Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#590190 Μπα!!! Ένα on - off είναι. Δεν έχει ρεοστατη για θερμοκρασία μου το είπαν ότι είναι συνηθισμένη βλάβη. Οκ, 13 ετών είναι το όχημα χαλάλι του.

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#591677 Ηταν ο διακοπτης που εκαιγε την ασφαλεια τελικα... αντικατασταθηκε με καινουριο 35 ευρω, ομως τωρα πλεον δεν κομπλαρει ο συμπιεστης, ενω φερνει ρευμα στο φισακι!!!! :rant: ποιος με ματιασε ργμτ.
μεταχειρισμενο βρηκα με 120 ευρω και απο τον Σολδατο ανακατασκευασμενο με 200. ... συν τη εργασια.βαλε βγαλε φρεον κ.λ.π.
Υπαρχει περιπτωση να εχει φρακαρει ο συμπλεκτης του κομπρεσερ και με κανενα ελαφρο κτυπηματακι να "φτιαξει"??. Το λεω γιατι πριν το προβλημα με τον διακοπτη ολα ηταν τελεια, πως χαλασε ο συμπλεκτης χωρις να λειτουργει ουσιαστικα??
Άβαταρ μέλους
By 224v
#591687
saxon_747 έγραψε:Σε opel meriva 2011, βγαίνει κρύος αέρας από τους αεραγωγούς ακόμα και με κλειστό το ac. Τι γίνεται;


ειναι κομπλαρισμενος ο συμπιεστης και λειτουργει συνεχως... Ο ανεμιστηρας βγαζει αερα και αυτος σταθερα? αλλαζει την ταχυτητα?? απο το κουμπι του αερισμου?
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#591690
224v έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Σε opel meriva 2011, βγαίνει κρύος αέρας από τους αεραγωγούς ακόμα και με κλειστό το ac. Τι γίνεται;


ειναι κομπλαρισμενος ο συμπιεστης και λειτουργει συνεχως... Ο ανεμιστηρας βγαζει αερα και αυτος σταθερα? αλλαζει την ταχυτητα?? απο το κουμπι του αερισμου?
Ο συμπιεστής δε λειτουργεί
Άβαταρ μέλους
By 224v
#591753
saxon_747 έγραψε:
224v έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Σε opel meriva 2011, βγαίνει κρύος αέρας από τους αεραγωγούς ακόμα και με κλειστό το ac. Τι γίνεται;


ειναι κομπλαρισμενος ο συμπιεστης και λειτουργει συνεχως... Ο ανεμιστηρας βγαζει αερα και αυτος σταθερα? αλλαζει την ταχυτητα?? απο το κουμπι του αερισμου?
Ο συμπιεστής δε λειτουργεί


Θαυμα θαυμα τοτε... :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#592107
saxon_747 έγραψε:
224v έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Σε opel meriva 2011, βγαίνει κρύος αέρας από τους αεραγωγούς ακόμα και με κλειστό το ac. Τι γίνεται;


ειναι κομπλαρισμενος ο συμπιεστης και λειτουργει συνεχως... Ο ανεμιστηρας βγαζει αερα και αυτος σταθερα? αλλαζει την ταχυτητα?? απο το κουμπι του αερισμου?
Ο συμπιεστής δε λειτουργεί


Βγάζει δηλαδή ψυχρό αέρα με το συμπιεστή κλειστό (όταν λέω κλειστό εννοώ κυριολεκτικά όχι από το διακόπτη);
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#592117
panos2171 έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
224v έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Σε opel meriva 2011, βγαίνει κρύος αέρας από τους αεραγωγούς ακόμα και με κλειστό το ac. Τι γίνεται;


ειναι κομπλαρισμενος ο συμπιεστης και λειτουργει συνεχως... Ο ανεμιστηρας βγαζει αερα και αυτος σταθερα? αλλαζει την ταχυτητα?? απο το κουμπι του αερισμου?
Ο συμπιεστής δε λειτουργεί


Βγάζει δηλαδή ψυχρό αέρα με το συμπιεστή κλειστό (όταν λέω κλειστό εννοώ κυριολεκτικά όχι από το διακόπτη);
Έτσι μου είπανε!
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#592918 Πρώτη φορά μετά 15 χρόνια έκανα ένα έλεγχο a/c. Υπήρξε μια σημαντική βελτίωση μετά την πρόσθεση 150 γρ που έλλειπαν ... ελπίζω να κρατήσει. Μου φάνηκε όμως ακριβό το 50+ΦΠΑ , υποτίθεται ότι η τιμή πάει με το "κούμπωμα" του μηχανήματος, όχι πόση ποσότητα ψυκτικού θα βάλει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#592920 εχει ανεβει παρα πολυ η τιμη του φρεον.Το μηχανημα σου δειχνει ποσα γραμμαρια εβαλε,και αναλογα χρεωνει.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#592932 Σύμφωνα με αυτόν, είναι ταρίφα το "κούμπωμα" του μηχανήματος, ανεξαρτήτως ποσότητας υγρού.
Για το νέο "φρέον" στα αυτοκίνητα που πουλιώνται σήμερα υποτίθεται το "κούμπωμα" χρεώνεται 250 Ευρώ !
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#592937 μαλλον δεν καταλαβες καλα.

περιπτωση Α
πας απλα για σερβις,θα τραβηξει το φρεον,και θα το ξαναβαλει.Εαν δεν συμπληρωσει =25 ευρω
περιπτωση Β
πας και θελεις συμπληρωμα πχ 400γρ = 25 ευρω + το κοστος του φρεον.
δεν γινεται να σου παρει μονο 25 ευρω,οταν εχεις χασει σημαντικη ποσοτητα,ακομα και εαν το αυτοκινητο σου εχει παλαιου τυπου φρεον που ειναι αρκετα φθηνοτερο. Ειναι πολλαπλασια η τιμη του φρεον απο τα 25 ευρω του κουμπωματος.