Σελίδα 3 από 25

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 00:15
από mirage
Δεν ξερω. Παιζει καποια να εχουν τζαμι που να μην ειναι θερμαινομενο. Εμενα παντως αυτα τα 93 μου αρεσουν κι ας εχουν ακαμψία αντιθετοBreras. Δε θυμάμαι αν έχουν τζαμί πισω. Και το παλιό C70 φαση εχει αλλά πας σιγα σιγα σε καλτ καταστάσεις και δεν ξερω τι παίζει με το βάρος του.

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 00:53
από panos2171
bmw e46?

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 11:30
από cosneo
Διαβάζοντας το αρχικό ποστ σκέφτηκα το Pluriel. Φτηνό, ανεξοδο και χαριτωμένο αμαξάκι. Αν και η συζήτηση έχει φτάσει σε κατηγορία Stratus...

Megane 1 μόνο αν βρεις από τα τελευταία του 2001-02 με τις ζάντες και τα ινοξ πλαίσια στη μάσκα όπως της φωτογραφιας.
Με πολύ καλό εξοπλισμό και χωρις τα προβλήματα των προηγούμενων ετών.
Όπως επίσης και από τα πρώτα μέχρι τα τέλη του 1999.
Το 2000 ήταν κακή χρονιά τους και ότι έβγαλαν τότε...
Εικόνα

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 11:48
από Chris
cosneo έγραψε:Διαβάζοντας το αρχικό ποστ σκέφτηκα το Pluriel. Φτηνό, ανεξοδο και χαριτωμένο αμαξάκι. Αν και η συζήτηση έχει φτάσει σε κατηγορία Stratus...


Να σε παραπεμψω στα τροχαια ατυχηματα που συζηταμε αυτο ακριβως. Ειναι αυτο: :tomato: σε αυτοκινητο!

cosneo έγραψε:Megane 1 μόνο αν βρεις από τα τελευταία του 2001-02 με τις ζάντες και τα ινοξ πλαίσια στη μάσκα όπως της φωτογραφιας.
Με πολύ καλό εξοπλισμό και χωρις τα προβλήματα των προηγούμενων ετών.
Όπως επίσης και από τα πρώτα μέχρι τα τέλη του 1999.
Το 2000 ήταν κακή χρονιά τους και ότι έβγαλαν τότε...
Εικόνα


Κατι τετοιο ηλπιζα σε συμβουλη οταν ανοιξα το θεμα. Μια κατεθυνση, τι να κοιταξω, τι να μην κοιταξω. Eυχαριστω. Μηπως ξερεις κι απο 307cc? :s_thumbsup

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 12:14
από Focusman91
Αν σε βοηθάει, το καπώ του 307 cc έχει αντοχές για δυνάμεις που ασκούνται πάνω του κατά τη διάρκεια αναπαραγωγικής διαδικασίας!

< Note >

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 12:31
από Chris
Κι αυτο χρησιμο! Γιατι προφανως στο πισω καθισμα δε βολευει :lol:


< >

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 13:35
από Focusman91
Chris έγραψε:Κι αυτο χρησιμο! Γιατι προφανως στο πισω καθισμα δε βολευει


< >
Και στο πίσω βολεύει αν κατεβάσεις την οροφή. Αρκεί η παρτενέρ να είναι συλφιδα (που ήταν).

< Note >

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 13:49
από drdino
Το 307 ενδιαφέρον είναι. Ως 1600αρι είναι αργό και καίει, 2λιτρο με 140 πολύ σωστότερο. Έχει το μειονέκτημα που αναφέρθηκε πιο πάνω (παρμπρίζ που πάει πολύ πίσω) αλλά το μαλλί μια χαρά ανεμίζει.

Focusman με τρομάζεις, την ίδια πρώην έχουμε;

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 14:31
από Chris
drdino έγραψε:Το 307 ενδιαφέρον είναι. Ως 1600αρι είναι αργό και καίει, 2λιτρο με 140 πολύ σωστότερο. Έχει το μειονέκτημα που αναφέρθηκε πιο πάνω (παρμπρίζ που πάει πολύ πίσω) αλλά το μαλλί μια χαρά ανεμίζει.

Focusman με τρομάζεις, την ίδια πρώην έχουμε;

:s_thumbsup

Δε βλεπω κανενα 1.6 εδω προς πωληση, ολα διλιτρα ειναι (το ιδιο και τα μεγκαν 2). Καποια συγκεκριμενη χρονια προτιμαμε? Κατι να προσεξω στον ελεγχο?

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 14:43
από rx8_drifter
Pluriel λέει ο αλλος :dizzy:
Cosneo, ειλικρινής απορία, Πώς ακριβώς συμπέρανες ότι είναι ανέξοδο αμάξι?

Είναι απ τα μεγαλύτερα μπουρδελα που έχουν παραχθεί με 4 ρόδες, με βάση Ποια λογική το συστεινεις σε κάποιον?

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 14:44
από drdino
Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.

2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 14:55
από Chris
drdino έγραψε:Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.

2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.


Ευχαριστω! Την τελευταια προταση την αναφερεις ως θετικο, ως αρνητικο, ή απλα μια παρατηρηση?

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 15:09
από cosneo
rx8_drifter έγραψε:Pluriel λέει ο αλλος :dizzy:
Cosneo, ειλικρινής απορία, Πώς ακριβώς συμπέρανες ότι είναι ανέξοδο αμάξι?

Είναι απ τα μεγαλύτερα μπουρδελα που έχουν παραχθεί με 4 ρόδες, με βάση Ποια λογική το συστεινεις σε κάποιον?
Όσο μπουρδελο μπορεί να είναι ένα C3 που είναι το ίδιο αυτοκίνητο αλλά με τέντα.
Δεν συστήθηκε σαν επιδόσεων αλλά σαν βολταδικο, δεύτερο τρίτο μτχ αμαξάκι και δεν ξέρω καμπριο ακόμα και ανοιχτή Bentley που να αγοράζεται βάσει λογικής.
Το να μην σου αρέσει βέβαια το καταλαβαίνω και δεν ξέρω αν εννοείς ότι είναι πολύ προβληματικό αυτοκίνητο οπότε οκ. Δεκτή η ένσταση.
Η εικόνα πάντως που έχω από C3 1.1 πρώτης γενιάς ήταν θετική.

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 15:13
από drdino
Chris έγραψε:
drdino έγραψε:Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.

2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.


Ευχαριστω! Την τελευταια προταση την αναφερεις ως θετικο, ως αρνητικο, ή απλα μια παρατηρηση?
Παρατήρηση απλή!

Re: Θέλω κάμπριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2018, 17:42
από cosneo
Chris έγραψε:

Δε βλεπω κανενα 1.6 εδω προς πωληση, ολα διλιτρα ειναι (το ιδιο και τα μεγκαν 2). Καποια συγκεκριμενη χρονια προτιμαμε? Κατι να προσεξω στον ελεγχο?


Για το διλιτρο Megane 2 διάβαζα ότι μηχανικά ήταν πιο αξιόπιστο από το 1600αρι που ερχόταν εδώ.
Όλη εκείνη η γενιά Megane είχε διάφορα ηλεκτρικά κυρίως θέματα που στο facelift κάπως διορθωθηκαν. Νομίζω μετά του 2006-07 εξέτασε κάποια αν σε ενδιαφέρουν.
Στα υπέρ του η γυάλινη οροφή που εμένα με έχει κακομαθει και ότι όταν έψαχνα εγώ διάβαζα θετικά σχόλια για τις κατασκευές της Karmann σε σχέση με των υπολοίπων πχ Heuliez ή Bertone.