- 16 Μαρ 2022, 00:12
#755343
panos2171 έγραψε:Με τις αντιστρεπτικές όμως χρειάζεται λίγη προσοχή. Αν πχ βάλεις πολύ σκληρή μπροστά μπορεί να έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή εκεί που νομίζεις ότι θα στρίβεις ακόμα καλύτερα μπορεί απλά να καταλήξεις βγάζει μούτρα. Αντίστοιχα και πίσω, θα καταλήξεις να κάνεις νευρικό το πίσω μέρος που γενικά δε το θες.
Με όλα χρειάζεται όχι λίγη, πολλή προσοχή. Ο κατασκευαστής δεν καταλήγει τυχαία στις όποιες ρυθμίσεις. Δεν είναι το αντίθετο αποτέλεσμα. Μην ξεχνάμε όλα επηρεάζουν και κάτι άλλο. Για αυτό πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και τι περιμένεις από την κάθε αλλαγή. Η αλλαγή ζυγίσματος εμπρός πίσω είναι εξίσου συνηθισμένος ή και πιο συνηθισμένος τρόπος χρήσης αντιστρεπτικής σαν βελτίωση πέραν από την χρήση τους για μείωση των κλίσεων. Θα στρίβεις καλύτερα αν η ισορροπία εμπρός πίσω διατηρηθεί ή βελτιωθεί.
Είναι ενδιαφέρον το πόσες διαφορετικές εργοστασιακές αντιστρεπτικές διατίθενται για το ίδιο μοντέλο. Άλλες φοράει αν είναι με ίδια και άλλα αν είναι με διαφορετικά ελαστικά εμπρός πίσω, κινητήρα, είδος καυσίμου, πακέτο αναρτήσεων κοκ. Είναι εύκολο να βρεις φτηνές εργοστασιακές αντιστρεπτικές και να πειραματιστείς. Αν πχ θέλεις να μειώσεις την υποστροφή βρίσκεις μια λίγο πιο σφιχτή για τον πίσω άξονα (ή μια πιο μαλακή για τον εμπρός).
aka onyx !