Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#87897 Λίγο ακόμα και θα σου προτείνω συνταγή red monster, πρόσεχε
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#87976
Morx έγραψε:Οχι, δεν καταλαβες.

Σε ρωτησαν πιο πανω ΓΙΑΤΙ να εχει προβλημα ενας συγκεκριμενος κινητηρας, οταν τοσοι ειναι αμεσου ψεκασμου.
Η απαντηση που εδωσες ηταν για τις βαλβιδες και τις επικαθησεις σε αυτες.

Συννενοουμαστε τωρα;

Υπαρχουν και εμμεσου ψεκασμου συμπιεσης 12,5:1 που δεν εχουν καποιο θεμα.
Υπαρχουν και οι TSI που δεν εχουν θεμα.

Οσο για τις επικαθησεις στις βαλβιδες λογω του οτι το καυσιμο δεν τις "ξεπλενει" (που δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο) μην αγχωνεσαι, ο κατασκευαστης τα 'χει προβλεψει αυτα.


Μάλλον πρέπει να διαβάσεις λίγο περισσότερο για τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού και τα προβλήματά τους, γιατί μάλλον συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις τι γράφω. Αντιλαμβάνομαι ότι τα άλλα παιδιά έχουν καταλάβει, και υποθέτω ότι το post του quadra21 (που δεν το έχω δει) αναφέρεται στο φαινόμενο των carbon deposits στις βαλβίδες εισαγωγής των κινητήρων άμεσου ψεκασμού λόγω ανυπαρξίας μείγματος πριν από αυτές.

Προφανώς και σχεδόν όλοι οι άμεσου ψεκασμού έχουν αυτό το πρόβλημα, αφού είναι εγγενές σχεδιαστικό πρόβλημα, δεν είναι κάτι επίκτητο ή που αφορά συγκεκριμένες μάρκες, στους άμεσου ψεκασμού του VAG να δεις τι γίνεται.

Και για να είμαστε και πιο συγκεκριμένοι, οι περισσότεροι δοκιμάζουν απλά carb cleaners (των 8-10 ευρώ), τα οποία όμως δεν κάνουν δουλειά. Επόμενη επιλογή είναι τα seafoam, που επίσης δεν είναι αρκετά δυνατά για αυτές τις επικαθίσεις. Το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο είναι το TUNAP 133, το οποίο είναι αρκετά συμπυκνωμένο για να μπορέσει να σπάσει τη κρούστα που κάνουν οι επικαθίσεις. Τέλος, ο κάθε κατασκευαστής άμεσου ψεκασμού έχει το "δικό" του διαλυτικό, το οποίο είναι υπερ-συμπυκνωμένο, κάνει 4 και 5 φορές παραπάνω λεφτά από ότι τα απλά της αγοράς, και το χρησιμοποιούν στη προτεινόμενη διαδικασία καθαρισμού, αν ο πελάτης φέρει το αυτοκίνητο για έλεγχο είτε με κάποιο CEL είτε παραπονούμενος για απώλεια δύναμης, δισταγμούς, πειράκια ή/και ρεταρίσματα.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#87980 Όλοι οι κατασκευαστές με κινητήρες άμεσου ψεκασμού έχουν, απλώς της PSA το έχω ψάξει. Είναι το φιαλίδιο με Part Number 1606394180, κάνει 60€ στο κατάλογο (το βρίσκεις με 50€), και το σχετικό Info rapid είναι το Β1ΑW011JQ0 (διαδικασία καθαρισμού αν υπάρχει CEL P1385, ή αν παραπονεθεί ο πελάτης για δισταγμούς, απώλεια δύναμης, πειράκια κλπ).

Κάπου έχει πάρει το μάτι μου και τους κωδικούς για VAG και Ford/GM, αλλά το ίδιο πράγμα είναι πρακτικά. Οι πιο πολλοί χρησιμοποιούν το TUNAP 133, που έχει πιο λογικό κόστος (~20-25 ευρώ) και είναι *περίπου* το ίδιο αποτελεσματικό.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#88130
The Ace έγραψε:Δεν χρειάζεται καθόλου να είναι κωλοφτιαγμένο, το 206 μου (1.4 16V) χτυπάει τρελά πειράκια με οτιδήποτε κάτω από 97αρα (Shell Power), ενώ με καλές 100αρες "καθαρίζει" και είναι σαν να παίρνει 20 άλογα (που μπορεί και πραγματικά να τα παίρνει, ή να ξαναβρίσκει τα χαμένα 20τόσα άλογα, για την ακρίβεια).



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#88252
IKE έγραψε:
The Ace έγραψε:Δεν χρειάζεται καθόλου να είναι κωλοφτιαγμένο, το 206 μου (1.4 16V) χτυπάει τρελά πειράκια με οτιδήποτε κάτω από 97αρα (Shell Power), ενώ με καλές 100αρες "καθαρίζει" και είναι σαν να παίρνει 20 άλογα (που μπορεί και πραγματικά να τα παίρνει, ή να ξαναβρίσκει τα χαμένα 20τόσα άλογα, για την ακρίβεια).


Εικόνα


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By IKE
#88273 Αν σου χτυπάει πειράκια το 206 με απλή αμόλυβδη, απλά έχει κάποιο πρόβλημα .-
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#88344
IKE έγραψε:Αν σου χτυπάει πειράκια το 206 με απλή αμόλυβδη, απλά έχει κάποιο πρόβλημα .-


Πρέπει να το αναφέρω τουλάχιστον 4-5 φορές σε κ-α-θ-ε service που το πάω...ε, μια που το λέω και μια που με γράφουν στα @@@ τους στο εξουσιοδοτημένο (και είναι και γνωστός μας και μας "προσέχει", τρομάρα μας) :roll:

Έχω ρωτήσει στο PSClub και μου έχουν πει ένα τζιμάνι για PSA εδώ στο Σταυρό, πρέπει να βρω χρόνο να το πάω μια βόλτα από εκεί να το δουν...
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#96818
leonp έγραψε:
Morx έγραψε:Το νερο, με ποιο τροπο θα διαλυθει;; :dizzy:

Προσθέτοντας (ισοπροπυλική) αλκοόλη, το νερό ανακατεύεται με το καύσιμο και καίγεται.

Οπότε, να ρίχνουμε καθαρή ισοπροπυλική αλκοόλη για προληπτικούς λόγους. Κάποια υπόδειξη για ποσότητα αλκοόλη/βενζίνη και πόσο συχνά?


Άσχετα με το προηγούμενο, βάζω ένα χρήσιμο λινκ για όσους προβληματίζοναι με το βιοντίζελ, από ένα site στο οποίο βρέθηκα τυχαία. Πολύ καλογραμμένο και προσεγμένο τεχνικά κείμενο.
http://www.caroto.gr/2015/01/29/%CE%BD% ... %B9%CE%B1/
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#112029
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#112221 MIXOStsi, μακάρι να ήταν αλήθεια, αλλά μου φάνηκε σαν συγκαλυμμένο διαφημιστικό του Maxx FS.

Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#112225 Το έχω δει κι αυτό του Fifth Gear.
Δεν λέω οτι είναι αλήθεια, απλά για τον σχολιασμό... ;)
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#252195
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#253466 Tελικά αυτό το REDEX που δείχνει στο video κάνει δουλειά; Μιας και δεν ξέρω τι βενζίνες μπαίναν πριν να του ρίξω κανένα μπουκάλι μέσα; :innocent: :twisted: