Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimitrisB
#710141 Αν και δεν αφορά service αλλά επισκευή βλάβης:
Σε OPEL Tigra 2005 twintop, αλλάχτηκε η βάση σασμάν, διότι ... κόπηκε .
Συγκεκριμένα, η βίδα που ενώνει σασμάν με βάση, κουρεύτηκε .
Το αυτοκίνητο πήγε με αυτοκίνητο οδικής βοήθειας (πληρωμένη με την ασφάλεια), αν και ήταν μόνο 2 χλμ απ΄το συνεργείο μου, διότι ήταν εμφανείς οι κραδασμοί, πέραν του ότι έμπαινε μόνο 1-3η στο κιβώτιο.
Κόστος ανταλλακτικού (edit -> https://www.antallaktikaonline.gr/corteco/396220 ) και εργασία 120 €.
Υγεία!
Άβαταρ μέλους
By bebes
#710144 Εχω ενα παλιο Ford Ka της συζήγου (μοντ 1998), το οποίο είχαμε παροπλισμένο 3-4 χρόνια και αποφάσισα να το ξανακυκλοφορίσω για να το χρησιμοποιεί η κόρη.

Δεν έπαιρνε μπρός, λόγω πολυκαιρίας κατι έπαθε η αντλία βενζίνης και το φλοτέρ καυσίμου.

Οπότε εγινε ενα εκτεταμένο σέρβις το οποίο περιλάμβανε:
Καθαρισμός ρεζεβουάρ, αλλαγή ανλίας και φλορέρ,
μπουζί, λάδι, δίλτρα λαδιου, αέρα, βενζίνης και καμπίνας.
Αλλαγή ιμάντα δυναμό,
Αλλαγη υγρων φρένων και παραφλού, στεγανωποίηση κάποιων κολάρων που έχαναν σταγόνα σταγόνα το ψυκτικο υγρό, ενα καπάκι για το παγουρι των υαλοκαθαριστήρων, 3 υαλοκαθαριστήρες

Ελεγχος ΚΤΕΟ,
δεν θυμάμαι αν ξέχασα κάτι... ---> 390€ (άουτς)
(στην τιμή συμπεριλαμβάνονται και 25€ για βενζίνη)

Κατα πάσα πιθανότητα θα χρειαστει και 4 λάστιχα (με πολυ λίγα χιλιόμετρα είναι, αλλά πολυκαιρισμένα)

Το αυτοκίνητο απο το 2014 που εχω στοιχεία έκανε 10000 χιλιομετρα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#735482 σέρβις του Juke 90.000 χλμ αλλαγή ακρομπαρα, ευθυγράμμιση, λάδια Ξυδιά, εργασία....260 με απόδειξη. Πρώτη φορά πήγα εκεί, έμπειρος ο μηχανικός, ήταν και ο πατέρας του με τα νισσαν. Παπακώστας λέγεται.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#739450 2ο σερβις Grandland το μεγαλο - διετιας
Φιλτρο λαδιου, αερος, καμπινας, λαδια πλεον Total Quartz Ineo First 0W-30, καρτα καυσαεριων = 174 ευρω
δωρο υαλοκαθαριστηρες :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#739488
glf έγραψε:Χα εγώ γύρισα στην Κοζάνη από Αλεξανδρούπολη με κομμένη βάση σασμάν :)


Σας έχω. Ορεινή Ναυπακτία ως Γιάννενα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#740933 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Αυτό είναι το φίλτρο γύρης της καμπίνας.

Κατά τα άλλα από το χαρτί πάνω, τα 84€ είναι τα πατάκια (γαμάν).
Λάδια - μπουζί δικά μου, 100€ περίπου.

Άρα μπορείς να πεις ότι το μεγάλο σέρβις αμιγώς ήταν στα 215€ χοντρικά. Και έκαναν δώρο απολύμανση κλιματισμού, καθαρισμό κινητήρα και την ετήσια οδική βοήθεια Mapfre.

Του χρόνου τώρα. Ίσως με κάνα τακάκι για εμπρός.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#740951 Σέρβις χθες για το micraκι μου! Έχουμε αισίως 150000 χλμ.
Ανταλλακτικά:
Ιμάντας χρονισμού,ιμάντας δυναμό,αντλία νερού,λάδια,φίλτρο λαδιού,αέρος,καμπίνας,πετρελαίου
200€
Εργασία σε αντιπροσωπεία της Nissan 200€
Σύνολο 400€!Νομιζω πως είναι καλά!

Nissan micra 1.5 dci 18’
Άβαταρ μέλους
By nEK
#741017 Μπεκ πετρελαιου.
Θελουν καθαρισμο σε καποια χιλιομετρα?
Σε bmw στα 300.000 "κατουρησε"ενα και εκανε ζημια.
Στο δικο μου ακουγεται ενας θορυβος και εκτιμησαμε πως ειναι μαλλον καποιο μπεκ-στο ολο συστημα του.
Εβαλα καθαριστικο για να φυγουν επικαθησεις κλπ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#741019
manoliossss έγραψε:
edmond έγραψε:Ο dci έχει ιμάντα; Δεν το ήξερα, νόμιζα καδένα.
Oh yes!


οι πρωτοι 1,5 dci ηθελαν αλλαγη ιμαντα στα 70κ χλμ. Τα τελευταια χρονια ειναι στις 150κ
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#741025
dimviii έγραψε:
manoliossss έγραψε:
edmond έγραψε:Ο dci έχει ιμάντα; Δεν το ήξερα, νόμιζα καδένα.
Oh yes!


οι πρωτοι 1,5 dci ηθελαν αλλαγη ιμαντα στα 70κ χλμ. Τα τελευταια χρονια ειναι στις 150κ
Στο βιβλίο έγραφε, αν στο αμάξι γίνεται βαριά χρήση αλλαγή στις 75κ αλλιώς στις 150 ή στα 7 χρόνια.Δεν ξέρω τι εννοεί βαριά χρήση αλλά εγώ που κάθε μέρα μπαίνω,καρφώνω μια 5η και κάνω 180 χιλιόμετρα πήγαινε έλα για δουλειά δεν νομίζω να θεωρείται βαριά χρήση.