Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By glf
#690102 Σίγουρα το φρέσκο λάστιχο θα είναι καλύτερο.
Αλλά όχι ότι continental 3ετιας είναι επικίνδυνο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#690105 Νορμάλ φαίνεται... :hmmm: Για την ηλικία του...
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#690112 Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις
Ναι και εγω πιστευω οτι με και τα λοκνταουν αρα περιορισμο των μετακινησεων σε συνδυασμο με τις υψηλοτερες θερμοκρασιες που ερχονται, πιο σωφρων ειναι να παω για αλλαγη τελη Σεπτεμβρη
εξαλλου προβλημα σε φρεναρισμα η να μου γλυστρισει δεν εχω αντιληφθει
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#690117 και εμενα μια χαρα μου φαινεται.Ειδικα για 30κ χλμ αστερι.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#690191
Geralt έγραψε:Ναι και εγω πιστευω οτι με και τα λοκνταουν αρα περιορισμο των μετακινησεων σε συνδυασμο με τις υψηλοτερες θερμοκρασιες που ερχονται, πιο σωφρων ειναι να παω για αλλαγη τελη Σεπτεμβρη...
Σχετικά με τις αλλαγές κάποια εποχή το χρόνου δεν συμφωνώ, δε βλέπω το νόημα. Αν ήταν κάτι που αλλάζεις ακριβώς στον 1 ή 2 ή 3χρόνια τότε ίσως να έχει νόημα να τα έχεις φρέσκα στην βροχερή εποχή και να τελειώσουν στην πιο στεγνή εποχή. Αλλά για κάτι που κρατάει 2-3-4 χρόνια και δεν μπορείς να προβλέψεις πότε θα είναι ώρα αλλαγής τότε, για μένα, όταν θέλει αλλαγή το αλλάζεις, δεν το καθυστερείς.
Geralt έγραψε:...εξαλλου προβλημα σε φρεναρισμα η να μου γλυστρισει δεν εχω αντιληφθει
Αυτό θα ρώταγα, αν έχεις αντιληθφεί πτώση των επιδόσεων. Οπότε δεν υπάρχει λόγος αλλαγής σε αυτή τη φάση.
Από εμφάνιση δεν προβληματίζουν αλλά βέβαια είναι αλλιώς αν μπορέσεις να το πιάσεις, να το τρίξεις με το δάχτυλο να νιώσεις αν η επιφάνεια είναι ξερή ή όχι. Καθώς η φθορά μοιάζει μικρή και τα πλαινά καλά το καλύτερο είναι να τα πας καμιά ζωηρή βόλτα σε άγρια άσφαλτο (δεν ξέρω που έχει τέτοια) να τριφτεί λίγο η ξερή επιφάνεια. Αφού κρατάνε δεν το χρειάζεται αυτό αλλά καμιά φορά επειδή η απώλεια επιδόσεων είναι σταδιακή δεν καταλαβαίνουμε πόσο έχουμε χάσει. Μια απότομη ανανέωση με την ζωρή βόλτα μπορεί να γίνει αισθητή και είναι πάντα ευχάριστη.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#690192
Geralt έγραψε:Ναι και εγω πιστευω οτι με και τα λοκνταουν αρα περιορισμο των μετακινησεων σε συνδυασμο με τις υψηλοτερες θερμοκρασιες που ερχονται, πιο σωφρων ειναι να παω για αλλαγη τελη Σεπτεμβρη...
Σχετικά με τις αλλαγές κάποια εποχή το χρόνου δεν συμφωνώ, δε βλέπω το νόημα. Αν ήταν κάτι που αλλάζεις ακριβώς στον 1 ή 2 ή 3χρόνια τότε ίσως να έχει νόημα να τα έχεις φρέσκα στην βροχερή εποχή και να τελειώσουν στην πιο στεγνή εποχή. Αλλά για κάτι που κρατάει 2-3-4 χρόνια και δεν μπορείς να προβλέψεις πότε θα είναι ώρα αλλαγής τότε, για μένα, όταν θέλει αλλαγή το αλλάζεις, δεν το καθυστερείς.
Geralt έγραψε:...εξαλλου προβλημα σε φρεναρισμα η να μου γλυστρισει δεν εχω αντιληφθει
Αυτό θα ρώταγα, αν έχεις αντιληθφεί πτώση των επιδόσεων. Οπότε δεν υπάρχει λόγος αλλαγής σε αυτή τη φάση.
Από εμφάνιση δεν προβληματίζουν αλλά βέβαια είναι αλλιώς αν μπορέσεις να το πιάσεις, να το τρίξεις με το δάχτυλο να νιώσεις αν η επιφάνεια είναι ξερή ή όχι. Καθώς η φθορά μοιάζει μικρή και τα πλαινά καλά το καλύτερο είναι να τα πας καμιά ζωηρή βόλτα σε άγρια άσφαλτο (δεν ξέρω που έχει τέτοια) να τριφτεί λίγο η ξερή επιφάνεια. Αφού κρατάνε δεν το χρειάζεται αυτό αλλά καμιά φορά επειδή η απώλεια επιδόσεων είναι σταδιακή δεν καταλαβαίνουμε πόσο έχουμε χάσει. Μια απότομη ανανέωση με την ζωρή βόλτα μπορεί να γίνει αισθητή και είναι πάντα ευχάριστη.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#690231
sknipper έγραψε:
Geralt έγραψε:Ναι και εγω πιστευω οτι με και τα λοκνταουν αρα περιορισμο των μετακινησεων σε συνδυασμο με τις υψηλοτερες θερμοκρασιες που ερχονται, πιο σωφρων ειναι να παω για αλλαγη τελη Σεπτεμβρη...
Σχετικά με τις αλλαγές κάποια εποχή το χρόνου δεν συμφωνώ, δε βλέπω το νόημα. Αν ήταν κάτι που αλλάζεις ακριβώς στον 1 ή 2 ή 3χρόνια τότε ίσως να έχει νόημα να τα έχεις φρέσκα στην βροχερή εποχή και να τελειώσουν στην πιο στεγνή εποχή. Αλλά για κάτι που κρατάει 2-3-4 χρόνια και δεν μπορείς να προβλέψεις πότε θα είναι ώρα αλλαγής τότε, για μένα, όταν θέλει αλλαγή το αλλάζεις, δεν το καθυστερείς.
Geralt έγραψε:...εξαλλου προβλημα σε φρεναρισμα η να μου γλυστρισει δεν εχω αντιληφθει
Αυτό θα ρώταγα, αν έχεις αντιληθφεί πτώση των επιδόσεων. Οπότε δεν υπάρχει λόγος αλλαγής σε αυτή τη φάση.
Από εμφάνιση δεν προβληματίζουν αλλά βέβαια είναι αλλιώς αν μπορέσεις να το πιάσεις, να το τρίξεις με το δάχτυλο να νιώσεις αν η επιφάνεια είναι ξερή ή όχι. Καθώς η φθορά μοιάζει μικρή και τα πλαινά καλά το καλύτερο είναι να τα πας καμιά ζωηρή βόλτα σε άγρια άσφαλτο (δεν ξέρω που έχει τέτοια) να τριφτεί λίγο η ξερή επιφάνεια. Αφού κρατάνε δεν το χρειάζεται αυτό αλλά καμιά φορά επειδή η απώλεια επιδόσεων είναι σταδιακή δεν καταλαβαίνουμε πόσο έχουμε χάσει. Μια απότομη ανανέωση με την ζωρή βόλτα μπορεί να γίνει αισθητή και είναι πάντα ευχάριστη.
Με προβληματίζει ότι το αυτοκίνητο κινείται αρκετά στο Grand canyon που λέγεται λεωφορος Καραμανλή και γενικά στους κατ' ευφημισμό "δρόμους" των Αχαρνών
Που σημαίνει ότι οι τροχοί τρώνε αρκετή τιμωρία

Θα δω λίγο πως θα πάει και η απαγόρευση μετακίνησης τις επόμενες εβδομάδα και αναλόγως θα πράξω

Να πω εδώ ότι έκανα μια επίσκεψη στον Φωκά, όπου με παρότρυνε να τα αλλάξω αλλά να μην πάω ξανά στα ίδια, να παίξω σε Michelen Primacy
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#690877
nomarxis έγραψε:Με κριτήρια : 1) διάρκεια 2) θόρυβο και 3) οικονομία νομίζω πως τα Primacy 4 κερδίζουν.
Αλλά υπάρχουν σε πολύ καλή έκπτωση και φρέσκια παραγωγή σε γερμανικό εργοστάσιο τα Cinturato P7.
Έχει κάποιος εμπειρία από τα Pirelli?
Είναι κοντά σε χαρακτηριστικά με τα Michelin ή να τα αφησ€ στους Γάλλους? :hmmm:

Ήρθε η ώρα 2ης αλλαγής και για μένα. Megane ΙΙΙ 1.4tce, 205/55/16
Φορούσε από εργοστάσιο Michelin Energysaver 91H
Του έβαλα πριν 4 χρόνια Pirelli Cinturato P7 91V (ή P8 άραγε; βαριέμαι να πάω κάτω να κοιτάξω) και δεν μου άρεσαν καθόλου, ήδη από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας. Μου φαίνεται δεν ζεσταίνονταν καθόλου τους χειμώνες στην Κρήτη, ενώ "έλιωναν" τα καλοκαίρια. Παρότι σε 4 χρόνια έκανα μόλις 35k χλμ (τόσα κάνω πάντα ΜΟ), ξεράθηκαν εντελώς και έχουν γίνει επικίνδυνα.

Επιστρέφω σε Michelin λέω, για Premium Contact4 λέω.
Ερωτήσεις:
- επιστρέφω σε 91H? (σπάνια τρέχω πάνω από 150).
- ποιες οι διαφορές του σκέτου, του S1, του S2?
- πείστε με για Continental Premium Contact 6
- κρατάω την ορίτζιναλ ρεζέρβα ή το λιγότερο ταλαιπωρημένο Cinturato?
Άβαταρ μέλους
By Govus
#690881 Το Primacy 3 της Michelin είναι ίσως ό,τι καλύτερο έχω βάλει σε "καθημερινό" λάστιχο...
Το "4" υποτίθεται ότι είναι ακόμα πιο βελτιωμένο, οπότε Michelin κατά τη δική μου γνώμη.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#690918 Ευχαριστώ και τους δυο, εκ παραδρομής γράφω Michelin Premium Contact 4 στην ανάρτησή μου πιο πάνω, Michelin Primacy 4 εννοώ, κι εγώ προς τα εκεί γέρνω.
Θα ψάξω λίγο τι είναι αυτά τα S1 και S2 που λέει η Michelin και θα παραγγείλω.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#690945
JarnoT έγραψε:
- κρατάω την ορίτζιναλ ρεζέρβα ή το λιγότερο ταλαιπωρημένο Cinturato?



αυτο ειναι μια πολυ καλη ερωτηση
Λογικα δεν ειναι ασφαλεστερο να κρατησεις την αχρησιμοποιητη ρεζερβα, ασχετως ημερομηνιας ληξης?