Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#755172 @sknipper ωραία δημοσίευση

Είχα κοιτάξει το σετάκι της Eibach για μπρος πίσω. Κάπου στα 400€ βγαίνει. Κάποιοι σε GTi & Golf R βάζουν μόνο πίσω σαν μια εύκολη και φθηνή βελτίωση, αφού πίσω αλλάζει πανεύκολα η ράβδος και άρα το κόστος τοποθέτησης είναι μικρό.
Το θέμα είναι αυτά να τα συγκεντρώσεις και να τα κάνεις μια και καλή. Κοστίζει το λύσε-δέσε γέφυρα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#755343
panos2171 έγραψε:Με τις αντιστρεπτικές όμως χρειάζεται λίγη προσοχή. Αν πχ βάλεις πολύ σκληρή μπροστά μπορεί να έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή εκεί που νομίζεις ότι θα στρίβεις ακόμα καλύτερα μπορεί απλά να καταλήξεις βγάζει μούτρα. Αντίστοιχα και πίσω, θα καταλήξεις να κάνεις νευρικό το πίσω μέρος που γενικά δε το θες.
Με όλα χρειάζεται όχι λίγη, πολλή προσοχή. Ο κατασκευαστής δεν καταλήγει τυχαία στις όποιες ρυθμίσεις. Δεν είναι το αντίθετο αποτέλεσμα. Μην ξεχνάμε όλα επηρεάζουν και κάτι άλλο. Για αυτό πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και τι περιμένεις από την κάθε αλλαγή. Η αλλαγή ζυγίσματος εμπρός πίσω είναι εξίσου συνηθισμένος ή και πιο συνηθισμένος τρόπος χρήσης αντιστρεπτικής σαν βελτίωση πέραν από την χρήση τους για μείωση των κλίσεων. Θα στρίβεις καλύτερα αν η ισορροπία εμπρός πίσω διατηρηθεί ή βελτιωθεί.
Είναι ενδιαφέρον το πόσες διαφορετικές εργοστασιακές αντιστρεπτικές διατίθενται για το ίδιο μοντέλο. Άλλες φοράει αν είναι με ίδια και άλλα αν είναι με διαφορετικά ελαστικά εμπρός πίσω, κινητήρα, είδος καυσίμου, πακέτο αναρτήσεων κοκ. Είναι εύκολο να βρεις φτηνές εργοστασιακές αντιστρεπτικές και να πειραματιστείς. Αν πχ θέλεις να μειώσεις την υποστροφή βρίσκεις μια λίγο πιο σφιχτή για τον πίσω άξονα (ή μια πιο μαλακή για τον εμπρός).
Άβαταρ μέλους
By italakias
#755348 Μυρωδιαδες,μαθετε πρωτα να κοβετε το τιμονι στην ωρα του, να πατατε φρενο και γκαζι σωστα και μετα ασχοληθειτε με τα υπολοιπα.
:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#773077 Εικόνα

Μετά από έλεγχο στις αναρτήσεις/αμορτισέρ βγήκε αυτό το αποτέλεσμα,ο λαστιχας/αμορτισερας μου ειπε ότι είναι οριακά και πως θα πρέπει οι αναρτήσεις να αλλαχθούν το αργότερο σε ένα έτος από τώρα.

Τι λέτε,έχει δίκαιο η απλά θέλει να μου τα βγάλει άχρηστα για να με πείσει να πληρώσω 400€ για bilstein.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#773084
Sijune21 έγραψε:Εικόνα

Μετά από έλεγχο στις αναρτήσεις/αμορτισέρ βγήκε αυτό το αποτέλεσμα,ο λαστιχας/αμορτισερας μου ειπε ότι είναι οριακά και πως θα πρέπει οι αναρτήσεις να αλλαχθούν το αργότερο σε ένα έτος από τώρα.

Τι λέτε,έχει δίκαιο η απλά θέλει να μου τα βγάλει άχρηστα για να με πείσει να πληρώσω 400€ για bilstein.

Για πες αμαξι, χλμ, ποτε τις αλλαξες ξανα, αν της αλλαξες;

Τα νουμερα μπροστα δεν ειναι καλα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#773085 Έχεις μέτρηση αναφοράς πριν από 1-2-3 χρόνια πχ;
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#773117
Νίκος Παππάς έγραψε:Τα νουμερα μπροστα δεν ειναι καλα.


To αμαξι ειναι Fiesta 1.0 2015 και φοραει τα μαμα του αμορτισερ,εχει κακοπερασει σε νησια τυπου κερκυρας με καροδρομους,χαμηλο προφιλ ελαστικο,λακκουβες και ηδη εχω ισιωσει 2 φορες ζαντες σε 5-6 χρονια περιπου,χιλιομετρα μολις 60.000.
Τελευταία επεξεργασία από Sijune21 και 22 Ιούλ 2022, 16:23, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#773118
drdino έγραψε:Έχεις μέτρηση αναφοράς πριν από 1-2-3 χρόνια πχ;


Δυστυχως δεν ειχα συγκρατησει την πρωτη μετρηση,αλλα ειχε πεσει απο τοτε,δλδ μου το ειχαν επισημανει για τα εμπρος αμορτισερ.
Άβαταρ μέλους
By glf
#773213 Σινεμπλοκ ημιμπαρα δεν έχουν τζόγο;
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#773377
glf έγραψε:Σινεμπλοκ ημιμπαρα δεν έχουν τζόγο;

Δεν το γνωριζω,δεν εδωσα τοση εμφαση στη λεπτομερεια,την επομενη χρονια θα κανω αλλαγη αμορτισερ,οποτε πιστευω μια χρονια ακομη θα αντεξουν,καθως θα κινειται το αυτοκινητο στην πολη κυριως,οποτε δεν θα υπαρχει μεγαλη καταπονηση.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#775765 Οι κατοχοι Fiesta 1.0 2013 και επειτα,τι επιλογη αμορτισερ/αναρτησης κανατε οταν ηρθε η ωρα αλλαγης,βαλατε την ιδια εργοστασιακη,απλη παλι η κατι καλυτερο?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#786361

Ωραίο και επεξηγηματικό βίντεο από την Bilstein. Αυτό που αναφέρει στο 5:58 και έπειτα, με έβαλε σε σκέψεις να δω πιο σοβαρά την αλλαγή των αμορτισέρ.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#791771 Ερώτημα για μύστες.

FIAT Bravo T-JET 150, φοράει από τη μάνα του αμορτισέρ Cofap.

Όσο και αν ψάχνω δε βρίσκω πουθενά κανέναν να πουλάει Cofap, λογικά έχουν σταματήσει να βγαίνουν.

Όμως ψάχνοντας στο νετ κατάλαβα ότι ίσως υπάρχει συνέχεια της Cofap από τη Magneti Marelli.

Γνωρίζετε κάτι, ισχύει;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#791774
Yugo_para_siempre έγραψε:Ερώτημα για μύστες.

FIAT Bravo T-JET 150, φοράει από τη μάνα του αμορτισέρ Cofap.

Όσο και αν ψάχνω δε βρίσκω πουθενά κανέναν να πουλάει Cofap, λογικά έχουν σταματήσει να βγαίνουν.

Όμως ψάχνοντας στο νετ κατάλαβα ότι ίσως υπάρχει συνέχεια της Cofap από τη Magneti Marelli.

Γνωρίζετε κάτι, ισχύει;
Δες εδώ...https://www.ebay.com/p/2175194688
Είναι από Βραζιλία νομίζω...

.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795124 Εβγαλα τα εργοστασικα (δεν ξερω τι μαρκα ηταν)
Εβαλα Koni Orange, ελατηρια χαμηλωματος Eibach και μετα Apex.

Μπαρα θολων και Αντιστρεπτικη.