Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#770765 176000 χιλιόμετρα στο micraκι και ήρθε η ώρα για αλλαγή δίσκους τακάκια . Brembo δίσκους και τακάκια,100€ αγορά από εμένα και 40€ το συνεργείο για περαστικά.

Nissan micra k14 2018, 1,5dci
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#770776 Πρώτη φορά αλλάζει δίσκους?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#770811
alexandros.K έγραψε:
dimviii έγραψε:Πρώτη φορά αλλάζει δίσκους?

Τι το περασες? Clio ? :shifty:


το γκρι στα 38κ χλμ ηδη θελει. :dizzy: Παω τη Παρασκευη να τα παρω(94+φπα γνησια παντα) και μια κεραια καρχαρια :inlove: (69+φπα)
το Γαλλικο ειχε αλλαξει στα 49κ χλμ
Το αλλο το γερμανικο της γυναικας αλλαξαν πριν το παραλαβουμε στα 86κ χλμ (2η αλλαγη)

χαλαλι του,τουλαχιστον φρεναρει καλυτερα απο τεζλα,εκτος του οτι ειναι πιο γρηγορο. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#770829 Την τελευταία παράγραφο μπορούσες να την αποφύγεις :shifty: :shifty:

Στο μεγκάν άλλαξα δίσκους στα 210.000κμ.
Και συμπλέκτη στα 200.000κμ
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#770833 Γατάκια...

Από τα 180.000χλμ που ήρθε το 308 και δεν ξέρω τι κάνανε πριν, δίσκοι στα 350.000χλμ.
Συμπλέκτης δεν έχει αλλαχθεί στα 505.000χλμ που έχει τώρα . :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#770835 Μας έφαγε ο Πάνος!! Πρώτη φορά διάκους και 3η τακάκια! Τα τακάκια είχα αρκετό ψωμί ακόμα αλλά αφού άλλαξα δίσκους είπα να τ αλλάξω πακέτο !
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#770849
panos2171 έγραψε:Γατάκια...

Από τα 180.000χλμ που ήρθε το 308 και δεν ξέρω τι κάνανε πριν, δίσκοι στα 350.000χλμ.
Συμπλέκτης δεν έχει αλλαχθεί στα 505.000χλμ που έχει τώρα . :s_biggrin
Ε, αν κάθε μέρα κάνεις 100χλμ εθνική οδό λογικό είναι, βγάζει κι άλλα.

RMX3363
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#770853 Kαι παραπάνω. Σαφώς έτσι δεν ταλαιπωρείται ένα αυτοκίνητο, δε νομίζω να βγαζε τόσα αν κυκλοφορούσε εντός πόλης. Αντίστοιχα έχω δει audi A6 με 670.000χλμ και φαινόταν λες και είχε ακόμα λιγότερα και απο τα 160.000χλμ που έγραφε το κοντερ. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By jaxws
#770925 Γενικό συμμάζεμα σε honda civic ima με 220.000 χλμ. Αντικατασταση 4 αμορτισέρ τακάκια μπροστά ,υγρά φρένων αλλαγή
8 μπουζί ιριδίου, 2 βάσεις μηχανής ευθυγράμμιση, αλλαγή λαδιών κινητήρα , φίλτρο λαδιού , αέρα , a/c, αλλαγή λαδιού κιβωτίου cvt. Κόστος 900 ευρώ :omg: . Τώρα απομένει και η εξωτερική αποκατάσταση διότι το αυτοκίνητο έχει πολλά εξωτερικά μικροχτυπήματα και εχει γινει μοντέλο tyre up. Γνώμες; :hmmm: