Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#680811
dimviii έγραψε:γιατι αλλαγη μπαταρια? στα 3 ετη εισαι?


Έχω χρησιμοποιήσει 2-3 φορές το καλώδιο VCDS για να κάνω κάτι παραμετροποιήσεις.
Ακίνητο αμάξι, μίζα ΟΝ και είχε ξελιγωθεί η μπαταρία μέσα στα 3 χρόνια.
Βάλε φέτος ότι είχε κάποιες μέρες ακινησίας ειδικά στην πρώτη καραντίνα.
Στο ετήσιο σέρβις που πήγα πριν λίγες μέρες, είχα αναφέρει το θέμα και είπα να μου τη φορτίσει.
Δεν έγινε τότε αλλά θα γινόταν από χθες, που άφησα το αμάξι για το θέμα με τη θερμοθήκη της αντλίας νερού.
Σήμερα που με πήρε τηλ να πάω να το πάρω και να μου αναφέρει τι έγινε, μου είπε ότι μου την πέρασε εγγύηση μιας και μπήκα στον 4ο χρόνο.
Ξηγήθηκε σπαθί, δεν μπορώ να πω.
Σε αυτούς η τιμή της είναι κάνα 250άρι. :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#680823 ε χαλαλι τα τακακια τοτε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#680834
dimviii έγραψε:ε χαλαλι τα τακακια τοτε.


Ντίμη στα μπροστά πόσα θα ζητήσουν δηλαδή; 250;

Ρωτάω γιατί μάλλον θα πάνε για του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#680835 δεν εχει να κανει,μπορει να εχουν και 10 ευρω παραπανω,μπορει και τα διπλα.
Ο σ@ρ@κ@κις πχ θελει 500 για τακακια σε Μητσο. :omg:
εκτος εγγυησης δεν θα εισαι του χρονου?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#680837
dimviii έγραψε:δεν εχει να κανει,μπορει να εχουν και 10 ευρω παραπανω,μπορει και τα διπλα.
Ο σ@ρ@κ@κις πχ θελει 500 για τακακια σε Μητσο. :omg:
εκτος εγγυησης δεν θα εισαι του χρονου?



Ναι φίλε.
5/12/2021 λήγει.

Απλά με αυτές τις τιμές που ακούω, δεν είμαι για να μένω...

Συνεχίζω για να καταλάβεις.
Τι άλλο θα χρειαστεί του χρόνου;
θα χρειαστεί μπουζί λέει
4 χρόνια ή 60Κ χλμ αλλάζονται
Πόσο;
300€ λέει :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#680840 παρτα απο εξω και πηγαινε τα ρε συ.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#682758 Καλησπέρα και χρόνια πολλά στους φίλους του φόρουμ.
Τις τελευταίες 2-3 μέρες που κινώ το αμάξι, παρατηρώ σε αρκετές περιπτώσεις φρεναρισμάτων, ήπιων κατά βάση και όχι απαραίτητα κατά τα πρώτα χιλιόμετρα που κινείται το αυτοκίνητο αλλά κι εν συνεχεία, έναν ήπιο θόρυβο, σφύριγμα πιο σωστά, κατά το φρενάρισμα. Το σφύριγμα ακούγεται περίπου τις μισές φορές που θα φρενάρω. Δεν έχω καταφέρει με σιγουριά να εντοπίσω αν προέρχεται από τα μπροστινά ή τα πίσω φρένα, πιθανολογώ ωστόσο ότι είναι από τα πίσω. Το αμάξι (Opel Astra H GTC 1.8) έχει φυσικά δίσκους μπρος-πίσω. Τα πίσω τακάκια είχαν αλλαχθεί πρώτη και μοναδική ως τώρα φορά, στα 141.000 μαζί με δίσκους, και είχαν τοποθετηθεί δίσκοι Brembo και τακάκια Opel της πιο καλής/ακριβής σειράς (βγάζει 2 ποιότητες η εταιρεία, η πιο φτηνή νομίζω ότι έχει υπερβολικά μαλακή πάστα και είναι made in India, τα δικά μου έλεγαν Made in Germany).
Σήμερα έχω 236.000χλμ, κατά συνέπεια τα πίσω τακάκια έχουν πάνω τους 95.000 χλμ χρήσης. Σίγουρα αρκετά, αλλά δεδομένου ότι τα πρώτης τοποθέτησης άντεξαν περίπου +50% σε σχέση με τα σημερινά διανυθέντα χλμ, δεν θα θελα να πιστέψω ότι το ήπιο σφύριγμα είναι από το έλασμα στα τακάκια που δηλώνει αρκετή φθορά και ανάγκη αλλαγής.
Επόμενο προγραμματισμένο σέρβις σκόπευα να κάνω σε 6 μήνες/7.000χλμ περίπου.
Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να είναι άλλη από τη φθορά η αιτία του σφυρίγματος, κι αν όχι, είναι υπερβολικό/επικίνδυνο το διάστημα των επιπλέον 7.000χλμ χρήσης αν υποθέσουμε ότι άφηνα τα τωρινά τακάκια πάνω στο αυτοκίνητο άλλους 5-6 μήνες;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#682764 οταν θα ξανακουσεις αυτο το θορυβο,σηκωσε σιγα-σιγα το χειροφρενο 2-3 δοντια να δεις εαν θα σταματησει ο θορυβος.
Εαν σταματησει ειναι απο πισω.Εαν δεν μεταβαλετε ο θορυβος ειναι απο μπροστα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#685065 Σχετικά με συζήτηση πιο πριν για τον dimik.

Σωληνάκια έχουν + και -. Μπορεί να σου το κάνουν πιο απότομο και να μπαίνει το ABS πιο εύκολα. Ναι να βάλεις φρέσκα και καλά αλλά ίσως όχι αεροπορικού τύπου για γενική χρήση.

Όπως σου είπανε, τα τακάκια θα κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά. Δεν ξέρω για την Textar που αναφέρθηκε αλλά για πολλά αυτοκίνητα, ιδίως τα πιο εμπορικά με πολλές εκδόσεις η κάθε Textar, Ferodo κλπ μπορεί να βγάζει περισσότερα από ένα μοντέλα τακακιών. Πχ απλά, πιο σπορ και τελείως άγρια. Οπότε καλό είναι να αναφέρουμε και το μοντέλο που συστήνουμε και όχι μόνο τη μάρκα (κι εγώ με τακάκι Textar είχα δει το φως το αληθινό κάποτε, σε γνωστό δρόμο με φουρκέτες κατέληγα σταματημένος πριν από τη φουρκέτα κι έπρεπε να ξαναγκαζώσω και ξαναφρενάρω. Μου πήρε 2-3 μέρες για να ρεγουλαριστώ στη νέα κατάσταση.).

Ο αερισμός έχει σημασία. Μετά από σημαντική απώλεια ικανότητας φρένων σε ζωηρή κάθοδο Καλαβρύτων το είχα ψάξει. Σε κάποιες BMW υπάρχουν αεραγωγοί σε κάποιες εκδόσεις με σπορ προφυλαχτήρα αλλά όχι στις απλές.

Δίσκος με τρύπες ή χαρακιές θα κάνει θόρυβο.
Αν έχεις θόρυβο με κοινούς δίσκους μπορείς να το στρώσεις αν με χαρακτούς μην ελπίζεις.

Οι πίσω δίσκοι λίγη σημασία έχουν στο απλό φρενάρισμα. Αλλά το ESP σε δυνατά πισωκίνητα τους ζορίζει. Προτεραιότητα όμως δίνεις εμπρός.

Μεγαλύτερος δίσκος θέλει κι άλλα πράματα για να ταιριάξει (βάση δαγκάνας πχ). Και σημαίνει μεγαλύτερο μη αναρτώμενο βάρος... ίσως έχει σημασία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#685068
sknipper έγραψε:
Ο αερισμός έχει σημασία. Μετά από σημαντική απώλεια ικανότητας φρένων σε ζωηρή κάθοδο Καλαβρύτων το είχα ψάξει. Σε κάποιες BMW υπάρχουν αεραγωγοί σε κάποιες εκδόσεις με σπορ προφυλαχτήρα αλλά όχι στις απλές.
.


κατι πολυ σημαντικο, που δεν ειχε αναφερθει μεχρι τωρα. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By dimik
#685084 Ο κύβος εριφθει για μένα, τα περιμένω από μέρα σε μέρα.

Πήρα σετ της ΑΤΕ με κεραμικά τακάκια, 300mm μπρος πίσω δίσκους και τα σχετικά του χειρόφρενου.

Οι κωδικοί ήταν αυτοί που έβγαζε το realoem για το αυτοκίνητο μου αν και νομίζω ότι πίσω δεν έχω 300 mm δίσκους. Αν χρειαστούν να αλλαχθούν και άλλα εξαρτήματα όπως δαγκάνες πχ θα τις αλλάξω κι αυτές να τελειώνω.

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#685127
dimik έγραψε:Ο κύβος εριφθει για μένα, τα περιμένω από μέρα σε μέρα.

Πήρα σετ της ΑΤΕ με κεραμικά τακάκια, 300mm μπρος πίσω δίσκους και τα σχετικά του χειρόφρενου.

Οι κωδικοί ήταν αυτοί που έβγαζε το realoem για το αυτοκίνητο μου αν και νομίζω ότι πίσω δεν έχω 300 mm δίσκους. Αν χρειαστούν να αλλαχθούν και άλλα εξαρτήματα όπως δαγκάνες πχ θα τις αλλάξω κι αυτές να τελειώνω.

< >
Το λες με μια άνεση... :hmmm: Ξέρεις πόσο κοστίζουν οι δαγκάνες;;; Αν το συζητάς ακόμα αφού δεις τιμές τότε σκέψου αν είναι να αλλάξεις όλο το σύστημα μπρος πίσω με επώνυμο σύστημα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#685132 Ούτε 100 ευρώ η μια απο σκραπατζίδικο στις βαλτικές :lol:

Έχω παραγγείλει ήδη τα παρακάτω που κόστισαν 318 ευρώ με μεταφορικά

https://www.ebay.de/itm/ATE-BREMSSCHEIB ... 2749.l2649

https://www.ebay.de/itm/ATE-BREMSSCHEIB ... 2749.l2649

https://www.ebay.de/itm/ATE-BREMSBACKEN ... 2749.l2649

αν βγεί και κανένα 200ρι παραπάνω για πίσω δαγκάνες βγήκε, δεν θα αγχωθώ για τα σίδερα.
Οτιδήποτε άλλο θα έβγαινε πολύ παραπάνω και δεν αξίζει για την χρήση που κάνω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#685136 Έβαλες το VIN στο RealOEM ή πήγες με το μοντέλο; Γιατί το δεύτερο δεν είναι πάντα αξιόπιστο.
Όσο για τα φρένα, έχεις αεριζόμενα πίσω; Αν δεν έχεις και έχεις απλά, θα χρειαστείς σίγουρα άλλες δαγκάνες και ίσως όχι μόνον. Πολλές φορές αυτό σημαίνει και αλλαγές στην ανάρτηση. Δεν το γνωρίζω με σιγουριά, αλλά θυμάμαι πως στο upgrade με Performance Brakes, ενώ εμπρός υπήρχε ένας κωδικός για όλους με τις γνωστές εξαπιστονες, πίσω υπήρχαν δύο μοντέλα, ένα αεριζόμενο και ένα χωρίς. Αν ήταν απλώς ν'αλλάζεις δίσκο και δαγκάνα, γιατί να είχαν δύο; Δες το με προσοχή γιατί το κόστος μετά αλλάζει κι άλλο. Και δεν μιλάμε και για τεράστιο κέρδος, εκτός αν κατεβαίνεις βουνά φορτωμένος και γκαζωμένος.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#685142 Mε το μοντέλο έψαξα αλλά έψαξα όλα σχεδόν τα 320i LCI, 300x24 εμπρός και 300x20 πίσω βρήκα μόνο.
Tώρα αν το δικό μου έχει 296x10 θα τα κανονίσει ο μηχανικός και ο ανταλλακτικατζής με τα μεταχειρισμένα.
Να χρειάζεται αλλαγές και στην ανάρτηση το θεωρώ απίθανο για 1 πόντο μεγαλύτερο πάχος και 4 χιλιοστά διάμετρο.

Αν θυμάμαι καλά όταν έψαχνα υπήρχε έκδοση για αυξημένο φορτίο και μη αλλά δεν φαινόταν να έχει κάποια άλλη διαφορά πέρα του μεγέθους των δίσκων.