Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#724927 Σιγουρα το θερινο ειναι ανυπαρκτο στο χιονι οπως και το χειμερινο στους 40 βαθμους. Ενα 4 εποχων ομως στο χιονι τι ανταποκριση εχει; Το καλυτερο ειναι σχετικο, δηλαδη θα ειναι αποτελεσματικο στο εκει; Σαφως βεβαια με συμβιβασμους.

Τον τρομο του θερινου στο χιονι τον εχω βιωσει με το Mx5, ιδρωσα και αλλαξα 20 χρωματα για να κανω 5χλμ. Με το 308 ομως τοτε που ειχε ριξει το πολυ χιονι στη θεσσαλια δεν ειχα θεμα, εκοβα αποτομα το τιμονι για να διπλωνει και μου το φρεναριζε ομαλα το esp,με το abs δε μπορουσα να το σταματησω.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#724932 Είχα κάνει κάτι βολτούλες σε χιονισμένη (και πόνους ομιχλώδη) Πάρνηθα με τα 002 στην κοριόλα, μούρλια. Με τα πόδια γρηγορότερα θα πήγαινα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#724936 Θυμαμαι με το Saxo και κατι MXV2 αν θυμαμαι καλα, ανεβηκα - κατεβηκα χιονισμενα τα 3-5 Πηγαδια και επαιζα με την ουρα. Δεν γλυστραγε πολυ ομως.
Με 1η- 2α βεβαια μονο, χωρις φρενο, κατεβασματα 2ας-1ης στην κατηφορα. Δεν ειχε βεβαια κινηση καθολου οποτε επαιζα με την ανεση μου :innocent:



το ποστ αυτο θα αυτοκαταστραφει μην και το διαβασει ο γιος :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#724941
Νίκος Παππάς έγραψε:Θυμαμαι με το Saxo και κατι MXV2 αν θυμαμαι καλα,


Κι εγώ στο δικό μας (Saxo) τα είχα βάλει σε 165/65/14 :inlove: ...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#724948 Το μαγικό είναι τα ελαφριά αμαξάκια, με στενά λάστιχα. Τα είχα κι εγώ στο Zastava σε 175/60/13 και έκανα πλάκα σε πολύ κόσμο, σε βροχή και χιόνι.
Αλλά το ίδιο λάστιχο σε 225 πλάτος και μισό τόνο παραπάνω βάρος, θα ήταν άθλιο.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#725009 Όταν έμενα Αλεξανδρούπολη την είχα προσέξει την πτώση της πρόσφυσης όταν πέφταμε κάτω από 5-6°C. Αλλά κάτι Fulda που έβαλα τότε κρατάγανε μέχρι πιο χαμηλά. Έτσι κατάλαβα ότι είναι θέμα θερμοκρασίας.
Αυτό άσχετα από το χιόνι ή τη βροχή, απλά χαμηλή θερμοκρασία.

Σε απλό φρέσκο χιόνι και τα θερινά πάνε. Ίσως να ήμουν τυχερός με την σχεδίαση του πέλματος και το μαλακό μίγμα αλλά είχα ανέβει από Παραλία Κύμης στην Κύμη (52 στροφές) και κόλλησα στα πρώτα σπίτια, όταν το χιόνι έφτασε στα φώτα (είχε ήδη περάσει τον προφυλαχτήρα).
Σε μισοπαγωμένο, ματσαλιασμένο, μισονερωμένο χιόνι είναι τελείως διαφορετική ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#725346
rocsta έγραψε:Βεντούζα το potenza sportΕικόνα

< >


Μπράβο ρε μάγκα...first class επιλογή!!!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#725496
Anonymous Founder έγραψε:Στην Β. Ελλάδα έχουν νόημα και μάλιστα πολύ.


Όχι ιδιαίτερα. Βέβαια Β. Ελλάδα είναι και η Θεσσαλονίκη (που δεν έχουν κανένα νόημα των 4 εποχών), Β. Ελλάδα είναι και η Κόνιτσα (μιας και είσαι από εκείνα τα μέρη γνωρίζεις πολύ καλά αυτό που θέλω να πω). Στην Κόνιτσα ή στο Σέλι (επειδή ανέφερες και την Βέροια σε επόμενο post) δεν θα έβαζα 4 εποχών όμως. Θα είχα μια τετράδα θερινά και μια τετράδα χειμερινά. 4 εποχών θα είχα σε κανένα τετρακίνητο SUV μόνο, ώστε να βοηθάει και στην λάσπη χειμώνα-καλοκαίρι (συνήθως αυτά είναι και M&S, οπότε ακόμα καλύτερα σε τέτοιες συνθήκες). Στο LR έχω ΑΤ M&S για αυτόν τον λόγο, αλλά δεν θα έβαζα 4 Seasons σε δρομίσιο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#725523 Ειναι λιγο απο το ενα ακρο στο αλλο η β.Ελλαδα. Στη Θεσσαλονίκη βγαζεις ολο το ετος με θερινα, στη Φλωρινα απο την αλλη το χειμωνα θες χειμερινά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#725553 4 εποχών για τα Γιάννενα, είναι πολύ καλύτερα από θερινά, αν δεν θέλει κάποιος να έχει σετ με χειμερινά. Γενικώς, αν έχει πολλή βροχή και πού και πού χιόνι, τα all weather έχουν νοήμα και γι αυτή την χρήση έχουν βγει.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#726242 Ερώτηση προς rocsta, jimclark και διάφορους χωμάτινους:
Ψάχνω λαστιχάκι 205/55(60)/16 για fiat sedici.
Πατάμε αρκετό χώμα, πέτρες, λάσπη και σίγουρα θέλω ανθεκτικό και με μπόλικο "ψαχνό".
Χιόνια σχεδόν καθόλου, αλλά θέλω καλούτσικο κράτημα σε νερό.
Κατανάλωση και κράτημα σε φυσιολογικά επίπεδα και κατανάλωση αδιάφορη.

Προσανατολίζομαι σε 4 εποχών αλλά θέλω να ακούσω γενικά απόψεις.
π.χ. crossclimate, A005

Υπάρχει δεύτερο ζευγάρι ζάντες, αλλά βαριέμαι υπερβολικά την αλλαγή και για πέριξ της Θεσσαλονίκης δεν χρειάζονται τα χειμερινά. Επίσης αν γίνεται να μην φύγουμε πάνω από τα 400€ περασμένα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#727320
dimik έγραψε:Μόλις 8 μέρες μετά την παραγγελία ήρθαν τα λάστιχα από το reifendirekt, DOT 2421 κιόλας, άριστη εξυπηρέτηση και τιμή.

Αύριο θα τοποθετηθούν, θα γίνει ζυγοσταθμιση και ευθυγράμμιση και θα επανέλθω με εντυπώσεις. Εικόνα

< >



Dimik για πες ρε, πως σου φαίνονται;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#727329 Α ναι το ξέχασα.

Λοιπόν, μετά από Michelin PS4 σε 225/45/17 και 225/40/18, PZ4 σε 225/40/18 και PremiumContact 6 σε 225/45/17 πάρτε οποίο βρείτε φτηνότερο

Γενικά οι διαφορές είναι μηδαμινές, από κράτημα είναι όλα άριστα, τα Continental είναι τα μαλακότερα όλων σε αίσθηση, μετά έρχονται τα Michelin, τα Goodyear και σκληρότερα τα PZ4.

Τα Michelin είναι αυτά που είχαν την μεγαλύτερη φθορά με βάση πάντα αλλαγές στα 3 χρόνια η 30-35.000χλμ. Τα PZ4 κράτησαν περισσότερο και άντεξαν πολύ κακοποίηση όχι μόνο στον δρόμο αλλά πεζοδρόμια, χτυπήματα κλπ.

Για τα άλλα 2 δεν έχω ακόμα δεδομένα φθοράς αλλά τα Goodyear αντικατεστησαν PZ4 και μου έδωσαν την εντύπωση ότι άλλαξα και αναρτήσεις με πιο μαλακές, σε ανωμαλίες και λακκούβες όχι σε μαγουλιασμα στο στρίψιμο, εκεί είναι βράχος.
Μιλάω πάντα για λάστιχα XL με προστασία ζάντας.

Μονό μείον ίσως ένα κλικ παραπάνω θόρυβος για τα Goodyear.

Με οποιοδήποτε από την τοπ 4δα της αγοράς λοιπόν χαμένος δεν βγαίνεις και από ασφαλεια και κράτημα είσαι καλυμμένος σε κανονικές συνθήκες οδήγησης με μικρά ξεσπάσματα sportiness.

Αυτά είναι τα συμπεράσματα μου με δοκιμές κρατηματος σε s-ακι 2 λωριδων εξόδου σε εθνική και 70-90χλμ ταχύτητα.

Ζέσταμα δεν χρειάστηκε κανένα αλλά οι δρόμοι εδώ είναι σαγρε.

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#727344
vasilis έγραψε:Ερώτηση προς rocsta, jimclark και διάφορους χωμάτινους:
Ψάχνω λαστιχάκι 205/55(60)/16 για fiat sedici.
Πατάμε αρκετό χώμα, πέτρες, λάσπη και σίγουρα θέλω ανθεκτικό και με μπόλικο "ψαχνό".
Χιόνια σχεδόν καθόλου, αλλά θέλω καλούτσικο κράτημα σε νερό.
Κατανάλωση και κράτημα σε φυσιολογικά επίπεδα και κατανάλωση αδιάφορη.

Προσανατολίζομαι σε 4 εποχών αλλά θέλω να ακούσω γενικά απόψεις.
π.χ. crossclimate, A005

Υπάρχει δεύτερο ζευγάρι ζάντες, αλλά βαριέμαι υπερβολικά την αλλαγή και για πέριξ της Θεσσαλονίκης δεν χρειάζονται τα χειμερινά. Επίσης αν γίνεται να μην φύγουμε πάνω από τα 400€ περασμένα.

Έλα σόρρυ, τώρα το είδα. Δυστυχώς η διάσταση δεν αφήνει πολλά περιθώρια. Στη θέση σου θα ξεχνούσα το 55άρι προφίλ και θα ασχολούμουν μόνο με το 60άρι αφού θα το ταλαιπωρήσεις σε πέτρες.
Αν δεν πάμε σε crossclimate (το καλύτερο στεγνό), A005 (καλύτερο βρεγμένο) που ξεφεύγουν από τα 400€, πάμε σε maxxis ap3 που έχουν και αρκετό τακούνι αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν στη διάσταση σου, ή το BFG all season που είναι πολύ τίμιο. Σε κάθε περίπτωση ξεκίνα τις επαφές γιατί τα δύσκολα νούμερα είναι αρκετά δυσεύρετα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#727351
dimik έγραψε:Α ναι το ξέχασα.

Λοιπόν, μετά από Michelin PS4 σε 225/45/17 και 225/40/18, PZ4 σε 225/40/18 και PremiumContact 6 σε 225/45/17 πάρτε οποίο βρείτε φτηνότερο

Γενικά οι διαφορές είναι μηδαμινές, από κράτημα είναι όλα άριστα, τα Continental είναι τα μαλακότερα όλων σε αίσθηση, μετά έρχονται τα Michelin, τα Goodyear και σκληρότερα τα PZ4.

Τα Michelin είναι αυτά που είχαν την μεγαλύτερη φθορά με βάση πάντα αλλαγές στα 3 χρόνια η 30-35.000χλμ. Τα PZ4 κράτησαν περισσότερο και άντεξαν πολύ κακοποίηση όχι μόνο στον δρόμο αλλά πεζοδρόμια, χτυπήματα κλπ.

Για τα άλλα 2 δεν έχω ακόμα δεδομένα φθοράς αλλά τα Goodyear αντικατεστησαν PZ4 και μου έδωσαν την εντύπωση ότι άλλαξα και αναρτήσεις με πιο μαλακές, σε ανωμαλίες και λακκούβες όχι σε μαγουλιασμα στο στρίψιμο, εκεί είναι βράχος.
Μιλάω πάντα για λάστιχα XL με προστασία ζάντας.

Μονό μείον ίσως ένα κλικ παραπάνω θόρυβος για τα Goodyear.

Με οποιοδήποτε από την τοπ 4δα της αγοράς λοιπόν χαμένος δεν βγαίνεις και από ασφαλεια και κράτημα είσαι καλυμμένος σε κανονικές συνθήκες οδήγησης με μικρά ξεσπάσματα sportiness.

Αυτά είναι τα συμπεράσματα μου με δοκιμές κρατηματος σε s-ακι 2 λωριδων εξόδου σε εθνική και 70-90χλμ ταχύτητα.

Ζέσταμα δεν χρειάστηκε κανένα αλλά οι δρόμοι εδώ είναι σαγρε.

< >


Σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ. Αγοράζοντας ένα εκ των κορυφαίων 4 ελαστικών, θα έχεις κορυφαίο ελαστικό. Period.

Γενικά προσέχω το αμάξι, οπότε προσέχω και τα ελαστικά. Αν λες για αντοχή 30-35Κ χλμ, εγώ είμαι καλυμμένος αφού σε τόσο διάστημα θα τα έχω αλλάξει πάλι.

Θόρυβο έχουν και τα PS4 αλλά τα GY λιγότερο. Τα PZ4 είναι σαφώς πιο ήσυχα από τα 2.

Θεωρώ ότι το ελαστικό που έβαλες, είναι ίσως η πιο all-arounder επιλογή, άσχετα αν επέλεξα να βάλω τους Γάλλους, γιατί το είχα προσωπικό απωθημένο.

Εγώ πάλι καταλήγω στο συμπέρασμα, πως ότι λάστιχο και αν βάλεις στους ελλ. δρόμους, ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ. :s_whiteflag