Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#602304 Αν RCZ τότε αξίζει κανείς να βρει 200αρι. Βέβαια είναι σπανιότατο πουλί στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#602330 Golf GTI MkV έχει ένας φίλος.

Μου έλεγε ότι με το μπλοκε που έβαλε (quaife) μεταμορφωθηκε.

Γενικά είναι πολύ ευχαριστημένος, κατανάλωση ακριβώς δε θυμάμαι. Αν θέλεις μπορώ να μάθω.


< 1 >
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#602387 Να πω την αμαρτια μου, ειχα ξεχασει την υπαρξη αυτου του αυτοκινητου :lol:
Αυτο το μαυρο το 200ρι ενδιαφερουσα περιπτωση :shifty:
Αλλα οκ, απιθανο να ειναι εντος μπατζετ, ειναι κ απο εμπορο, ζησε Μαη μου...
Επισης μπαινουμε και στα χωραφια του ΤΤ μετα...

@Νικο
Ναι! Οσα περισσοτερα μαθουμε τοσο καλυτερα! Ισως αν μπορεσεις να αποσπασεις και μια γνωμη για συγκριση 5 vs 6, μιας και σαν κατοχος κατι παραπανω θα "νιωθει" :s_wink

@cistastak
Yes please! Ξαναδιαβασα και την μικρη συζητηση που ειχαμε στο νημα του mini, οποτε αν εχεις εμπειρια πες μου λιγο τη γνωμη σου για Cooper S vs gti/st.

@manoliossss
:) :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602395 Το Golf V GT που είναι στην οικογένεια πάντως, ποιοτικά αποδείχτηκε απαράδεκτο, αφού έχει σκορπίσει σε πολλά και διάφορα πριν καν συμπληρώσει 100Κ. Πέρα από τα διάφορα γνωστά προβλήματα (η βαλβίδα στο μοτέρ, το σασμάν με το προβληματικό συγχρονιζέ, κ.α.), το εσωτερικό του δείχνει πάρα πολύ κουρασμένο, ενώ υπάρχουν και πολλοί τριγμοί.
Όσο και να μου άρεσε (και εμφανισιακά συνεχίζει να μου αρέσει, το βρίσκω σαφώς ομορφότερο από όλα τα επόμενα μέχρι και το VII ακόμη που έχω για εταιρικό), δεν θα το αγόραζα ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602503 Οι ζημιές που έχει βγάλει πριν κλείσει τα 100Κ δεν τα είχε βγάλει η Υ μέχρι που αποσύρθηκε (ειδικά το κόστος). Σαν ποιότητα, δεν συγκρίνεται με την Lancia, αφού αυτή είναι (πολύ) μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Αν το βάλεις δίπλα στην 1 που είναι αντίστοιχης ηλικίας, είναι να το κλαις. Ακόμη βέβαια το μοτέρ του είναι γαμάτο (όταν δεν χαλάει).
Γενικώς, το συγκεκριμένο το είχα ερωτευτεί σφόδρα όταν βγήκε, αλλά δυστυχώς δεν θα έλεγα πως στάθηκε αντάξιο αυτού που θα έπρεπε. Πολύ πιο ζημιάρικο, αλλά και σαφώς μέτρια η συναρμολόγηση και η ποιότητα και η αντοχή του στο χρόνο.
Αν δεις ένα Honda Civic της ίδιας εποχής, είναι η μέρα με την νύχτα για παράδειγμα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#602523 το 5 ειναι εντελως γτπκ οδηγικα,απλα αρνειται να στριψει.Μιλαμε για παραλυσια.Και μιλαμε για το gti
το 6 ειναι μια χαρα,αν και εχω οδηγησει μονο πετρελαια.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#602538 Μήπως αναφέρεσαι στο 4; Δεν λέγανε όλοι ότι το 6 ήταν πιο πλαδαρό από το 5;
Άβαταρ μέλους
By boomer
#602540 Το 6άρι αν δεν κάνω λάθος είναι πρακτικά ένα facelift του Golf 5, από το οποίο κιόλας έχει πιο μαλακό setup καθώς κυκλοφορούσε ταυτόχρονα με τα πρώτα scirocco. Gti δεν έχω οδηγήσει αλλά στην έκδοση gt sport στρίβει πολύ καλά το 5αρι, δεν είναι όμως ευχάριστο στο όριο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#602543
dimviii έγραψε:το 5 ειναι εντελως γτπκ οδηγικα,απλα αρνειται να στριψει.Μιλαμε για παραλυσια.Και μιλαμε για το gti
το 6 ειναι μια χαρα,αν και εχω οδηγησει μονο πετρελαια.
Διαφωνώ και εγώ . Έχω οδηγήσει, και ενίοτε οδηγάω ακόμα, ένα GT με DSG και δεν θα το έλεγα παράλυτο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#602546 sorry παιδες για το 7 εγραφα,μπερδευτηκα.Αυτο ειναι που εχω νοικιασει στη Κρητη και σαν πετρελαιο,και με τον 1000αρη τουρμπο.
για το 5αρι επιτρεψτε μου να εχω τη δικη μου γνωμη.Το εχει φιλος ,αψογα συντηρημενο,και το εχω οδηγησει πολλες φορες σε διαφορα τεραιν.Και οχι δεν το συγκρινω με το Μητσο.