- 31 Ιαν 2015, 14:53
#70689
Το νερο, με ποιο τροπο θα διαλυθει;;
Εαν προκειται για χημικη ενωση, απλα θα γινει κατι "αλλο"... που προφανως θα πρεπει να καει, μαζι με τη βενζινη χωρις να δημιουργει τα ιδια προβληματα με το νερο ή σε μικροτερο βαθμο...
Οσο για τις επικαθισεις ανθρακα, κτλ .... αμφιβαλλω αν κανουν δουλεια τετοια προιοντα, αποδεδειγμενα ξαναλεω, δεν εχει φανει καποιο οφελος.
Στην τελικη, αν ο κινητηρας εγραψε ας πουμε 250.000χλμ ... ποιες επικαθησεις, ποια νερα στο τεποζιτο και ιστοριες για αγριους.
(Δεν αλλαξα ποτε αντλια βενζινης και ολο το κυκλωμα καυσιμου, ειναι παρθενο εκ του εργοστασιου, εκτος απο το χωρο του κινητηρα οπου αλλαχτηκαν προληπτικα .... προβλημα με νερο, κανενα....)
200άριζε, 200αρίζει. Παιρνει μπρος ομορφα, ρελαντι ωραιο. Ολα καλα!
Βενζινες σε οποια χωρα συνορευει με την Ελλαντα και παραεξω... απο πρατηρια μεγαλων πολεων αλλα και στον Τακη τον βενζινα στο τυχαιο κωλοχωρι.
Γιατι να παιξεις λοιπον με τα ημιμετρα, οταν π.χ. ανα 50.000χλμ μπορεις να βγαλεις μπεκακια για καθαρισμο με υπερηχους, ογκομετρηση, μετρηση αγωγιμοτητας και να κοιμασαι ησυχος ξεροντας οτι εγινε σωστη δουλεια και για οποιοδηποτε θεμα τροφοδοσιας ειναι τα τελευταια που φταινε;