Το αυτοκινητο οπως το περιμενα. Ειναι ομορφο μεσα κι εξω και τα καινουρια συστηματα μου αρεσουν πολυ.
Συστηνουν για τα πρωτα 1000 χλμ προσεκτικη οδηγηση, με οριο τις 3000 σαλ και ακομα δεν τα εχω φτασει . Ενταξει, δεν το τηρησα και τελειως, αλλα ετσι κι αλλιως με 3000 σαλ και 6η εχεις 135 χλμ...
Τα κακα πρωτα:
-Ο κινητηρας εχει εναν ξενερωτο ηχο, οταν επιταχυνει στις χαμηλες στροφες, σαν να ειναι βραχνιασμενος. Το ειχα διαπιστωσει και στο test drive, αλλα ακομα δεν το εχω συνηθισει και δεν μου αρεσει. Το Vitara ακουγεται πιο πολυ, αλλα πιο ευχαριστα.
-Στην αλλαγη απο 1η σε 2α ο συμπλεκτης κλωτσαει, σαν να αλλαζει ατζαμης την ταχυτητα. Ειναι σαν να εχει αλλο σημειο που απεμπλεκεται, απ' οτι στις αλλες ταχυτητες . Αν εισαι προσεκτικος ειναι ΟΚ, αλλα ηταν λιγο ενοχλητικο. Μου φαινεται ομως οτι ηδη στρωνει, εκτος αν το συνηθισα.
-Το start-stop μερικες φορες δεν λειτουργει, μαλλον οταν ειναι κρυο. Αλλα δεν εχει συνεπη συμπεριφορα, εξαρταται απο τις συνθηκες, χωρις να εχω καταλαβει τα "κριτηρια".
-Το trip computer βγαινει σε 2 εκδοσεις, αναλογα με την οθονιτσα στον πινακα οργανων: Μια μονοχρωμη με γραφικα "παλαιου τυπου" και μια εγχρωμη που ερχεται με το ADAS για να δειχνει τα γραφικα των συστηματων ασφαλειας. Ε, η εγχρωμη που εχει το δικο μου, δεν εχει ενδειξη μέσης ωριαιας ταχυτητας, ενω η μονοχρωμη εχει. Λεπτομερεια μεν, ενοχλητικη και ακατανοητη δε.
-Η διχρωμια δεν ειναι βαμμενη απο το εργοστασιο, αλλα γινεται στο Ελλαντα . Δηλαδη ο εισαγωγες παραγγελνει ασπρα, γκρι, μαυρα κτλ και βαφει τις οροφες εδω, για να εχει μικροτερο και πιο ευελικτο στοκ! Και δεν στο λενε απο πριν, αλλα το διαπιστωνεις οταν σου δινουν εγγυση της βαφης, ιδια με την εργοστασιακη. Εμενα προσωπικα δεν με χαλαει και τοσο, αλλα σιγουρα θα ηθελα να επιλεξω αν θελω το καινουριο αυτοκινητο μου να το βαψει ο μπαρμπα Μητσος πριν καν το δω.
Τα καλα:
-Ο κινητηρας (ροπη-δυναμη) ειναι παρα πολυ καλος. Ανεβαινει με 6η τις ανηφορες στην εθνικη και επιταχυνει πολυ εντυπωσιακα. Οταν θα μπορω να "δωσω" στροφες χωρις αυτοσυγκρατηση, νομιζω θα με υπερκαλυψει.
-Το αυτοκινητο ειχε δυο βασικες ελλειψεις: Φωτα led και ηλεκτρικα αναδιπλουμενους εξωτερικους καθρεφτες. Για τα φωτα δεν μπορω να κανω κατι, αλλα ηρθε με καθρεφτες (με κατι ωραια λεντ φλας πανω), χωρις να το ξερει η αντιπροσωπεια, μαλλον λογω του προσθετου πακετου ADAS (δεν ειναι σιγουροι).
-Καταναλωση μεχρι τωρα 7,2 σε αρκετα επιβαρυμενη χρηση. Η οικονομια δεν θεωρειται το δυνατο σημειο του αυτοκινητου, οποτε αν ειμαι εκει το θεωρω επιτυχια, ειδικα σε συγκριση με τα 9,5 που εκαιγε το 307 SW.
-Η αναρτηση ειναι πολυ καλη για τα γουστα μου, χωρις κλισεις στις στροφες. Ειναι ομως λιγο "αποτομη" σε λακουβες με μικρη ταχυτητα και ισως δεν αρεσει σε καποιον που δινει προτεραιοτητα στην ανεση. Παντως το αυτοκινητο στριβει πολυ σταθερα και δεν μοιαζει με SUV (ισως επειδη δεν ειναι )
-Ο θορυβος ειναι (ή τουλαχιστον μου φαινεται εμενα) παρα πολυ χαμηλος.
-Το τιμονι, χωρις να ειναι κατι ιδιαιτερο, ειναι αρκετα σαφες, ευχαριστο στην αφη και με ωραια χειριστηρια.
-Γενικα το εσωτερικο ειναι αρκετα ποιοτικο (ειδικα η αφη των διακοπτων). Εχει πολυ πρακτικους χωρους για αντικειμενα, κινητα κτλ, αλλα σκληρα πλαστικα παντου. Το "δερματινο" σαλονι ειναι πολυ ομορφο, με εξωτερικες ραφες, αλλα νομιζω το καλοκαιρι θα ψηνεται ο κωλος μας...
-Οι χωροι μεσα ειναι πολυ καλοι, πορτ μπαγκαζ μετριο, οπως ξεραμε.
-Τα συστηματα ασφαλειας ειναι πολυ ωραια για να χαζευεις και αρκετα χρησιμα:
Η ανιχνευση νεκρου σημειου ειναι φοβερη, σε προειδοποιει με τα φωτακια συνεχεια και με ηχο οταν βγαλεις φλας
Η υποβοηθηση αλλαγης λωριδας διαβαζει καλα τις λωριδες και χρησιμευει μονο αν εισαι τελειως αλλου.
Το αυτοματο φρεναρισμα δεν το ενεργοποιησα (ακομα... ), μονο την ηχητικη προειδοποιηση μια φορα, σε πολυ λογικο χρονο.
Η αυτοματη εναλλαγη μεγαλης-μεσαιας σκαλας στα φωτα λειτουργει αψογα.
-Τα υπολοιπα (οθονη, ηχοσυστημα, συνδεση με το κινητο κτλ) ολα πολυ καλα και εργονομικα.
Αρεσε πολυ στα κοριτσια και στη συζυγο και τωρα προγραμματιζουμε οδικες εκδρομες, να το χαρουμε λιγο.
Οι πρωτες φωτογραφιες μολις σημερα στο Νοησις, που ημασταν για μια εκδηλωση της μικρης θυγατερας , που ειναι και η φωτογραφος.
Ε, αυτα για τωρα, αμα συμβει κατι αξιοσημειωτο θα γραφω στο παρον.