Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#707723 Εισαι κατασταλαγμενος με την κατηγορια ελαστικου που θες;
Εαν ναι, να το συζητησουμε για το ποιες οι εναλλακτικες, αλλιως βαλε και touring αν τα θες αμεσα.
Με 4-5000χλμ το χρονο, δε θα πεθανεις αν περιμενεις ακομα και 20 μερες τα Bridgestone S22 εκτος και αν εισαι με τα λινα.


Εγω παντως φουλ ικανοποιημενος απο τα S21, το πισω τελειωσε και μπηκε προ ημερων ενα ακομα...μεχρι να τελειωσει για τα καλα και το εμπρος ωστε να βαλω τα Michelin Power Cup 2 ή τα D212... :metalo:

11000χλμ το πισω που βλεπεις.
5 session πιστα, ταξιδια, εκδρομες και μπολικο ξυλο γενικα χωρις να με νοιαζει ιδιαιτερα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#707736 δεν το βλεπω καλα φαγωμενο στους ωμους :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#707742 Με αυτά που βλέπω στις φώτο πρέπει να είναι τελείως σαπούνι οι δρόμοι στην Ελλάδα.

Τα δικά μου με 4-5000 και είναι σχεδόν σλικ. Άλλαζα κάθε χρόνο λάστιχα επί σειρά ετών όταν χρησιμοποιούσα την μοτοσυκλέτα κάθε ΣΚ.
Μάλιστα έφαγα και 50 ευρώ πρόστιμο στο προηγούμενο σετ γιατί ήταν σλικ στο κέντρο.

< >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#707767
Morx έγραψε:Εισαι κατασταλαγμενος με την κατηγορια ελαστικου που θες;
Εαν ναι, να το συζητησουμε για το ποιες οι εναλλακτικες, αλλιως βαλε και touring αν τα θες αμεσα.
Με 4-5000χλμ το χρονο, δε θα πεθανεις αν περιμενεις ακομα και 20 μερες τα Bridgestone S22 εκτος και αν εισαι με τα λινα.


Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά άλλα είναι καθημερινά και επειδή τα λάστιχα χρειάζονται άμεσα αλλαγή όσο καιρό δεν τα αλλάζω η μηχανή θα μένει ακίνητη.
Δεν με ενοχλεί βέβαια τόσο από άποψη μετακίνησης καθώς υπάρχει και αυτοκίνητο.

Αυτό που σκέφτομαι όμως είναι πως θέλω πλέον να τη δώσω και ίσως να είναι πιο λογική επιλογή τα Pirelli.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#707775
Νίκος Παππάς έγραψε:@Morx, γομες; Θα βάζεις το GSR μόνο πίστα
Γιατί ταξίδια δεν νομίζω ότι βγάζουν

Redmi Note 8 Pro


Δεν κανω τοσα ταξιδια πλεον και η :inlove: σπαει μπαλες για μπανια, μονοημερες εκδρομες σε φιλικα προσωπα + το σκυλο γιατι ο καθενας με τα γουστα του... οποτε καταλαβαινεις!

Το σκεπτικο μου ειναι πως ακομα και ταξιδια να μην βγαζουν οι γομες, με ενα D212 Endurance πισω, οταν και ΑΝ παει λιγο να τετραγωνισει, θα μπει σε 2-3 trackday και θα τελειωσει. Επομενως 2 πισω 1 εμπρος και ολα καλα!
Οπως και με το S21 ... απλα το S21 εφαγε αναλογικα με πιστα πολλα περισσοτερα ζορια σε εκδρομες και κανιβαλισμο ευθειας.


dimik έγραψε:Με αυτά που βλέπω στις φώτο πρέπει να είναι τελείως σαπούνι οι δρόμοι στην Ελλάδα.

Τα δικά μου με 4-5000 και είναι σχεδόν σλικ. Άλλαζα κάθε χρόνο λάστιχα επί σειρά ετών όταν χρησιμοποιούσα την μοτοσυκλέτα κάθε ΣΚ.
Μάλιστα έφαγα και 50 ευρώ πρόστιμο στο προηγούμενο σετ γιατί ήταν σλικ στο κέντρο.

< >

Δεν κυκλοφορησα σε δρομους σαπουνι ... ζητημα να εκανα 2000χλμ σε κλασσικο τετοιο κωλοδρομο αστικου περιβαλλοντος. Ναι, οι δρομοι εξω, ισχυει οτι τρωνε λαστιχο!


NickTG έγραψε:Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά άλλα είναι καθημερινά και επειδή τα λάστιχα χρειάζονται άμεσα αλλαγή όσο καιρό δεν τα αλλάζω η μηχανή θα μένει ακίνητη.
Δεν με ενοχλεί βέβαια τόσο από άποψη μετακίνησης καθώς υπάρχει και αυτοκίνητο.

Αυτό που σκέφτομαι όμως είναι πως θέλω πλέον να τη δώσω και ίσως να είναι πιο λογική επιλογή τα Pirelli.

Εχεις φθορα στο πελμα ή παλαιοτητα, δεν μας ειπες;
Αν σκεφτεσαι να τη δωσεις, δωστην οπως ειναι και ασε τον επομενο να αλλαξει και να βαλει οτι γουσταρει.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#707780 Έχουν παλιώσει και ξεραθεί.
Θέλω να τη δώσω αλλά στο ενδιάμεσο θέλω να κυκλοφορώ κιόλας! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Morx
#707782
NickTG έγραψε:Έχουν παλιώσει και ξεραθεί.
Θέλω να τη δώσω αλλά στο ενδιάμεσο θέλω να κυκλοφορώ κιόλας! :s_tongue

Βαλε οτι φθηνοτερο βρεις και τελος... Michelin Pilot power, Pirelli diablo κανα ξεχασμενο...
Θα ειναι σιγουρα καλυτερα απο τα ξερα και παλια που ηδη εχεις.
Ο υποψηφιος αγοραστης δε θα στα δωσει ποτε πισω τα λεφτα, αλλα ενα advantage οτι "ειναι καινουρια" το 'χεις.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#707791 Δεν θέλω να τα πάρω πίσω αλλά μην σκοτωθούμε στο μεταξύ! :s_tongue

185€ έχουν τα Pirelli πάντως. Πόσο φθηνότερα να πάνε?
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#708682 Τελικά έβαλα τα Pirelli με βδομάδα παραγωγής 8η του 2021.
Bridgestone S22 δεν βρήκα και δεν έβλεπαν και στο πρόγραμμα παραλαβή τώρα σύντομα.
Μετά από 30 χιλιόμετρα δεν έχω ιδιαίτερο παράπονο. :s_tongue
Περισσότερα στην πορεία και εφόσον μείνει αρκετό καιρό η μηχανή ακόμα στην κατοχή μου.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#739862 Αυτα είναι τα λάστιχα που φοράω στο V-strom
Shinko Κορεάτικα με 2500 χιλιομετρα.Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Λόγω του οτι γκρίνιαζα για κάποιους κραδασμούς, ο λαστιχάς μου πρότεινε να δοκιμάσω κατι Μισελένια που έπεσαν στα χέρια του απο ανταλλαγή.
Εχουν περίπου 5000 χιλιομετρα και ο κάτοχος τα άλλαξε γιατι ήθελε τακουνάτα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τα έβαλα να τα δοκιμάσω, η αλήθεια είναι οτι ειναι πολύ μαλακά και έχουν πολύ απαλή κύληση.
Εχω την εντύπωση όμως οτι δεν μπορω να στρίψω. :oops:
Σήμερα κτκλοφόρησα λίγο στην πόλη και ένιθα οτι εχω ξεφούσκωτα λάστιχα, το μηχανάκι εγινε δυσκίνητο στις πολύ χαμηλες ταχύτητες.
Επίσης στους κυκλικούς κόμβους παω πλέον πάααρα πολύ σιγά, φοβάμαι οτι το μηχανάκι δεν θα στρίψει.

Η πλάκα ειναι οτι θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο :vava:

Τι κάνω; :help:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#739885 Φυγε μια εθνικη με ανοιχτες στροφες και επειτα επαρχιακο. Προοδευτικα σε πιο σφιχτα κομματια μεχρι να συνηθισεις.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#739887 μήπως να δοκίμαζες ένα Continental Trail Attack σε ένα σχετικά βαρύ μηχανάκι όπως το V-Strom ?

οι εντυπώσεις στο Transalp είναι πολύ καλές , ως προς το ασφάλτινο κομμάτι πάντα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#739911 Ε προφανώς είναι άλλη γεωμετρία και λειτουργία ο σκελετός μεταξύ τους.
Όπως είπε και ο morx πρέπει να τα πατήσεις να τα μάθεις και τότε θα καταλάβεις τι λάστιχο είναι.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#782980 για 147 σε νομιζω διαστασεις 195-65-15 ή 195-60-15 τι λαστιχα μπορουμε να βαλουμε? Τωρα εχει Michelin Energy Saver νομιζω πολυ καλα λαστιχα τα ειχα παρει 380ε το 2015.