@Giuseppe Busso
συμφωνων σε ολα με την περιγραφη σου εκτος του θορυβου..εγω τα βρισκω εντελως αθορυβα ,μιλαμε παντα για σωστη ασφαλτο,γυαλι,οχι ανωμαλιες εκει ολα βγαζουν ηχο.να φανταστεις ο δεικτης που ειχα στα γκουντγιαρ ηταν 68 ντεσιμπελ και εδω ειναι 70 .και ομως ειναι πιο αθορυβα.εχει μια μαγικη συνταγη η μισελιν να τα βολευει ολα,παροτι οπως ειπες ειναι ενα σκληρο ελαστικο.
επισης να σου πω οτι και στον βργμενο ειναι σουπερ ,δοκιμασμενο..ειναι ομως σαπουνε οπως ειπες σε χαλια ασφαλτο και ψιλοβροχο με σκονη οπως τωρα οπου πατιναρει ασχημα και θελει να κατεβασεις ταχυτητα..οπως ειπες τα εχουν αυτα τα σπορ ελαστικα!
επισης θα συμφωνησω μαζι σου οτι ενα σπορ ελαστικο δεν μπορει να ειναι ανετο.ομως γενικα τα μισελιν και το πριμασυ δεν ειναι πλεον μαλακά.βασικα κανενα σαυτην την διασταση δεν ειναι μαλακο εκτος του γκουντγιαρ και ντανλοπ,που ομως ειναι διαφανο χαρτι στα πλαινα και επικινδυνα.και το λεω εγω που ειμαι φαν της μαρκας,εχω βαλει πολλα,περισοτερα απο μισελιν.γιαυτο και μαγουλιαζουν πολυ στις στροφες.
επισης να σε πληροφορησω και εσενα και τους αλλους που μιλανε για σκληρα πλαινα οτι δεν υπαρχουν σκληρα πλαινα στο πιλοτ σπορτ 4.ετσι το νιωθεις.οχι οτι δεν ειναι λιγο σκληρα αλλα ,το σκληρο που αναφερεσαι και σωστα νιωθεις ειναι διανεμημενο σε ολο το ελαστικο και περισοτερο στο πελμα.παροτι παλι σε καλη ασφαλτο ειναι πουπουλο.σαυτο οφειλεται η σπορ συμπεριφορα του.εγραψαν παλι σε καινοτομια.το κανει να συμπεριφερεται σαν ενα xl sport ελαστικο τυπου που δινει στην πορσε μονο που το φορανε σε μικρου κυβισμου ..ωραιο ετσι?
για να καταλαβετε δεστε εδω:στα βιντεακια δεξια
https://www.michelin.gr/auto/tyres/mich ... lot-sport4@dimik
η εκπληξη τωρα ειναι καλη για τα Continental PremiumContact 6 ,μετα να δεις εκπληξη ,θα καταλαβεις ποσο κραπ ειναι μετα τον πρωτο χρονο και κατι.κατι που δεν συμβαινει με τα μισελιν και γκουντγιαρ.