F&G έγραψε: Ο κινητήρας δουλεύει μόνο με 100ρα βενζίνη. Με 95 απλά ρετάρει.
Γιατί;
F&G έγραψε: Ο κινητήρας δουλεύει μόνο με 100ρα βενζίνη. Με 95 απλά ρετάρει.
JasonLouk έγραψε:F&G έγραψε: Ο κινητήρας δουλεύει μόνο με 100ρα βενζίνη. Με 95 απλά ρετάρει.
Γιατί;
dimviii έγραψε:μην σας φιανεται περιεργο σε εναν κινητηρα με επιθετικο προγραμμα ή και αρκετα υψηλη συμπιεση να χρειαζεται αποκλειστικα 100 οκτανιων.
The Ace έγραψε:
Επίσης να αναφέρουμε εδώ και την ανάγκη των κινητήρων άμεσου ψεκασμού για ειδικά καθαριστικά βαλβίδων, τα οποία είναι πολύ πιο συμπυκνωμένα από τα συνηθισμένα που βάζουμε στο ντεπόζιτο, και τα οποία πρέπει να ψεκαστούν αμέσως πριν τις βαλβίδες. Προφανώς είναι και αρκετά πιο ακριβά από τα "απλά", ξεκινάνε από διπλάσιο και φτάνουν μέχρι και 5πλασιο κόστος
The Ace έγραψε:Σχεδόν όλοι οι άμεσου ψεκασμού έχουν πρόβλημα με επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, εκτός αυτών που είτε (α) έχουν εξαλείψει ή βρει τρόπο να "ελέγξουν" την επανακυκλοφορία των ατμών λιπαντικού από το μπλοκ στην εισαγωγή αέρα, είτε (β) έχουν βρει τρόπο να καθαρίζουν τις βαλβίδες εισαγωγής με άλλο τρόπο (π.χ. ψεκάζοντας λίγη βενζίνη, με κάποιο σύστημα νερού/αλκοόλης), είτε (γ) έχουν αυστηρές οδηγίες καθαρισμού των βαλβίδων ανά τακτά διαστήματα.
drdino έγραψε:Morx, μου φαίνεται ότι δεν έχεις πιάσει το θέμα...
Γκεακος: Θελω Damon Hill Corto Maltese: Έχουμε στ[…]
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]