Καμία δυσκολία μέσα στην κίνηση, μόλις ξεκινήσεις νομίζεις ότι είσαι σε δίτροχο. ΟΚ προφανώς το δίτροχο θα ήταν πιο εύκολο, αλλά η διαφορά οριακή.
Τα ακριβά σέρβις είχαν να κάνουν με την τιμολογιακή πολιτική της Piaggio. Για τον ίδιο κινητήρα με το beverly, πληρωνα πιο ακριβά την αλλαγή ιμάντα! Και πρόσεχε! Στο mp3 δε χρειαζόταν να ξυλώσεις πλαστικά για να βγάλεις καπάκι μετάδοσης! Στο beverly χρειάζεται!
Από τα καλύτερα εργαλεία που είχα εβερ - ακόμα και τώρα που έχω άλλα δίτροχα, το μελετάω πού και πού και χαζεύω κανένα στο ιντερνετ.
Επίσης, μοντέλα του 2010 πιάνουν 3200 ευρώ ακόμα (το δικό μου το έδωσα στην 3ετία αν θυμάμαι καλά με 40κάτι χιλ χλμ, €3600...
Δεν είναι τυχαίο που έχει βρωμίσει ο τόπος σε Γαλλία και Ιταλία!