Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#433907 Μάνι μάνι -38% για καύσιμο, είναι καλό νούμερο, μην περιμένουμε θαύματα. Προφανώς και δεν είναι άκρως δελεαστική επιλογή γι' αυτούς που κάνουν 5-10Κ χλμ. το χρόνο.
Άβαταρ μέλους
By teddx
#433944 Για να συμφερει η μετατροπη δεν πρεπει λαμβανεις ως κριτηριο μονο το να κανεις πολλα χλμ.
Συμφέρει η μετατροπη οταν η καταναλωση βενζινης ειναι μεγαλη, πχ σε ενα μικρο καινουριο με καταναλωση γυρω στα 5λ ακομη και αν κανεις πολλα χλμ θες πολλα χλμ για αποσβεση. Επισης θα πρεπει να σκοπευεις να κρατησεις το αυτοκινητο για πολλα χρονια ή πολλα χλμ αν κανεις πολλα. Επισης ο κινητηρας σου να μην ειναι ευπαθεις γιατι οτι κερδιζεις θα το δινεις σε επισκευες. Να επιλεξεις καλο συστημα και καλο εγκαταστατη καθως τα επιπλεον κοστη για το συστημα και για τον εγκαστατη θα βγαλεις απο την καλη ρύθμισή και συνεπως μειωμενη καταναλωση και εως μηδενισμο των ζημιων.
Και εγω ειμαι ενας απο αυτους που δεν κανουν πολλα χλμ παροτι οταν το ειχα εγκαταστησει ημουν κοντα στις 15.000 ενω τωρα ειμαι γυρω στις 8.000χλμ. Παραυτά, κοντα στις 30.000χλμ και γυρω στα 3χρονια μετα , εκανα αποσβεση συμπεριλαμβανομενου και τα εξτρα κοστη που προεκυψαν (σερβις, αντλια βενζινης). Εχω κανει εως σημερα 55.000 και εχω το σημαντικο οφελος να μην σκεφτομαι τα χλμ που θα κανω. Οπου οταν εκανα την μετατροπη η βενζινη ηταν πανω απο 1.60€ και φλερταρε και το 1.70€ οπου για να γεμισει το 60αρι τεποζιτο με βενζινη ηθελες μια μικρη περιουσια.
Εχοντας σημερα συνολικο κερδος γυρω στο χιλιαευρω, αυτο μπορει να μου καλυψει και μια τυχον μελλοντικη ζημια. Βεβαια στη περιπτωση αυτη το κερδος εξανεμιζεται, αλλα και μετα παλι αρχιζεις να ξαναεχεις οφελος. Επισης το να πηγαινεις με 30ευρω στη τσεπη και να λες γεμισετο ειναι μεγαλο ψυχολογικο προτερημα , ενω με βενζινη ουτε στη μεση δεν θα πηγαινε το ρεζερβουαρ.


< Smart ultra >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#434091
Anonymous Founder έγραψε:Άρα, από εδώ και πέρα μετράει το κέρδος. Το μόνο παράγοντα που δεν μπορείς να υπολογίσεις είναι την όποια φθορά στις βαλβίδες και στο μοτέρ γενικότερα.


Σε αυτό (αν όχι η απάντηση) μια καλή εικόνα θα έχω αύριο
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#434353 Αμάν αυτό το αύριο, απορώ να δω τι "έχει παιχτει" 1 χρονο τώρα.

Συμπληρωματικα να αναφέρω οτι έχει γινει πολύ χαλαρή χρηση του αερίου (γύρισμα ευλαβικά σε βενζίνη σε ζορίζματα κτλ) έως αρκετά χιλιομετρα και ώρες με βενζίνη (π.χ. στους -12 -13 βαθμούς κελσίου του χειμώνα που πέρασε, που απλά δεν κούμπωνε ποτέ το αέριο) + το ότι για 9 μηνες η αναλογία κόστους αερίου / βενζίνης ήταν απο τις ψηλότερες για ηπειρωτικό νομό, τα έχουμε πει κ στο τιμές καυσίμων)
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#434576 Περιέργως υπολογίζει πάλι με απίστευτη ακρίβεια. Δεν ξέρω τι κ πώς και δεν το περίμενα

Στον έλεγχο που σήμερα ολοκληρώθηκε, 3-4 βαλβίδες πλησίαζαν στην επικίνδυνη ζώνη (όχι εντελώς "στο όριο") οπότε οι βαλβίδες φαγώθηκαν για να έρθουν στα σωστά διάκενα. Ήταν βέβαια η πρώτη εικόνα που είχαμε ... εδώ και 380000 χλμ. Οπότε σωστή εικόνα για την καταπόνηση, στον επόμενο έλεγχος 1 έτος μετά.

Το καλό είναι οτι ο κινητήρας έχει να δώσει αρκετά χλμ ακόμα, όπως έδειξε η συνολική εικόνα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#674099 Είχε κάνα δύο μήνες που το Focus δεν έπαιρνε πάντα μπρος με τις πρώτες μιζιες. Αν το γύριζα σε βενζίνη ήταν μια χαρά.
Το πήγα για έλεγχο και για αλλαγή τα φίλτρα lpg, τα ξέχασα πέρασαν 4 χρόνια..
Τελικά ήθελε αλλαγή και ο πνεύμονας. Αυτό έκανε τα κόλπα στην εκκίνηση του μοτέρ.
60 αυτό και 30 φίλτρα εργασία.
Άβαταρ μέλους
By glf
#674179 Focus mk2.5 1600 2008 μοντέλο νομίζω.
BRC lpg kit αλλά τώρα δε θυμάμαι ποιο μοντέλο είναι.
Είχε μπει στα 45K το 2012.
Τώρα έχει 155Κ χιλιόμετρα. Σε λίγο είναι να αλλάξει και η δεξαμενή ε.....

Προβλήματα δεν είχα. Αυτά είναι τα πρώτα που αλλάζω.
Όπως είπα, ξέχασα να αλλάξω τα φίλτρα lpg, τα είχα κανει το 2016 τελευταία φορά...
Και δε βάζω tunap....

Αχ θα τα δει καμία μέρα ο Βασίλης που το είχε στην πένα και θα με μαλώσει :)

Α στα 125Κ χιλιόμετρα έγινε έλεγχος και διόρθωση στα καπελοτα για σιγουριά.
Άβαταρ μέλους
By glf
#762030 Μόνο εγώ γράφω για υγραέριο;

Έφτασε ο καιρός να αλλάξω τη δεξαμενή υγραερίου στο Focus! 10 χρόνια λοιπόν εγκατάσταση υγραερίου.

Ευκαιρία να ξαναδώ σωστές ενδείξεις και στη στάθμη, μου έκανε κόλπα τα τελευταία χρόνια.

Κόστος δεξαμενής κάπου στα 200€ ...
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#762090 κάποτε ήτο fun boy και ο ντιμσπαμπας αλλά φύσηξε προς το φυσικό αέριο, άλλαξε ρότα και τώρα φύσηξε προς το ρεύμα και ξανάλλαξε ρότα...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#762092 Ο ΔιμΣάβας παραμένει φαν του υγραερίου, το έχει στο αμάξι του 60Κ χλμ και λειτουργεί απροβλημάτιστα, χαρίζοντας κόστος κίνησης εφάμιλλο του πετρελαίου (ίσως και μισό κλικ κάτω) χωρίς τα αρνητικά του.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#762127
glf έγραψε:Μόνο εγώ γράφω για υγραέριο;

Έφτασε ο καιρός να αλλάξω τη δεξαμενή υγραερίου στο Focus! 10 χρόνια λοιπόν εγκατάσταση υγραερίου.

Ευκαιρία να ξαναδώ σωστές ενδείξεις και στη στάθμη, μου έκανε κόλπα τα τελευταία χρόνια.

Κόστος δεξαμενής κάπου στα 200€ ...

Ενδιαφέρον έχει να πεις το σύστημά σου ποιο είναι, αν είχες βλάβες όλα αυτά τα χρόνια, αν ταλαιπωρήθηκες γενικώς ή ειδικώς, αν θα σύστηνες σε κάποιον να βάλει υγραέριο κλπ.
Γενικώς, επειδή πάλι έρχεται κρίση με τον κόσμο να μην έχει λεφτά, πολλοί ίσως θα το σκεφτούν ξανά να μετατρέψουν τα αυτοκίνητά τους σε υγραέριο.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#762132 Υγραέριο, ηλεκτρικά, φυσικό αέριο, ποδήλατα, μαγνητάκια, υδρογόνο και τελειωμό δεν έχει. Είναι απίστευτο πόσο εύκολα πείθεται κάποιος να πληρώσει για να κάνει οικονομία.
Άβαταρ μέλους
By glf
#762141 Λίγο πιο πάνω τα έχω γραψει. Πέρυσι άλλαξα πνεύμονα, φέτος αλλάζω δεξαμενή και το οργανακι στάθμης που κάνει κόλπα.
Και καθε 40.000χλμ μετραμε βαλβίδες κεφαλής.

Βλέπω σήμερα 1,1€ το LPG και ακριβώς διπλάσια η βενζίνη..