Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#87403
F&G έγραψε: Ο κινητήρας δουλεύει μόνο με 100ρα βενζίνη. Με 95 απλά ρετάρει.

Γιατί;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#87440 μην σας φιανεται περιεργο σε εναν κινητηρα με επιθετικο προγραμμα ή και αρκετα υψηλη συμπιεση να χρειαζεται αποκλειστικα 100 οκτανιων.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#87499
dimviii έγραψε:μην σας φιανεται περιεργο σε εναν κινητηρα με επιθετικο προγραμμα ή και αρκετα υψηλη συμπιεση να χρειαζεται αποκλειστικα 100 οκτανιων.

Το γνωρίζω αυτό. :lol:

Το "γιατί" μου πήγαινε στο post του coupea που απλά πέταξε την ατάκα περί 100-95 οκτάνιων έτσι. Έπρεπε να υποθέσω ότι μιλάει για το Fiat Coupe του ,το οποίο μάλιστα είναι κωλο-no pun intented-φτιαγμένο ?
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#87554 Δεν χρειάζεται καθόλου να είναι κωλοφτιαγμένο, το 206 μου (1.4 16V) χτυπάει τρελά πειράκια με οτιδήποτε κάτω από 97αρα (Shell Power), ενώ με καλές 100αρες "καθαρίζει" και είναι σαν να παίρνει 20 άλογα (που μπορεί και πραγματικά να τα παίρνει, ή να ξαναβρίσκει τα χαμένα 20τόσα άλογα, για την ακρίβεια).

Επίσης να αναφέρουμε εδώ και την ανάγκη των κινητήρων άμεσου ψεκασμού για ειδικά καθαριστικά βαλβίδων, τα οποία είναι πολύ πιο συμπυκνωμένα από τα συνηθισμένα που βάζουμε στο ντεπόζιτο, και τα οποία πρέπει να ψεκαστούν αμέσως πριν τις βαλβίδες. Προφανώς είναι και αρκετά πιο ακριβά από τα "απλά", ξεκινάνε από διπλάσιο και φτάνουν μέχρι και 5πλασιο κόστος :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By famas
#87786
The Ace έγραψε:
Επίσης να αναφέρουμε εδώ και την ανάγκη των κινητήρων άμεσου ψεκασμού για ειδικά καθαριστικά βαλβίδων, τα οποία είναι πολύ πιο συμπυκνωμένα από τα συνηθισμένα που βάζουμε στο ντεπόζιτο, και τα οποία πρέπει να ψεκαστούν αμέσως πριν τις βαλβίδες. Προφανώς είναι και αρκετά πιο ακριβά από τα "απλά", ξεκινάνε από διπλάσιο και φτάνουν μέχρι και 5πλασιο κόστος :s_crazy

γιατί όμως να υπάρχουν συμπτώματα μόνο σε συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτων, ενώ άμεσο ψεκασμό έχει τόσος κόσμος;
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#87803 Σχεδόν όλοι οι άμεσου ψεκασμού έχουν πρόβλημα με επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, εκτός αυτών που είτε (α) έχουν εξαλείψει ή βρει τρόπο να "ελέγξουν" την επανακυκλοφορία των ατμών λιπαντικού από το μπλοκ στην εισαγωγή αέρα, είτε (β) έχουν βρει τρόπο να καθαρίζουν τις βαλβίδες εισαγωγής με άλλο τρόπο (π.χ. ψεκάζοντας λίγη βενζίνη, με κάποιο σύστημα νερού/αλκοόλης), είτε (γ) έχουν αυστηρές οδηγίες καθαρισμού των βαλβίδων ανά τακτά διαστήματα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#87808
The Ace έγραψε:Σχεδόν όλοι οι άμεσου ψεκασμού έχουν πρόβλημα με επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, εκτός αυτών που είτε (α) έχουν εξαλείψει ή βρει τρόπο να "ελέγξουν" την επανακυκλοφορία των ατμών λιπαντικού από το μπλοκ στην εισαγωγή αέρα, είτε (β) έχουν βρει τρόπο να καθαρίζουν τις βαλβίδες εισαγωγής με άλλο τρόπο (π.χ. ψεκάζοντας λίγη βενζίνη, με κάποιο σύστημα νερού/αλκοόλης), είτε (γ) έχουν αυστηρές οδηγίες καθαρισμού των βαλβίδων ανά τακτά διαστήματα.

Εμεις μιλαμε για προαναφλεξη.... ποιες βαλβιδες εισαγωγης μας λες;

ΟΙ ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΛΕΜΕ ... ειναι πολλοι κινητηρες. Γιατι να ειναι φαουλ η βενζινη και το συγκεκριμενο οχημα σου ειναι εκλεκτικο;;;
Αυτο το καταλαβαινεις;;
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#87830 :dizzy:

Το θέμα του thread είναι "Ενισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ", και στο προηγούμενο μου post αναφέρθηκα (α) τόσο στο θέμα οκτανίων και προανάφλεξης, αλλά και (β) στην ανάγκη χρήσης καθαριστικού βαλβίδων στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Δηλαδή ΚΑΙ σε ενισχυτικά καυσίμου αλλά ΚΑΙ σε καθαριστικά. Ο "εκλεκτικός" μου κινητήρας ουδεμία σχέση έχει με αυτά που έγραψα.

Ελπίζω ότι τώρα είναι πιο κατανοητό....
Άβαταρ μέλους
By Morx
#87891 Οχι, δεν καταλαβες.

Σε ρωτησαν πιο πανω ΓΙΑΤΙ να εχει προβλημα ενας συγκεκριμενος κινητηρας, οταν τοσοι ειναι αμεσου ψεκασμου.
Η απαντηση που εδωσες ηταν για τις βαλβιδες και τις επικαθησεις σε αυτες.

Συννενοουμαστε τωρα;


Υπαρχουν και εμμεσου ψεκασμου συμπιεσης 12,5:1 που δεν εχουν καποιο θεμα.
Υπαρχουν και οι TSI που δεν εχουν θεμα.

Οσο για τις επικαθησεις στις βαλβιδες λογω του οτι το καυσιμο δεν τις "ξεπλενει" (που δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο) μην αγχωνεσαι, ο κατασκευαστης τα 'χει προβλεψει αυτα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#87893 Morx, μου φαίνεται ότι δεν έχεις πιάσει το θέμα...
Άβαταρ μέλους
By famas
#87896 Τουλάχιστον στα Vag-Peugeot forum υπάρχουν αναφορές για καπνισμένες βαλβίδες, αν κι ο Quadra μας είχε αναλύσει πολύ ωραία το θέμα στο προηγούμενο φόρουμ...