Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514288 Σκεφτόμουν μιας και μειώθηκε στο ελάχιστο η απόσταση για τη δουλειά και αντίστοιχα προφανώς και τα χιλιόμετρα να κάνω το βήμα σε κάτι μεγαλύτερο.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Ninja 250R όπως ίσως θυμάστε μερικοί! :s_tongue

Εδώ κάπου άρχισε ο προβληματισμός μου.
Στην αρχή σκέφτηκα να πάω σε 636, R6 κλπ.
Μετά είπα για κάτι πιο χαλαρό σε σχέση με αυτά όπως το CBR 600f.
Τέλος σκέφτηκα πως και με ένα ER6N ή ER6F μια χαρά θα είμαι και θα έχω το πλεονέκτημα της χαμηλότερης συντήρησης και κατανάλωσης καθώς και της μικρότερης ηλικίας της μηχανής.

Στο τέλος σκέφτομαι να μείνω και με το δικό μου και να χαίρομαι με την οικονομία του! :s_tongue

Για πείτε καμία γνώμη, άποψη, δικαιολογία να ψωνίσω! :s_cool
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514295 Λεφτα δεν ειπες.

Κοιτα και το ΜΤ-07.

cbr 600F παραειναι παλιο

τα ER ξεχνα τα, καρφωνουν βαλβιδες.

τα 636, R6κλπ μονο αν θες να χωρισεις :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514299 Λεφτά ότι πιάσει το ninja κυρίως.
Άντε να βάλω κάτι ακόμα να φτάσω μέχρι 3000€ το πολύ.
Το ΜΤ μου αρέσει αλλά θα πάει για τον επόμενο χρόνο αν αποφασίσω για εκεί.
Αυτό με τα ER είναι γενικό? Τον ίδιο κινητήρα έχουν και τα Versys, Vulcan, Ninja 650.

Πάντως με το 250 τώρα δεν έχει θέμα. Μια χαρά πάμε βόλτα.
Πόση διαφορά να έχει σε χαλαρή χρήση με τις μεγάλες? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#514301 Kανένα Suzuki SV ή Gladius σε πιο φρέσκο δεν θα σε ενδιέφερε? Πιο ωραία από τα Καφασάκια και μάλλον ανώτερο μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514304 Και τα SV και Gladius παίζουν μέσα φυσικά αν βρεθεί κάτι καλό όπως και τα CB 600.
Το κύριο θέμα μου είναι αν αξίζει γενικά να πάω σε κάτι τέτοιο τώρα ή να περιμένω και να πάω σε κάτι πιο καινούριο όπως το MT07.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514305
NickTG έγραψε:Λεφτά ότι πιάσει το ninja κυρίως.
Άντε να βάλω κάτι ακόμα να φτάσω μέχρι 3000€ το πολύ.
Το ΜΤ μου αρέσει αλλά θα πάει για τον επόμενο χρόνο αν αποφασίσω για εκεί.
Αυτό με τα ER είναι γενικό? Τον ίδιο κινητήρα έχουν και τα Versys, Vulcan, Ninja 650.

Πάντως με το 250 τώρα δεν έχει θέμα. Μια χαρά πάμε βόλτα.
Πόση διαφορά να έχει σε χαλαρή χρήση με τις μεγάλες? :hmmm:

Ολα που φορανε το δικυλινδρο μοτερ της Καβασακι πρωτης και δευτερης γενιας.
Απο τα 20Κ μεχρι τα 60Κ χλμ, αναλογα.

Hornet ναι, με 1000.

θα σε χωρισει γιατι ειναι ΠΟΛΥ σκυφτα και ΠΟΛΥ σκληρα.
Ασε το πολυ γρηγορα :shifty:

Το 250 που εχεις τα clip on τα εχει πανω απο την πλακα. Τα πολεμικα που κοιτας απο κατω. Mπορει να μοιαζει αλλα δεν ειναι ss
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514307 Κρίμα γιατί είναι ωραία τα ER. Λύθηκε κάποια στιγμή το θέμα?

Το γρήγορα δεν μας νοιάζει τόσο. Άλλωστε ακόμα και μόνος δεν θα τρέχω τόσο. Πιο πολύ για την διαφορά στην επιτάχυνση θέλω να αλλάξω παρά για την τελική.

Το πιο σκυφτό το ξέρω. Το θέμα είναι πόσο. Μάλλον πρέπει να πάνε να δοκιμάσουμε ένα να δω πως είναι.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514310
NickTG έγραψε:Κρίμα γιατί είναι ωραία τα ER. Λύθηκε κάποια στιγμή το θέμα?

Το γρήγορα δεν μας νοιάζει τόσο. Άλλωστε ακόμα και μόνος δεν θα τρέχω τόσο. Πιο πολύ για την διαφορά στην επιτάχυνση θέλω να αλλάξω παρά για την τελική.

Το πιο σκυφτό το ξέρω. Το θέμα είναι πόσο. Μάλλον πρέπει να πάνε να δοκιμάσουμε ένα να δω πως είναι.

Λενε οτι τα τριτης γενιας δεν εχουν θεμα αλλα ειναι νωρις ακομα

Σκεψου αυτο. Τα πολυ σκυφτα ss γινονται ξεκουραστα πανω απο τα 160-180 που ο αερας στους ωμους αποφορτιζει τα χερια.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#514311
NickTG έγραψε:Και τα SV και Gladius παίζουν μέσα φυσικά αν βρεθεί κάτι καλό όπως και τα CB 600.
Το κύριο θέμα μου είναι αν αξίζει γενικά να πάω σε κάτι τέτοιο τώρα ή να περιμένω και να πάω σε κάτι πιο καινούριο όπως το MT07.

Δεν νομίζω να έχει τίποτα ουσιαστικά ανώτερο το Yamaha από τα Σουζούκια που είναι 10+ χρόνια παλιότερα.

Όσο για το αν θα τρέχεις με τα SS, σε βλέπω σε μερικούς μήνες να ανοίγεις topic για ολόσωμη φόρμα...
Για την επιτάχυνση μην βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά, σε ''λογικές'' σαλ δεν είναι πολύ δυνατότερα
από ένα δικύλινδρο γυμνό. Μετά τις 8.000 αρχίζει το πάρτυ... άρα για να το χαρείς ΠΡΕΠΕΙ να τρέχεις.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514317 Επιτάχυνση εννοώ σε σχέση με αυτό που έχω τώρα.
Όλα όσα αναφέρθηκαν θα με καλύψουν στο κομμάτι αυτό.

@Νίκος
Είμαι χειροδυναμος, δεν χρειάζονται αποφορτιση τα χέρια! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#514338
Νίκος Παππάς έγραψε:Ολα που φορανε το δικυλινδρο μοτερ της Καβασακι πρωτης και δευτερης γενιας.
Απο τα 20Κ μεχρι τα 60Κ χλμ, αναλογα.


Γι αυτό έχει τόσα πολλά και σε τόσο καλές τιμες στο car;; Κρίμα γιατί και εγώ για πρώτη μηχανή αυτό σκεφτόμουν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514339
NiTse έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ολα που φορανε το δικυλινδρο μοτερ της Καβασακι πρωτης και δευτερης γενιας.
Απο τα 20Κ μεχρι τα 60Κ χλμ, αναλογα.


Γι αυτό έχει τόσα πολλά και σε τόσο καλές τιμες στο car;; Κρίμα γιατί και εγώ για πρώτη μηχανή αυτό σκεφτόμουν.

http://www.mybike.gr/topic/84213-%CF%87 ... nt-2138656

Διαβαστε εδω. Ουτε εγω ειχα ιδεα μεχρι που εγραψε το θεμα του. Εχει και λινκ μεσα για αλλα φορα

Πραγματικα λυπηρο για μια τοσο μεγαλη εταιρια να μην κανει επισημα ανακληση
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514351 Άρα φεύγουν αυτά από τη λίστα.
Συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα!
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#514353 Ρε συ Νικο Παππα αφού φαίνεται ότι το κατέχεις μπορείς να μου λύσεις και μια άλλη απορία γιατί τα vstrom 1000 είναι φθηνότερα από τα 650 στο car; Θέμα παγίων και συντήρησης και τα σκοτώνουν ή έχουν και αυτά κάποιο κουσούρι;; :lol: