Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#613077 Λοιπόν, μιας και είχαμε πιάσει συζήτηση για τις αλυσίδες με εκεινα τα γαματα βιντεάκια.

Εικόνα

Φωτο της δικής μου, με 20.000 χλμ. Όπως φαντάζεστε τρώει πολύ βροχη αλλά όχι αλάτια μιας και όταν πέφτει αλάτι, η μηχανή κλειδώνεται. Γενικά την προσέχω, λάδωμα με motorex και καθαριστικό ουτε που θυμάμαι. Θα έλεγα ότι ειναι σε πολύ καλή κατάσταση και δε πρόκεται να χρειαστεί αλλαγή σύντομα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#613110 ωραίος drifter...
φαίνεται όντως να βγάζει άνετα καμια 10k+ ακόμα...

εγώ τη δικιά μου έχω καιρό να τη κάνω ενα καλό καθάρισμα... :vava:
θέλει με την πρώτη ευκαιρία
Άβαταρ μέλους
By Morx
#613129
dimik έγραψε:Κυκλοφορεί στα tubes video που κάνει πλάκα Niken turbo σε SS επιδόσεων σε πίστα.

Φτάνουμε σε εποχές που τα χέρια θα είναι περιττά.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Μην γινεσαι τραγικος, ημαρτον!
Ουτε καν!

Οσο για το Niken VS Supersport... δεν παιζει με τιποτα τετοια συγκριση!
Άβαταρ μέλους
By georgex72
#613135
HighFidelity έγραψε:Ωραίο το δεύτερο και με βάψιμο που μου θυμίζει το παρακάτω:
Εικόνα
:inlove:
Εμένα πάλι μου ήρθε αυτό κατευθείαν στο μυαλό....Εικόνα

Sent from my MI PAD 4 using Tapatalk
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#613394
MIXOStsi έγραψε:ωραίος drifter...
φαίνεται όντως να βγάζει άνετα καμια 10k+ ακόμα...

εγώ τη δικιά μου έχω καιρό να τη κάνω ενα καλό καθάρισμα... :vava:
θέλει με την πρώτη ευκαιρία


Eγω πιστεύω και παραπάνω. Φαντασου ο δείκτης φθοράς ειναι φουλ στο πρασινο.

Γενικά προσπαθώ να την λαδώνω συχνά (μόνο στα πλάγια όμως, στα rings και οχι στις γλύστρες) λόγω βροχής, ήτοι μιά φορά τη βδομάδα, βραδάκι αφού την καθαρίσω ώστε να έχει όλο το χρόνο να κάτσει το λιπαντικό.
Προφανώς παίζει και ρόλο του ότι δεν κάνω καφρίλες με την μηχανή, κυρίως commuting με σταθερή ταχύτητα, άντε και κανα άνοιγμα στην ευθεία πριν τη δουλειά που ειναι cops-free :lol:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#613402 Να ξέρεις ότι δεν πάει αναλογικά. Με τον καιρό χαλαρώνει πιο γρήγορα. Το καλό είναι ότι εκεί στα ξένα δεν έχει την σκόνη της Ελλάδας.
Επίσης όσο πιο συχνά καρυδωνεις το γκάζι απότομα τόσο πιο γρήγορη φθορά θα έχεις.

Το καλύτερο καθαρισμό τον κάνεις με παραφινέλαιο, μετά βόλτα να ζεσταθεί και λάδωμα αμέσως μετά για να πάει παντού.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#613437 to καινουριο honda cbr 1000 rr-r τι λεει σε συγκριση με τον ανταγωνισμο?
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#613439
dimviii έγραψε:to καινουριο honda cbr 1000 rr-r τι λεει σε συγκριση με τον ανταγωνισμο?
Τον γ@#& σε τον ανταγωνισμό.
Δεν υπάρχει άλλο σαν αυτό από μαζικούς κατασκευαστές, Ducati εξαιρουμένης

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#613441 216? αλογα για 165 κιλα διαβασα Νικο?
οι ανταγωνιστες που βρισκονται?
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#613442 Οι Ιάπωνες στα 180-190.
Ο Γερμανός στα 200
Η Ducati panigale v4 speciale στα 214 με 175 κιλά βάρος αλλά πολλές ανακλήσεις στα πιο "απλά" μοντέλα.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#613462 Δεν εχει και πολύ μεγάλη σημασία πόσα αλλα πως τα βγάζει, κατι που προβληματιζε τους Ιαπωνες απο τα 00's

Είναι καλό πάντως που βλέπουμε τόσο εξειδικευμένο wsbk μηχανάκι απο τη big H, ειχε καιρό

Εδώ και ενα σχολιακι επίσης, ας μου επιτραπεί : είναι πολύ σημαντικό οτι BMW, Honda, Suzuki κλποι επέλεξαν μεταβλητούς ή κάτι διαφορετικό για να ανεβάσουν απόδοση σε συνδυασμό μαζί με την συμμόρφωση προς Euro 5.
Αυτο κοστίζει.

Ducati και Aprilia επέλεξαν τον πιο εύκολο δρόμο με 100cc παραπάνω στα road models, το οποίο απο την άλλη δίνει και λίγο καλύτερη ροπή αλλά ταλαιπωρεί αφάνταστα λαστιχο πίσω :lol:

Πανέμορφη εποχή για sbk :inlove: