Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#661100
Giuseppe Busso έγραψε:

Το πιο σπορ ελαστικό κατά το tirereviews είναι το Continental PremiumContact 6.
Το καλύτερο overall ελαστικό με τις καλύτερες αποδόσεις σε στεγνό, βρεγμένο, άνεση, είναι το Michelin Pilot Sport 4 αλλά είναι και το λιγότερο σπορ σε αίσθηση γιατί έχει και τα πιο μαλακά πλαϊνά. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο αυτό θα είναι μειονέκτημα στο Leon έχοντας ίσως το πιο ελαφρύ σασί στην κατηγορία με 1230 κιλά βάρος.
Το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 είναι η χρυσή τομή μεταξύ των δύο, όντας μάλιστα αρκετά φθηνότερο ενώ έχει το καλύτερο rim protection.

Continental & Goodyear ζυγίζουν 9.15 κιλά αμφότερα ενώ το Michelin 9.65 κιλά σε διάσταση 225/40/18 92Υ.

Στο τεστ δε, το Michelin που γίνεται δοκιμή είναι αυτό με την ένδειξη ZR18, άρα ας πούμε ότι μου έφυγε αυτή η απορία για το ποια έκδοση πρέπει να επιλέξω.


Το Continental το απορρίπτω για 3 λόγους:
- ακριβό
- δεν είναι άνετο
- και ο κυριότερος είναι ότι δεν έχει καθόλου προστασία ζάντας

το Pirelli PZ4 το έχω απορρίψει γιατί υπάρχει το Goodyear F1A5 πλέον το οποίο είναι μάλλον καλύτερο σε όλα και έχουν ίδια τιμή.

Οπότε έχω καταλήξει ανάμεσα σε Goodyear & Michelin. Είμαι όμως αναποφάσιστος. Άντε να πω ότι κλείνω 60/40 υπέρ του γαλλικού.



Βρε πάρε όποιο θες, αλλά στο συγκεκριμένο συγκριτικό που παρέθεσες δεν είναι καν μέσα το PZ4, οπότε είναι εντελώς άσχετη η παράθεσή του τεστ αυτού.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#661178
manoliossss έγραψε:Τα toyo tr1 τι λένε;Πήρα τιμή 330€ σε 225-45-17 και σε πιο οικονομικό μου δώσανε για infinity ecomax στα 260€.

Για μένα τα Toyo δεν συγκρίνονται με τα κορυφαία των μεγάλων. Και σίγουρα δεν συγκρίνονται και τα Infinity (που είναι κινέζικη εταιρεία). Αν θέλεις κάτι πιο οικονομικό:
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-9079
Στα 300€.
Εγώ θα έβαζα άλλα 40€ βέβαια για να πάρω πχ τα Dunlop Sport MAXX RT2
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-8517
Και με λίγα παραπάνωm(10€), παίρνεις και το αγαπημένο μου Pirelli PZ4:
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/ ... r17-94y-xl

Σε αυτό που είπε ο GB , πως το Goodyear Assymetric 5 είναι καλύτερο ή ισάξιο από το Pirelli PZ4, θα πω πως διαφωνώ, αν και δεν τα έχω δοκιμάσει στο ίδιο αμάξι. Στο Golf τα είχα για λίγους μήνες τα Assymetric 5 και δεν μου είπαν κάτι ιδιαίτερο. Επίσης, δεν είχαν επ' ουδενί το rim protection των PZ4.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#661181 Θα βάλω το Γαλλικό και θα τελειώνει. Ούτως ή άλλως έχω βάλει στο Tiguan (4motion) τα Michelin CrossClimate SUV και ο πατέρας μου είναι τρομερά ευχαριστημένος.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#661263
Giuseppe Busso έγραψε:Θα βάλω το Γαλλικό και θα τελειώνει. Ούτως ή άλλως έχω βάλει στο Tiguan (4motion) τα Michelin CrossClimate SUV και ο πατέρας μου είναι τρομερά ευχαριστημένος.
Εσύ δεν είσαι ο πατέρας σου και ο πατέρας σου δεν είναι ο παππούς σου ή ο γείτονας ή ή ή.... Καταλαβαίνεις τι εννοώ, ο καθένας μας είναι διαφορετικός και θέλει άλλα πράματα από τα λάστιχά του αλλά ταυτόχρονα λίγοι ξέρουν τι πραγματικά θέλουν (σαν ιεράρχηση χαρακτηριστικών).
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#661278
manoliossss έγραψε:Τα toyo tr1 τι λένε;Πήρα τιμή 330€ σε <a href="tel:225-45-17" data-original-title="" title="">225-45-17</a> και σε πιο οικονομικό μου δώσανε για infinity ecomax στα 260€.


Τα φοράω στο MR2, μιας και δεν έβρισκα στα premium τις αντίστοιχες διαστάσεις .
Πολύ καλά στα λεφτά τους , δεν ξέρω πως θα πάνε από αντοχή , αλλά από Barum,Infinity και Fulda σαφώς και θα τα προτιμούσα !Μου φαίνεται καλύτερο και από Hankook Ventus Prime , αλλά είναι υποκειμενικό .

Αν όμως με 40 παραπάνω παίρνεις Dunlop , να πάρεις αυτά !
10 ευρώ στο λάστιχο είναι .
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#661293 Για μένα, Fulda>Toyo. Απλούστατα γιατί η Fulda είναι μεν budget μάρκα του group Goodyear, αλλά δεν βγάζει φθηνιάρικα προϊόντα και έχει κρατήσει μια κάποια αυτονομία.
https://www.fulda.com/fulda_home_en/abo ... ho-we-are/
Προφανώς, από το ίδιο γκρουπ, ψωνίζεις Dunlop ή Goodyear αν δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στα λεφτά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#661329 Στην BMW επειδή δεν έχω ρεζέρβα και έχω συμβατικά ελαστικά, έχω εδώ και καιρό το ContiComfortKit που μια φορά που χρειάστηκε με έβγαλε απροπρόσωπο και με το παραπάνω: κάποιος εξυπνάκιας μου είχε τρυπήσει με σουβλί και τα 4 ελαστικά. Σε αυτή την περίπτωση η ρεζέρβα θα ήταν ούτως ή άλλως άχρηστη. Με το κιτάκι, τα φούσκωσα και πήγα σε βουλκανιζατέρ για να τα αλλάξω.
Το κομμάτι της επισκευής, δεν το χρειάστηκα ποτέ. Έχει δύο mode λειτουργίας: απλό φούσκωμα, ή φούσκωμα μαζί με συγκολητική ουσία.

Ήμουν τόσο ευχαριστημένος, που αγόρασα από άλλο ένα, για τον αδερφό και τον πατέρα.

Τώρα, επειδή έχω εταιρικό που έχει ρεζέρβα και επειδή καμία όρεξη δεν έχω ν'αλλάζω λάστιχο, έψαχνα για μια φθηνή και αξιόπιστη λύση ώστε να μπορώ να φουσκώσω το λάστιχο σε περίπτωση παρόμοιας αβαρίας. Αγόρασα το παρακάτω:
https://www.banggood.com/70mai-12V-Port ... rehouse=CN
Μου βγήκε στα 40€ με την αποστολή. Το δοκίμασα και είναι εξαιρετικό, έχει και ψηφιακή ένδειξη και φουσκώνει μέχρις εκεί που έχεις βάλει το setpoint.
Λειτουργεί με τον αναπτήρα του αυτοκινήτου.

Η 70mai ειδικεύεται σε αυτοκινητιστικά gadgets και έχει πολύ ποιοτικά προϊόντα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#662496 Έστω ότι αλλάζει κάποιος ελαστικά.
Κάνεις ζυγοστάθμιση εκείνη τη στιγμή; μετά από μερικά χιλιόμετρα; πχ 500-1000;

Ευθυγράμμιση; δεν έχω κάποιο πρόβλημα, δεν τραβάει το αμάξι προς κάποια πλευρά. Όμως σκέφτομαι να κάνω προληπτικά ταυτόχρονα με την αλλαγή. Ναι ή όχι; ή να κάνω μερικά χιλιόμετρα και εδώ;

τι είναι πιο σωστό;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#662502 Σε εμπροσθοκίνητο που το κυνηγάς, οπωσδήποτε και ευθυγράμμιση σε κάθε αλλαγή ελαστικών. Ζυγοστάθμιση θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να ξανακάνεις. Εννοείται πως κάνεις οπωσδήποτε εκείνη την στιγμή, δεν βάζεις μη ζυγοσταθμισμένο λάστιχο πάνω στο αμάξι. Είναι επικίνδυνο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#662510 Ωραία. Αυτό είχα σκοπό να κάνω. Και ζύγισμα και ευθυγράμμιση με την αλλαγή.

Πήρα εξαιρετική τιμή νομίζω για Michelin Pilot Sport 4 με τοποθέτηση, ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση στα 410€ μέσω ενός φίλου.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#662582
Anonymous Founder έγραψε:Σε εμπροσθοκίνητο που το κυνηγάς, οπωσδήποτε και ευθυγράμμιση σε κάθε αλλαγή ελαστικών. Ζυγοστάθμιση θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να ξανακάνεις. Εννοείται πως κάνεις οπωσδήποτε εκείνη την στιγμή, δεν βάζεις μη ζυγοσταθμισμένο λάστιχο πάνω στο αμάξι. Είναι επικίνδυνο.


+1
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#662583
edmond έγραψε:Γίνεται αλλαγή ελαστικών χωρίς ζυγοστάθμιση;


οχι
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#662585 Έχετε δίκιο παίδες. Είναι αυτονόητη η ζυγοστάθμιση ούτως ή άλλως με την τοποθέτηση.

Τέσπα. 410 φιξ κομπλέ για Γάλλους.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#662678 Χθες κάτι περίεργο συνέβη. Ο δρόμος που επιστρέφω σπίτι είναι επαρχιακός, μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και προσφάτως (πριν 2 μήνες χοντρικά) στρωμένος με φρέσκια άσφαλτο.

Όπως βγαίνω λοιπόν, παρατηρώ ότι κάπου από το 70-80χαω αρχίζει να τρέμει το τιμόνι, αρκετά έντονα. Μου φάνηκε εξαιρετικά περίεργο, μιας και δεν είχε τέτοιο τρέμουλο το πρωί, ούτε πάτησα καμία λακκούβα, ούτε κινήθηκε καθόλου, ήταν στο πάρκινγκ του εργοστασίου.

Λίγο πιο κάτω έχει ένα χωριό, οπότε έκοψα και φυσικά το τρέμουλο εξαφανίστηκε. Όταν βγήκα από το χωριό και επιτάχυνα κάπου στα 90χαω τίποτα. Σήμερα στον ερχομό στη δουλειά, πάλι τίποτα... Τείνω να το θεωρήσω πως οφείλεται στον δρόμο, αλλά μία μέρα πριν δεν είχε κανένα θέμα... Να είχε κολλήσει τίποτα στη ζάντα και να ξεκόλλησε σε κάποια φάση;;; :hmmm:

Ιδέες; Από περιέργεια ρωτάω, θα το ξαναδώ σήμερα...