- 10 Σεπ 2020, 23:19
#663143
Καλησπέρα κύριοι
Έχω μια ερώτηση, δίλημμα πιο πολύ.
Από τα μέσα Αυγούστου που ήμουν Ιθάκη διακοπές είχα βρει το πίσω δεξί λάστιχο ξεφουσκωτο. Το είδα σε τοπικό "συνεργείο" αλλά δεν είχε κάποια τρύπα το λάστιχο, οπότε θεωρησα ότι είναι δολιοφθορά των ντόπιων από κόμπλεξ.
Προχθές γύρισα από Ελλάδα και καμιά 40ρια χλμ πριν το σπίτι και ενώ πηγαινα συντηρητικά με 200χλμ ανάβει ένδειξη για χαμηλή πίεση.
Φυσικα σταμάτησα σε βενζινάδικο 5 χλμ παρακάτω και τα λάστιχα σύμφωνα με την πατροπαραδοτη μέθοδο της κλωτσιάς ήταν φαινομενικά καλά.
Την επόμενη δλδ χθες ενώ ξεφόρτωνα το αμάξι πέφτει το μάτι στο πίσω δεξί λάστιχο να είναι πεσμένο.
Ξεκίνησα για το βενζινάδικο που είναι στα 700μ μακριά και είχε 0.8bar, του έχωσα 3 και πήγα στο βουλκανιζατερ
Το ψαχνει ο τύπος αλλά δεν είχε εμφανή διαρροή. Να σημειώσω ότι και τα 4 ελαστικά είναι ταλαιπωρημενα από χωματόδρομους και χιλιόμετρα (δεν εχω πιασει ομως τα 40.000χλμ
)
Μην τα πολυλογώ με ολιγόλεπτη συζήτηση έπεσε το μάτι στην τρύπα. Έχανε ελάχιστα που με το ζόρι αφριζε.
Το φτιαχνω ήτοι σημαίνει 30€... ή βάζω χειμερινά και οδηγώ συντηρητικά γτ θα έχουμε 30plus από αύριο και για μια βδομάδα?
ΥΓ: Σημερα συμπληρωσα 2 φορες αερα. Η δευτερη πριν λιγο για παν ενδεχομενο. Ειχε χασει την μιση πιεση περιπου.
Το θεμα ειναι οτι τα Τ005 απο αντοχη δεν ηταν τα αναμενομενα, τα πλαινα & στα 4 λαστιχα ειναι ισιωμα απο τις στροφες
και έχουν ακουμπήσει ήδη δείκτη φθοράς (το μεγάλο).
Αχ ευλογημενα Conti SC 5 μεχρι το τελευταιο χιλιοστο στην βροχη ηταν
, στην προσφυση ηταν παλι
στον χωματοδρομο