνώ)

Παλιότερα, το Picanto ερχόταν με εργοστασιακή εγκατάσταση υγραερίου. Μήπως υπάρχει και σήμερα αντίστοιχο μοντέλο;

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2019, 00:43
από corsair
markvag έγραψε:Ότι της αρέσει από Κορέα.

Αν κάνει πολλά χλμ, τότε το i10 που έχει 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ.



for the history, εχει παρουσιαστει το νεο i10 και οσονουπω θα ναι στις βιτρινες.

Re: Αγορά καινούριου μικρού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2019, 00:47
από Lap
Παιδια του swift το χειροκινητο ειναι σαν την τιμονιερα του play station...κλατς κλουτς μπαινουν οι ταχυτητες και το ευχαριστιεσαι...ιαπωνικο κιβωτιο...

Παντως ποιος ειπε οτι δεν θα χαλασει και το κλασικο κιβωτιο...
Απλα δεν θα φθαρθει ο συμπλεκτης που κοστιζει εκτος αντιπροσωπιας καπου στα 500 ευρω η αλλαγη...
Σιγα τα αυγα.....