Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kandinsky
#603106 (Δεν βλέπω τρόπο να τροποποιήσω το μήνυμα)

Το αντίστοιχο diesel, με μόλις 115 ίππους, αλλά άλλη ροπή, είναι καλύτερη επιλογή; Ειδικά αν κινείσαι σε πόλη;
Είναι euro6, υπάρχει περίπτωση να το απαγορεύσουν ή να βάλουν αντικίνητρα για τη χρήση του τα προσεχή χρόνια;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#603111
kandinsky έγραψε:(Δεν βλέπω τρόπο να τροποποιήσω το μήνυμα)

Το αντίστοιχο diesel, με μόλις 115 ίππους, αλλά άλλη ροπή, είναι καλύτερη επιλογή; Ειδικά αν κινείσαι σε πόλη;
Είναι euro6, υπάρχει περίπτωση να το απαγορεύσουν ή να βάλουν αντικίνητρα για τη χρήση του τα προσεχή χρόνια;

Ειναι καλυτερη επιλογη αλλα οχι για κινηση στην πολη, εκτος αν το δουλευεις οπως τα ταξι, να δουλευει συνεχεια δηλαδη.

Αλλη επιλογη κινητηρα δεν υπαρχει;

Εγω παντως θα εριχνα μια ματια στο Kuga. Μπορει να καιει παραπανω ( κανα δυο λιτρα στα 100 χιλιομετρα σε σχεση με το Τουσον ) και να εχει ακριβα τελη, αλλα κοστιζει 5000€ λιγοτερα και αν δεν κανεις παρα πολλα χιλιομετρα θα περασουν πολλα χρονια μεχρι να φτασεις λιγο λιγο καθε χρονο αυτο το ποσο
Άβαταρ μέλους
By kandinsky
#603151 Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό;
Τι "παθαίνει" ένας diesel κινητήρας αν κάνει αρκετές σύντομες διαδρομές καθημερινά με σβήσιμο-εκκίνηση;
Κάπου διάβασα ότι θέλει "ξεμπούκωμα" περιοδικά, κάτι που δεν είναι και τόσο πρόβλημα.
Θα βγάλει ζημιές;

To Kuga πόσο έρχεται; Γιατί το βλέπω αρκετά ακριβότερο, όχι φθηνότερο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#603163
kandinsky έγραψε:Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό;
Τι "παθαίνει" ένας diesel κινητήρας αν κάνει αρκετές σύντομες διαδρομές καθημερινά με σβήσιμο-εκκίνηση;
Κάπου διάβασα ότι θέλει "ξεμπούκωμα" περιοδικά, κάτι που δεν είναι και τόσο πρόβλημα.
Θα βγάλει ζημιές;

To Kuga πόσο έρχεται; Γιατί το βλέπω αρκετά ακριβότερο, όχι φθηνότερο. :hmmm:


Απο εδω,
https://www.ford.gr/cars/kuga

Λιανική Τιμή Kuga 1.5L EcoBoost 150PS Έκδοσης Trend Style €22.312. Η εκδοση Βusiness ακριβοτερη κατα 2.000€

Τωρα για τους ντιζελ κινητηρες λογω του DPF που εχουν δεν τους κανουν καλο οι μικρες διαδρομες. Γεμιζει γρηγοροτερα και απαιτει αναγεννηση την οποια την κανεις κινουμενος για 20 λεπτα με υψηλοτερες στροφες. Δεν ξερω ποσο συχνα γινονται οι αναγεννησεις, φανταζομαι αναλογα το προφιλ χρησης, αλλα δεν θα μου αρεσε να γυριζω σπιτι απο την δουλεια , να αναψει το λαμπακι και να πρεπει να βρω ανοιχτο σχετικα δρομο για 20 λεπτα για να την κανω, αντι να παω να ξεκουραστω.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#603165 Το λαμπάκι ανάβει μόνο όταν η κατάσταση έχει φτάσει στο αμήν. Δηλ. έχει πάει να κάνει αναγέννηση 8-10 φορές και δεν κατάφερε να την ολοκληρώσει λόγω μικρών διαδρομών . Επίσης η πχίοτητα του diesel παίζει πάρα μα πάρα πολύ μεγάλο ρόλο . Από τότε που άλλαξα πρατήριο αναγέννηση καταλαβαίνω ότι κάνει ( από την αυξημένη στιγμιαία κατανάλωση +2lit και τις +200 στροφές στο ρελαντί) 1 φορά το μήνα ή και 1 στο τρίμηνο !!! ( από 1-3 φορές τη ΒΔΟΜΑΔΑ πριν) .
Άβαταρ μέλους
By kandinsky
#606287 Καλησπέρα.
Τελικά, μετά από κάμποση περισυλλογή, ερωτήσεις, ψάξιμο και διάβασμα (και test drive) ο κύβος ερρίφθη προς Tucson 1,6 diesel.

Καλός εξοπλισμός στάνταρ, καλή τιμή, καλή μηχανή (τραβάει πολύ στα χαμηλά), όμορφο, με καλούς χώρους.

Το αντίστοιχο βενζίνης όντως είναι για ανοιχτό δρόμο, ζορίζεται πολύ στο σταμάτα-ξεκίνα, θα καίει πάνω από 9 λίτρα για πλάκα στην πόλη και (εκτός του ακριβότερου καυσίμου) έχει περίπου διπλάσια τέλη λόγω ρύπων.

Έψαξα και το θέμα του φίλτρου diesel, εντάξει, θέλει λίγο τρεξιματάκι περιοδικά, πχ να ανεβοκατέβεις Συγγρού 1 φορά στις 2 βδομάδες πάνω-κάτω και καλό βενζινάδικο. Γίνεται.

Ευχαριστώ σας.
Άβαταρ μέλους
By kandinsky
#607491
g8777 έγραψε:TUCSON 1.6D 136ps STYLE 26.290 € + 650 € μεταλλικο χρωμα

TUCSON 1.6B 132ps STYLE 21.090 + € 650 € μεταλλικο χρωμα


Με χειροκινητο κιβωτικο εκαστο.

Do the math. :)

Θα ήθελα να προσθέσω κάτι, βάσει των σήμερα ισχυόντων:

Το diesel πηγαίνει στη βασική έκδοση (comfort) στα 22.200 με έξοδα παράδοσης, πινακίδες κλπ, και μια προσφορά που έπαιζε αυτές τις μέρες -500€
H βενζίνη, με μια από τα ίδια, πηγαίνει στα 2.000 φθηνότερα, ίσως και πιο κάτω.
Και πλέον, επισήμως από το site της Hyundai, για κάποιον μυστηριώδη λόγο, το μεταλλικό χρώμα δεν χρεώνεται!

Δηλαδή, αν θέλεις σώνει και ντε μεταλλικό, έχεις 650€ μείον στα παραπάνω, εφόσον πας σε diesel.

Τα τέλη είναι χονδρικά 400 για τη βενζίνη και 150 για το diesel.

To diesel κοστίζει κατά μέσο όρο 15% φθηνότερα (περίπου) αυτόν τον καιρό.