Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#688284
sknipper έγραψε:Ας αφήσω 2 λινκς για την παράκαμψη του λαδιού (που δεν περνάει από το φίλτρο και δεν λιπαίνει όταν η πίεση ανέβει πιο ψηλά)
Πιο πλήρες αγγλικό https://www.machinerylubrication.com/Re ... filtration από μια εταιρειούλα που συμβουλεύει κάτι πολυεθνικές για λίπανση
Πιο της πλάκας ελληνικό https://infoservice.com.gr/technical/i- ... ra-ladiou/
Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να ψάξει και να βρει πολλά. Και αφού είναι γραμμένα στο internet μπορεί να είναι και αληθινά. Το καλό/κακό βέβαια είναι ότι μπορείς να βρεις τα πάντα, στοιχεία για να στηρίξουν όλες τις απόψεις., πάντα λοιπόν επαφίεται στον αναγνώστη να εκτιμήσει τον συγγραφέα και να αποφασίσει τι θα κρατήσει και από ποιον. Και έτσι θα σχηματίσει μια πιο γενική-συνολική άποψη, τη δική του. Σύνολο εμπειριών δικών του και άλλων, επιστημονικών μελετών, δοκιμασιών κλπ. Αν όμως απλα τα λέει κάποιος σε ένα φόρουμ και δεν μας αρέσουν είναι αποκύημα της φαντασίας του. Όχι δεν αισθάνομαι την ανάγκη να εμφανίσω εργασίες και δοκιμασίες για κάθε τι που υποστηρίζω και αν δεν σας κάνω θα βάλω τη γάτα μου να κλάψει...
Αν και σε ρωτησα ευθεως παραθετοντας τι εγραψες , απαντας γενικα. Βασικα δεν εχω κατι μαζι σου , ουτε θυμαμαι να λογοφεραμε ποτέ και μου κανει εντυπωση που απαντας σ αυτον τον τονο . Με αλλον διαφωνουσες παραπανω, οχι με μενα. Ουτε πηρα το μερος κανενος. Καπου μπερδευτηκες
Στο θεμα μας τωρα. Αυτα τα λινκ που εβαλες μιλανε για παρακαμψη του φιλτρου , οχι παρακαμψη της λιπανσης. Εσυ μιλησες για παρακαμπη λιπανσης οταν ανεβαινει η πιεση λαδιου, πραγμα που δεν ισχυει ουτε στο 1%.
Τα λινκ λενε το σωστο, που το ξερουμε ηδη, οτι οταν φραξει το φιλτρο λαδιου (για καποιο λογο) τοτε παρακαμπτεται το φιλτρο και μονο. Δλδ το λαδι λιπαινει οπως και πριν, απλά δεν φιλτραρεται . Καμια σχεση με αυτο που εγραψες
Τελευταία επεξεργασία από alexandros.K και 24 Ιαν 2021, 22:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#688286
Vagnar έγραψε:δεν γυρνάει πίσω στο κάρτερ, το φίλτρο παρακάμπτει και πάει βρώμικο στον κινητήρα.

Εν συντομία αυτο ειναι, σωστά :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By alex
#688305 NickTG το αμαξι σου θα χαλασει αυριο.... :yahoo:

τωρα οσον αφορα την αποψη σου με τα συνεργεια ,δεν ειναι δυνατον να το ειπες αυτο..στο συνεργειο αν δεν σου κανει δουλεια δεν ξαναπας..εχει ζημια..στην επισημη που ποτε δεν θα την αμφισβητησεις γιατι ετσι κιαλλιως θα την χρειαστεις καποτε οπως ολοι μας ,θα ξαναπς ,οποτε δεν σε παιρνει αν την αμφισβητησεις,ακομα και αν δεν σου κανει δουλεια.εχεις την δικαιολογια οτι ειναι το ανωτερο ον..αλλα θα ξαναπς ασχετα αν δεν σου κανει δουλεια..και αν δεν ξαναπας εσυ,θα παει καποιος αλλος,αφου πουλαει αυτοκινητα και θα παει μεσα στην εγγυηση,δουλεια θα εχει παντα,δεν σε εχει αναγκη..σε αντιθεση με το συνεργειο που σε θελει για να ζησει..αυτη ειναι η λογικη μου..δεν λεω οτι ειναι σωστη,ειναι η δικη μου..και ξερεις δεν εδωσες σημασια σαυτο που ειπα..και παλια οι ανθρωποι εφτιαχναν τα αυτκονινητα τους σε συνεργεια,οταν δεν υπηρχαν επισημες..δεν ηρθαν οι επισημες να μας σωσουν..οι οποιες χρεωνουν και ενα αυτοκινητο στα τοσα χρονια αμα το πας εκει ολα αυτα τα 150.000 χιλ..απο την αλλη υπαρχουν και κακοι συνεργειαδες εκει εξω.φυσικα μιλαμε για σωστο συνεργειο,τοσα εχει καποια ειναι σωστα ,ετσι?

ειναι δικαιωμα του καθενος που το παει,εγω απλα ηθελα να πω την γνωμη μου γιατι εχω παει σε 3 επισημες και ολοι ειναι απο ασχετοι εως απατεωνες.και μιλαμε για bmw.και οχι δεν εχει υποσημειωσεις για σερβις.ολα συνδεονται με γερμανια μεσω εγκεφαλου,ειναι τυποποιημενα χωρις παρεκλιση οτι στυλ και αν εχεις οδηγησης.τουλαχιστον στο μανουαλι εμενα δεν λεει τιποτα,αλλα και να ελεγε δεν θα το υιοθετουσα μετα τις ανακριβειες στις οποιες υπεπεσε η εταιρεια και εχω πει στα προηγουμενα ποστ.προσπαθησα να εχω ανοιχτο μυαλο και να ακολουθησω τις νεες οδηγιες αλλα με εξαπατησαν και εγινα πειραματοζωο με την περιουσια μου και ξαναγυρνω σαυτα που ξερω και ειναι πιο σιγουρα.

α και εκανα εξαιρεση και σου απαντησα γιατι αν δεν διαβαζεις τι γραφω ,τα wall of texts ,οπως ειπες δεν γινεται να μιλαμε καθως εκει δινω απαντησεις σαυτα που ρωτας ,οπως για τις εγγυησεις και τα λονγκλαιφ.ροτλαχιστον το λινκ του bmwfans πρεπει να το διαβασεις και θα παρεις απαντησεις απο πολλους ανθρωπους.

sknipper

γενικολογιες ξανα και στο τελος μια ακομη αγενεια και λεονταρισμοι χωρις νοημα για να δικιαολογησεις κατι που αντεγραψες χωρις καν να ξερεις οτι δεν ειναι η απαντηση σου σωστη και αφορα κατι αλλο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#688318 Γενικά έχω διαβάσει ότι χρειαζόταν οπότε όχι, δεν θα σπαταλήσω άλλο χρόνο.
Άλλωστε δεν με ενδιαφέρει να αλλάξω κανενός τη γνώμη για ένα θέμα που δεν με επηρεάζει κάπου. Όποιος θέλει ας αλλάζει λάδι και κάθε 3000χλμ. Αδιάφορο εντελώς.

Οι μόνοι λόγοι που έγραψα ήταν για να αναφέρω ότι έγραψα ήδη και τίποτα παραπέρα.
Και κάτι ακόμα. Σε γερμανικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και η συντήρηση πήγαινε με το board computer τα χιλιόμετρα άλλαζαν ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες λειτουργίας.
Η αλήθεια είναι πως στο συγκεκριμένο δεν είδα το manual για κάποια υποσημείωση ή αν βασιζόταν αποκλειστικά στο board computer αλλά ακόμα και στην περίπτωση αυτή πάλι ήταν μεταβαλλόμενο το διάστημα.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#688364 Παρακολουθώ την συζήτηση και στο θέμα της συντήρησης θα συνεισφέρω με λίγη ιστορία

Suzuki Swift Gti 1990

Εικόνα

Εικόνα

Ο κρύος καιρός , οι μικρές διαδρομές , η σκόνη, οι εκτός δρόμου διαδρομές ,το μποτιλιάρισμα (και φυσικά τότε ο φόβος μη σου βάλουν βενζίνη με μόλυβδο ) είναι συνθήκες χρήσης που επιβάλουν αλλαγές λαδιών στους μισούς χρόνους και χλμ .

Πουθενά δεν λεει για ΖΕΣΤΟ ΚΑΙΡΟ αρα όπως πολύ σωστά λένε οι περισσότεροι το θέμα είχε λυθεί και αποφασιστεί πριν 30+ χρόνια! Ο καιρός της Ελλάδος δεν είναι σκληρή χρήση ,πιο πολύ επικίνδυνο για τον κινητήρα είναι ο κρύος καιρός !

Επίσης η τεχνολογία των λιπαντικών προχώρησε γιατί κανένας και πουθενά δεν συστήνει πια αλλαγές κάθε τρείς μήνες ,το θέμα του χρόνου που μένουν τα λιπαντικά στο μοτέρ δείχνει να είναι σημαντικότερο απο τα χλμ και εκει έγινε μεγάλη πρόοδος, αν χρησιμοποιείς συχνά και σε μεγάλες διαδρομές το αυτοκίνητο σου άνετα κρατάς τα ίδια λάδια ενα χρόνο .
Άβαταρ μέλους
By alex
#689580 μα τι σχεση εχει το μανουαλι συντηρησης του αυτοκινητου? παραθετεις το μανουαλι συντηρησης σαν επιχειρημα για να αποδειξεις αν εχει σχεση με τον καιρο? ακυρο τελειως..δεν εχει την ευθυνη να σου πει κατι τετοιο..δεν θα κατσει ο κατασκευαστης να σου πει ολα τα μυστικα χρησης των λαδιων..ο κατασκευαστης θελει να πηγαινεις στην αντιπροσωπεια και να τον ακους ευλαβικα.

να στο πω διαφορετικα..ολες αυτες τις λεπτομερειες απο εμενα ,τον φιλο μουσατο κ.α που γραφτηκαν εδω και δεν αναφερονται στο μανουαλι ειναι αχρηστες πληροφοριες? ειναι ομως και πληροφοριες που σου δινει ο κατασκευαστης?

και ακομα διαφορετικοτερα..αν σου πει ο κατασκευαστης πανε πετα το απο τον θερμαικο θα κανει καλο στην μηχανη τους εσυ θα πηγαινες? δινω την υπερβολη για να καταλαβεις οτι ο κατσκευαστης απλα σου δινει καποιες γενικες οδηγιες..

δεν σου λεει ας πουμε αν τα ταδε φρενα ειναι καλυτερα,εαν οι τρυπητοι ειναι καλυτεροι κ.λ.π σου λεει πουθενα οτι αν αρχισεις να καις λαδι πολυ πρεπει αφου δεν εχεις καποιο προβλημα ,να πας σε εναν βαθμο ιξωδους παραπανω γιατι εχουν ανοιξει οι ανοχες??? ΟΧΙ..ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ..εκει τι εγινε?? πριν 30 χρονια ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΞΩΔΕΣ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ??/ ΕΙΧΕ!!! ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ??? και ομως εσυ το γνωριζεις!!! υποθετω δλδ.οταν μπαινεις στην συζητηση αυτη με εικονακια και φυλαδια...αλλιως μαλλον δεν γνωριζει καλα το θεμα..

αρα σαν συμπερασμα δεν λενε τα παντα,μονο αυτα πους ενδιαφερουν... ..σου λεει για το αυτοκινητο σου αυτο εγω προετινω και ισχυει..θα ηθελα καλυτερα επιχειρηματα,οχι το μανουαλι..εγω ειμαι ανοιχτος να ακουσω μια καλη αμτιπαραθεση και να δεχτω ,να συμφωνησω με την αλλη αποψη ,αρκει να ακουσω κατι που να με πειθει διαφορετικα...εσυ και ολοι οι αλλοι που ακουτε τον κατασκευαστη σαν την βιβλο ,δικαιωμα σας..αλλα δεν μπορειτε να φερνετε σνα αντεπιχειρημα αυτον που πιστευετε..δωστε παραπομπες απο καποιον ουδετερο και μιλαμε..να μου φερεις τον κατασκευαστη σαν επιχιερημα που μου λεει κρατα τα λαδια 30.000 χιλ. και εχει αποδεχθει μετα απο 10 χρονια οτι η οδηγια ηταν λαθος γιατι πηρανε κινητηρες στα χερια και καδενες κ.λ.π. δεν το υπολογιζω καν σαν επιχειρημα..και

ΤΕΛΟΣ πριν 30 χρονια επισης δεν ειχε σημασια ο ζεστος καιρος γιατι οπως εσυ ο ιδιος λες αλλαζαν τα λαδια καθε 3 μηνες,οπου επισης επειδη μαλλον ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ τοτε αλλαζαν λαδια ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.εβαζαν ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ-ΙΞΩΔΗ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑ ΙΞΩΔΗ..
Τελευταία επεξεργασία από alex και 31 Ιαν 2021, 11:02, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By alex
#689583
NickTG έγραψε:Γενικά έχω διαβάσει ότι χρειαζόταν οπότε όχι, δεν θα σπαταλήσω άλλο χρόνο.
Άλλωστε δεν με ενδιαφέρει να αλλάξω κανενός τη γνώμη για ένα θέμα που δεν με επηρεάζει κάπου. Όποιος θέλει ας αλλάζει λάδι και κάθε 3000χλμ. Αδιάφορο εντελώς.

Οι μόνοι λόγοι που έγραψα ήταν για να αναφέρω ότι έγραψα ήδη και τίποτα παραπέρα.
Και κάτι ακόμα. Σε γερμανικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και η συντήρηση πήγαινε με το board computer τα χιλιόμετρα άλλαζαν ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες λειτουργίας.
Η αλήθεια είναι πως στο συγκεκριμένο δεν είδα το manual για κάποια υποσημείωση ή αν βασιζόταν αποκλειστικά στο board computer αλλά ακόμα και στην περίπτωση αυτή πάλι ήταν μεταβαλλόμενο το διάστημα.


εχει απολυτο δικιο οσον αφορα το μπι-σι, σε εμενα ετσι λειτουργει.αλλα οταν ειναι προγραματισμενο για 30.000 χιλ η΄οτι ερθει πρωτο καταλαβαινεις οτι ειναι παλι λαθος,για εμενα και ολους αυτους τους οδηγους bmw που αναφερω στο λινκ μου,και το ιδιο ισχυει και σε αλλα φορουμ ,πολλων μαρκωκ,οπου εχουν αποδεχθει στην αρχη την νεα οδηγια τοτε πριν 10 χρονια γιατι ειπαν ..λες?? να εχουν αλλαξει τοσο πολυ τα πραγματα και να εχουμε λαδια υπεραιωνοβια και να κανουμε σερβις καθε ελληνικες εκλογες?? αλλα μετα απο 4-5 χρονια καπου δλδ. στο 2014 και πιο νωρις μερικοι που εκαναν πολλα χιλ. καταλαβαν οτι η οδηγια ειναι μια μπουρδα μαρκετινκ και τιποτα αλλο που αν την ακολουθουσαν θα κοστιζε στα αμαξια τους βλαβες..το μπι-σι ειναι καλο για καποιον που κανει πολλα χιλ. ας πουμε 5-6000 τον μηνα.εκει ειναι πολυ χρησιμο,καταλαβαινεις γιατι.για εμενα και τον μεσαο χρηστη που κανουμε 10-12000 τον χρονο δεν θα το αφησουμε να μας πει να κανουμε αλλαγη στα 2 χρονια,εκει ειναι βλακεια να το ακολουθησεις..μπεστε και δεστε και τα αλλα φορουμ αλλων μαρκων..εμεις στα bmw σε ολα τα φορουμ ελλεηνικα και ξενα ,εχουμε καταληξει οτι οι αλλαγες πρεπει να γινονται αναμεσα στα 7-8 μεχρι 12000 χιλ το πολυ και με παρατηρησεις απο τους ιδιους τους οδηγους και απο μετρησεις σε εργαστηρια..εχει γινει πλυση εγκεφαλου..εδω η liqui molyεχει λαδι 15-40 και διαφημιζει οτι κραταει 60.000 !!!! :lol: :yahoo: :dizzy: που δεν ειναι καν ημισυνθετικο..και πανε μερικοι βλακες και τα αγοραζουν και κανουν το εγκλημα ..
Άβαταρ μέλους
By alex
#689612 και θελω και να πω κατι αλλο..διαβασα εδω και συνεχιζω να διαβαζω οτι τα λαδια σε σχεση με το παρελθον εχουν αλλαξει δραματικα κ.λ.π. εχω απαντησει σχετικα..δεν θελω ομως να κανω μια συγκριση με παλια δεκατεια 80,90..θελω να κανω μια συγκριση δεκαετια 2010 -2020 και το τωρα..φετος βγηκε μια οδηγια στα βαγκ οσοι εχετε να μπαινουν λαδια 0-20 πλεον στα σερβις ,τα οποια εχουν λεει συνθετικη βαση με πολλα προσθετα κ.λ.π. και το δικιαολογουν οτι οι συνχρονοι κινητηρες και μπλα-μπλα ...

εγω δεν ξερω..προσπαθω ομως να σκεφτω οχι σαν προβατο αλλα σαν ελευθερος ανθρωπος ,σαν ανθρωπος με γνωση ,εμπειρια και κριση ,σαν ανθρωπος που διαβαζει και ενημερωνεται..που δεν χειραγωγειται και κατευθυνεται αν δεν πειστει...
απο περσυ που εδω και μια δεκατοπενταετια τουλαχιστον ,προτειναν και εμπαιναν 5-30. τι εχει αλλαξει στα λαδια και θελουν πλεον να βαζουν 0-20???? εφευρανε κατι πιο νεο τροπο παραγωγης?? ΟΧΙ.. εφευρανε καποια νεα σουπερ ντουπερ προσθετα??? ΟΧΙ..μικρυναν κιαλλο οι ανοχες της μηχανης??? αυτη η μπαρουφα που ακουγεται πολυ συχνα σαν δικαιολογια?? ΟΧΙ..γιατι δεν θελουν να τα βαλουν μονο στα καινουρια αλλα και σαυτα που εβαζαν 5-30..παλια μοντελλα με τις παλιες ανοχες..τι στο διαολο εγινε σαν κοσμογωνια και πανε σε τοσο μικρο ιξωδες?? και οχι μονο αλλαζουν το ιξωδες αλλα σου λενε και το ιδιο λονκλαιφ για 25.000 χιλ..δλδ να βαζετε ενα λαδι που τωρα πλεον με την συζητηση που εχουμε κανει εχετε μαθει οτι ναι μεν ειναι πραγματικα συνθετικο οπως σχεδον ολα τα 0- αλλα με πολυ μικροτερη διαρκεια ζωης ,οπως παλι γνωριζουμε σε σχεση με τα 5- γιατι ειναι πολυ ψιλο..
οποτε γιατι αυτη η αλλαγη? αντε καλα τα λαδια που βγηκαν απο το 1998 και μετα αλλαξαν και ειναι σουπερ ντουπερ ,και εχουν και αλλα προσθετα.αυτα τωρα που εχουν τα ιδια προσθετα και την ιδια βαση με αυτα προ 24 ετιας ,γιατι τα προτεινουν για να αντικατασησουν τα 5-30 αφου ειναι ιδια???

ρωταω εγω..τι να πω αλλο δλδ???
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#689627 Στην προηγούμενη σελίδα πόσταρα μια εικόνα από 5W20 που δείχνει να δίνει παχύτερο φιλμ λαδιού στα πιστόνια. Για τα υπόλοιπα σημεία της μηχανής μάλλον αναλαμβάνουν την προστασία τα πρόσθετα. Το mobil 1 όταν πρωτοβγήκε σε 5W20 το 70' υποτίθεται οτι παρείχε την ίδια προστασία με τα (ψιλοάθλια) 10W40 της τότε εποχής , λόγω της εξαιρετικής συνθετικής βάσης χωρίς viscosity index improvers.
Αν το 5W20 ήταν μια φορά επαρκές με την τεχνολογία των μηχανών τότε, είναι 10 φορές επαρκές τωρα που την καύση την ελέγχουν τα computer.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#689654
alex έγραψε:...
ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΞΩΔΕΣ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ??/ ΕΙΧΕ!!! ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ??? και ομως εσυ το γνωριζεις!!! υποθετω δλδ.οταν μπαινεις στην συζητηση αυτη με εικονακια και φυλαδια...αλλιως μαλλον δεν γνωριζει καλα το θεμα.. [/b][/size]


Το πιο μεγάλο λάθος που μπορείς να κάνεις , να μην ψάξεις γιατί καίει λάδια -που στο 99% των περιπτώσεων είναι κάποιο ελατήριο εμβόλου ή τσιμουχάκια βαλβίδων - αλλα να λες γενικολογίες για ανοχές και να βάζεις πιο χοντρό λάδι ,μάλλον λοιπόν εσύ δεν τα ξέρεις καλά :) ...

Και ωραία συμβουλή δίνεις μην ασχολείστε και μην διαβάζετε τα βιβλία συντήρησης του κατασκευαστή δεν τα λένε όλα συνομωσίες και έτσι , να ξέρεις για θεωρίες συνομωσίας εχει το φόρουμ σχετικό τοπικό εχω γράψει εκει και εγω αλλα τα σεντόνια τα δικά σου δεν μπορώ να τα ανταγωνιστώ :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By italakias
#689663 Οι ανοχες σε εναν κινητηρα δλδ οι διοδοι οπου μεταφερεται το λαδι στον στροφαλο,τον εκκεντροφορο και το εμβολο,δεν αλλαζουν ,ειναι στανταρ.
Αυτα που φθειρονται ειναι τα ελατηρια και οι τσιμουχες.
Γιαυτον τον λογο οταν ενας κινητηρας καιει λαδι λογω φθορας,βαζουμε πιο χοντρο λαδι .
Αυτη βεβαια ειναι μια προσωρινη λυση γιατι καποια στιγμη η συμπιεση θα πεσει με αποτελεσμα χαμηλες αποδοσεις της μηχανης, αυξημενη καταναλωση και καυσαερια.

Βαζετε τα λαδια που προτεινει ο κατασκευαστης και μην πειραματιζεστε.
Εαν η μηχανη ειναι να αντεξει για πολλες χιλιαδες χλμ, θα αντεξει και αν οχι ,δεν θα αντεξει.
Εχει να κανει με κατασκευαστικες αστοχιες μερων του κινητηρα.

Εγω με το φιατακι εχω κανει 200.000χλμ και δεν εχει καψει ουτε φλαντζα.
Λαδια βαζω τα αθλια οπως λεει ο Μουσατος 10- 40 οποιασδηποτε μαρκας.
Ξερω ,καποια στιγμη θα την παθει την ζημια.
Τοτε θα κανω γενικη επισκευη για να γλυτωσω εργατικα κοστη μελλοντικων ζημιων.
Μαθετε να συντηρειτε σωστα τα οχηματα σας με μικρο χρηματικο κοστος.
Μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα.
:shifty:
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#689673 Το δικό μου κάρο, Dodge Caliber 15 ετών και 220 χιλιάδων χιλιομέτρων, παίρνει 5-30. Αυτό έβαζα, αυτό βάζω. Αλλαγή μια φορά το χρόνο και δεν καίει τίποτα, και το παρακολουθώ πάντα.
Άβαταρ μέλους
By alex
#689705
MONMAN έγραψε:
alex έγραψε:...
ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΞΩΔΕΣ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ??/ ΕΙΧΕ!!! ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ??? και ομως εσυ το γνωριζεις!!! υποθετω δλδ.οταν μπαινεις στην συζητηση αυτη με εικονακια και φυλαδια...αλλιως μαλλον δεν γνωριζει καλα το θεμα.. [/b][/size]


Το πιο μεγάλο λάθος που μπορείς να κάνεις , να μην ψάξεις γιατί καίει λάδια -που στο 99% των περιπτώσεων είναι κάποιο ελατήριο εμβόλου ή τσιμουχάκια βαλβίδων - αλλα να λες γενικολογίες για ανοχές και να βάζεις πιο χοντρό λάδι ,μάλλον λοιπόν εσύ δεν τα ξέρεις καλά :) ...

Και ωραία συμβουλή δίνεις μην ασχολείστε και μην διαβάζετε τα βιβλία συντήρησης του κατασκευαστή δεν τα λένε όλα συνομωσίες και έτσι , να ξέρεις για θεωρίες συνομωσίας εχει το φόρουμ σχετικό τοπικό εχω γράψει εκει και εγω αλλα τα σεντόνια τα δικά σου δεν μπορώ να τα ανταγωνιστώ :s_whiteflag


αυτο που με τσαντιζει περισοτερο με μερικους ειναι που παραθετουν λεγομενα μου ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ..

ΕΙΠΑ ...σου λεει πουθενα οτι αν αρχισεις να καις λαδι πολυ πρεπει[size=200] αφου δεν εχεις καποιο προβλημα[/size] ,να πας σε εναν βαθμο ιξωδους παραπανω γιατι εχουν ανοιξει οι ανοχες??? ΟΧΙ..ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ..εκει τι εγινε?? πριν 30 χρονια ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΞΩΔΕΣ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ??/ ΕΙΧΕ!!! ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ???

ουτε ειπα να μην διαβαζετε τα λεγομενα του κατασκευαστη ,ψευτη..ειπα να να μην διαβαζετε μονο τα τα μανουαλια του κατασκευαστη..η μεγαλυτερη συνομωσια ειναι αυτων που προσπαθουν να σε κανουν οτι αυτα που λες ειναι συνομωσιες για να σε ακυρωσουν.. :whistlink:
αλλα αμα δεν εχει κατι να πεις,προσπαθεις να μειωσεις τα λεγομενα του αλλου..