- 25 Δεκ 2020, 19:00
#682758
Καλησπέρα και χρόνια πολλά στους φίλους του φόρουμ.
Τις τελευταίες 2-3 μέρες που κινώ το αμάξι, παρατηρώ σε αρκετές περιπτώσεις φρεναρισμάτων, ήπιων κατά βάση και όχι απαραίτητα κατά τα πρώτα χιλιόμετρα που κινείται το αυτοκίνητο αλλά κι εν συνεχεία, έναν ήπιο θόρυβο, σφύριγμα πιο σωστά, κατά το φρενάρισμα. Το σφύριγμα ακούγεται περίπου τις μισές φορές που θα φρενάρω. Δεν έχω καταφέρει με σιγουριά να εντοπίσω αν προέρχεται από τα μπροστινά ή τα πίσω φρένα, πιθανολογώ ωστόσο ότι είναι από τα πίσω. Το αμάξι (Opel Astra H GTC 1.8) έχει φυσικά δίσκους μπρος-πίσω. Τα πίσω τακάκια είχαν αλλαχθεί πρώτη και μοναδική ως τώρα φορά, στα 141.000 μαζί με δίσκους, και είχαν τοποθετηθεί δίσκοι Brembo και τακάκια Opel της πιο καλής/ακριβής σειράς (βγάζει 2 ποιότητες η εταιρεία, η πιο φτηνή νομίζω ότι έχει υπερβολικά μαλακή πάστα και είναι made in India, τα δικά μου έλεγαν Made in Germany).
Σήμερα έχω 236.000χλμ, κατά συνέπεια τα πίσω τακάκια έχουν πάνω τους 95.000 χλμ χρήσης. Σίγουρα αρκετά, αλλά δεδομένου ότι τα πρώτης τοποθέτησης άντεξαν περίπου +50% σε σχέση με τα σημερινά διανυθέντα χλμ, δεν θα θελα να πιστέψω ότι το ήπιο σφύριγμα είναι από το έλασμα στα τακάκια που δηλώνει αρκετή φθορά και ανάγκη αλλαγής.
Επόμενο προγραμματισμένο σέρβις σκόπευα να κάνω σε 6 μήνες/7.000χλμ περίπου.
Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να είναι άλλη από τη φθορά η αιτία του σφυρίγματος, κι αν όχι, είναι υπερβολικό/επικίνδυνο το διάστημα των επιπλέον 7.000χλμ χρήσης αν υποθέσουμε ότι άφηνα τα τωρινά τακάκια πάνω στο αυτοκίνητο άλλους 5-6 μήνες;