Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#612876
dimik έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Τί έπαιξε με τη φούσκα ντιμικ? δεν το πηρες χαμπάρι εγκαιρα? Κουλό να σκίσει φουσκα τόσο νωρίς :s_sad
Μια μικρή τρύπα είχε και αλλαχθηκε προληπτικά, δεν έχανε γρασσο κλπ, 15 ευρώ κόστισε.

< >


Κάτσε, ο μπιλιοφόρος ήταν απο αλλου? Γιατί αλλάχτηκε αυτός?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#612879
rx8_drifter έγραψε:
dimik έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Τί έπαιξε με τη φούσκα ντιμικ? δεν το πηρες χαμπάρι εγκαιρα? Κουλό να σκίσει φουσκα τόσο νωρίς :s_sad
Μια μικρή τρύπα είχε και αλλαχθηκε προληπτικά, δεν έχανε γρασσο κλπ, 15 ευρώ κόστισε.

< >


Κάτσε, ο μπιλιοφόρος ήταν απο αλλου? Γιατί αλλάχτηκε αυτός?


ειχε μια μικρη τρυπουλα η μια μπιλια του μπιλιοφορου. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#612887
rx8_drifter έγραψε:
dimik έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Τί έπαιξε με τη φούσκα ντιμικ? δεν το πηρες χαμπάρι εγκαιρα? Κουλό να σκίσει φουσκα τόσο νωρίς :s_sad
Μια μικρή τρύπα είχε και αλλαχθηκε προληπτικά, δεν έχανε γρασσο κλπ, 15 ευρώ κόστισε.

< >


Κάτσε, ο μπιλιοφόρος ήταν απο αλλου? Γιατί αλλάχτηκε αυτός?
|λογοκρισία| έγραψα χάθηκα στην μετάφραση από τα κυπριακά με τον μηχανικό, για τζόγο σε μπίλια μου έλεγε, μπιλιοφορος του είπα και είπε ναι, τελικά δεν αλλαχθηκε μπιλιοφορος, steering tie rod με την φούσκα του και ένα stabilizer rod. 95+15+30 ευρώ τώρα που βλέπω το τιμολόγιο.

Μεθαύριο θα πεσει το τσούξιμο το καλό με τον έλεγχο και πιθανή αλλαγή ψυγείου λαδιού κινητήρα ή ψυγείου λαδιού κιβωτίου.

Μ αυτά και με αυτά πήρα 300 ευρώ ανταλλακτικά για μεγάλο service και μέχρι στιγμής κόστισε 300+340 εργατικά και έκτακτα +500 λάστιχα+50 η ευθυγράμμιση και ότι προκύψει από τα ψυγεία
Τουλάχιστον μετά θα είναι υπεραριστο


< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#612920 To δικό μου φετινό σέρβις το έκανα μόνος προφανώς και απλά είχε λάδια φίλτρα με κοστος 70€ :lol:
Επ ευκαιρίας, επειδή αυτή τη φορά καβατζώθηκα σε ένα φίλο με συνεργειο, μιας και ήθελα να περάσω τα χειμερινά, ελυσα δαγκάνες φρένων, καθάρισα και γρασάρισα για να βγει ο χειμώνας. Το αλάτι τα ξεσκίζει ρε πστ :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#613732 Mazda MX-5 1.6 2002, 145.000χλμ

Αλλαγή δισκος-πλατο της AISIN 150€
Τσιμουχα στροφαλου 20€
Βαλβολινη Motul 2L 24€
Εργατικά 100€ σε γενικό συνεργείο

Σύνολο 294€

< Note >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#613825 Πρωτο λιπαντικο service για το Seat. Βελμαρ Αργυρουπολης απ' οπου ειναι και αγορασμενο.

Εικόνα

Εικόνα

Τσιμπημενο οπως αναμενοταν αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση και τη γενικοτερη ενασχοληση του (πορωμενου) τεχνικου υπευθυνου.

Εικόνα

Κρατηθηκε και λαδακι για ερευνητικους σκοπους.

< >
Άβαταρ μέλους
By glf
#613883
Lap έγραψε:Χιλιομετρα;;;
Απο βαλβιδες;;;;
Mondeo 1.8 110ps. Mk3 2003
170.000 χλμ
LPG φοράει 2-3 χρόνια οπότε δεν το πήγε ακόμα για έλεγχο βαλβίδων.
Μαλλον του χρόνου και με την ευκαιρία λέω να αλλάξει και ο ιμάντας. Βέβαια με το ματι ακομα καλός φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#613886
Deleted User 1 έγραψε:Πρωτο λιπαντικο service για το Seat. Βελμαρ Αργυρουπολης απ' οπου ειναι και αγορασμενο.
< >


Φιλική συμβουλή: Δεν σβήνεις καλύτερα κα το πλαίσιο με την πινακίδα από το έγγραφο. Δεν θέλει να αποκτήσεις δίδυμο αδερφάκι κάπου και να ψάχνεσαι αν συμβεί κάτι φαντάζομαι :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#613905 Αλλαγή καδένας σε 1.4 TSI 122, έχουμε εικόνα πόσο πάει; Μάλλον μέχρι το επόμενο σέρβις θα χρειαστεί :( .
Αξίζει το ρίσκο/κόπος να αγοραστεί από τα γνωστά ηλεκτρονικά μαγαζιά ένα τέτοιο σημαντικό ανταλλακτικό;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#614044 600€ ανταλλακτικά και εργασία σε Octavia γνωστού μου σε συνεργείο εκτός δικτύου πέρσι. Απ' ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης, τα ανταλλακτικά με γενναία έκπτωση ή προσφορά από την VW που ασχολείται ακόμα με το θέμα της καδενας και οχι από την Skoda που ασχολήθηκε μόνο για κανα 6μηνο σε προσφορές όταν πρωτοξεκινησε το προβλημα.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#614049 Ευχαριστώ :s_howdy . Τόσο μου είπε και ο δικός μου (380 τα ανταλλακτικά , 220 η εργασία). Βλέπω διάφορα σετ καδένας στα ηλεκτρονικά μαγαζιά, αλλά σίγουρα τους λείπουν εξαρτήματα και για αυτό είναι αισθητά πιο κάτω η τιμή.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#614093 Στον 1.2 tsi που δεν έχει μεταβλητό χρονισμό, το σετ καδένας έχει γύρω στα 140€ (αγορά από αντιπρόσωπεια) και η εργασία 80€ σε εξωτερικό συνεργείο. Στον 1.4 tsi θυμάμαι κι εγώ σαν τιμή τα 300€ στο σετ, αλλά δεν θυμάμαι αν στην τιμή ήταν και το γρανάζι μεταβλητού. Πάντως εάν τα 220€ εργασίας είναι σε εξωτερικό συνεργείο, μου κάνει εντύπωση η τόσο μεγάλη διαφορά τιμής στα εργατικά που σου έδωσαν, σε σχέση με την τιμή που μου έδωσαν εμένα (επαρχία).
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#614274 Ναι από τα περισσότερα πακέτα λείπει το γρανάζι* για αυτό και βγαίνουν πιο κάτω. Ο άνθρωπος μου είπε ότι αμα πας στη καρεντα να ζητήσεις το γρανάζι μόνο του κάνει 420, ενώ όλο το σετ κάνει 380 :yahoo: :dizzy: :help: . Τώρα για τα εργατικά δεν ξέρω τι να πώ, πάω και συστημένος εκεί.
Για φίλτρα/λάδια/δισκόπλακες/τακάκια/μπουζί μου πήρε ένα 100αρικο.




*Να κοιτάξω για FEBI μου είπε αν πάω να το πάρω μόνος, αλλά γρανάζι γιοκ σε αυτούς.