funkyreverend έγραψε:Έτσι πες ντε! Εσύ να τα άλλαζες για τον εαυτό σου, κάτι παραπάνω θα σε χρέωνες.
Με αγαπάω υπερβολικά , θα με κέρναγα καμιά κοπέλα αλλά κλειστά μέχρι νεοτέρας
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Εργασίες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Opel.
-Αλλαγή λαδιών κινητήρα (Liqui Moly Top Tec 4600 5W30, 5lt)
-Αλλαγή φίλτρου λαδιού (γνήσιο GM)
-Αλλαγή φίλτρου αέρα κινητήρα (Filtron)
-Αλλαγή Θερμοστάτη και ψυκτικού υγρού (γνήσια GM)
-Αλλαγή ιμάντα δυναμό (Continental)
Υλικά δικά μου (κόστος αγοράς για τα ανωτέρω: περί τα 110 ευρώ).
Χρέωση εργασίας από το συνεργείο: 57,8 ευρώ με απόδειξη και πληρωμή με κάρτα.
Για την ιστορία, ο θερμοστάτης δεν έκλεινε τελείως, ο δε ιμάντας που αντικαταστάθηκε (μάρκας Gates) ήταν σε αρκετά κακή κατάσταση (εκτιμώ ότι ίσως σε 10-15.000 χλμ ακόμα και να κοβόταν). Παρόλα αυτά δεν στρίγκλιζε καθόλου πάνω στον κινητήρα. Είχε δουλέψει για περίπου 92.000χλμ/6 χρόνια. Ο μανίσιος είχε αλλαχθεί στις 142.000χλμ/9 χρόνια και είχε μικρότερη εμφανή φθορά (ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις στρίγκλιζε, εξ ου και η αλλαγή του τότε).
Κόστος 130 ανταλλακτικά, 70 εργασία. Ξηλώνουν όλη τη πλευρά που είναι ο ιμάντας!!!
< Note >
lazarefa έγραψε:Opel Astra H GTC 1.8 με 234.000χλμ.
Εργασίες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Opel.
-Αλλαγή λαδιών κινητήρα (Liqui Moly Top Tec 4600 5W30, 5lt)
-Αλλαγή φίλτρου λαδιού (γνήσιο GM)
-Αλλαγή φίλτρου αέρα κινητήρα (Filtron)
-Αλλαγή Θερμοστάτη και ψυκτικού υγρού (γνήσια GM)
-Αλλαγή ιμάντα δυναμό (Continental)
Υλικά δικά μου (κόστος αγοράς για τα ανωτέρω: περί τα 110 ευρώ).
Χρέωση εργασίας από το συνεργείο: 57,8 ευρώ με απόδειξη και πληρωμή με κάρτα.
Για την ιστορία, ο θερμοστάτης δεν έκλεινε τελείως, ο δε ιμάντας που αντικαταστάθηκε (μάρκας Gates) ήταν σε αρκετά κακή κατάσταση (εκτιμώ ότι ίσως σε 10-15.000 χλμ ακόμα και να κοβόταν). Παρόλα αυτά δεν στρίγκλιζε καθόλου πάνω στον κινητήρα. Είχε δουλέψει για περίπου 92.000χλμ/6 χρόνια. Ο μανίσιος είχε αλλαχθεί στις 142.000χλμ/9 χρόνια και είχε μικρότερη εμφανή φθορά (ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις στρίγκλιζε, εξ ου και η αλλαγή του τότε).
πολυ καλές οι τιμές,
Tέτοια εποχή περυσι μου ζητούσαν περιπου 100+€ μονο για το θερμοστάτη, τελικα παρήγγειλα απο antallaktikaonline, mahle θερμοστάτη με 58€, ήταν μιση τιμη απ'οσο κόστιζε εδω
Opel Agila CDTi 2005
manoliossss έγραψε:Service 105000 σε Nissan micra 18’ 1.5 dci..Τηλεφώνησα να ρωτήσω τιμή για λάδια ,φίλτρο λαδιού,φίλτρο καμπίνας,φίλτρο αέρος,φίλτρο πετρελαίου,τακάκια και αλλαγή παραφλού.Η τιμή των ανταλλακτικών ήταν στα 230€ και 70€ εργασία.Αφού εδώ και 5 χιλιάδες βγήκα εκτός εγγύησης πήγα πήρα μόνος μου όλα τ ανταλλακτικά με 100 ευρουδάκια και εννοείται καλύτερης ποιότητας από αυτά που μας πασάρουν εντός εγγύησης .Εν τέλη πήγα εκεί μου τ άλλαξαν όλα και με χρέωσαν και 10€ λιγότερα εργασία,δηλαδη 60€.Από τα 300€ που θα έσκαγα αν ημουν ακόμα εγγύηση , την εβγαλα με 160!not bad!
Με 100 ευρω ολα αυτα,εισαι σιγουρος οτι ειναι καλυτερης ποιοτητας;
Και τακάκια και φίλτρο πετρελαίου;
Και ταιριάζουν στο Micra σου;
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Andreasdik έγραψε:Όλα αυτά 100€!!!Κανονικότατα!!!!Τα πήγα τα βάλανε και όλα κομπλε!ειχα βέβαια ξαδερφάκι που δουλεύει σε κατάστημα ανταλλακτικών και όσο να ναι έπαιξε ρόλο στην διαμόρφωση της τελικής τιμής.Όλα τ ανταλλακτικά τα πήρα με βάση την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.Λάδια elf φίλτρα man και τακακια trw.
Και τακάκια και φίλτρο πετρελαίου;
Και ταιριάζουν στο Micra σου;
BTW καταλαβαινεις καπως τα νεα μπουζ-ι-α?
Το ιδιο μου φαινεται και στην εκκινηση και σε πορεια...
< Note >
Περί τα 1750€
4 αμορτισέρ Bilstein B6, βάσεις και για τα 4 κάτι λιγότερο από 600€ online
2 ψαλίδια μπροστά 280€ lemförde από τον μάστορα αγορασμένα
2 ψαλίδια πίσω 100€ από τον μάστορα
Φίλτρο αέρος, καμπίνας και πετρελαίου: περί τα 70€
2 μπάρες μπροστά που δένουν στα αμορτισέρ (δεν ξέρω πως λέγονται στα ελληνικά) 30€ lemförde online
Ευθυγράμμιση 115€
Κάτι ψιλά ακόμη 50€ περίπου
Εργατικά 530€ με ΦΠΑ 16%
Πήγα στον αδερφό ενός 50άρη συναδέλφου μου ( έχει 7 αμάξια, 2 παλιές porsche, bmw alpina, Maserati, Range Rover κ γενικά πολύ τρέλα κ ασχολείται) που έχει δικό του συνεργείο κ ασχολείται με παλιές porsche, bmw motorsport κτλ.
https://auto-technik-lienert.de/
Έκανε Test drive τη δική μου κ τρύπησε το λάστιχο ( Dunlop sport maxx ενός έτους) μπροστά δεξιά με ένα μέταλλο (έκανε 4 εκ. τρύπα στο μάγουλο) και μου άλλαξε με δικό του έξοδα και τα δύο μπροστά με hankook Ventus evo 2. Πρέπει να έγινε και μία γρατζουνιά στη ζάντα αλλά δε θα σκάσω. Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος αν και θα προτιμούσα να έχω τα λαστιχα που είχα πάνω.
Από οδηγική συμπεριφορά πάρα πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή. Θα γράψω πιο πολλά στο αντίστοιχο τοπικό.
< >
When the going gets tough, the tough get going
Πάντως δείχνει προσεκτική η δουλειά που σου έκανε και μελετημένη κρίνοντας από αυτά που άλλαξε.
Εγώ πάντως ανάρτηση δεν έχω πειράξει ακόμη αν και κάποια στιγμή έρχεται και για μένα η σειρά. Τα ψαλίδια αυτός τα πρότεινε;