Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#747719 Με εβαλες σε σκεψεις.....εγω καθε 40,000 θυμαμαι
Το εχει αυτο το αμαξι ο πατερας μου. Καθε 40,000 τις αλλαζω και βγαινουν οπως μπηκαν, ξανθες
Μαρκες εχω αλλαξει πολλες , διαφορά δεν ειδα
Άβαταρ μέλους
By fot
#747782 Καλημέρα!
Το Avensis (1999) δεν είναι δικό μου και από το βιβλίο συντήρησης δεν φαίνεται να έχει αλλαχτεί ποτέ(;) βαλβολίνη στο κιβώτιο. :dizzy:
Παρόλα αυτά, την αλλαγή την κάναμε μόνοι μας τώρα, με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και για να πω την αληθεια τα λάδια είχαν πολύ καλό χρώμα, ενώ στο δοχείο που τα βγάλαμε δεν υπήρχε ίχνος από γρέζι ή κάποιο άλλο σκουπιδάκι.
Το αυτοκίνητο έχει μόλις 140000 χιλιόμετρα και είναι σε αρκετά καλή κατάσταση.

drifter, αν θυμηθείς όνομα συνεργείου μετά χαράς να του κάνουμε μια ερώτηση, μήπως φτάει κάτι άλλο..

Κάτι ακόμα που μου ανέφεραν είναι πως το θέμα στο κιβώτιο εμφανίστηκε μετά από αλλαγή δίσκου(2000χλμ από τότε)... πράγμα επίσης πολύ περίεργο...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#747788 Το ότι το θέμα εμφανίστηκε μετά από αλλαγή συμπλέκτη ίσως σημαίνει ότι δεν τοποθετήθηκε σωστά.

Ρίξτε μια ματιά και στις ντίζες του λεβιέ.
Άβαταρ μέλους
By fot
#747796 όσο το ερευνώ το θέμα, τόσο πιο πολλά μαθαίνω.
Ο συμπλέκτης αλλάχτηκε μια φορά πριν από 5-6 μήνες και αμέσως μετά ακουγότανε θόρυβος στο ρελαντί.
Πήγε λοιπόν για αλλαγή "εντός εγγύησης" ξανά πριν 3 μήνες και υποτίθεται ότι αλλάχτηκε ξανά, δωρεάν.

μάλλον πρέπει ο φίλος να αλλάξει συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#747844
xeno έγραψε:
xeno έγραψε:
xeno έγραψε:Ο μηχανικός είπε πώς όλα έγιναν σωστά. Εξάλλου δεν βγάζει μπλε καπνό στην εκκίνηση όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει συνήθως όταν έχουμε πρόβλημα με τα τσιμουχάκια βαλβίδων (κάνω λάθος; ).
Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένουμε να δούμε τί θα έχει συμβεί σε 2-3 Κ χλμ που μου ζήτησε να το ξαναπάω για να το μετρήσει



Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.


Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.


Στις 6500χλμ, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου ζήτησε 1 λιτρο λάδι. Όταν επέστρεψα στη βάση η μέτρηση έδειξε 4λιτρα στο κάρτερ . Νομίζω ότι είναι καλά, 1 λίτρο λάδι / 6000χλμ περίπου.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#747986
fot έγραψε:Καλημέρα!
Το Avensis (1999) δεν είναι δικό μου και από το βιβλίο συντήρησης δεν φαίνεται να έχει αλλαχτεί ποτέ(;) βαλβολίνη στο κιβώτιο. :dizzy:
Παρόλα αυτά, την αλλαγή την κάναμε μόνοι μας τώρα, με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και για να πω την αληθεια τα λάδια είχαν πολύ καλό χρώμα, ενώ στο δοχείο που τα βγάλαμε δεν υπήρχε ίχνος από γρέζι ή κάποιο άλλο σκουπιδάκι.
Το αυτοκίνητο έχει μόλις 140000 χιλιόμετρα και είναι σε αρκετά καλή κατάσταση.

drifter, αν θυμηθείς όνομα συνεργείου μετά χαράς να του κάνουμε μια ερώτηση, μήπως φτάει κάτι άλλο..

Κάτι ακόμα που μου ανέφεραν είναι πως το θέμα στο κιβώτιο εμφανίστηκε μετά από αλλαγή δίσκου(2000χλμ από τότε)... πράγμα επίσης πολύ περίεργο...

Είσαι Αθήνα?
https://www.xo.gr/profile/profile-911643499/el/
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#750715 Πριν 10 μέρες έφτασα σπίτι και έλλειπε το αμάξι της :inlove: .
Κοιτώ κάτω, να μια κυλίδα λάδι 30 εκ. διάμετρο.

Είχα κάνει αλλαγή λαδιών στις 30 Νοεμβρίου 2020. Μετρώ με τον δείκτη και βλέπω πως το κάρτερ είναι γεμάτο. Το πήγα εκεί που άλλαξα, αυτοί να μου λένε πως μετά από 2 μήνες αδύνατο κτλ!

Τελικά έφταιγε η ροδέλα του κάρτερ.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#750716
PeterPan έγραψε:Τελικά έφταιγε η ροδέλα του κάρτερ.

έφταιγε η ροδέλα του κάρτερ = δεν την έσφιξαν σωστά ή έβαλαν ξανά την ίδια για 3η φορά ( συνήθως μέχρι 2 φορές δεν έχεις πρόβλημα) . :lol: , ντάξ συμβαίνει καμιά φορά ειδικά αν βάλεις κάναν νουμπά να το κάνει. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#750723
mousatos έγραψε:
PeterPan έγραψε:Τελικά έφταιγε η ροδέλα του κάρτερ.

έφταιγε η ροδέλα του κάρτερ = δεν την έσφιξαν σωστά ή έβαλαν ξανά την ίδια για 3η φορά ( συνήθως μέχρι 2 φορές δεν έχεις πρόβλημα) . :lol: , ντάξ συμβαίνει καμιά φορά ειδικά αν βάλεις κάναν νουμπά να το κάνει. :s_biggrin

καλά ρε συ, εγώ θυμάμαι πως σε κάθε service έλεγε πάντα "ροδέλα τάπας κάρτερ" 0,35€. Είναι δυνατόν να μην την αλλάζουν? Εκεί που το πάω είναι στυλ πιτ στοπ, μπαίνεις, πλακώνουν από πάνω και από κάτω και τα αλλάζουν σε 15 λεπτά. Κάνουν σε 5 ράμπες αλλαγές σε 100 αυτοκίνητα τη μέρα...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#750731
mirage έγραψε:Σε ποιο αμαξι συνέβη αυτο;

< >
Golf Sportsvan
Έχει πλαστική ποδιά από κάτω, αλλά και αυτή έχει σε 2-3 σημεία μικρές τρύπες, από εκεί έπεσαν κάτω.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#776828 Μετά από περίπου 6Κ χλμ με τα Mobil ESP 5w-30 θα έλεγα ότι δεν είμαι σούπερ ευχαριστημένος. Δεν είμαι και απογοητευμένος όμως.

Σκέφτηκα παρά ταύτα, να κάνω μια αλλαγή και να περάσω σε:

Εικόνα

https://products.liqui-moly.com/top-tec ... b2b_com_el

Έριξα ματιά και στο Motul 8100 X-clean+ 5w-30 αλλά σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του φαίνεται λίγο καλύτερο το Μόλυ.

Ο λόγος που σκέφτομαι να φύγω από το Mobil ESP είναι διότι ενώ στις πρώτες 3-4Κ δεν έκαιγε, μετά σαν να "έσπασε" και μου τσιμπάει λάδι συνεχώς.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να τα κρίνω 100% ορθά διότι όταν τα τοποθέτησα έπειτα από τα συνεχόμενα Castrol Edge Professional, σχεδόν άμεσα το αμάξι έγινε stage1. Δεν είναι σωστό το μέτρο σύγκρισης με τα Castrol δηλαδή.

Τέλος πάντων, σκέφτομαι όντως να πάω στα Liqui Moly, και βλέπουμε. Κάποιος που να φοράει LM να πει αν είναι ευχαριστημένος;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#776831
Giuseppe Busso έγραψε:
Ο λόγος που σκέφτομαι να φύγω από το Mobil ESP είναι διότι ενώ στις πρώτες 3-4Κ δεν έκαιγε, μετά σαν να "έσπασε" και μου τσιμπάει λάδι συνεχώς.


Για πόσο λάδι μιλάμε;

Στα πόσα χλμ αλλάζεις;

Αν δε βαριέσαι τη διαδικασία και θες να το ψάξεις, στείλε δείγμα εδώ https://www.blackstone-labs.com/ για να έχεις πλήρη εικόνα.

Τα LM τα έχω δοκιμάσει παλαιότερα αλλά σε διαφορετικό ιξώδες και προδιαγραφές όποτε δεν έχει νόημα να σου πω. Γενικά, βάσει χαρακτηριστικών, είναι καλά λάδια.

Για δες και specs από ENEOS
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#776832 Είχα πάρει 6 λίτρα (5+1) Mobil.
Το αμάξι παίρνει 5.2l μαζί με το φ.λαδιού.

Είχαν περισσέψει 700-800ml περίπου στο μπουκάλι όπου τα έβαλα λίγο πριν 2-3 εβδομάδες. Ας πούμε ότι έχει κάψει 800ml σε 6Κ χλμ.

ΥΓ: Χρωματικά δείχνουν ΟΚ πάντως.

ΥΓ2: Στην επιλογή λιπαντικού προσμετρώ κάποιους παράγοντες. Να μην είναι σούπερ ψαγμενιά. Να μην είναι πανάκριβα και να τα βρίσκω σχετικά κοντά και σε αφθονία. Mobil, Motul, Castrol, LM βρίσκεις σχετικά εύκολα και σε ΟΚ τιμές.