Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#715247 Απο τις λαστιχαρες στα λαστιχακια. :lol:
Αμαξι, Toyota corolla e12, 1600cc
Τωρα φοραει Dunlop Sport Blueresponse. Καλο λαστιχακι αλλα στα 3,5 χρονια πλεον γλυστραει. Χιλιομετρα κατω απο 30Κ με το σετ.

Σκεψεις να βαλω https://www.skroutz.gr/s/7324719/Goodye ... 5-88H.html
Ειναι ουσιαστικα το ιδιο, αλλα ποσο ιδιο να ειναι; :lol:

Αλλη λυση να βαλω το https://www.skroutz.gr/s/14445363/Bridg ... 5-88H.html
για το οποιο εχουν γραφτει καλα λογια εδω. Την τελευταια φορα που ειχα βαλει Bridgestone ηταν τα 002 τα οποια οσες φορες τα ζορισα με εκαναν να χαμογελαω ολες τις αλλες εκαναν θορυβο και ηταν σκληρο το αμαξι. Τελειωσαν πριν την 3ετια μετα εγιναν πετρες. Αν ειναι ετσι και τα Τ005 να προσπερασω.

Αλλη λυση; Οχι απο το κατω ραφι παρακαλω εκτος αν ειναι ισαξια με τα αναφερομενα

Α, η αλλαγη θα γινει τωρα γιατι θα παει Κρητη για διακοπες η οικογενεια και οι δρομοι εκει ειναι λιγο γυαλι για γερασμενα λαστιχα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#715270 Νικο στο δικο μου φοραω Goodyear EfficientGrip Performance και δε μου αρεσουν. Τα Michelin Primacy 4 που φορουσα πριν (ενα κλικ πιο ακριβα), πολυ πιο κοντα στα οδηγικα μου γουστα.

Αλλο αμαξι και διασταση ελαστικου φυσικα, αλλα αφου τα φοραω ειπα να πω μια γνωμη...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#715475
George_Prix έγραψε:Νικο στο δικο μου φοραω Goodyear EfficientGrip Performance και δε μου αρεσουν. Τα Michelin Primacy 4 που φορουσα πριν (ενα κλικ πιο ακριβα), πολυ πιο κοντα στα οδηγικα μου γουστα.

Αλλο αμαξι και διασταση ελαστικου φυσικα, αλλα αφου τα φοραω ειπα να πω μια γνωμη...

Φοράω τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 :inlove: :inlove: :inlove: . Εχουν απο τον Απρίλιο ηδη 10.000χλμ και είναι εξαιρετικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#715479
Thomas_C200K έγραψε:
George_Prix έγραψε:Νικο στο δικο μου φοραω Goodyear EfficientGrip Performance και δε μου αρεσουν. Τα Michelin Primacy 4 που φορουσα πριν (ενα κλικ πιο ακριβα), πολυ πιο κοντα στα οδηγικα μου γουστα.

Αλλο αμαξι και διασταση ελαστικου φυσικα, αλλα αφου τα φοραω ειπα να πω μια γνωμη...

Φοράω τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 :inlove: :inlove: :inlove: . Εχουν απο τον Απρίλιο ηδη 10.000χλμ και είναι εξαιρετικά

Σε πιστευω. Κι εγω καλες κριτικες ειχα διαβασει, λογικη τιμη ειχαν και ψαρωσα κιολας απο το αυτοκολλητακι με τα νουμερα/επιδοσεις που εχει πανω και το δειχναν τουμπανο :lol:

Οποτε αλλαζω λαστιχα, παω για δοκιμη σε μια συγκεκριμενη στροφη που την εχω στριψει απειρες φορες. Απο αυτες τις γρηγορες παρατεταμενες στροφες που ενωνουν την πολη με την περιφερειακη. Υπολογιζω ποτε θα ξεκινησω ωστε να ειμαι "με καθαρη πιστα", φροντιζω να εχω ζεστανει λαστιχα μεχρι εκει κι ο μονος αντιπαλος ειναι η μπαριερα απεναντι που καθε φορα μου κλεινει το ματι και με περιμενει για φιλακι.

Οσες φορες εκανα αυτο το τεστ, η διαφορα αναμεσα στα προηγουμενα λιωμενα που φορουσα 1 μερα πριν με τα φρεσκα που μολις εβαλα ηταν απο μεγαλη εως τεραστια. Αυτα τα ρημαδια τα εβαλα κι απο το πρωτο στριψιμο ξενερωσα. Ακομα και στην πρωτη τιμονια που δεν εχει μαζεψει ακομα πολλα χιλιομετρα και σχεδον ποτε δεν εχω προβλημα, εφυγα ευθεια και γενικα ποτε μεχρι τωρα δεν αισθανθηκα το κρατημα που θα ηθελα. Στη βροχη μου αρεσε περισσοτερο ομως. Αν και στη βροχη δεν πλησιαζω καν το οριο (εκει δεν εχει μαγκιες) και δε μπορω να ειμαι τοσο απολυτος, σιγουρα μου δινουν καλυτερη αισθηση απο τα παλια.

Για παραδειγμα με τα παιλοτ που λεγαμε και με το Μπουσσο, ειχα παθει το αντιστροφο κοκομπλοκο παλιοτερα. Κανω το πρωτο περασμα... κρατουσαν... πατουσα κι αλλο γκαζι... ξανακρατουσαν... λιγο ακομα γκαζι... και τελειωσε η στροφη και πρωτη φορα σκεφτηκα "γτφ μπηκα αργα, ειχε κι αλλο κρατημα". Κι εκανα δευτερο περασμα με τα νεα δεδομενα κρατηματος που πλεον ηξερα για να γουσταρω οριο.

Κι αλλος ο μλκς ο Γκεακος μου εδωσε το Φορντ ΤΟΥ σ' εκεινη τη στροφη. Σωστα το κραζετε το τυπακι τελικα :lol: :s_biggrin :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#715484 Tα Τ005 δεν έχουν σχέση με τα παλαιότερα πέλματα, είναι πιο μαλακά. Όχι βέβαια michelin ή ακόμα παραπάνω continental αλλά από την άλλη σίγουρα όχι σαν τα μπετά Τ001 (αυτά έχω δοκιμάσει μόνο)
Άβαταρ μέλους
By Armodios
#716253 Καλησπέρα σε ολους.
Μετά από χρόνια μετακινήσεων με διάφορα εταιρικά οχήματα με έπιασε μια όρεξη να ξανασχοληθω με μια clk 200 του 2001 (2.0 - 163ιπ) που τα τελευταία χρόνια αράζει στο γκαράζ μας κ δεν κάνει ούτε 5.000 χλμ το χρόνο. Μια από τις πρώτες παρεμβάσεις θα είναι η αντικατάσταση ελαστικών. Η μαμα διάσταση είναι 205/55/16 μπρος πίσω. Στο manual λέει ότι πίσω σαν θερινό ελαστικό μπορώ να βάλω κ 225/50/16. Κ τώρα έρχονται οι ερωτήσεις:
1. Λέγοντας θερινό, εννοεί ότι το χειμώνα το βγάζω ή είναι μια πιο "κέντροευρωπαικη" συμβουλή αυτή; Θα αργεί να ζεσταθεί το χειμώνα ας πούμε;
2. Αν μέσα στο θολο μου το μυαλό εγώ σκεφτώ να βάλω την ίδια διάσταση μπροστά θα έχω κάποιο σοβαρό θέμα, πέραν ίσως μιας μείωσης της ικανότητας απότομης αλλαγής κατεύθυνσης, κ ίσως κ μιας μείωσης της αποτελεσματικής διαχείρισης καταστάσεων στο βρεγμένο;
3. Έχοντας δει ότι διάφοροι βάζουν ζάντες 17 & 18 ιντσών με μίνιμουμ 225 πέλμα, φαντάζομαι ότι δε θα βρίσκουν στους θόλους όταν στρίβει τέρμα το τιμόνι.

Γενικά το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για τπτ γρήγορες καταστάσεις, απλά να καλύπτει μέρος των καθημερινών μετακινήσεων γιατί είναι καλοδιατηρημένο κ το λυπάμαι να κάθεται.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#716293 1. Θερινά είναι τα "κανονικά" λάστιχα για χώρες σαν την Ελλάδα. Σε πολύ λίγες περιοχές κάποιοι θα έχουν και χειμερινά. Για οπουδήποτε από Θεσσαλία και κάτω, δεν τίθεται θέμα, τα χειμερινά είναι περιττά.
2. Κάποια αυτοκίνητα επιτρέπουν να βάλεις διαφορετική διάσταση εμπρός πίσω, σε διάταξη staggered όπως λένε. Αυτό πρέπει να το επιτρέπει η ζάντα. Συνήθως οι ζάντες οι πίσω είναι λίγο φαρδύτερες, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο. Δεν βλέπω όμως κάποιο πλεονέκτημα να βάλεις φαρδύτερα εμπρός πίσω...
3. Θεωρώ απίθανο να βρίσκει με τέτοια αύξηση, μιλάμε για 2 εκατοστά και η SLK έχει άνετους θόλους.

Στην θέση σου θα πήγαινα στην ίδια διάσταση που είσαι τώρα. Για να βάλω πίσω μόνον πιο φαρδιά, μόνον εμφανισιακούς λόγους βλέπω. Για να βάλω και εμπρός, ειλικρινά κανένα λόγο.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#716365 Έχει σημασία όχι μόνο το πλάτος της ζάντας και του ελαστικού αλλά και το οφσετ της ζάντας. Αυτό κανονίζει το πόσο μέσα ή έξω θα βρίσκεται η ζάντα. Αν πάει πολύ μέσα μπορεί να βρίσκει. Αν πάει πολύ έξω (εντυπωσιάζει και αυξάνεις το μετατρόχιο και την ακαμψία του άξονα) αλλά ζορίζει τις πλήμνες (μουαγιέ). Και μπορεί να βρίσκει πάλι σε άλλο σημείο.

Όταν ο κατασκευαστής σε κάποιες εκδόσεις επιλέγει staggered ελαστικά δεν το κάνει έτσι απλά. Βάζει και διαφορετικές ζάντες εμπρός πίσω και διαφορετικές ρυθμίσεις ανάρτησης. Συνήθως έχουν διαφορετικές αντιστρεπτικές από ότι στο μοντέλο με ίδια ελαστικά εμπρός πίσω.
Οπότε αν εσύ αλλάξεις την προϋπάρχουσα ισορροπία κάτι αλλάζεις το ζύγισμα. Μπορεί να μην καταλάβεις τίποτα σε απλή μετακίνηση αλλά στο όριο το αυτοκίνητο θα έχει αλλάξει. Μπορεί να γίνει πιο υποστροφικό ή πιο υπερστροφικό. Μπορεί να σου αρέσει μπορεί και όχι (θυμάμαι την είχα καταβρεί με την νέα ισορροπία με κάτι πολύ φθαρμένα πίσω ελαστικά σε ένα προσθιοκίνητο). Αλλά μπορεί να σε προδώσει.

Βάζοντας φαρδύτερα λάστιχα θα είναι και βαρύτερα χαρακτηριστικά που επιβαρύνουν κατανάλωση και επιτάχυνση.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#716639
Νίκος Παππάς έγραψε:Απο τις λαστιχαρες στα λαστιχακια. :lol:
Αμαξι, Toyota corolla e12, 1600cc
Τωρα φοραει Dunlop Sport Blueresponse. Καλο λαστιχακι αλλα στα 3,5 χρονια πλεον γλυστραει. Χιλιομετρα κατω απο 30Κ με το σετ.

Σκεψεις να βαλω https://www.skroutz.gr/s/7324719/Goodye ... 5-88H.html
Ειναι ουσιαστικα το ιδιο, αλλα ποσο ιδιο να ειναι; :lol:

Αλλη λυση να βαλω το https://www.skroutz.gr/s/14445363/Bridg ... 5-88H.html
για το οποιο εχουν γραφτει καλα λογια εδω. Την τελευταια φορα που ειχα βαλει Bridgestone ηταν τα 002 τα οποια οσες φορες τα ζορισα με εκαναν να χαμογελαω ολες τις αλλες εκαναν θορυβο και ηταν σκληρο το αμαξι. Τελειωσαν πριν την 3ετια μετα εγιναν πετρες. Αν ειναι ετσι και τα Τ005 να προσπερασω.

Αλλη λυση; Οχι απο το κατω ραφι παρακαλω εκτος αν ειναι ισαξια με τα αναφερομενα

Α, η αλλαγη θα γινει τωρα γιατι θα παει Κρητη για διακοπες η οικογενεια και οι δρομοι εκει ειναι λιγο γυαλι για γερασμενα λαστιχα.


Δεν ξέρω αν τα άλλαξες ακόμα αλλά τα Τ005 τα έχουμε στο Caliber της μάνας μου, σε ελαφρώς διαφορετική διάσταση βέβαια, χωρίς κανένα παράπονο μέχρι τώρα.
Δεν θυμάμαι ακριβώς πότε τα βάλαμε, πρέπει να το κοιτάξω αυτό, αλλά τα έχουν τα χιλιόμετρα τους και ακόμα είναι μια χαρά.

Στο δικό μου, Daihatsu Sirion, έχω τα Toyo CF2 όπου και από αυτά είμαι ευχαριστημένος όμως κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα οπότε δεν έχω ιδέα από αντοχή.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#716640
Νίκος Παππάς έγραψε:Απο τις λαστιχαρες στα λαστιχακια. :lol:
Αμαξι, Toyota corolla e12, 1600cc
Τωρα φοραει Dunlop Sport Blueresponse. Καλο λαστιχακι αλλα στα 3,5 χρονια πλεον γλυστραει. Χιλιομετρα κατω απο 30Κ με το σετ.

Σκεψεις να βαλω https://www.skroutz.gr/s/7324719/Goodye ... 5-88H.html
Ειναι ουσιαστικα το ιδιο, αλλα ποσο ιδιο να ειναι; :lol:

Αλλη λυση να βαλω το https://www.skroutz.gr/s/14445363/Bridg ... 5-88H.html
για το οποιο εχουν γραφτει καλα λογια εδω. Την τελευταια φορα που ειχα βαλει Bridgestone ηταν τα 002 τα οποια οσες φορες τα ζορισα με εκαναν να χαμογελαω ολες τις αλλες εκαναν θορυβο και ηταν σκληρο το αμαξι. Τελειωσαν πριν την 3ετια μετα εγιναν πετρες. Αν ειναι ετσι και τα Τ005 να προσπερασω.

Αλλη λυση; Οχι απο το κατω ραφι παρακαλω εκτος αν ειναι ισαξια με τα αναφερομενα

Α, η αλλαγη θα γινει τωρα γιατι θα παει Κρητη για διακοπες η οικογενεια και οι δρομοι εκει ειναι λιγο γυαλι για γερασμενα λαστιχα.


τ005 ειναι αριστο ελαστικο.Ειμαι στη 2η 4αδα.Εντυπωσιακο και στο βρεγμενο.(σε 195/65/15)
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#716670
dimviii έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Απο τις λαστιχαρες στα λαστιχακια. :lol:
Αμαξι, Toyota corolla e12, 1600cc
Τωρα φοραει Dunlop Sport Blueresponse. Καλο λαστιχακι αλλα στα 3,5 χρονια πλεον γλυστραει. Χιλιομετρα κατω απο 30Κ με το σετ.

Σκεψεις να βαλω https://www.skroutz.gr/s/7324719/Goodye ... 5-88H.html
Ειναι ουσιαστικα το ιδιο, αλλα ποσο ιδιο να ειναι; :lol:

Αλλη λυση να βαλω το https://www.skroutz.gr/s/14445363/Bridg ... 5-88H.html
για το οποιο εχουν γραφτει καλα λογια εδω. Την τελευταια φορα που ειχα βαλει Bridgestone ηταν τα 002 τα οποια οσες φορες τα ζορισα με εκαναν να χαμογελαω ολες τις αλλες εκαναν θορυβο και ηταν σκληρο το αμαξι. Τελειωσαν πριν την 3ετια μετα εγιναν πετρες. Αν ειναι ετσι και τα Τ005 να προσπερασω.

Αλλη λυση; Οχι απο το κατω ραφι παρακαλω εκτος αν ειναι ισαξια με τα αναφερομενα

Α, η αλλαγη θα γινει τωρα γιατι θα παει Κρητη για διακοπες η οικογενεια και οι δρομοι εκει ειναι λιγο γυαλι για γερασμενα λαστιχα.


τ005 ειναι αριστο ελαστικο.Ειμαι στη 2η 4αδα.Εντυπωσιακο και στο βρεγμενο.(σε 195/65/15)


Πρόσφατα κι εγώ για 2η φορά στο εταιρικό, σε αυτή τη διάσταση,
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#717703
thanasisr16 έγραψε:Specs:
Seat Leon 1.8 Tsi 180ps 3/18
225/40/18 92Y
Μετά από 42.300km με τα Bridgestone potenza s001 αλλάχθηκαν πριν μια εβδομάδα με τα Pirelli pzero pz4.
Πρώτες εντυπώσεις μετά από 140km πολύ πιο ήσυχο και πιο μαλακό (αναμενόμενο).Για τα χιλιόμετρα που με έβγαλαν τα s001 ευχαριστημένος με αρκετό ξύλο και αρκετα ταξίδια στην βόρεια Ελλάδα.
Οι ζάντες ακριβώς τα ίδια με του Stefan.
Εικόνα

Εικόνα

Μετά από 31.600 km με τα pz4 αλλάχτηκαν με τα Michelin pilot sport 4. Τιμή με τοποθέτηση ευθυγράμμιση 440€. Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές, βελτιώθηκε η κατευθυντικοτητα και το φρενάρισμα. Τον τελευταίο καιρό έπεσε κατακόρυφα η απόδοση των pirelli και ενώ ήταν στα 2.8 χιλιοστά τα άλλαξα.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#717709
edmond έγραψε:Τα παλιά παίζει και να έχουν ήδη τοποθετηθεί σε άλλο αμάξι :lol:

Δεν παίζει γιατί είναι στην αποθήκη μου :svivhaha: