mirage έγραψε:Ε δεν ειναι δα και η τελευταια λέξη της τεχνολογίας ολα αυτα.
Το έβαλα περισσότερο για να ακούσω την γνωμη του alex για ολα αυτα.
καταρχην δεν σε ειπα εγω ασχετο,ισα -ισα που σε θεωρω αξιο συνομιλητη και μαρεσει να ανταλλασουμε τις διαφωνιες μας. εσυ αποκαλεσες τον ευατο σου ετσι.
στο θεμα που εβαλες,το καινουριο για το μαρκετινγκ και τα λονγλαιφ σερβις,το λινκ που εβαλες ,τι να σου πω? δεν καταλαβα τι θες να σου πω/αφου στο τελος το συμπερασμα τα λεει ολα:
[quote]Conclusion
Automotive oil condition monitoring is far from a mature technology. As this technology progresses and becomes more popular in the automotive industry, there will be many generations of sensors developed to improve accuracy and range of capability. While some vehicles come standard with oil change technologies today, the majority do not. The companies developing these sensor technologies must be able to convince the automotive industry and the public of their general reliability and value. If this is successful, we may see condition-based oil changes become the latest trend in vehicle technology over the next few years./quote]
και μετα απο χρονια που δημοσιευτηκε αυτο το αρθρο ,σημερα δεν μας εχουν πεισει,τι αλλο να πω? εσυ πειστηκες αλλα εισαι μειοψηφια.οπως και οι οπαδοι των ρανφλατ.εγω κρινω με αυτα που βλεπω στην μαρκα μου γιατι μπαινω σαυτα τα φορουμ οπως και απο κατοχους αλλων αυτοκινητων-εταιρειων που συνομιλουμε και τους ρωταω καθε ποτε κανουν σερβις λαδιου.δεν μιλαω για μηχανικους οπου οι μονοι που το τηρουν ειναι των αντιπροσωπειων.και αυτους οταν του λεω,οποτε παω,οτι κανω καθε 10.000 μου λενε καλα κανεις,γιατι φαγανε κατι καυγαδες που απο τοτε δεν διατυμπανιζουν και πολυ το λονγκλαιφ εκτος απο κατι κυριουλες και τα πιστα προβατα που δεν ασχολουνται με το αμαξι τους .συνηθως τους νεους ιδιοκτητες που δεν ειχαν ποτε bmw και λονκλαιφ σερβις και πειθονται οτι ειναι το σωστο.αλλα οι νεοι κινητηρες αντεχουν 2-3 λονγκλαιφ ,ετα ερχονται τα καζικια.
further more ,παλι με δικαιωνει αυτα που λεει:
[quote]1. Factors and Conditions That “Shorten” the Oil Change Interval:
Short-trip Driving - The problem is most pronounced for frequent trips under five miles in cold wintertime conditions. Water and fuel have a tendency to accumulate in the crankcase when the oil temperature doesn’t reach the thermostat setting.
Road Dust - Driving in dusty conditions (dirt/gravel roads) with an economy-grade oil filter can turn your motor oil into more of a honing compound than a lubricating medium. The dirty oil generates more wear metals which increase the risk of sludge formation and corrosion from acids.
High-Mileage Engine - Engines with more than 75,000 miles generate more blow-by gases, unburnt fuel and corrosive agents that enter the crankcase oil.
Diesel Engines - Diesels produce more soot and acidic blow-by products.
Flex Fuels - Alcohol-gasoline blends are prone to accumulate water in the crankcase.
Turbo-charged Engines - High temperatures distress the base oil and additives.
High Oil Consumption - While on one hand high oil consumption replenishes additives, on the other hand the affliction is also associated with high blow-by of combustion gases into the crankcase.
Hot Running Conditions - Hot running conditions, including desert terrain, in general can lead to premature oil oxidation, volatility problems and rapid additive depletion.
Desire for Long Engine Life - Shorter drain intervals increases the safety margin in the event of premature oil failure.
Towing/Heavy Loads - Generally relates to hot running conditions, thin oil films, higher shearing of viscosity index improvers and more wear metals in the oil. Wear metals catalytically shorten oil life, causing premature oxidation, sludge, acids and deposits.
/quote]
παμε τωρα στα υποτιθεται θετικα:
[quote]2. Factors and Conditions That “Lengthen” the Oil Drain Interval:
Synthetic Lubricants - Premium synthetic lubricants have excellent oxidation stability, thermal stability and shear stability. σωπα,βρες μου ενα συνθετικο μετα τοσα χρονια που να αντεχει 30.000 χιλ. ανεφερα το παραδειγμα των ρεντλαιν πιο πριν που ειναι ισως τα πιο αληθινα και κορυφαια συνθετικα.ασε που αυτα που βαζουν στις αντιπροσωπειες στα λονγκλαι σερβις με τα λονγκλαιφ λαδια καμμια σχεση δεν εοχυν με συνθετικα τυπου ρεντλαιν και ειναι ορυκτελαια με προσθετικα που δεν αντεχουν πανω απο 15.000 ,τα εχουμε ξαναπει.σε εμας το μπουκαλι bmw που κρυβει το μαγικο συνθετικο σουπερ-ντουπερ που εχει βγει απο κρυπτονιτη ,ηταν καστρολ 5-30 μεχρι το 14 και μετα μεχρι σημερα σελ.ΦΟΒΕΡΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ!
High-Capture Efficiency Oil Filter - Controls catalytic wear metal production.???
Highway Miles (predominate) - Lower average engine revolutions ??? and fewer operating hours per distance traveled (miles) compared to slow-speed urban driving. μωρε αν γινονται με τσιτωμενα γκαζια μεσα σε ενα 6μηνο θα κατεβει το Oil Drain Interval τι ακουμε πριν κατι χρονια, εχει διαψευτει κιαυτο.μυθος πλεον που λεει και καποιος
New Engines - Low levels of engine blow-by after the first 500 to 5,000 miles and less than 50,000 miles (unless oil consumption is high).το ειπα στην αρχη,μετα αρχιζουν τα γλεντια,δεν λλει μετα αν περασουν τα χρονια τι γινεται/δλδ.μετα αλλαζεις και δεν ισχυει,κανεις την ζημια στα νεα μηχανηματα και μετα κατι χρονια δεν ισχυει το λονγκλαιφ? αυτο λεει? τριςσα ..lol
Frequent Oil Inspections - Simple and frequent oil inspections can be effective at identifying various motor oil problems. πως? και αντε και υπαρχει αυτο ,μας κατοχυρωνει κατι? δλδ πειραματιστειτε και οτι βγει?
Environmental Concerns (waste oil) - Emphasis on reducing waste oil generation.εδω πεφτει μεγαλο γελιο..και μετα το αμαξι θα μου το πληρωσει η πρασινη ειρηνη?
Low-value Vehicle - Many owners of automobiles with low resale value prefer extended drains to keep their costs low. Others use frequent oil changes as a strategy to limp along a car in its twilight years.εδω ειναι το μεγαλο μπακικικι.ολα για αυτο γινεται.θυμασαι που ειπες οτι ειναι μυθος? ενα τωρα απαντηθηκε και αυτο. χλαστε τ αυτοκινητα σας παρτε ενα καινουριο γιατι πρεπει να ζησουμε και πουληστε το μεταχειρισμενο σε κανεναν φουκαρα που δεν ξερει τι του γινεται./quote]
επιμενω οτι δεν εχει γινει καμμια επανασταση στα λαδια.ειναι ακριβως οπως τα αφησαμε τα πραγματα,με ελαχιστη προοδο ως προς την συνθεση τους να καθαριζουν καλυτερα τον κινητηρα και να τον προστατευουν με νεα υλικα,οχι να κανουν αιωνοβια λαδια.το λΛΟΝΓΚΛΑΙΦ ειναι ΜΥΘΟΣ και ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ !